quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:52 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
12 topics vol over één uitzending, historisch!
Psv is sterkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben zondag voor Feyenoord omdat Boskamp zei dat niets sterker is dan dat ene woord. En hij meent het.
Dan weten ze gelijk wat voor een publiek die kutkrant leest.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:12 schreef Caspervw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...).html?p=4,1?sn=prive haha
quote:
quote:Johan is een eindbaas
even haatreacties gepeildquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ongeïnteresseerd deed? Ben je dan een 'baas'?
Ik vond het ronduit sneu voor de genomineerden die wel heel graag de ring wilden winnen, zoals WidM.
hard voor al die haters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Pfff koppijn van al het getoeter en oprechte blijheid met deze historische overwinning! Is toch prachtig joh!
ik had een eretafel met wilfred, johan, boskamp, hansie en genee gewildquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:44 schreef Elvislives het volgende:
Jammer dat Gijpie er niet bij kon zijn.
Schelvisje + Erik Dijkstraquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik had een eretafel met wilfred, johan, boskamp, hansie en genee gewild
quote:1 VOICE OF HOLLAND 3.311.000
2 GOUDEN TELEVIZIERRING GALA 1.733.000
3 JOURNAAL 20 UUR 1.725.000
23 VOETBAL INTERNATIONAL 524.000
Alleen, als je de opmerking van Kooijemans hebt gezien, dat was echt hatelijk bedoeld. En Gijp maakt over dit soort dingen nooit grappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:09 schreef jakees het volgende:
Maar die van Jan Kooijemans vond ik niet kunnen. Maar Rene deelt ook genoeg uit.
En dan nóg winnenquote:
Maar zelfs de Televaag slaat VI hoger aan dan WIDM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef GGMM het volgende:
Dan weten ze gelijk wat voor een publiek die kutkrant leest.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat brabbelde Kooijemans dan!? Heb ik denk ik gemist.
En dan vooral dat enthousiaste toontje en die smile erbijquote:Vorig jaar was het Rene tegen jou..
-Jaja, en toen pakte ik hem hè? En nu is Rene ineens depressief. Dat is wel rot dat hij daar nog steeds mee zit.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Is er een mp4? Ik kon er gisteravond helaas niet live bij zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b6934edfd60d2454.mp4
VI is geen briljant programma, maar juist om dit soort mensen te fucken heb ik gestemdquote:
Tijd dat ze bij de VI eens hier komen kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan nóg winnen
Vraag me echt af wat het aandeel van Fok is. Van mijn kant alleen al kwamen er al een stuk of 7 stemmen.
te veel eer voor die gladjakkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Kooijemans
even een haattopic voor kooijemans geopend
Nee, meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stiekem voelde het gisteren ook zo.
Kippenvelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huh? Je bent een vrouw toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:49 schreef 22 het volgende:
Voor het eerst dat ik via sms een stem heb uitgebracht.
Meer voor de lol omdat ik dacht dat het kansloos was.
Geweldig dat ze hebben gewonnen!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Werd het in de reguliere uitzending bekend dat ze wonnen? Dan ga ik zo effe terugkijken
Jep net als vorig jaar live-verbinding. Leuk om het terug te kijken vanuit NED1 en RTL7quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Werd het in de reguliere uitzending bekend dat ze wonnen? Dan ga ik zo effe terugkijken
Heerlijk man, dat WKquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verkeerde topic gepostquote:
Ik ben een uitzondering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huh? Je bent een vrouw toch?
Die kijken toch massaal naar de The Voice?
Ik ben verliefdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:12 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering.
Ik keek al toen Kraaij Sr. er nog zat.![]()
Alleen kijk ik bijna nooit voetbal.
The voice heb ik opgenomen.
Die zouden allebei rond de 28-35 hebben moeten zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe procent hadden die andere 2 programma's nou? VI had 37% maar die anderen?
quote:
Dankzij FOK! zekers 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
VI heeft gewoon een Keiharde FanBase
Ja je hebt wat gemist jongen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
en die moeten juist elke week sms'en... zou je toch verwachten dat ze dat nu ook deden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best schandalig, vi is een bazenprogramma. Maar 550.000 tegen 3.300.000Wat een kut fans zijn die voice
Ach, ik kijk the voice én VI en heb op VI gestemd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk best schandalig, vi is een bazenprogramma. Maar 550.000 tegen 3.300.000Wat een kut fans zijn die voice
en eredivisie live en het tijdschrift zelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:52 schreef Doublepain het volgende:
The voice en de mol hadden volgensmij een grote budget. Terwijl vi het moest doen met sponsors. Best triest van rtl
Tita tuinmeubelen, gamma hok, de toto en gillette![]()
Die ventquote:
Heerlijk ja, echt genietenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:52 schreef Paul-89 het volgende:
Dat er nu allemaal van die mensen gefrustreerd zijn maakt het nog veel mooier.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huh? Je bent een vrouw toch?
Die kijken toch massaal naar de The Voice?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel heerlijk wakker worden net, dacht zelfs even dat ik gedroomd had
Zelden zo'n enthousiasme en oprechte blijheid gezienquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zelden zo'n enthousiasme en oprechte blijheid gezien
"Je kunt wel vaste gast worden in dit programma. We hebben nog een lul nodig!"quote:
Echte kenner die man.quote:"Winst voor The Voice, Derksen en Wendy"
De uitslag van de Gouden Televizier-Ring 2011 is voor tv-kenner Bert van der Veer geen geheim meer. "The voice, Johan Derksen en Wendy van Dijk gaan winnen."
Hij is notabene regisseur geweest van de grondlegger van dit programma; Villa BvD.quote:
quote:Carrière
Van der Veer begon zijn carrière als dagbladjournalist bij Dagblad Tubantia in Enschede, nadat hij anderhalf jaar op de School voor Journalistiek in Utrecht had gezeten. Vanaf 1976 koos hij voornamelijk voor de televisie. Hij werd regisseur van onder andere Toppop, Tineke, de Mini-playbackshow, de Soundmixshow en de Surpriseshow. Voor de laatste ontving hij een Televizierring. In 1992 werd hij programmadirecteur van RTL 4 en gaf hij leiding aan RTL 5 en Veronica. Daarna ging hij weer regisseren bij onder meer Barend & Van Dorp en Villa BvD. De laatste jaren is Van der Veer weer wat meer schrijvend actief. Hij schrijft boeken, columns en artikelen voor onder andere VARA TV Magazine, Esquire, Algemeen Dagblad, de Volkskrant en Vrij Nederland. Tegenwoordig is hij (roulerend) een van de regisseurs van Pauw & Witteman.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat schelvis, gijp en hansie er niet was
Aadje Afkoopsom zat daar ook een beetje voor lul.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik post toevallig in dat topic en ik moet zeggen dat ik al jarenlang naar VI kijk. Vroeger keek ik al naar Voetbal Insite en ik keek ook nog in de tijd met Hans Kraaij senior. Zelfs de periode met Barbara Barend heb ik overleefd. Dus ja, ik ben al jarenlang fan van VI.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De VI topics schieten als paddestoelen uit de grond: [SES SC #196] VI ADORATIETOPIC SC!!!!!!!!!!!!
iedereen was nu ineens natuurlijk al jaaarenlang fan van VI
Alleen als je Ruud en Hugo hebt meegemaakt heb je recht van sprekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik post toevallig in dat topic en ik moet zeggen dat ik al jarenlang naar VI kijk. Vroeger keek ik al naar Voetbal Insite en ik keek ook nog in de tijd met Hans Kraaij senior. Zelfs de periode met Barbara Barend heb ik overleefd. Dus ja, ik ben al jarenlang fan van VI.
We weten allemaal wie hier week in, week uit posten en wie niet dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
De VI topics schieten als paddestoelen uit de grond: [SES SC #196] VI ADORATIETOPIC SC!!!!!!!!!!!!
iedereen was nu ineens natuurlijk al jaaarenlang fan van VI
yeah, dan hoor ik er bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef Ties02 het volgende:
Als je dit nog hebt meegemaakt hoor je er pas bij![]()
Is er ook een ring voor de meest slechte interviewer aller tijden? Godskolere wat een paardenlul.quote:
Hij is ook gelijk aangenomen als paardenlul.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Is er ook een ring voor de meest slechte interviewer aller tijden? Godskolere wat een paardenlul.
Shelvisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Een (zelfbenoemde) TV-expert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wie is die gozert überhaupt?
Ik denk dat slechts 330k mensen vrijwillig naar The Voice kijken, de rest moet noodgedwongen meekijken (om verstandshuwelijken met een week te verlengen onder andere)...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:40 schreef Doublepain het volgende:
Hij zag toch liever de 40e variant van Idols winnen?quote:
Je moet ook ff het einde van de Jupiler League uitzending terugkijken, daarin zie je dat stukje dus dat de ring aan Genee's vinger komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit toch die gozer die altijd een beetje zat te stoken met z'n vragen bij dat Voetbalfans programma? Dus ze zaten in ieder geval op dezelfde zender.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Je kunt wel vaste gast worden in dit programma. We hebben nog een lul nodig!"![]()
![]()
![]()
Hij blijft mooi![]()
No man, hij heeft in z'n eentje minstens 20 procent van de stemmen getrokken.quote:
Dat was vóór de uitzending hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:37 schreef Akwasi het volgende:
Is deze al gepost?
[ afbeelding ]
Hij kijkt zo blij.
Dat maakt voor Johan niets uit..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook ff het einde van de Jupiler League uitzending terugkijken, daarin zie je dat stukje dus dat de ring aan Genee's vinger komt.
[..]
Volgens mij is dit toch die gozer die altijd een beetje zat te stoken met z'n vragen bij dat Voetbalfans programma? Dus ze zaten in ieder geval op dezelfde zender.
En hopelijk ook de netcoördinatoren. Alleen maar dezelfde programma's uitzenden om kijkers van andere zenders te plukken. Ze moeten hun eigen plan trekken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef 22 het volgende:
[..]
Ach, ik kijk the voice én VI en heb op VI gestemd.
VI heeft meer hart in het programma zitten.
Ze maken het programma met enthousiasme en verdienen het gewoon.
Als is het maar om de gehele ons kent ons kliek wakker te schudden.
De reactie van Bert van der Veer zegt genoeg. Slechte verliezers.
Zo hé, die zat er lekker inquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef tralalala het volgende:
Sierd de Vos had de ring in ontvangst moeten nemen.
Gewoon zo reageren als het bekend wordt gemaakt !
Een beetje de reden waarom ik PVV stemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef Buitendam het volgende:
Sowieso de reden voor mij om te stemmen was Johan. Hij roept al weken teksten als "Eng gezelschap" "Totaal niet mijn wereldje"en "Laat ze de schijt krijgen". Ik wilde per se zien wat er zou gebeuren als ze hem wonnen. En uiteindelijk is het ook hilarisch gebleken. Een bomvol carre met BN'ers en dan moeten ze met een live-verbinding naar de studio van RTL7 om het aan de man uit te reiken die er niets mee te maken wil hebben. Dat vind ik zo ontzettend leuk.
Terecht toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
Linda de Mol moest toen zij de Zilveren Ster won nog even een sneer uitdelen aan Johan.
Wat het ook afmaakt is dat de ene politicus met de PVV meeheult, de andere politicus PVV bestrijdt, maar dat er heel heel weinig mensen zijn die hun eigen agenda schrijven...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een beetje de reden waarom ik PVV stemIk heb niks met die gast, maar vind het gewoon leuk om te zien dat de elite voor schut worden gezet
Dus als je een vrouw bent en je bent lelijk, dan kom je niet op tv?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
Linda de Mol moest toen zij de Zilveren Ster won nog even een sneer uitdelen aan Johan.
Ach ja, waar je ook op stemt, het is nooit goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat het ook afmaakt is dat de ene politicus met de PVV meeheult, de andere politicus PVV bestrijdt, maar dat er heel heel weinig mensen zijn die hun eigen agenda schrijven...
Dat vond ik eerlijk gezegd wel een leuk grapje van Linda.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
Die van mij maak in binnenkort bekend in het Feestforum. Ik heb nu 114 prominente Nederlanders die in de zak van Sinterklaas kunnen...quote:
Vooral sportieve reactie van die de Mol.quote:
Alsof uiterlijk wat met talent te maken heeft *kuch Kooijemans*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
Laatste keer D66 gestemd, was ook de laatste keer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, waar je ook op stemt, het is nooit goed
Vooral ook inzicht van de Mol. Hij is er van bewust dat kijkers van programma's als VI een trouwe fanbase hebben. Iets wat je niet kan zeggen van The Voice. Misschien wel een beetje voor WIDM.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Vooral sportieve reactie van die de Mol.
Maar goed, die heeft natuurlijk een keer in de uitzending gezeten.
Same herequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laatste keer D66 gestemd, was ook de laatste keer.
Komt er in de toekomst een stembiljet binnen, dan doe ik niet eens de moeite die in te vullen en op te sturen...
onvoorstelbaar eigenlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Gister 524.000 kijkers, TVOH 3,3 miljoen ... BAM!
Leuk geintje van Linda, Johan kan zoiets wel waarderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:30 schreef Oliver23 het volgende:
Wilfred en Genee aan 1 tafel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik had een eretafel met wilfred, johan, boskamp, hansie en genee gewild
John de Mol is sowieso altijd verrassend openhartig en oprecht in interviews.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef Cara het volgende:
Ik snap het ook niet, het is gewoon een modale verdediger bij PSV, ik heb hem nog nooit op een uitgesproken mening kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wilfred en Genee aan 1 tafel?
Ook tijdens de uitreiking van de ring zag je John wel gewoon lachen, hij kon er de humor wel van inzien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Super dit!!quote:
Goeie vent die JdM!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:35 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk hadden ze tafel moeten doen met
Genee, Renee, Diekstra, Johan en Boskamp
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Diekstra was ook genomineerd, dus paste er gister niet gewoon bij
Voor wat in godsnaam?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Diekstra was ook genomineerd, dus paste er gister gewoon bij
De Mol heeft via Talpa SBS Broadcasting overgenomen, en daarvoor moest hij al zijn aandelen in RTL Nederland verpatsen geloof ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:48 schreef Eenskijken het volgende:
De Mol wint altijd, want hij bezit toch ook RTL 7 en is mede verantwoordelijk voor VI? Dus welk programma er ook zou winnen, john wint altijd.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:48 schreef Symer het volgende:
Ben benieuwd of dit topic vol is als ik morgen wakker word, waarmee we dan het historische aantal van 12 volle topics rond 1 uitzending gehaald zouden hebben
Klopt, maar als creatief hoofd van The Voice (en andere programma's) heeft hij nog altijd een dikke vinger in de pap bij RTLquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:00 schreef Saavedra het volgende:
[..]
De Mol heeft via Talpa SBS Broadcasting overgenomen, en daarvoor moest hij al zijn aandelen in RTL Nederland verpatsen geloof ik.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Mooiste was toch eigenlijk wel Van Velsen die bijna al wilde opspringen om te juichen (je zag z'n gezicht ook zo van 'kom maar met die ring)' en dan op het laatst met zijn handen voor zn ogen.
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar als creatief hoofd van The Voice (en andere programma's) heeft hij nog altijd een dikke vinger in de pap bij RTL
Wat doe jij hier nou ineens in dit topic? Je was zeker ook al jaaarenlang fan van VI?quote:
Zanger van huis uit, en nu een zangcoach in een talentenprogramma dat naar eigen zegegn 12 miljoen kijkers trekt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat voor rol heeft die lilliputter dan in het televisie wereldje?
One hit wonder die hij gebruikt om zijn "gave" te etaleren op aanstormend talent,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
Is jurylid. Zeg maar de moderne Jacques D'Ancona waarvan ook nooit iemand heeft geweten wat zijn beroep is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
Die stoelen draaien niet uit zichzelf hè!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
Jacques d'Ancona was nog deskundig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is jurylid. Zeg maar de moderne Jacques D'Ancona waarvan ook nooit iemand heeft geweten wat zijn beroep is.
Oh, die weet ik! Hij was scheidsrechterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is jurylid. Zeg maar de moderne Jacques D'Ancona waarvan ook nooit iemand heeft geweten wat zijn beroep is.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die stoelen draaien niet uit zichzelf hè!
Heerlijk die gifjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die enthousiaste kop van Johan ook...
Alleen Kooiemans toch, of heb ik er een aantal gemist?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
Wat werden er smakeloze grappen gemaakt zeg over Van der Gijp op dat televiziergala (net ook even globaal teruggekeken). Zal wel humor zijn.
linda de mol maakte een grap over johan's kledingstijlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen Kooiemans toch, of heb ik er een aantal gemist?
Vond die persiflage van Boszhard op Van der Gijp ook een beetje not dun. Maar ach, Gijpie zal er zelf wel om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen Kooiemans toch, of heb ik er een aantal gemist?
Nee, ben niet zo'n voetballiefhebber. Het Fok-fan topic dat ik ooit voor Johan Boskamp heb geopend was omdat ik hem in een kabouter Plop film had gezien. Kende VI eigenlijk niet, maar las in de Privé dat René van der Gijp depressief was. Dus ik dacht eens kijken wat dat voor een programma is. Zag alleen maar mensen lachen met fluitjes toeteren en een taart op tafel. Vond het niet echt een programma waar je depressief van wordt. En die man met lange haren en hangsnor vond ik maar een zuurpruim. Ben zijn naam weer vergeten. Niet echt een lachebekje lijkt me. Wel een mooi jasje had ie aan. Was dat voor de gelegenheid of is ie altijd modebewust ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou ineens in dit topic? Je was zeker ook al jaaarenlang fan van VI?
John was de enige die moest lachen toen Johan Hilversum begon af te branden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook tijdens de uitreiking van de ring zag je John wel gewoon lachen, hij kon er de humor wel van inzien.
Vooral die kerel van wie is de mol was enorm zuur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
John was de enige die moest lachen toen Johan Hilversum begon af te branden.
De rest keek zuur, heel erg zuur.
Ja, dat begrijp ik. Hij noemt ze al wekenlang een eng gezelschap waar hij niets mee te maken wil hebben. Gaat die teringlijer er nog met die ring vandoor ook. Zit je daar met je plakhaar of designjurk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
John was de enige die moest lachen toen Johan Hilversum begon af te branden.
De rest keek zuur, heel erg zuur.
Volgens mij heb ik Johan nog nooit zo zien lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Omdat het zo mooi is nog maar een keertje...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n voetballiefhebber. Het Fok-fan topic dat ik ooit voor Johan Boskamp heb geopend was omdat ik hem in een kabouter Plop film had gezien. Kende VI eigenlijk niet, maar las in de Privé dat René van der Gijp depressief was. Dus ik dacht eens kijken wat dat voor een programma is. Zag alleen maar mensen lachen met fluitjes toeteren en een taart op tafel. Vond het niet echt een programma waar je depressief van wordt. En die man met lange haren en hangsnor vond ik maar een zuurpruim. Ben zijn naam weer vergeten. Niet echt een lachebekje lijkt me. Wel een mooi jasje had ie aan. Was dat voor de gelegenheid of is ie altijd modebewust ?
Maandag nog, bij "Heb je een onderzoek ingesteld"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Johan nog nooit zo zien lachen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n voetballiefhebber. Het Fok-fan topic dat ik ooit voor Johan Boskamp heb geopend was omdat ik hem in een kabouter Plop film had gezien. Kende VI eigenlijk niet, maar las in de Privé dat René van der Gijp depressief was. Dus ik dacht eens kijken wat dat voor een programma is. Zag alleen maar mensen lachen met fluitjes toeteren en een taart op tafel. Vond het niet echt een programma waar je depressief van wordt. En die man met lange haren en hangsnor vond ik maar een zuurpruim. Ben zijn naam weer vergeten. Niet echt een lachebekje lijkt me. Wel een mooi jasje had ie aan. Was dat voor de gelegenheid of is ie altijd modebewust ?
Ai, niet meer te editten nuquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedoelt het als humor.
Inderdaad. Wie is die hoer eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:26 schreef marcodej het volgende:
Ik zit nog na te genieten van gisteren. Fuck it, ik ga gewoon nog een keer kijken.
En me weer ergeren aan die Mies Bouwman. Zelden zo arrogant iemand zien afserveren, die man mocht niet eens een dankwoordje uitspreken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b6934edfd60d2454.mp4
Dat toetertje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Super dit!!![]()
![]()
![]()
![]()
(en opnieuw werd HansieHansie niet genoemd....)
twitter:bertvanderveer twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 14:08:45Ook na een nachtje slapen: winst VI is faillisement #televizierring. reageer retweet
Bert moet van een klif springen, het beste wat hij kan doen om zijn depressieve klachten voor eens en voor altijd op te lossen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
twitter:bertvanderveer twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 14:08:45Ook na een nachtje slapen: winst VI is faillisement #televizierring. reageer retweet
pffff wat een oude zeikerd zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
twitter:IMoonen twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 14:36:02Hij heeft natuurlijk wel gelijk RT @bertvanderveer: Ook na een nachtje slapen: winst VI is faillisement #televizierring. reageer retweet
Thalys, Noorderkempen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Bert moet eens nodig een trein koppen.
Dat de TV-kantine won was wel fantastisch zeker, volgens hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
Jongen natuurlijk, dat had wel een format en zulks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat de TV-kantine won was wel fantastisch zeker, volgens hem.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Als VI wint ren ik naakt door de straat
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Als VI wint zoen ik het mooiste meisje uit het dorp morgenavond
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ga nou maar verder met Vi.. we winnen toch niet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als VI wint rest van het seizoen een VI UI...
Link?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
In het televizierring topic is het nog altijd lachen met de zuurbekken.
De Gouden televizierring 2011 #2quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Link?
Bert van der Veer wil dus een vakjury oid, waardoor dus die hele inteeltbende in Hilversum aan elkaar complimentjes geven en prijzen uitdelen
Stout64.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
In het televizierring topic is het nog altijd lachen met de zuurbekken.
twitter:pietjeflapdrol twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 12:12:32De #televizierring gaat het songfestival achterna, het gaat nergens over. Dat Vi wint is schandalig.. reageer retweet
Waar ze zich druk om maken, niet te gelovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
twitter:pietjeflapdrol twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 12:12:32De #televizierring gaat het songfestival achterna, het gaat nergens over. Dat Vi wint is schandalig.. reageer retweet
Die zit natuurlijk al aan de losse verkoop te denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Johan nog nooit zo zien lachen
wat maakt die gast voor tv dan??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:07 schreef marcodej het volgende:
Waarom noemt niemand Guus Meeuwis als TV-talent van het jaar, als grootste farce?
Die krullenbol die te Televizierster uitreikte was ook walgelijk. "Jullie zijn allemaal heel talentvol. Jeroen, jij kan alles. Je bent grappig, kunt acteren en je hebt ook een succesvolle muziekgroep." Zum kotsen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Link?
Bert van der Veer wil dus een vakjury oid, waardoor dus die hele inteeltbende in Hilversum aan elkaar complimentjes kunnen geven en prijzen uitdelen
Dat is toch altijd zo bij dat soort awards. Iedereen is helemaal geweldig, man... ze spuiten elkaar nog net niet ter plekke onder maar stiekem hebben ze een bloedhekel aan elkaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:13 schreef Heufd het volgende:
[..]
Die krullenbol die te Televizierster uitreikte was ook walgelijk. "Jullie zijn allemaal heel talentvol. Jeroen, jij kan alles. Je bent grappig, kunt acteren en je hebt ook een succesvolle muziekgroep." Zum kotsen.
Dat is het schijnheilige aan veel mensen en aan het systeem van de Televizierring: als de Voice of Holland wint door de vele stemmen van hordes pubermeisjes en huisvrouwen is er geen enkel probleem, maar als een minder bekend programma zoals VI wint doordat voetbalfans en andere gekken massaal stemmen, dan moet het systeem van het stemmen ineens veranderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die nu boos zijn omdat VI heeft gewonnen.Moet je maar stemmen.
Zet deze er ook bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker deze in de OP. Het historische filmpje van VI
Een trein koppen, wat hij nu ook mag doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Oliver23 het volgende:
Winnaar Televizier Ring 2011: Voetbal International
Winnaar Televizier Ring 2012: VI Oranje
Wat zou 'Zeurende Bertje' dan eigenlijk doen?
en dat noemt dan VI een schandequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Vorige maand had Bertje van der V. ook een nieuw programma idee:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aagden_helpen__.html
Televizierring-waardig conceptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Pareltje voor de tv wereld dit...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ook. Niks om je voor te schamen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven gestemd op zoiets
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alleen als je Ruud en Hugo hebt meegemaakt heb je recht van spreken
Waarom paalt hij ze zelf niet?? Bertquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ook. Puur om dit te zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Niks om je voor te schamen hoor.
Okayquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Niks om je voor te schamen hoor.
Nee je moet het niet jynxen, niet te vaak doen dan wordt het niet leuk. Ik vind de niet grappige grapjes van emile ook altijd wel leuk hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pleit voor vaste opstelling:
Johan - Rene - Wilfred - Boskamp
Wil jij Johan als presentator?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pleit voor vaste opstelling:
Johan - Rene - Wilfred - Boskamp
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef bascross het volgende:
Is het vreemd dat ik de gedachte heb om Kooijemans een keer op zijn gezicht te slaan na zijn opmerking over Gijpie?
lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
Geniaal idee!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Oliver23 het volgende:
Deze drie gewoon voor vast: Johan Derksen, Rene van der Gijp en Wilfred Genee.
En als wisselende gast: Johan Boskamp, Hansie Hansie en Emile Schelvis.
Is daar ook een filmpje van trouwens? Van die opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef bascross het volgende:
Is het vreemd dat ik de gedachte heb om Kooijemans een keer op zijn gezicht te slaan na zijn opmerking over Gijpie?
not sure if seriousquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Oliver23 het volgende:
Deze drie gewoon voor vast: Johan Derksen, Rene van der Gijp en Wilfred Genee.
En als wisselende gast: Johan Boskamp, Hansie Hansie en Emile Schelvis.
Top.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
naam voor deeltje 254: We zwaaien naar Bertje v.d. V.
Weet ik niet. Kwam wel langs in de uitzending (van VI) iig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Is daar ook een filmpje van trouwens?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef DrDentz het volgende:
Laat Bert maar in z'n eigen sop gaarkoken en terminale maagden neuken, hij verdient geen aandacht in VI-topictitels.
Alhoewel... toch dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef DrDentz het volgende:
Laat Bert maar in z'n eigen sop gaarkoken en terminale maagden neuken, hij verdient geen aandacht in VI-topictitels.
Idem, vond het wel sneu voor 'em dat'ie de enige was die het echt boeiend leek te vindenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef tochweerhenk het volgende:
En dan mensen zeggen dat Vi het niet verdient, ze zitten wel elke week aan tafel, hebben humor en kunnen altijd weer een programma volpraten. Ik vind het nog steeds mooi om de oprechte blijheid van Wilfred te zien.
hij past ook meer in dat wereldje van bn-ers natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, vond het wel sneu voor 'em dat'ie de enige was die het echt boeiend leek te vinden
Jammer dat ze de Australische Johan niet hebben ingevlogen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef bascross het volgende:
Die opkomst van dunne Johan en daarachter dikke Johan is ook geniaal.![]()
Derksen clasht met CDA'er over WKquote:Het CDA heeft woensdag de Liegebeest-verkiezing gewonnen. Wakker Dier wijst de prijs jaarlijks toe aan producten, reclames of uitspraken die niet zo diervriendelijk zijn als ze op het eerste gezicht lijken.
CDA-Kamerlid Ger Koopmans nam de trofee woensdagmiddag in ontvangst. De voormalige boer uit Limburg zei eerder dat 'foie gras verantwoord is geproduceerd' en 'het CDA beter is voor de dieren dan de Partij voor de Dieren'. Pertinent onjuist, vindt Wakker Dier.
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef bascross het volgende:
Die opkomst van dunne Johan en daarachter dikke Johan is ook geniaal.![]()
Logisch natuurlijk. Het is geen Johan, hij lijkt er alleen op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.
Maar ook niet meer dan logisch, dit is echt een dikke 'fuck you' van hem na het Talpa-drama. Gun het hem van harte en zonder Genee als aangever was Johan ook nergens geweest.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem, vond het wel sneu voor 'em dat'ie de enige was die het echt boeiend leek te vinden
Ik vond 'm wel sympathiek overkomen eerlijk gezegd. Leuk ook dat hij gewoon meedoet. En Jakobs is ook een baas uiteraardquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef arucard het volgende:
[..]
Is daar ook een filmpje van trouwens? Van die opmerking
Dat laatste is niet helemaal waar. Derksen is geen tv-man, Genee ademt tv. Dat ze samen een klik hebben en daarmee de Ring winnen staat buiten kijf, maar Johan deed het al tijdens Sport aan Tafel en met Barbara. Zijn populariteit van dit moment dankt hij grotendeels wel aan Genee als aangever, ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar ook niet meer dan logisch, dit is echt een dikke 'fuck you' van hem na het Talpa-drama. Gun het hem van harte en zonder Genee als aangever was Johan ook nergens geweest.
Ik bedoelde het ook meer op die manier. Johan's vaardigheden als journalist en hoofdredacteur staan er los van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. Derksen is geen tv-man, Genee ademt tv. Dat ze samen een klik hebben en daarmee de Ring winnen staat buiten kijf, maar Johan deed het al tijdens Sport aan Tafel en met Barbara. Zijn populariteit van dit moment dankt hij grotendeels wel aan Genee als aangever, ja.
Is waar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer op die manier. Johan's vaardigheden als journalist en hoofdredacteur staan er los van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |