quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef bodpa09 het volgende:
@spuuglokje:
Mijn moeder heeft veel gehad aan deze boeken:
• Vingerafdruk van verdriet
• Rouw op je dak van Jos Brink
• de boeken van Elisabeth Kübler-Ross
• het boek van Anna Enquist over haar dochter
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef _Bar_ het volgende:
Zodra Roy goed slaapt zal ik wel even naar boven lopen daar staat nog een boekje waar ik wel wat aangehad heb.
Ook heb ik het boek gelezen "Jouw verhaal" van Julie Myerson,
En het boek "een kind sterft"van Guido de Pauw (opweg met rouwende ouders)
Sterkte Spuuglokjequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef _Bar_ het volgende:
Jouw verhaal Spuuglokje is een gewoon leesboek, maar kon daar zelf wel kracht uit putten, vooral ook vanwege de mannier hoe er daar mee omgegaan werd, vanuit haar belevingswereld.
Verder heb ik ook altijd intresse gehad in het boek waarvan momenteel mij de titel ontschoten is, maar wat gaat over een zieltje wat telkens terug keert naar aarde.
het sprookje van de dood ofzoiets.
bedankt,want zoiets zocht ik een tijdje geleden en dan kom ik het bij toeval hier dus tegen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik ben nog even wat gaan doorzoeken en kwam via 'Rouwboeken.nl' oa. nog de volgende boeken tegen:
"Vingerafdruk van verdriet" (Manu Keirse) (Het is een boekje dat men zou moeten geven aan iedereen die een kind, een broer of een zus, de partner, een ouder, een vriend of een droom verliest. Het is niet alleen geschreven voor hen die het zelf moeilijk hebben, maar ook voor familieleden, vrienden en collega's van wie ze steun verwachten op hun moeilijke reis naar hernieuwd leven.)
"Dood is niet dood" - Carla Schanzleh (Verhaal van een moeder wiens zoon met zijn fiets verongelukt)
Hi,quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Reintji het volgende:
@Vlindur, mag Quinten in de OP?
17 November 2009 - 7 Januari 2010.
Zijn hier ook mensen die de helft van een tweeling zijn verloren?
Quinten is de tweelingbroer van Noa. Onze tweeling die bij 29wk geboren is in Colombia(na repatriëring vanaf Curaçao). Daar is na een behandeling ernstig ziek geworden, op 30 dec zijn we in NL aangekomen waar bleek dat er niets meer voor hem gedaan kon worden. Op 7 januari is hij overleden.quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Quinten erbij gezet Reintji.
Wat ongelofelijk verdrietig. Was hij ziek?
Hi, inderdaad. Tevens beetje meelezen en verhalen, ervaringen vergelijken.quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Vlindur het volgende:
Hi,Toch maar besloten om hem er wel bij te zetten?
Exact, genieten van ons andere wondertje doen we elke dag en (op een normale manier) komt haar niets te kort. Oprecht een heerlijk kind.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef MarMar het volgende:
Ach Reintjiwat lijkt het me moeilijk om dan én recht te doen aan je verlies en tegelijk ook aan je wonder wat er nog wél is.
Vraag mij inderdaad af wanneer kerst weer kerst zal worden.quote:hoewel ik geniet van de decemberperikelen merk ik dat deze tijd van het jaar sinds Jeff toch altijd heel dubbel is.. bij oud&nieuw denk ik altijd aan die ziekenhuisopname
Dat is werkelijk bizar. Wij hadden nooit gedacht zo snel weer zo'n geschenk te mogen ontvangen en alles klopte tot zelfs de uitgerekende datum (beide 1 feb), weer jongetje en een meisje etc. Dat ze weer te vroeg zijn was dan ook weer even schrikken. Vooralsnog is alles stabiel, maar we juichen pas wanneer ze bij ons thuis zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Las dat je vrouw bevallen is van een tweeling weer lijkt me wel een extra confrontatie met het al grote verdriet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |