*kuch*quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef Women86 het volgende:
Maaruh wij werden in november toch gewoon allebei zwanger![]()
Meld!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*kuch*
Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me
^^quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*kuch*
Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me
Wij ook in juni, dus dat komt inderdaad wel wat kritisch met de jurkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Frummel! Wanneer ging je trouwen? Geniet van de voorpret en tot heul snel daarna!
Ik trouw in juni 2012. Het maakt ons niet uit als ik in de tussentijd zwanger raak. Gisteren jurk gescoord. Ik blij, kom ik thuis, zegt mijn lief, kan de jurk ook vermaakt worden als je zwanger raakt?
Ohja.kut
Lurker hier. Je hoeft sowieso geen jaar te wachten voor je zelf een microscoop pakt en zwemmertjes onder de loep legt, even kijken hoe goed ze bewegen. Ik begrijp dat "schat, mag ik even een monstertje?" nou niet echt de woorden zijn die je wilt uitspreken. Het is in ieder geval iets wat je zelf relatief makkelijk kunt doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.
Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren.
Same here,ik pleit ook voor kerst met peuter,baby en uiteraard oudste er ook bij. Nog steeds in de wacht hier,ik denk as zaterdag mijn NOD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Sopho het volgende:
Wat ik echt tof zou vinden als ik verlof zou kunnen hebben met de kerst volgend jaar. Ben een echt winter mens, dus laat dan maar komen die sneeuw. Lekker met de peuter en baby voor de kachel, mmmmm zie het zo voor me.![]()
Women86, ik duim voor je!
En als we dan toch troetelbeertjes zijn vandaag,voor jullie allemaal!
Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandtquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:45 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium je gaat toch niet een maandje wachten? Ik hoop dat het weer snel raak is en dat het een plakkertje blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.
Ik ga denk ik vanaf morgen beginnen met ovulatietesten vooral om zicht te krijgen op wanneer mijn eisprong is. Ik merk wel door alles wat er gebeurd is ik er nu wat minder mee bezig ben, dus ik weet niet of ik er deze maand echt voor ga.
That's the way to do it!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandt
Of misschien wel 100%, haha!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Spewey het volgende:
Nee hoor, je kunt een dag later al testen, de kans dat je negatief test is dan wel 99%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |