abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103705267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 08:59 schreef milka82 het volgende:
Balen aurum!
Toevallig Spewey,mijn jongste dametje is ook 20 maanden,oudste is 9 jaar.
Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?

Cooki en PJ, jullie zijn lief! :*
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)

Sterkte met de rode draak, Aurum. Ik ben 'm nu al weer zat. :')
pi_103705407
balen Aurum, jij gaat dus gewoon mee doen met de november streepjes volgende maand!
pi_103707062
Balen Aurum!! :*

Wij gaan zo langzamerhand weer de vruchtbare dagen in, dus weer aan de bak! :P

Nog een dingetje. Wij hebben nog steeds een box in de woonkamer staan, maar onze eerste zit hier al lang niet meer in. Hij staat vol met speelgoed. Op zich zou deze natuurlijk wegkunnen, maar ik durf het niet... beetje goden verzoeken naar mijn gevoel. Stom he!!? :@
pi_103709232
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Spewey het volgende:

[..]

Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?

Cooki en PJ, jullie zijn lief! :*
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)
:Y O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103709756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D * Cooki klikt op "volg topic" O+
with stupid ^
pi_103713454
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

with stupid ^
:?
pi_103715578

was ooit een code voor -O-
pi_103715643
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:|W :|W :|W
google is my vriendje :+ ik snap m.... :') :P
ik kan wel n tshirt bestellen nu... :@

zo dan

edit: goeie tshirt whoehaha }:|

[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 19:48:18 ]
pi_103725189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op is 8)7 .
oh ik dacht dat het dit weekend al was, sorry! Als je geduld op is post je gewoon hier, en dan geef wij wel weer wat steun :)

Hier in afwachting van de NOD. Morgen weer een moment waarop ik de alcohol moet gaan vermijden. Een gezellig avondje, waarop ik normaal altijd zou drinken, en nu dus een smoes moet gaan verzinnen. Ik dacht aan:
- een kater van gisteren (dus vanavond zogenaamd gezopen :P )
- last van mijn darmen
- gewoon steeds doorschuiven naar later op de avond, nee doe straks maar, nee misschien dadelijk

we zullen het zien haha
pi_103726097
Je hoeft nog geen alcohol te vermijden hoor,de eerste weken staat je kindje nog niet in verbinding met je...
pi_103733717
Inderdaad Milka, Kwisted je kan gewoon drinken. De navelstreng is nog niet aangelegd in de eerste weken. Trucje van moeder natuur om de baby veilig te houden totdat mama weet dat ze zwanger is.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:28:21 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103733739
Toch is het verstandiger om gewoon niet te drinken :)

Als je tenminste zeker weet dat een zwangerschap mogelijk is, anders zou ik ook niet vermijden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103734294
Gewoon een hele avond aan een glas wijn nippen. :D
Beter is helemaal geen alcohol maar goed.

Mereltje gefeliciteerd met je streepje! :)
pi_103734340
Geen alcohol is voor mij geen probleem,drink ik toch al niet. Stoppen met roken,dat gaat meer opvallen
pi_103734853
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
pi_103738917
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
komt me bekend voor :) Zo gaat het hier ook.
pi_103740032
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten :7.

Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:55:38 #143
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103746003
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef Sethiwe het volgende:
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten :7.

Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
Dat is inderdaad handig. Ik rook ook niet en drink nauwelijks wat. Ben vaak al de bob, dus dat scheelt :P

Een hoop in- en uitstroom in dit topic zeg! Nu wij niet actief bezig zijn met zwanger worden, merk ik dat ik ook minder op fok kijk. Zodra we ^) zijn en weer van start gaan, zal het wel weer komen denk ik :) Het duurt echter nog wel een aantal maanden, dus dan kom ik terzijnertijd wel weer terug. Zou een modje mij uit het onderste lijstje willen halen? :)
pi_103746917
Frummel! Wanneer ging je trouwen? Geniet van de voorpret en tot heul snel daarna! :D

Ik trouw in juni 2012. Het maakt ons niet uit als ik in de tussentijd zwanger raak. Gisteren jurk gescoord. Ik blij, kom ik thuis, zegt mijn lief, kan de jurk ook vermaakt worden als je zwanger raakt?

Ohja. :{ kut :')
pi_103758546
Thanks voor het meeleven meiden. In de loop van de middag is de kramp wel weggetrokken.

Voor de rest ben ik er niet echt rouwig om ofzo, ik heb zoiets van het komt ooit wel goed en tot die tijd vermaak ik me wel :P

Ik drink eigenlijk amper alcohol, dus bij mij zal het niet opvallen als ik ineens nee ga zeggen tegen drankjes. Roken doe ik niet, dat stinkt :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103776078
Hier gisteravond de hele avond op 1 glaasje wijn en het viel niet eens op. De klusweek komt er weer aan, dus het lijf mag niet teveel schade hebben.
pi_103777373
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.

Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren. ;(
pi_103779430
Kwisted, klote zoiets. Meer dan "het heeft geen zin om je er druk over te maken" kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Kan me het goed voorstellen hoor, denk dat iedereen wel eens last heeft van doemdenken. Maar het is wel vrij zinloos. Misschien even wat meer afleiding zoeken de komende dagen? Leuke dingen doen en extra lief voor jezelf zijn?
pi_103779504
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.

Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren. ;(
Logisch dat jij er dan zoveel mee bezig bent. Wat een vervelende situatie! En dat je eerst een jaar moet proberen is volgens mij altijd zo, maar is natuurlijk niet fijn om te horen. Zeker niet in jullie situatie. Toch duim ik voor je dat het op de gewone manier gaat lukken binnen het jaar en dat de MMM jullie bespaard blijft :*

Maaruh wij werden in november toch gewoon allebei zwanger :D :*
pi_103779825
Haha ja dat staat wel in de planning. Dan zouden we in juli een kindje krijgen O+ Zomerkindje!

Ik moet me er ook niet zo druk om maken, want voor hetzelfde geld lukt het gewoon en heb ik voor niets zitten piekeren. Ik moet inderdaad afleiding zoeken, straks maar eens wat vriendinnen opbellen.

Maar geloof maar dat ik echt een gat in de lucht spring als ik zwanger ben! Het niet weten of ik wel of niet kinderen kan krijgen is echt kut..

Bedankt voor de steun :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')