Dat liedje van die vent die flash wil op zijn iphone was meer een klacht dan een odequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef DeeBee het volgende:
Die teeeeeering filmpjes die de redactie overal doorheen wil duwen, ffs... Serieus zeg, praat gewoon over het nieuws, al die filmpjes waren ook maanden oud en geen tributes van vandaag...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat zouden ze doen als de CEO van opel dood gaat of die van shell of die van philips, hebben toch ons straatbeeld veranderd!
Of de CEO van sony, mijn wereld had er heel anders uitgezien zonder walkman.quote:
Bij Shell / Opel is de CEO een passant, niet een (mede)oprichter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat zouden ze doen als de CEO van opel dood gaat of die van shell of die van philips, hebben toch ons straatbeeld veranderd!
Stil maar, als Bill Gates was overleden zou ze de Windows-loftrompet blazen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de klap nog steeds niet te boven dat Sylvana mij een loser noemde en vindt om mijn Windows
Walkmanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of de CEO van sony, mijn wereld had er heel anders uitgezien zonder walkman.
Nou ja, die kerel van Blokker dan, hoorden we ook niks over van Sylvana.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Shell / Opel is de CEO een passant, niet een (mede)oprichter.
Toch pleit ik voor een Henry Ford special in DWDD.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Shell / Opel is de CEO een passant, niet een (mede)oprichter.
En dan kwam de laatste vijf seconden altijd net iemand binnen op een of andere manier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Walkman![]()
Tracks van de radio op een cassette opnemen, dat was pas echt illegaal downloaden
En dan hopen dat Jeroen van Inkel zijn bek hield tijdens het intro/outroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Walkman![]()
Tracks van de radio op een cassette opnemen, dat was pas echt illegaal downloaden
Record - Pauzequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan hopen dat Jeroen van Inkel zijn bek hield tijdens het intro/outro
Is het besturingssysteem van de Mac niet (deels) gebaseerd op Linux?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is gewoon allemaal marketing als jobs zichzelf niet zo gemarket had had niemand hem gekend. Hij was gewoon goed in het geven van speeches.
Ik zie trouwens ook niet zo'n aflevering als Linus Torvalds dood gaat, en zelfs niet bij bill gates.
Frist Philips heeft ook een standbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee op unix, waarop linux ook gebaseerd is meen ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het besturingssysteem van de Mac niet (deels) gebaseerd op Linux?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Frist Philips heeft ook een standbeeld
Beide zijn gebaseerd op Unixquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het besturingssysteem van de Mac niet (deels) gebaseerd op Linux?
Klopt, linus heeft wel veel gedaan voor de opensource (samen met die GNU kerel waar ik nu de naam van kwijt ben) maar dat zal allemaal wel niet commercieel genoeg zijn voor de VARA.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee op unix, waarop linux ook gebaseerd is meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |