Het is ontzettend slim bedacht, maar om daar een hele aflevering aan te wijden is een beetje erg overdreven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef OProg het volgende:
Je kan het hier af gaan zitten zeiken maar wat hij neer heeft gezet is natuurlijk gewoon geniaal.
Hoewel dit vereren natuurlijk ook te ver gaat was zijn invloed wel erg groot.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Elusive het volgende:
hoeveel krijgt DWDD hiervoor betaald?
Ik denk dat het enige wat apple heeft toegevoegd is een merk voor hippe mensen waardoor je ineens hip bent met een gadget ipv een nerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:49 schreef OProg het volgende:
Je kan het hier af gaan zitten zeiken maar wat hij neer heeft gezet is natuurlijk gewoon geniaal.
Hoewel dit vereren natuurlijk ook te ver gaat was zijn invloed wel erg groot.
bijna alle PO progammas verheerlijken Applequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Elusive het volgende:
hoeveel krijgt DWDD hiervoor betaald?
Dat is de andere kant idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het is ontzettend slim bedacht, maar om daar een hele aflevering aan te wijden is een beetje erg overdreven.
Ze zit volgens mij ook alleen maar bij DWDD.quote:
Jij moet Jobs eigenlijk haten, hij is de opper-autist, je mag hem niet eens aankijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel kregen ze voor die niet-boeiende uitzending over Harry Mullisch?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij moet Jobs eigenlijk haten, hij is de opper-autist, je mag hem niet eens aankijken.
duurder is beter hoorquote:
'Mindere mensen'. Ok manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Duh. Er zijn mindere mensen die een hele aflevering hebben gekregen.
dat ja en meer niet. apple apparatuur is alles behalve superieurquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Jobs was gewoon een super marketeer, en vooral voor zichzelf, geen enkele andere CEO zet zichzelf zo in de markt.
Jij was eigenlijk de Messias ver vooruitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
Deze presentatie ook. Mijn mobiel had toen allang een browser en mp3speler
ja maar niet zo'n mooie witten voorkant en zilver glimmende achterkant...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
Deze presentatie ook. Mijn mobiel had toen allang een browser en mp3speler
Wat boeit mij Harry Mullisch en al die andere sufkezen die een aflevering hebben gekregen nou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef lol_wut het volgende:
[..]
'Mindere mensen'. Ok man[ afbeelding ]
Dat is geniaal. Een nerd apparaat kan ineens gebruikt worden door de massa.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat het enige wat apple heeft toegevoegd is een merk voor hippe mensen waardoor je ineens hip bent met een gadget ipv een nerd.
Ik had de achterkant met aluminiumfolie beplakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ja maar niet zo'n mooie witten voorkant en zilver glimmende achterkant...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef Knuck-les het volgende:
De publieke omroep mag toch geen (sluik)reclame maken binnen programma's?
De eerste iPhone was ook niks. Pas sinds de 3G is het enigszins goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
ja met windows mobile, werd je ook niet echt vrolijk van ofzo
Alleen de interface was boeiend, maar imo heeft htc die met android+sense al ingehaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
ja met windows mobile, werd je ook niet echt vrolijk van ofzo
Dat is het dus het is het subtiel veranderen van het image van apparaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is geniaal. Een nerd apparaat kan ineens gebruikt worden door de massa.
Zo dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk. Die MacBook Pro is echt wel een stukje beter. (nog steeds overpriced hoor)
Plus je had nog een voorganger van de iPhone, de iTunes Phone. Dat was al helemaal niets.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De eerste iPhone was ook niks. Pas sinds de 3G is het enigszins goed.
Niet puur omdat het 'hip' is, ook om het gebruikersgemak. Zo'n Creative Zen is b.v. echt een enorm tiefus-apparaat qua bediening.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is geniaal. Een nerd apparaat kan ineens gebruikt worden door de massa.
Nee dat mag niet, maar ze gaan het nu toch doen onder het mom van actualiteit. Maar op bijvoorbeeld 3fm is het al tijden zo dat bijna elke dj Apple producten aan het ophemelen isquote:
Zoiets jaquote:
Tja wat de één gebruikersgemak noemt noemt de andere het compleet weglaten van functies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet puur omdat het 'hip' is, ook om het gebruikersgemak. Zo'n Creative Zen is b.v. echt een enorm tiefus-apparaat qua bediening.
Ondernemer vind ik een groot woord. "Goh, in plaats van een plaatje op de achtergrond, doen we er nu drie."quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
Een jonge ondernemer, laat het haten beginnen.
Ik droeg al sokken voor de Isokquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef zatoichi het volgende:
Apple heeft helemaal niets uitgevonden, alleen maar dingen die al bestonden soms wat verbeterd.
Ipod=mp3 speler
MAC=pc (sorry die stond in 1986 al bij mij in huis)
IPhone=mobiel met touchscreen (bestond ook al)
Ipad=palmtop (ja die bestond ook al 10 jaar)
Alleen die Isok was nieuw.
Oh dat is zo'n kerel.twitter:Midaskwant twitterde op woensdag 05-10-2011 om 19:42:18“@joopvannes: Ken je een van deze ratten? Meldt dat dan bij de politie. Ze MOETEN gevonden worden. AUB, RT!!!! http://t.co/wJcRbYGS” reageer retweet
Hangt van jezelf af. Als jij zo iemand bent die steeds zegt "nou nou ik hoef geen Facebook, Twitter en al die onzin, en zo'n smartphone heeft ook geen nut" dan word je snel een oma ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Ik voel echt zo'n generatie-gat wanneer ik al dat jonge grut (oma spreekt) helemaal handige sites en apps in elkaar ziet knallen.
Ik probeer al een week wordfeud te downloaden, dat lukt me niet eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Ik voel echt zo'n generatie-gat wanneer ik al dat jonge grut (oma spreekt) helemaal handige sites en apps in elkaar ziet knallen.
Ik heb 'm begin deze week binnen gehaald, met succes!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik probeer al een week wordfeud te downloaden, dat lukt me niet eens.
Ja. Dat is het ook. Ik werkte in de telecom een paar jaar terug. Ik grote lijnen deden de smartphones toen al hetzelfe. Had er foto's op, muziek, internet, msn. En toen kon dat ineens met een paar simpele icoontjes en je vinger.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet puur omdat het 'hip' is, ook om het gebruikersgemak. Zo'n Creative Zen is b.v. echt een enorm tiefus-apparaat qua bediening.
Wat een rotjochie eigenlijk, hij moet gewoon hutten bouwen en voetballen en zn iPhone in de sloot gooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef Knuck-les het volgende:
Jongens Steve Jobs heeft er voor gezorgd dat onze kinderen creatief en ondernemend zijn! Niet vergeten he!
Maakt niet uit, het is al een half uur het zelfde liedje dus spring er maar in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef detulp050 het volgende:
Kut, ik kijk met een kwartier vertraging, daar gaat mijn commentaar in dit topic
Ik weet nog bij die amsterdamse straatzanger kregen we inplaats van TVDD alleen maar fragmenten van hemquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we de TVDD met hilarische Jobs momenten?
Jawel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
'Redt het ongeboren kind' is niet fout
En dan kan je denken dat je slim bent zoals mij door OSX op VMware te installeren om er vervolgens achter komt dat die hele developer suite dan maar voor de helft werktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef MilaNL het volgende:
Je kan ook echt alleen maar iOS apps maken op Mac OS XDus wat nou developer-vriendelijk.
Voegt ook zoveel toe, al die onzin. Het zijn alleen maar communicatiemiddelen, maar het wordt gebracht alsof je meer te communiceren hebt als je met die zooi meedoet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef Ritmo het volgende:
Hangt van jezelf af. Als jij zo iemand bent die steeds zegt "nou nou ik hoef geen Facebook, Twitter en al die onzin, en zo'n smartphone heeft ook geen nut" dan word je snel een oma ja.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Dat is het ook. Ik werkte in de telecom een paar jaar terug. Ik grote lijnen deden de smartphones toen al hetzelfe. Had er foto's op, muziek, internet, msn. En toen kon dat ineens met een paar simpele icoontjes en je vinger.
Gebiedende wijs?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Het mag allebei idsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Gebiedende wijs meervoud.. Is niet fout maar wordt gewoon weinig gebruikt volgens mij.quote:
Nee, dat niet, ik heb 't allemaal. Maar ik vind het (websites/apps bouwen) super ingewikkeld terwijl het voor die kinderen kinderlijk eenvoudig is. Beetje zoals mijn opa die de grootste moeite heeft met het sturen van een mailtje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt van jezelf af. Als jij zo iemand bent die steeds zegt "nou nou ik hoef geen Facebook, Twitter en al die onzin, en zo'n smartphone heeft ook geen nut" dan word je snel een oma ja.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Voegt ook zoveel toe, al die onzin.
En voor XCode voor de nieuwste OS X moet je veel geld betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dan kan je denken dat je slim bent zoals mij door OSX op VMware te installeren om er vervolgens achter komt dat die hele developer suite dan maar voor de helft werkt
Gebiedende wijs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snapte het, ik heb die aflevering gezien. Die jongen had een of andere ziekte waardoor hij zo dun was, zieligquote:
Als het meervoud is, is het niet fout.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
Zag die kerel dan snel die snijplank pakken
Was zeker een Nederlander...
Wat zou jij doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
laten liggen. 1 ik ben geen vuilnisbakken graaier en 2 tis een macquote:
In ieder geval niet met mn blote handen in een openbare prullenbak zitten voor een fucking plastieke snijplankquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:03 schreef Ritmo het volgende:
![]()
En hier stopte ik... Ik maakte een grapje, maar jij bent er echt zo eentje.
Tsja, ben dan maar opa op je 25e. Maar goed, aan jouw posts hier te zien ben je sowieso een persoon met niet al te veel vrienden, dus dan kan ik me voorstellen dat je liever op FOK! zit dan met vreemden, dan met vrienden (die je niet hebt) op FB.
omgquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef YazooW het volgende:
Volkomen inwisselbare kutbagger idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Waylon steeds maar die poptroep blijft maken.
Deed ie ooit scoorde hier nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Hij is toch vernoemd naar Waylon Jennings, waarom maakt hij geen cuntry
Samsung Galaxy Squote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef MilaNL het volgende:
Geen Flash op de iPhone was nog de beste beslissing die ze daar ooit hebben gemaakt.
z'n redactie bedoel jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
haha matthijs weet vast niet wat flash isen hij heeft al helemaal niet door dat het een bash filmpje is
2004.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik schrok er van? Het was al een tijdje bekend dat hij ziek was hoor.
Ja dat jaquote:
het wordt steeds droeviger jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
proest stukje blackbird doen voor steve jobswat is dit zeg.
Dat wel maar in augustus werd bekend dat hij het niet lang meer zou maken (toen hij opstapte).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
2004.
Kun je nagaan hoe lang hij het heeft volgehouden.
Haha ja nu je het zegt, dat weet Mathijs zeker niet nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Bosbeetle het volgende:
haha matthijs weet vast niet wat flash isen hij heeft al helemaal niet door dat het een bash filmpje is
Ja, dat is wel bijzonder inderdaad, pancreaskanker heeft meestal geen goede prognose volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
2004.
Kun je nagaan hoe lang hij het heeft volgehouden.
en had je er wat aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja die stanford speech heeft mijn prof een keer naar mij gestuurd ter inspiratie
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
alexander
moet nog lachen om hoe hij boos en rood aanliep toen matthijs hem versloeg met z'n xbox kinect spelletje![]()
Vind hij zelf ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het nou juist wel weer een toffe nerd.
Dat was geniaal ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Elusive het volgende:
alexander
moet nog lachen om hoe hij boos en rood aanliep toen matthijs hem versloeg met z'n xbox kinect spelletje![]()
Ik vreesde een halleluja messias verhaal van Alex, maar tot nu toe vind ik 'm toch nog redelijk objectief (gelukkig).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Jivis het volgende:
Is Alexander verkouden of heeft die de hele dag gehuild?
nee het voelde een beetje als een steek onderwater, jobs verteld in die speech dat hij niks geleerd heeft en toch groot geworden is door te doen wat hij wil. Ik heb wel geleerd en niks bereikt door te doen wat ik wil....quote:
Die van eergisteren met de coltrui-vraag?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Dat interview met Alexander bij het oog was echt briljant trouwens
morgen in DRDDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef rubbereend het volgende:
Dat interview met Alexander bij het oog was echt briljant trouwens
jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van eergisteren met de coltrui-vraag?
Je weet dat hij cabaretier is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Dit is toch niet serieus bedoeld hoop ik?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Jivis het volgende:
Is Alexander verkouden of heeft die de hele dag gehuild?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ze trolololol gaan zingen.
Ik vind dit gewoon de hele uitzending belachelijk maken. Het begon nog aardig, maar wat triest dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Karina het volgende:
Dit is toch niet serieus bedoeld hoop ik?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Je weet dat hij cabaretier is?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
Ik wacht nog steeds tot ze trolololol gaan zingen.
Baggypants waren het al, of ooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Elusive het volgende:
oh fuck die colttrui gaan nu weer een trend worden zeker..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef OProg het volgende:
'was Bill Gates maar dood'...
Smakeloze treurige humor.
Ik dacht dat Gates Apple heeft gered in the nineties.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef OProg het volgende:
'was Bill Gates maar dood'...
Smakeloze treurige humor.
opzich wel een handige en simpele carnavals outfitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Elusive het volgende:
oh fuck die colttrui gaan nu weer een trend worden zeker..
iLaaf iLaaf!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
opzich wel een handige en simpele carnavals outfit
Hij heeft er een boel geld mee verdient.... over de hele wereldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
maar hoe heeft fucking jobs de wereld veranderd danik snap het nogsteeds niet.
Hij heeft zijn eigen wereld veranderd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft er een boel geld mee verdient.... over de hele wereld
Dat ligt dan aan jou denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Bill Gates geeft het tenminste nog terug aan de wereldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft er een boel geld mee verdient.... over de hele wereld
leg eens uit?quote:
Of Xzibitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef JimboSlice het volgende:
Een bos in een bos, insert moeilijk kijkende DiCaprio hier
Zou toch kunnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Oh, de nerd gaat uitleggen dat de nieuwe voorman minder van marketing snapt![]()
![]()
Heb JE gEEn \/RiEnDeEN ofzo??quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
erge is nog wel dat sylvana weet waar... ik zou niet weten waar die het over heeft..quote:
Hele week...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Wat zouden ze bij DWDD doen als Cruijff doodgaat?
mwah dat was nog iets ergerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef MilaNL het volgende:
En de TROS kreeg een boete omdat ze in een bijzinnetje C1000 hadden genoemd.
quote:
Hij is de hele dag niet anders (voor z'n beroep) bezig met Apple en dergelijke bedrijven. Hij zal het vast beter weten dan jij of ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof hij dat weet, pleurt toch op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |