Tuurlijk, hoe wil je dat ze erin komen te staan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef klumsy het volgende:
ik was al druk bezig met het openen van een nieuw topic, maar zou jij Roan en Senna dan in het lijstje willen zetten?
almelo is dat ver weg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef klumsy het volgende:
Ik woon in amersfoort, heb al wel even zitten googlen, maar kom hier in de omgeving niks tegen
dacht dat ik gehoord had dat in Nijkerk of Hoevelaken ook een vlinderboom zou zijn, maar tot nu toe niks van gevonden. Misschien het weekend eens die kant op rijden om te gaan kijken
Dat is denk ik bijna anderhalf uur hier vandaan, zou liever iets wat meer in de buurt hebben...quote:
Je kunt bijvoorbeeld ook iets maken (of laten maken) en dat in een bos of park vlakbij in de buurt een mooi plekje geven? Wij hebben bijvoorbeeld op de verjaardag van Noa en Quinten voor Quinten ballonnen met een briefje eraan opgelaten in een park. Wat dat betreft is er een behoorlijk vacuüm idd. We hadden erg veel moeite om bijvoorbeeld een geschikt monumentje te vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef klumsy het volgende:
[..]
Dat is denk ik bijna anderhalf uur hier vandaan, zou liever iets wat meer in de buurt hebben...
Pff merk nu ik er weer zo over lees dat ik het er nog best wel moeilijk mee heb...
Probeer echt zo positief mogelijk in het leven te staan, maar dat maakt het gemis niet minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:12 schreef simmu het volgende:
geen mens kan het toch opbrengen om altijd maar positief te blijven! zelfs niet wanneer die mens makkelijk door het leven fietst. dat hoeft ook helemaal niet. je pijn is van jou. je houdt zo van david en je mist hem zoje hebt recht op je pijn. je hebt er recht op om hem te gedenken zo je wilt. je hoeft niet altijd positief te zijn
soms is alles gewoon kut (
yppy, voor die term zo). wat is er mis mee om te rouwen dat het allemaal zo erg is? je moet het alleen wel loslaten ooit. want hoe erg het nu ook lijkt, niet alles is echt kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar ik wat moeite mee heb is dat wanneer ik het heb over thijs, de meeste zeggen, maar je hebt roy toch, kijk eens vooruit, niet meer in het verleden.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:56 schreef trui het volgende:
Bar, wat blijft het zeer doen he, zo'n gemis.Ik kan me voorstellen dat dat soms best heel ingewikkeld is trouwens voor je gevoelens t.o.v. Roy. sterkte weer met alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Ook hier brand een kaarsje vanavond aan het raamquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef SoaringCondor het volgende:
Wereldlichtjesdag
Elke 2e zondag in december wordt Wereldlichtjesdag gehouden. Op deze dag, om 19.00 uur ‘s avonds, steken mensen over de hele aarde kaarsjes aan ter nagedachtenis aan, op welke wijze dan ook, overleden kinderen. De wereld wordt zo even letterlijk wat lichter voor mensen die een kind verloren hebben en daarnaast is er het besef dat je niet alleen bent met je verdriet.
Onze kaarsjes branden vanavond voor Thijs en alle engeltjes.
In gedachten zijn we bij jullie.
Marco en Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vanavond voor haar en Roan en natuurlijk alle andere kindjes een kaarsje laten brandenGeboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Nee helemaal niks stomsquote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Klumsy, ik heb het hier niet eerder neergezet, maar ik heb veel gehad aan de foto die je postte. Het heeft me niet alleen laten zien hoe mooi jouw kindje is, maar ook een mini-beetje een beeld gegeven van wat wij met Gabriël zouden kunnen verwachten. Ik hoop dat jij nog meer van zulke mooie foto's hebtik hoop niet dat ik nu iets stoms neerzet ofzo, het heeft me erg geraakt
En zou onze kleine Gabriël ook in de OP mogen?Geboren en overleden op 13 december 2011..
Drie kleine dondersteentjes die ons bezig houden. Te klein om wat te snappen. Met Quinten's tweelingzus naar zijn grafje geweest en rode rozen voor hem gebracht. De ballon die ze vandaag heeft gekregen gaan we morgen in de speeltuin oplaten met een handafdrukje van zijn zusjes en broertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:44 schreef phluphy het volgende:
ReintjiVoor jullie is het ook "alweer" 2 jaar geleden.
![]()
Hoe was / is vandaag voor jullie?
Zeker mooi Tan & phluphy!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het een heel bijzonder en mooi verhaal, Tan. En helemaal niet eng. Ik denk zelf altijd dat er zoveel tussen hemel en aarde (mogelijk) is, hoe kan ik nu beoordelen wat waar is, of realistisch.
En waar jij het woord 'geest' gebruikt, zou ik het woord 'engel' zetten. Ik zou het eerder zien als een bezoekje, dan iemand die rond blijft hangen en geen rust vindt. En het heeft een wat fijne associatie.
Wij hebben al vaker dit soort 'toevalligheden' gehad, dat ik er inmiddels al bijna niet meer van opkijk. Ik ben er altijd dankbaar voor en blij om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |