dit precies inderdaad. Bedankt allemaal voor de lieve reacties in ieder geval, doet me goed! Het komt inderdaad af en toe met vlagen opzetten,quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Nanadu het volgende:
Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.
daar heb ik nog niet bij stil gestaan.... Ik ben mijn hele cyclus kalender bij langs gegaan en ben toch meer onregelmatig geweest dan ik dacht. 2 maanden terug bijvoorbeeld had ik een cyclus van 34 dagen en dan nu 28 dagen ? Zou gewoon kunnen natuurlijk maar wat jij zegt zou ook nog kunnen in geval van langere cyclus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Mangostine het volgende:
W86, kan het geen innesteling meer zijn?![]()
Met alle liefde:quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:21 schreef Mangostine het volgende:
jaan, kom je wat zwangerschapshormonen rondstrooien hier?
Medische indicatie houdt in dat je sowieso bij de gyn terecht komt ipv verloskundige. Mogelijk meer risico, dus meer controle. Heb zelf ook een chronische ziekte (colitis ulcerosa) en moet tot 20 weken medicijnen krijgen. Heb hierdoor zelf medische indicatie. Vroeg me af of dat bij jou ook zo is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef AED86 het volgende:
Labello, in ieder geval fijn dat de HA er achter aan gaat. Waarschijnlijk wil de HA alleen uitgelegd hebben waarom je naar de gyn wilt en ligt de brief vrijdag al klaar als je komt.
cocotrimonium, Wat bedoel je met medische indicatie? (ben vandaag wat traag van begrip)
Zwangerschappen bij ms patienten zijn juist positief voor het ziektebeeld, het aantal terugvallen nemen af en de vrouwen voelen zich beter. Alleen de bevallingen zijn dan weer funest. Door de stress op het lichaam/ de fysieke inspanning en vaak ook de oververmoeidheid kunnen nieuwe terugvallen uitgelokt worden. Bij de meeste vrouwen wordt de diagnose dan ook na een eerste kindje bevestigd.
Mangostine, vervelend dat jij er nu van verdacht wordt die beschuit met muisjes neer gelegd te hebben.. Kan je de hele dag uitleggen dat jij het niet geweest bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |