Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:59 schreef milka82 het volgende:
Balen aurum!
Toevallig Spewey,mijn jongste dametje is ook 20 maanden,oudste is 9 jaar.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Spewey het volgende:
[..]
Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?
Cooki en PJ, jullie zijn lief!![]()
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
google is my vriendjeik snap m....
![]()
![]()
ik kan wel n tshirt bestellen nu...![]()
zo dan
edit: goeie tshirt whoehaha
[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 19:48:18 ]
oh ik dacht dat het dit weekend al was, sorry! Als je geduld op is post je gewoon hier, en dan geef wij wel weer wat steunquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op is.
komt me bekend voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
Dat is inderdaad handig. Ik rook ook niet en drink nauwelijks wat. Ben vaak al de bob, dus dat scheeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef Sethiwe het volgende:
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten.
Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
Logisch dat jij er dan zoveel mee bezig bent. Wat een vervelende situatie! En dat je eerst een jaar moet proberen is volgens mij altijd zo, maar is natuurlijk niet fijn om te horen. Zeker niet in jullie situatie. Toch duim ik voor je dat het op de gewone manier gaat lukken binnen het jaar en dat de MMM jullie bespaard blijftquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.
Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |