abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103671668
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Sopho het volgende:
*O* Gefeliciteerd Mereltje *O* Foto! Foto!

Hier ook de hele rel gemist. Geen idee waar het om ging, maar rellen doen we met onze mannen toch? Hormonen en dergelijke?

Binnenkort weer op kraambezoek, lekker snuffelen aan een verse baby. :9

Ymme, jammer van je negatieve test en het bloed. Volgende ronde weer nieuwe kansen. Ook voor Mangostine :Y

Mijn NOD ligt op 25 november dit keer, mag dat in de OP Mod?

Voor de rest gaan we het in november net zo hard laten regenen als in oktober!
Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!

Bedankt voor de felicitaties en hier dan het bewijs:
pi_103671695
Mereltje, wat leuk! *O* Gefeliciteerd!
pi_103671734
Freubeltje, fijn dat bij jou ook alles schoon is :) :*
pi_103671949
He, jammer Ymme. Maar echt, probeer er niet zo obsessief mee bezig te zijn. :*

Mereltje! *O* *O* *O* Van harte meis! Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe. :*
Ik zie je plaatje niet trouwens maar ik geloof je sowieso wel :D .

Ik kan niet wachten tot het moment dat ik ook 2 streepjes op een test zie verschijnen. O+
pi_103678543
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!

Bedankt voor de felicitaties en hier dan het bewijs:
[ afbeelding ]
Mereltje :o O+ wat fantastisch!! *O* van harte gefeliciteerd!! :*
pi_103679915
Hele duidelijke foto! Nog een keer gefeliciteerd!
pi_103679920
* Spewey komt ook binnen wandelen

Mag ik ook in het lijstje? Misschien dat dat geluk brengt. :') NOD 27 november

Vandaag is dag 1 van ronde 4 en volgens menstruatiekalender.net zou het als het deze ronde raak is
een leeuwinnetje zijn. *;
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:27:49 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103680057
Mereltje gefeliciteerd!! *O* *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:32:00 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103680301
gefeliciteerd mereltje *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_103681439
Gefeliciteeeerd! *O*
pi_103681556
Jaah Spewey!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:04:26 #112
309370 Nanadu
pi_103682081
Mereltje gefeliciteerd *O* *O* *O*

Freubelot wat fijn dat het helemaal goed zit en hopen dat je snel 2 streepjes plast en het deze keer 9 maanden blijft zitten

nog maar een keer, want ik zie dat ik nog niet in het lijstje sta: mijn NOD is 25 november Bedankt modje!

[ Bericht 1% gewijzigd door Nanadu op 29-10-2011 09:05:05 ]
pi_103686469
Welkom Spewey,ook nr 3 voor jou toch?
pi_103690923
:D Bodpa :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef milka82 het volgende:
Welkom Spewey,ook nr 3 voor jou toch?
Dankjewel! Ja idd, m'n grote boef is nu een week 3 en z'n zusje is 20 maanden.
pi_103694533
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Spewey het volgende:
Dankjewel! Ja idd, m'n grote boef is nu een week 3 en z'n zusje is 20 maanden.
:D * Cooki klikt op "volg topic" O+
pi_103695301
Mereltje van harte gefeliciteerd *O*.

Ymme balen, hopelijk volgende ronde meer geluk :* .

Freubelot fijn dat je weer door mag :*

Spewey welkom terug denk ik, aangezien je al 2 kids hebt, ik hoop dat je snel een topic verder kan.

Sopho sluit me bij je aan, hoop dat het in november ook streepjes regent.

Mangostine je hebt dan een leuke thuiskomst van je vriend te vieren. ^O^
Ik miste de grensrechter nog ;), bij het elftal.

Women en kwisted succes met wachten, hopelijk starten jullie met de novemberstreepjes volgende week :Y .

quote:
Sethiwe, Hopelijk word aankomend weekend hét weekend voor jou. Ik ga aan je denken dan hoor! Laat je wel iets weten als je test? Ga je zaterdag testen?
Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op is 8)7 .
pi_103699130
o haiz, zoals verwacht is de rode draak ( :P ) er weer. Alleen 2 dagen eerder dan verwacht. Werd vanmorgen ook wakker met giga kramp, hopelijk trekt dat in de loop van de dag een beetje weg :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103699256
Mereltje gefeliciteerd *O*
Een broertje.of.zusje.voor.femke O+
pi_103699273
Balen aurum!
Toevallig Spewey,mijn jongste dametje is ook 20 maanden,oudste is 9 jaar.
pi_103699286
Gefeliciteerd Mereltje! *O* Moest wel even spieken in ander topic van wie jij dan mama bent :@

Spewey *O* ook ik ga al je berichtjes hier volgen hoor, spannend en dat het maar gauw raak mag zijn!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103699357
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Mereltje! *O* Moest wel even spieken in ander topic van wie jij dan mama bent :@

Spewey *O* ook ik ga al je berichtjes hier volgen hoor, spannend en dat het maar gauw raak mag zijn!
Snap ik, want post niet dagelijks meer in het dreumestopic ;)
pi_103701726
ohh aurum wat rot toch weer :( Dat die kramp maar snel weg gaat! :*
pi_103702221
He Aurum, jammer -O- Altijd extra vervelend dat het ook gepaard moet gaan met pijn enzo :(
Hopen dat je je snel beter voelt :*
pi_103703837
Aurum, lekker op de bank met een dekentje, thee en chocola? :*
pi_103705108
Balen Aurum, hopelijk trekt de kramp snel weg. :*
pi_103705267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 08:59 schreef milka82 het volgende:
Balen aurum!
Toevallig Spewey,mijn jongste dametje is ook 20 maanden,oudste is 9 jaar.
Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?

Cooki en PJ, jullie zijn lief! :*
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)

Sterkte met de rode draak, Aurum. Ik ben 'm nu al weer zat. :')
pi_103705407
balen Aurum, jij gaat dus gewoon mee doen met de november streepjes volgende maand!
pi_103707062
Balen Aurum!! :*

Wij gaan zo langzamerhand weer de vruchtbare dagen in, dus weer aan de bak! :P

Nog een dingetje. Wij hebben nog steeds een box in de woonkamer staan, maar onze eerste zit hier al lang niet meer in. Hij staat vol met speelgoed. Op zich zou deze natuurlijk wegkunnen, maar ik durf het niet... beetje goden verzoeken naar mijn gevoel. Stom he!!? :@
pi_103709232
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Spewey het volgende:

[..]

Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?

Cooki en PJ, jullie zijn lief! :*
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)
:Y O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103709756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D * Cooki klikt op "volg topic" O+
with stupid ^
pi_103713454
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

with stupid ^
:?
pi_103715578

was ooit een code voor -O-
pi_103715643
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:|W :|W :|W
google is my vriendje :+ ik snap m.... :') :P
ik kan wel n tshirt bestellen nu... :@

zo dan

edit: goeie tshirt whoehaha }:|

[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 19:48:18 ]
pi_103725189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op is 8)7 .
oh ik dacht dat het dit weekend al was, sorry! Als je geduld op is post je gewoon hier, en dan geef wij wel weer wat steun :)

Hier in afwachting van de NOD. Morgen weer een moment waarop ik de alcohol moet gaan vermijden. Een gezellig avondje, waarop ik normaal altijd zou drinken, en nu dus een smoes moet gaan verzinnen. Ik dacht aan:
- een kater van gisteren (dus vanavond zogenaamd gezopen :P )
- last van mijn darmen
- gewoon steeds doorschuiven naar later op de avond, nee doe straks maar, nee misschien dadelijk

we zullen het zien haha
pi_103726097
Je hoeft nog geen alcohol te vermijden hoor,de eerste weken staat je kindje nog niet in verbinding met je...
pi_103733717
Inderdaad Milka, Kwisted je kan gewoon drinken. De navelstreng is nog niet aangelegd in de eerste weken. Trucje van moeder natuur om de baby veilig te houden totdat mama weet dat ze zwanger is.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:28:21 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103733739
Toch is het verstandiger om gewoon niet te drinken :)

Als je tenminste zeker weet dat een zwangerschap mogelijk is, anders zou ik ook niet vermijden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103734294
Gewoon een hele avond aan een glas wijn nippen. :D
Beter is helemaal geen alcohol maar goed.

Mereltje gefeliciteerd met je streepje! :)
pi_103734340
Geen alcohol is voor mij geen probleem,drink ik toch al niet. Stoppen met roken,dat gaat meer opvallen
pi_103734853
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
pi_103738917
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
komt me bekend voor :) Zo gaat het hier ook.
pi_103740032
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten :7.

Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:55:38 #143
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103746003
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef Sethiwe het volgende:
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten :7.

Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
Dat is inderdaad handig. Ik rook ook niet en drink nauwelijks wat. Ben vaak al de bob, dus dat scheelt :P

Een hoop in- en uitstroom in dit topic zeg! Nu wij niet actief bezig zijn met zwanger worden, merk ik dat ik ook minder op fok kijk. Zodra we ^) zijn en weer van start gaan, zal het wel weer komen denk ik :) Het duurt echter nog wel een aantal maanden, dus dan kom ik terzijnertijd wel weer terug. Zou een modje mij uit het onderste lijstje willen halen? :)
pi_103746917
Frummel! Wanneer ging je trouwen? Geniet van de voorpret en tot heul snel daarna! :D

Ik trouw in juni 2012. Het maakt ons niet uit als ik in de tussentijd zwanger raak. Gisteren jurk gescoord. Ik blij, kom ik thuis, zegt mijn lief, kan de jurk ook vermaakt worden als je zwanger raakt?

Ohja. :{ kut :')
pi_103758546
Thanks voor het meeleven meiden. In de loop van de middag is de kramp wel weggetrokken.

Voor de rest ben ik er niet echt rouwig om ofzo, ik heb zoiets van het komt ooit wel goed en tot die tijd vermaak ik me wel :P

Ik drink eigenlijk amper alcohol, dus bij mij zal het niet opvallen als ik ineens nee ga zeggen tegen drankjes. Roken doe ik niet, dat stinkt :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103776078
Hier gisteravond de hele avond op 1 glaasje wijn en het viel niet eens op. De klusweek komt er weer aan, dus het lijf mag niet teveel schade hebben.
pi_103777373
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.

Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren. ;(
pi_103779430
Kwisted, klote zoiets. Meer dan "het heeft geen zin om je er druk over te maken" kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Kan me het goed voorstellen hoor, denk dat iedereen wel eens last heeft van doemdenken. Maar het is wel vrij zinloos. Misschien even wat meer afleiding zoeken de komende dagen? Leuke dingen doen en extra lief voor jezelf zijn?
pi_103779504
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:

Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren. ;(
Logisch dat jij er dan zoveel mee bezig bent. Wat een vervelende situatie! En dat je eerst een jaar moet proberen is volgens mij altijd zo, maar is natuurlijk niet fijn om te horen. Zeker niet in jullie situatie. Toch duim ik voor je dat het op de gewone manier gaat lukken binnen het jaar en dat de MMM jullie bespaard blijft :*

Maaruh wij werden in november toch gewoon allebei zwanger :D :*
pi_103779825
Haha ja dat staat wel in de planning. Dan zouden we in juli een kindje krijgen O+ Zomerkindje!

Ik moet me er ook niet zo druk om maken, want voor hetzelfde geld lukt het gewoon en heb ik voor niets zitten piekeren. Ik moet inderdaad afleiding zoeken, straks maar eens wat vriendinnen opbellen.

Maar geloof maar dat ik echt een gat in de lucht spring als ik zwanger ben! Het niet weten of ik wel of niet kinderen kan krijgen is echt kut..

Bedankt voor de steun :*
pi_103779961
Kwisted, balen inderdaad! Zwanger proberen te worden is vooral een kwestie van veel geduld hebben, en dat is niet altijd leuk!! Hopelijk kun je de komende dagen wat afleiding vinden! :*
pi_103780685
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef Women86 het volgende:
Maaruh wij werden in november toch gewoon allebei zwanger :D :*
*kuch*

Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon mee :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 31-10-2011 13:19:22 ]
pi_103780798
Ik wil ook een leeuwtje!
pi_103781557
Kwisted :* Ik hoop echt dat jullie dat jaar proberen niet nodig hebben!

En ja, ook ik ga natuurlijk voor novemberstreepjes!! Women86, volgens mij is jouw NOD al heel snel toch?

Ik wil nog even zeggen dat ik jullie lief vind. Het doet me echt goed dat iedereen hier zo mee leefde, dus even voor iedereen :*
pi_103781825
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*kuch*

Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me :7
Meld!! :Y
pi_103782092
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*kuch*

Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me :7
^^
pi_103782324
ik vind jullie ook allemaal heel lief. Ik heb heel veel aan dit topic! :*
pi_103783255
natuurlijk doet iedereen mee aan de november streepjes regen :D We krijgen allemaal een zomerbeeb :)

Mijn NOD is woensdag... nog ff afwachten...!
pi_103783756
Fijn is dat he Kwisted! Dat heb ik ook!

Spannend Women, nog even afwachten! Ik duim voor je!!
pi_103784807
Wat ik echt tof zou vinden als ik verlof zou kunnen hebben met de kerst volgend jaar. Ben een echt winter mens, dus laat dan maar komen die sneeuw. Lekker met de peuter en baby voor de kachel, mmmmm zie het zo voor me. O+

Women86, ik duim voor je!

En als we dan toch troetelbeertjes zijn vandaag, *; voor jullie allemaal!
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:01:34 #161
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103791734
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Frummel! Wanneer ging je trouwen? Geniet van de voorpret en tot heul snel daarna! :D

Ik trouw in juni 2012. Het maakt ons niet uit als ik in de tussentijd zwanger raak. Gisteren jurk gescoord. Ik blij, kom ik thuis, zegt mijn lief, kan de jurk ook vermaakt worden als je zwanger raakt?

Ohja. :{ kut :')
Wij ook in juni, dus dat komt inderdaad wel wat kritisch met de jurk ;) Een klein buikje vind ik geen probleem, maar ik zou het ook heerlijk vinden om op mijn trouwdag gewoon te kunnen doen en laten wat ik wil. Bijvoorbeeld voor de laatste keer nog even goed drinken :P En wij gaan na ons trouwen ook nog op huwelijksreis, dus een perfect moment om een kindje te maken *;
pi_103796099
Cocotrimonium je gaat toch niet een maandje wachten? Ik hoop dat het weer snel raak is en dat het een plakkertje blijft.

Women86 woensdag al, ik ga voor je duimen.

Kwisted wat een lastige situatie, ik kan wel zeggen dat je er niet te druk om moet maken, want men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest, zoals ik thuis vaak te horen kreeg. Soms probeer ik er ook rekening mee te houden, maar ik weet dat dat niet altijd lukt. Het is dan ook zo makkelijk gezegd vanaf de zijlijn. Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt en dat je niet te lang op dat tweede streepje hoeft te wachten :*. Heel veel sterkte komende dagen, heb je wel veel afleiding?

Sopho je hebt dan nog wel een portie geduld nodig, als je verlof wil met de kerstdagen. Of heb je zolang verlof :P

Frummeltje heel veel plezier met de voorbereidingen voor de bruiloft. Heb je al een idee wanneer je weer mee gaat posten voor/ na de bruiloft? Of zie je het tegen die tijd wel?

Dames laten we de streepjes regen van oktober voort zetten, het is tenslotte herfst de tijd van het jaar waarin het veel hoort te regenen en als het dan niet uit de lucht valt, dan maar hier.
  Vis een optie? maandag 31 oktober 2011 @ 18:57:16 #163
70532 loveli
N
pi_103796636
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:

Lurker hier. Je hoeft sowieso geen jaar te wachten voor je zelf een microscoop pakt en zwemmertjes onder de loep legt, even kijken hoe goed ze bewegen. Ik begrijp dat "schat, mag ik even een monstertje?" nou niet echt de woorden zijn die je wilt uitspreken. Het is in ieder geval iets wat je zelf relatief makkelijk kunt doen :+

En als jij redenen hebt om te twijfelen aan je vruchtbaarheid, dan heeft een arts wellicht een reden om er eerder naar te kijken.

:*
crap in = crap out
pi_103796958
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Sopho het volgende:
Wat ik echt tof zou vinden als ik verlof zou kunnen hebben met de kerst volgend jaar. Ben een echt winter mens, dus laat dan maar komen die sneeuw. Lekker met de peuter en baby voor de kachel, mmmmm zie het zo voor me. O+

Women86, ik duim voor je!

En als we dan toch troetelbeertjes zijn vandaag, *; voor jullie allemaal!
Same here,ik pleit ook voor kerst met peuter,baby en uiteraard oudste er ook bij. Nog steeds in de wacht hier,ik denk as zaterdag mijn NOD.
pi_103801071
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:45 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium je gaat toch niet een maandje wachten? Ik hoop dat het weer snel raak is en dat het een plakkertje blijft.
Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandt :)
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2011 @ 20:36:23 #166
309370 Nanadu
pi_103803105
Ben niet helemaal bijgelezen vanwege een heftig weekend door een familiekwestie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.

Ik ga denk ik vanaf morgen beginnen met ovulatietesten vooral om zicht te krijgen op wanneer mijn eisprong is. Ik merk wel door alles wat er gebeurd is ik er nu wat minder mee bezig ben, dus ik weet niet of ik er deze maand echt voor ga.
pi_103803286
Hoi Allemaal!

Mijn eerste post hier op het forum. Ook mijn man en ik hebben een sterke kinderwens en gelukkig hebben we 'groen licht' van mijn neuroloog gekregen (ik heb ms). Vorig jaar al gestopt met de medicijnen die ik daarvoor gebruikte en in april dit jaar getopt met de pil.

Deze maand zijn we pas 'echt' begonnen. Mijn eisprong is rond deze week als het goed is en mijn nod is 14-11. Maar moet je echt wachten tot je nod om te kunnen testen?
Ik ken mezelf en weet niet of het me gaat lukken om 2 weken te wachten ;)

Succes allemaal!
pi_103803604
Nee hoor, je kunt een dag later al testen, de kans dat je negatief test is dan wel 99%. ;)
Veel succes iig en hopelijk schuif je snel een topic op!

Wow, bizar Nanadu.
pi_103804035
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandt :)
That's the way to do it! ^O^
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103804121
Nanadu :o heftig idd! Sterkte.

AED86, welkom! Ongeduld is ons niet vreemd. 8-)
Veel succes!

Ik vertelde hier vorige week nog over mijn collega die ook aan het klussen was, nou ze is al zwanger. :o Tussenstand op het werk: 3 zwangeren. Hopen dat het besmettelijk is :D
pi_103804266
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Spewey het volgende:
Nee hoor, je kunt een dag later al testen, de kans dat je negatief test is dan wel 99%. ;)
Of misschien wel 100%, haha! ;) Welkom AED86, hopelijk is het snel raak!!

Nanadu, wat erg zeg! Heftig hoor, kan me voorstellen dat je dan even helemaal met iets anders bezig bent! :*

Sethiwe, wat fijn dat je altijd van die mooie samenvattingsposts maakt! Erg handig om even bij te lezen als je niet zoveel tijd hebt of achter loopt! ;)

Coco, wel fijn dat je er weer zo relaxed in kunt gaan! :)
pi_103804347
Mango dat is snel! Dat zou heel fijn zijn als dat besmettelijk zou zijn! :D
pi_103806995
Nanadu jeetje wat heftig, veel sterkte ermee om dit een plaats te geven :* .

Welkom AED86 geduld is een schone zaak, hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
Is de MS nu wel goed onder controle nu je geen medicatie gebruikt?

Mangostine ik hoop voor je dat zwangerschap besmettelijk is. Dan moet dat bij mij ook wel goed komen met een paar vriendinnen en collega's die zwanger zijn O-)

Cocotrimonium ik probeer dezelfde instelling te hebben als jij hebt, want die spreekt mij wel aan :Y misschien moet ik er af en toe aan herinnerd worden ;) .

Labelloo jij hebt nu toch ook een mooie samenvatting gemaakt :P. Ik ben er soms idd wel druk mee, maar als ik op iemand reageer vind ik dat ik de anderen niet kan overslaan :@
pi_103807667
Sethiwe, momenteel is het redelijk stabiel. Heb wat last van restklachten van de laatste terugval en mijn geheugen/spraak/evenwicht laat me af en toe in steek. Maar geen noemenswaardige klachten verder.

Ik weet dat de kans klein is dat het in 1 keer raak zal zijn, maar zoals ook gezegd wordt: Hoop doet leven ;)

De tijd zal het leren, ondertussen doen we ons best :Y
pi_103809266
Welkom Aed86 en dat je maar snel weer weg bent! Je klinkt nuchter onder je Ms, vind ik knap.
Sethiwe, ik heb geduld. We hebben volgende maand een feestweekend, dus man mag niet raak schieten deze maand. Zal je natuurlijk net zien......
Nee, ik heb helaas geen lang verlof.

Nanadu, wat een verhaal! Sterkte!
pi_103812569
Nanadu, dat is wel heel heftig, sterkte!

AED86, welkom en hopelijk voor jullie 2 streepjes binnenkort!

Postte ik hier vanmiddag nog heel vrolijk over allemaal zwanger worden en dat mijn NOD a.s. woensdag is (was uitgegaan van een cyclus van 30 dagen), ga ik 5 minuten later na de wc en jahoor :( ongesteld geworden! Bah, had ik (nog) niet verwacht. Ik heb ook helemaal geen menstruatie klachten oid. wat ik normaal wel heb. Dus kwam even raar aan!
pi_103812852
W86, kan het geen innesteling meer zijn? O-)
indien niet: balen :*
pi_103813391
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Nanadu het volgende:

Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.

dit precies inderdaad. Bedankt allemaal voor de lieve reacties in ieder geval, doet me goed! Het komt inderdaad af en toe met vlagen opzetten,
Loveli, ik zou best naar de zwemmertjes van mijn vriend willen kijken. Maar waar ik een microscoop vandaan zou moeten halen :?

Sethiwe, ik vind het ook zo leuk dat jij altijd op iedereen reageert. Ik mis dan alleen af en toe de update over jezelf onderaan de post. We zijn ook nieuwsgierig naar jou he ;)

AED86, welkom! Leuk dat je erbij bent! Word dit je eerste kindje? Veel succes de komende tijd. Oh en het wachten op je NOD is heel moeilijk. Dus hopelijk is het meteen raak bij jullie :)

Mango, het lijkt altijd of iedereen zo snel zwanger is vind je niet? Dat idee heb ik in mijn omgeving wel vaak. Maarja je hoort natuurlijk niet altijd de verhalen.

Women86, neeeee ;( dat is helemaal niet leuk! Het is ook helemaal niet eerlijk he :N
pi_103814238
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Mangostine het volgende:
W86, kan het geen innesteling meer zijn? O-)
daar heb ik nog niet bij stil gestaan.... Ik ben mijn hele cyclus kalender bij langs gegaan en ben toch meer onregelmatig geweest dan ik dacht. 2 maanden terug bijvoorbeeld had ik een cyclus van 34 dagen en dan nu 28 dagen ? Zou gewoon kunnen natuurlijk maar wat jij zegt zou ook nog kunnen in geval van langere cyclus.
Nouja ik hoop er maar niet op en wacht gewoon af en ik denk dat ik gewoon weer door mag naar de volgende ronde... :( en dat is inderdaad niet eerlijk kwisted. Nouja, niet eerlijk ? We zijn nog maar in ronde 3 maar het voelt niet eerlijk.
pi_103819567
AED welkom! Dat je maar snel door mag naar Z&G!! Samen met ons natuurlijk..

Nanadu wat heftig! Ik kan me voorstellen dat je deze maand niet zo bezig bent met zwanger worden.. Sterkte!

Women, hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Was die ene cyclus van 34 niet de eerste? Een beetje onregelmatig zou best door het stoppen kunnen.. Ook ik hoop natuurlijk op een innesteling O-)

Wij merken dat de kinderwens nog groter is geworden nu het mis is gegaan.. Mijn vriend wil nu zelfs weten wanneer mn eisprong is en wanneer we dus het best kunnen seksen.. Ik heb dus geen flauw idee. We doen het nu dus lekker wanneer we zin hebben, dit werkte de vorige keer ook. Nu hopen dat het weer zo snel raak is.. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Freubelot op 01-11-2011 07:40:50 (foutje..) ]
pi_103820944
AED86, neem aan dat je dus ook een medische indicatie hebt, of niet? Heeft de ms verder nog invloed op het zwanger raken of de verloop van een zwangerschap?

Nanadu, heftig allemaal, sterkte ermee!

Women86, eerst maar eens afwachten of het wel écht je menstruatie is. Ben benieuwd :) Zal voor je duimen (net zoals ik voor iedereen hier hoop dat het snel raak is O+)

Freubelot: ik hoop voor jullie dat het net zo snel weer raak is :) :*

Ik heb zelf geen flauw idee wanneer ik mijn volgende menstruatie kan verwachten. Lees/hoor er zo'n ontzettend uiteenlopende verhalen over. Soms 'telt' een miskraam net als een menstruatie (dus 4 weken erna weer menstruatie), soms duurt het een stuk langer.. Ik merk het in ieder geval wel. Wilde deze week wel eens testen om te kijken of ik nog steeds positief test. Puur uit nieuwsgierigheid, ben benieuwd of al die hormonen inmiddels al helemaal weg zijn of niet :s)
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 09:35:31 #182
309370 Nanadu
pi_103821525
Bedankt allemaal voor jullie steun! Ik zal hier de komende tijd even wat minder komen, omdat het nu allemaal een beetje te druk is om mij heen. Ik zal wel regelmatig mee lezen en aan jullie allemaal denken! Als het weer wat rustiger is dan kom ik weer gezellig mee kletsen. :*
pi_103823284
Leuk, iemand heeft op mijn werk "anoniem" beschuit met muisjes geserveerd in onze kantine, die naast mijn kantoor ligt. Nu denkt iedereen dat ik het ben geweest. Nee mensen, ik was het niet ;(
pi_103824650
Nanadu, hopelijk lees je snel weer lekker mee! :*

Mango, anoniem beschuit met muisjes? Als aankondiging van een zwangerschap ofzo? Dat is niet leuk dat ze nu jou verdenken!

Ik heb gisteren met de HA gebeld. Ik heb nu al 5 cylcussen mijn eisprong bijgehouden en mijn LF is iedere keer erg kort, verschilt van 7/8 dagen en 1 keer 9. Heb om een doorverwijzing naar de gyn gevraagd. Vandaag wordt ik hierover teruggebeld. Aan de ene kant wil ik liever geen toestanden, maar ik wil eigenlijk ook uitsluiten dat er iets is wat wellich (makkelijk) op te lossen is... Maar even afwachten!
pi_103824850
Nanadu, heel veel sterkte :* . Wat zullen jullie geschrokken zijn :o .

Labelloo, dapper dat je naar de huisarts bent gestapt. Ik kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is, maar ernaar laten kijken kan nooit kwaad he. Ik denk wel dat het wat rust kan geven :*.
pi_103826325
Labelloo, goeie actie, hoop dat je doc met je meedenkt en je snel bij de gyn terecht kunt.
pi_103826535
jaan, kom je wat zwangerschapshormonen rondstrooien hier? :D
pi_103827063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:21 schreef Mangostine het volgende:
jaan, kom je wat zwangerschapshormonen rondstrooien hier? :D
Met alle liefde:

Dat het bedoeld is om mee af te vallen, laten we maar even buiten beschouwing :')
pi_103827420
hCG om af te vallen? Dat wist ik heul niet :{
pi_103827463
Afvallen is niet nodig, aankomen willen we!! ;)

Ben gebeld door de ha, moet vrijdag even langskomen voor gesprekje.
pi_103827575
mooi Labello, in elk geval actie.

Ik ben echt erg: als ergens het woord "instelling" staat, lees ik natuurlijk "innesteling" :')
pi_103831963
ik las het ook _O-
pi_103832514
Labello, in ieder geval fijn dat de HA er achter aan gaat. Waarschijnlijk wil de HA alleen uitgelegd hebben waarom je naar de gyn wilt en ligt de brief vrijdag al klaar als je komt.

cocotrimonium, Wat bedoel je met medische indicatie? (ben vandaag wat traag van begrip ;))
Zwangerschappen bij ms patienten zijn juist positief voor het ziektebeeld, het aantal terugvallen nemen af en de vrouwen voelen zich beter. Alleen de bevallingen zijn dan weer funest. Door de stress op het lichaam/ de fysieke inspanning en vaak ook de oververmoeidheid kunnen nieuwe terugvallen uitgelokt worden. Bij de meeste vrouwen wordt de diagnose dan ook na een eerste kindje bevestigd.

Mangostine, vervelend dat jij er nu van verdacht wordt die beschuit met muisjes neer gelegd te hebben.. Kan je de hele dag uitleggen dat jij het niet geweest bent |:(
pi_103840489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef AED86 het volgende:
Labello, in ieder geval fijn dat de HA er achter aan gaat. Waarschijnlijk wil de HA alleen uitgelegd hebben waarom je naar de gyn wilt en ligt de brief vrijdag al klaar als je komt.

cocotrimonium, Wat bedoel je met medische indicatie? (ben vandaag wat traag van begrip ;))
Zwangerschappen bij ms patienten zijn juist positief voor het ziektebeeld, het aantal terugvallen nemen af en de vrouwen voelen zich beter. Alleen de bevallingen zijn dan weer funest. Door de stress op het lichaam/ de fysieke inspanning en vaak ook de oververmoeidheid kunnen nieuwe terugvallen uitgelokt worden. Bij de meeste vrouwen wordt de diagnose dan ook na een eerste kindje bevestigd.

Mangostine, vervelend dat jij er nu van verdacht wordt die beschuit met muisjes neer gelegd te hebben.. Kan je de hele dag uitleggen dat jij het niet geweest bent |:(
Medische indicatie houdt in dat je sowieso bij de gyn terecht komt ipv verloskundige. Mogelijk meer risico, dus meer controle. Heb zelf ook een chronische ziekte (colitis ulcerosa) en moet tot 20 weken medicijnen krijgen. Heb hierdoor zelf medische indicatie. Vroeg me af of dat bij jou ook zo is.

Invloed enzo op ziektebeeld is idem bij mij.
pi_103841322
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, zou best eens kunnen.
Ik heb er bij mijn neuro nog niet naar geinformeerd.

Maar nu ben ik niet meer afhankelijk van medicatie, ben in december gestopt met de spuiten. Alle 'troep' is nu allang mijn lichaam uit. Mocht het zover komen even informeren bij mijn HA en ik was ook van plan om mijn neuro te bellen want zit nog vol vragen mbt ms en zwangerschap.
pi_103842874
Toch menstruatie :( op naar de volgende ronde dus.

freubelot, ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil dus daar kan de onregelmatige cyclus nu niet meer aan liggen lijkt me?
Ik kan me goed voorstellen dat jullie wens nu alleen nog maar versterkt is. Maar hopen dat het gauw echt mag lukken :*

mangostine, dat is voor jou niet grappig nee. ben je de dag een beetje redelijk doorgekomen op het werk of ben je er echt vaak mee geconfronteerd door collega's?

labelloo, hopen dat de huisarts/gyn een (makkelijke) oplossing weet. Dit is in ieder geval een stap verder.

voor de rest duim ik voor jullie allemaal!
pi_103843679
Women86, Ontzettend balen joh! Ik hoop op meer geluk voor jullie in de volgende ronde
pi_103844701
Labelloo, groot gelijk dat je hebt gebeld en fijn dat je al zo snel terecht kan!!!

Women :* Wat balen! En de onregelmatigheid lijkt me dan idd niet door het stoppen met de pil. Wel goed dat je je cyclussen hebt bijgehouden, dan weet je dat de klusdagen langer zijn.. Of gebruikte jij ovutestjes?

Coco, slim dat je nog een test doet. Heb ik ook gedaan en negatief, weten we dat ook weer :7
pi_103847131
Women86 balen dat het heeft doorgezet :*

AED lijkt me wel verstandig dat je aan de neuroloog je vragen gaat stellen over ms mbt zwangerschap. Weet je straks ook een beetje waar je rekening mee kan houden en of je naar de gynaecoloog moet of toch naar een verloskundige kan.

Mango zijn er dan nog meer collega's van je zwanger?
Wel heel vervelend dat je er van verdacht wordt, hopelijk komt de echte 'dader' er snel vooruit.
Dat jij er niet heel tjid onterecht van verdacht wordt.

Labelloo denk je dat je huisarts vrijdag ook echt stappen gaat zetten of alleen je verhaal aanhoren? Zorg in ieder geval dat je precies weet wat je wilt en dat je het met goede argumentatie kan onderbouwen. (Dat is in ieder geval mijn ervaring met artsen)

Sopho ik ben benieuwd. Maar anders onder de kerstboom bij de kachel met peuter en iets oudere baby :P.

Vandaag collega met baby van nog geen dag oud gezien, echt zo schattig. Volgens mij hoorde je mij daarna al van verre aankomen :').
Hier is weinig nieuws, ik zit in de wachtweken. Ga er vanuit dat ik wel een keer ongesteld wordt binnenkort.
pi_103852333
Aww Sethiwe, heerlijk zo'n vers geperst mupke gezien, dat zorgt hier ook altijd voor hard gerammel. :')

Mango, knap irritant dat jij nu verdacht wordt!

Jammer Women86, hopelijk is het deze klusperiode gewoon raak!

(iedereen die ik vergeten ben, sorry, moet er nog even in komen)

Dag 5 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')