quote:Real Madrid - Ajax: vanavond staan ze weer tegenover elkaar. Wij blikken terug op de wedstrijd van 22 november 1995. De wedstrijd waarbij Ajax, na winst, een staande ovatie van de Madrilenen kreeg. Aan tafel: Kiki Musampa, Martijn Reuser en Frits Barend.
Michiel van Erp gaat een vierdelige televisieserie over het leven van Ramses Shaffy regisseren. Vanavond is hij samen met acteur Maarten Heijmans en Liesbeth List te gast om over de serie te vertellen.
Sander van de Pavert: de maker van LuckyTV heeft vorige week voor heel wat opschudding gezorgd met zijn filmpjes. Vanavond vertelt hij in de uitzending over zijn werk.
Tafeldame is Claudia de Breij.
Dit, voor anderen wordt er een speciale ere uitzending gegeven maar niets voor cuby.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
WTF? In DWDD krijgt elk flutbandje wel aandacht, en muziek in het algemeen, maar als Harry Muskee overlijdt wordt dat niet eens besproken?
Wie weet wilde ze het niet in een halve uitzending doen (CL voetbal) of hebben ze meer voorbereiding nodig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
WTF? In DWDD krijgt elk flutbandje wel aandacht, en muziek in het algemeen, maar als Harry Muskee overlijdt wordt dat niet eens besproken?
Alleen de artiesten die Matthijs van Nieuwkerk zelf bewonderd krijgen een speciale uitzending in DWDD.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind die ere-uitzendingen echt niets. Ook omdat het 9 van de 10 keer over mensen van 70+ gaat die meestal weinig voor mij (en mijn hele generatie) betekend hebben. Harry Muskee zal een geweldige blues-muzikant geweest zijn en veel betekend hebben voor dat genre, maar ik en vele anderen hoeven er niet een hele uitzending over te zien. Prima dat er een journaal-itempje over komt of dat ze het er even over hebben bij DWDD, maar je moet het niet overdrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit, voor anderen wordt er een speciale ere uitzending gegeven maar niets voor cuby.
Owhhhh, dit is wel naar nieuwsquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Godtje het volgende:
Godver!
DWDD gaat het nog druk krijgen!
David Croft ('Allo 'Allo) overleden
Ik denk dat hij het wel al weet. Sterker nog misschien wilde hij er zelf wel mee stoppen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef MilaNL het volgende:
Kan hij Matthijs even vragen waarom LuckyLife na 1 week van de buis is gegooid.
Een hele uitzending hoeft niet, een itempje was leuk geweest. Johan Derksen had er mooi over kunnen vertellen lijkt me. Al wil die geloof ik niet meer in DWDD zitten nadat hij vorige keer werd afgebeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind die ere-uitzendingen echt niets. Ook omdat het 9 van de 10 keer over mensen van 70+ gaat die meestal weinig voor mij (en mijn hele generatie) betekend hebben. Harry Muskee zal een geweldige blues-muzikant geweest zijn en veel betekend hebben voor dat genre, maar ik en vele anderen hoeven er niet een hele uitzending over te zien. Prima dat er een journaal-itempje over komt of dat ze het er even over hebben bij DWDD, maar je moet het niet overdrijven.
Wat wel een goeie beslissing was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef MilaNL het volgende:
Kan hij Matthijs even vragen waarom LuckyLife na 1 week van de buis is gegooid.
Ben ik wel benieuwd naar, ja.quote:
Vreemd idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef Jac0bus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |