Ik hou van je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch. Ik geloof in de positieve uitwerking van een aardige kloof tussen burger en politiek.
Nee en ik ben ook niet pro-Hitler. hebben we dat ook weer gehad. Overigens probeer ik Geert hier niet met Adolf te vergelijken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende: [..] Dus je bent ook pro-Wilders? Die vinden we namelijk ook kut.
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het sterft hier helemaal niet van de werkelozen. Bijna iedereen die wil werken heeft een baan.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Virgin_Group
Wat een baas!
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, er zijn altijd banen. Misschien moet je je normen wat bijstellen maar goed als je wilt werken moet je ook niet teveel zeuren en zeiken.
Heb ooit nog eens gedate met een zakenpartner van hem, schijnbaar is het een zeer amicale gast.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden dat Virgin (records) kewl waren liggen heel lang achter ons.
quote:
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Nautilus. het volgende:
Het gaat erom dat je op de roos mikt, EchtGaaf. Volgens mij heb je dat nooit gedaan.
Gelul, als je wilt werken dan is er werk. Misschien niet direct op het niveau en de plek waar je wilt maar dat is iets waar je aan kan werken. Aan de slag gaan in plaats van thuis lopen mokken lijkt me de eerste stap.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit roepen ze al tientallen jaren. Du_ke, ik geloof niet in sprookjes. Geen werkgever lust ze. Zelf bij een krapte. Maar die krapte zal never nooit ontstaan geef ik je op ene briefje als de grenzen wagenwijd worden open gezet.
Nederland heeft laagste werkloosheid van eurozonequote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Awh, biertje doen?quote:
Heerscher ben je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Politiek alleen voor de elite.
Ik stem voor.
En die zijn ook allemaal gemotiveerd om te werken? Er zijn namelijk ook nog zat vacatures (op allerlei niveau's).quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.
Succes is allesbehalve een keuze.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.
Een kleine opoffering gezien de baten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?![]()
![]()
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Ach, eigenlijk doet alleen Geert dat. En dat doet hij waarschijnlijk op verzoek van Rutte.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.
D66, stemde GS daar niet op?quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kleine opoffering gezien de baten.
Hoewel ik betwijfel of het goede baten zijn, gezien de grachtengordel Groenlinkserts en D66'ers.
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.
Ik vind dat echt een slap excuus. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.
Het bedrijfsleven is hardvochtig. Open deur, maar het is wel zo.
Excuus, sorry is voor knorrie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een slap excuus. Sorry.
Denk aan al die succesvolle roemenen koos. Die maken van 450.000 werklozen 4,5 miljoen werklozen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland heeft laagste werkloosheid van eurozone
Dat zegt natuurlijk niet alles, maar het maakt wel duidelijk dat jij behoorlijk overdrijft.
Neen.quote:
Moet je niet meedoen en kijken naar de grote oefening?quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
Serieus, maar ik kom echt bijna klaar.
http://nimh-beeldbank.defensie.nl/nl/alle-afbeeldingen
Werkgevers zijn grosso modo ZEER onredelijk in hun eisen. En dat kunnen ze zijn bij de gratie dat het sterft van de werkzoekenden. Juist ook als het gaat om hoger opgeleiden waar het vandaag de dag aan sterft van de aantallenquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal gemotiveerd om te werken? Er zijn namelijk ook nog zat vacatures (op allerlei niveau's).
Die lui die voor de AH staan met hun accordeon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk aan al die succesvolle roemenen koos. Die maken van 450.000 werklozen 4,5 miljoen werklozen.
Je begint rechtse trekjes te vertonenquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.
Helaas geen tijd, maar ik probeer donderdag wat van de oefening mee te pakken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je niet meedoen en kijken naar de grote oefening?
Hij twijfelt regelmatig tussen VVD en D66 maar heeft VVD gestemd.quote:
Ik dacht dat hij D66 had gestemd hoorquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij twijfelt regelmatig tussen VVD en D66 maar heeft VVD gestemd.
Je wordt oud.
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij D66 had gestemd hoor
Dat heeft niets met rechts of links te maken, in mijn optiek. EG is namelijk geen domme kerel. Ik denk dat hij voldoende in zn mars heeft om op de arbeidsmarkt te kunnen slagen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint rechtse trekjes te vertonen
Goed label was dat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden dat Virgin (records) kewl waren liggen heel lang achter ons.
Sorry maar dit is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Werkgevers zijn grosso modo ZEER onredelijk in hun eisen. En dat kunnen ze zijn bij de gratie dat het sterft van de werkzoekenden. Juist ook als het gaat om hoger opgeleiden waar het vandaag de dag aan sterft van de aantallen_!
Vergeet niet dat je naast de batterij aan inactieven, ook een berg aan sollicitanten zijn die gewoon al een baan hebben.
Concurrentie is dus gewoon moorden. Zeker als je al niet op de eerste rang mag zitten etc. etc. etc.
Je zou willen dat de maatschappij juist meer oog zou hebben voor "afwijkenden". Maar die worden als melaats beschouwd. Nederland voorop.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Ik geloof best dat EchtGaaf een capabele man is, overigens, en ik heb doorgaans een zekere sympathie voor afwijkenden, maar ik snap niet waarom hij bewust onder de roos mikt. Daar heb ik echt geen geduld voor.
Hij gaf wel aan dat de keuze op dit moment vermoedelijk uit zou vallen in het voordeel van D66.quote:
Mwah, een baan vinden is niet moeilijk, het is vaak een passende baan vinden dat moeilijk is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou willen dat de maatschappij juist meer oog zou hebben voor "afwijkenden". Maar die worden als melaats beschouwd. Nederland voorop.
Je suggestie, dat ik bewust onder de roos mikt, mist alle grond. Ook al ben ik niet concreet, uit privacy begrijp je, geloof mij dat ik echt niet voor de makkelijke weg kies. Integendeel.
I dare not believe such despicable facts.quote:
Het onbegrijpelijk is soms helaas wel waar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft niets met rechts of links te maken, in mijn optiek. EG is namelijk geen domme kerel. Ik denk dat hij voldoende in zn mars heeft om op de arbeidsmarkt te kunnen slagen.
Quatsch, als je je vroeg in je carriere op het verkeerde spoor zet is dat spoor voor de rest van je leven ook bijster.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef betyar het volgende:
Als je kunt werken moet je werken, ongeacht je ambities.
Ja daahaag, ik zou geen kutbaantje als chauffeur in het zorgvervoer of schoonmaker aannemen (of conducteur), het moet wel fatsoenlijk werk zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef betyar het volgende:
Als je kunt werken moet je werken, ongeacht je ambities.
Fixedquote:
Een baan vinden is niet eens het moelijkste, maar een baan HOUDEN is nog tien keer moeilijker.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, een baan vinden is niet moeilijk, het is vaak een passende baan vinden dat moeilijk is.
Zeker als je je carriere in het oog wilt houden en rare sprongen vaak gezien worden als negatief.
Is ie een beetje goed? Vanmiddag hangover2 "DVD", mijn telefoon neemt nog beter beeld op.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
Hey, DVD versie van Horrible Bosses is te downloaden
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Maar ook dat valt af te dwingen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, als je je vroeg in je carriere op het verkeerde spoor zet is dat spoor voor de rest van je leven ook bijster.
Dat is het ook, maar de opinie dat je elk baantje moet accepteren is alleen dodelijk voor je carriere.quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Maar ook dat valt af te dwingen.
Dank je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef eriksd het volgende:
Ik ben het wel met EG eens eigenlijk.
Tsja, er wordt natuurlijk wel een zekere mate van productiviteit van je verwacht. Ik vrees dat je simpelweg het verkeerde pad hebt gekozen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het onbegrijpelijk is soms helaas wel waar.
In bedrijven is DOEN doen norm en DENKEN een vloek. (even kort door de bocht, maar voor de helderheid).
Ik ben geen doener, helaas.
Geen idee, hij krijgt positieve beoordelingen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Is ie een beetje goed? Vanmiddag hangover2 "DVD", mijn telefoon neemt nog beter beeld op.
Ik vind dan ook niet dat je elk baantje zomaar moet accepteren. Mocht ik mijn baan verliezen, dan verdom ik het om bij de plantsoendienst aan de slag te gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar de opinie dat je elk baantje moet accepteren is alleen dodelijk voor je carriere.
Beter een half jaar solliciteren en blauwtjes lopen dan ieder kutbaantje accepteren.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leg uit, waar denk ik fout in deze?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch, als je je vroeg in je carriere op het verkeerde spoor zet is dat spoor voor de rest van je leven ook bijster.
Totale onzin natuurlijk, werken voor je geld, of het nu een kutbaan is of niet. Dit is echt zwak en vooral egoïstisch geblaat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja daahaag, ik zou geen kutbaantje als chauffeur in het zorgvervoer of schoonmaker aannemen (of conducteur), het moet wel fatsoenlijk werk zijn.
True word spoken, vind dat "werk is werk" ook zwaar overrated is, vooral als je ook nog wel degelijk ambitie hebt in het leven.quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar de opinie dat je elk baantje moet accepteren is alleen dodelijk voor je carriere.
Beter een half jaar solliciteren en blauwtjes lopen dan ieder kutbaantje accepteren.
Ja als timmerman wellicht, maar ga jij als aspirant manager maar de groenvoorziening in en daarmee aankomen op je sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Totale onzin natuurlijk, werken voor je geld, of het nu een kutbaan is of niet. Dit is echt zwak en vooral egoïstisch geblaat.
Precies.quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dan ook niet dat je elk baantje zomaar moet accepteren. Mocht ik mijn baan verliezen, dan verdom ik het om bij de plantsoendienst aan de slag te gaan.
Ervaring: "leidinggeven aan 5 verstandelijk gehandicapten in de landschapsverzorging"quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als timmerman wellicht, maar ga jij als aspirant manager maar de groenvoorziening in en daarmee aankomen op je sollicitatiegesprek.
Ze lachen je vierkant uit en dag-dag.
Het is niks anders dan productie stampen. En dat kan ik dus niet. Het komt steeds weer op handelen aan ipv denken..... Daar zit mijn kracht niet. Maakt niet uit wat voor type werk of op wat niveau dat is. Overal hetzelfde. Ik dacht dat je als hoger opgeleide minder met productie te maken had. Helaas, totaal verkeerd voorgesteld.quote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, er wordt natuurlijk wel een zekere mate van productiviteit van je verwacht. Ik vrees dat je simpelweg het verkeerde pad hebt gekozen.
Dan ga je maar met die schoffel aan de gang. Teren op de staat terwijl je kunt werken... Nee nee dat gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 26 september 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als timmerman wellicht, maar ga jij als aspirant manager maar de groenvoorziening in en daarmee aankomen op je sollicitatiegesprek.
Ze lachen je vierkant uit en dag-dag.
EG is een kloon van Webschipquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef eriksd het volgende:
Ik ben het wel met EG eens eigenlijk.
Waar niet eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leg uit, waar denk ik fout in deze?
Dat is niet het geval. Over het algemeen zijn de eisen echt niet onredelijk. Maar je moet wel een zekere productiviteit leveren natuurlijk.quote:Werkgevers zijn grosso modo ZEER onredelijk in hun eisen.
En ook dit is gewoon aantoonbaar onjuist. Er zijn bepaalde deelmarkten waar misschien teveel hoogopgeleiden zijn maar dit is maar een kleine minderheid. In veel gebieden en zeker de wat meer technische of commerciële is gewoon werk te vinden voor gemotiveerde mensen.quote:En dat kunnen ze zijn bij de gratie dat het sterft van de werkzoekenden. Juist ook als het gaat om hoger opgeleiden waar het vandaag de dag aan sterft van de aantallen _!
Teren op de staat?quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ga je maar met die schoffel aan de gang. Teren op de staat terwijl je kunt werken... Nee nee dat gaat er bij mij niet in.
Blegh, horeca, wat lijkt me dat vreselijk werk, zelfs als studenten(bij)baantje.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Ik zit momenteel ook zonder werk maar weiger ook de horeca o.i.d. in te gaan waar je binnen no-time wat hebt. Dan maar niks. Maar solliciteer wel constant, da's wat anders.
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ga je maar met die schoffel aan de gang. Teren op de staat terwijl je kunt werken... Nee nee dat gaat er bij mij niet in.
Enige bijbaantje dat me enigszins leuk lijkt is studentenchauffeur.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blegh, horeca, wat lijkt me dat vreselijk werk, zelfs als studenten(bij)baantje.
Ik blijf erbij dat je simpelweg de verkeerde route hebt gekozen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is niks anders dan productie stampen. En dat kan ik dus niet. Het komt steeds weer op handelen aan ipv denken..... Daar zit mijn kracht niet. Maakt niet uit wat voor type werk of op wat niveau dat is. Overal hetzelfde. Ik dacht dat je als hoger opgeleide minder met productie te maken had. Helaas, totaal verkeerd voorgesteld.
Iedere werkloze maakt gebruik van de staat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Teren op de staat?
Alsof iedereen afhankelijk is van de staat.
Als omgaan met mensen jouw ding is, waarom niet.quote:
Sprak laatst een afgestudeerde HTS'er die geen baan op niveau kon vinden. Die werkt nu als stratenmaker en solliciteert ondertussen verder, heb ik zeker wel respect voor. maar als je eenmaal op wat hoger niveau gewerkt hebt doe je zoiets niet snel meer denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dan ook niet dat je elk baantje zomaar moet accepteren. Mocht ik mijn baan verliezen, dan verdom ik het om bij de plantsoendienst aan de slag te gaan.
We zijn niet allemaal proleten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Iedere werkloze maakt gebruik van de staat.
quote:
Oeh, lekker achter de bar ouwehoeren. Ja, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blegh, horeca, wat lijkt me dat vreselijk werk, zelfs als studenten(bij)baantje.
Uit ervaring kan ik zeggen, het is niet alleen leuk (auto's!), maar ook nog eens aardig voor je netwerk + interessante gesprekspartners.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige bijbaantje dat me enigszins leuk lijkt is studentenchauffeur.
Phil Collins op de achtergrondquote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oeh, lekker achter de bar ouwehoeren. Ja, dat lijkt me ook wel wat.
Ik kan niet met mensen omgaan, hence mijn fok aanwezigheid.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als omgaan met mensen jouw ding is, waarom niet.
Maar ik haat omgaan met mensen, dus die beroepen zou ik dan ook vermijden omdat ik op een gegeven moment er compleet aan onderdoor zou gaan.
Ik ben voorstander van een verzorgingsstaat die er is voor mensen die niet mee kunnen in de maatschappij. Niet voor lamballen en mensen die bepaald werk niet accepteren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.
Is de verzorgingsstaat wat meer uitgekleed, dan sparen mensen zelf voor onvoorziene gevallen of laten ze zich verzekeren.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Phil Collins op de achtergrond
Ja ach, ze rekruteren vaak alleen in steden en ik woon buitenaf dus laat maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen, het is niet alleen leuk (auto's!), maar ook nog eens aardig voor je netwerk + interessante gesprekspartners.
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een verzorgingsstaat die er is voor mensen die niet mee kunnen in de maatschappij. Niet voor lamballen en mensen die bepaald werk niet accepteren.
Weet je, precies zo stel ik mij jouw voor. Grote bek, intimiderend uiterlijk.quote:
Het gaat om de keuze uitkering of schoffelen denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Teren op de staat?
Alsof iedereen afhankelijk is van de staat.
Ik leef gewoon van m'n vergaarde geld, krijg niks nada noppes.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat om de keuze uitkering of schoffelen denk ik.
Phil hoor je tegenwoordig niet zo veel meer in de kroegquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Phil Collins op de achtergrond
Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.
Is de verzorgingsstaat wat meer uitgekleed, dan sparen mensen zelf voor onvoorziene gevallen of laten ze zich verzekeren.
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Phil hoor je tegenwoordig niet zo veel meer in de kroeg
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef gewoon van m'n vergaarde geld, krijg niks nada noppes.
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal proleten.
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je, precies zo stel ik mij jouw voor. Grote bek, intimiderend uiterlijk.
Dan nog, de meeste mensen in de uitkering zitten daar niet omdat ze een goede baan zoeken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.
Zeker naar de Winkel van Sinkel geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.
En Simply Red
Nou dan ben ik maar een leugenaar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.
Tuurlijk wel, dat gebeurt ook steeds meer en beter. De groep in Nederland is redelijk te overzien.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een leugenaar.
Enige wat ik ontvang is zorgtoeslag, net als iedere Nederlander.
België!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
Ik zie jou op een meet al zomaar een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Ik ook al nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.
Ik eet vaak bij een vriend thuis en andersom ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.
Ah, lang leve onze luxe-positie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.
Die vent is wel idioot grappig. Dacht eigenlijk dat het nep wasquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie jou op een meet al zomaar op een meet een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".
Heerlijk nummer.quote:
Volgens mij is het ook een instructievideo o.i.d. van de NS.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent is wel idioot grappig. Dacht eigenlijk dat het nep was
Schei toch uit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, lang leve onze luxe-positie.
Zodat mensen weer lekker afhankelijk worden van kerk of moskee, strak planquote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik eet vaak bij een vriend thuis en andersom ook.
En met zijn ouders heb ik ook altijd politieke discussies op een leuke manier. Ze vinden het zo leuk, dat ze mij soms ook apart uitnodigen als die vriend van me er niet is![]()
Die zeggen ook altijd dat ik niet rekening hou met de praktijk. Vooral voor speciale gevallen, als iemand die niet voor onvoorziene gevallen kan sparen of voor wie een verzekering te duur is.
Tja.. dan heb je nog liefdadigheid
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeidquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodat mensen weer lekker afhankelijk worden van kerk of moskee, strak plan.
Beetje Ron Paul...quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.quote:
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Slavernij, ook al zo'n goed ideequote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.
Niet weigeren he?
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Ach we hebben al verse kledingwetten dus dan komen de lijfstraffen binnenkort misschien ook wel weer terugquote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?
Minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel jaquote:
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aanquote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Wanneer begint de bieding?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Ik zit de top van Nederland al werken voor een minimumloon.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.
Ik ben niet werkloos.quote:
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is geen serieus probleem in Nederland.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aan
Dus je hele gezin en huis red je met minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.
Hij is persoonlijk tegen homohuwelijk (wat ik helemaal niet begrijp, maar dat is waarschijnlijk om de Fox News kijker tevreden te houden), maar hij wilt wel staten de ruimte te geven om het te legaliseren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Hij is de grote held van de zogenaamde libertariers..quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?
Jou praat ik sowieso wel om.quote:
De held van de wensdenkers.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is de grote held van de zogenaamde libertariers..
En dus ook de ruimte geven om het te verbieden (en daar draait het hem om natuurlijk)...quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk tegen homohuwelijk (wat ik helemaal niet begrijp, maar dat is waarschijnlijk om de Fox News kijker tevreden te houden), maar hij wilt wel staten de ruimte te geven om het te legaliseren.
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gelukkig nooit kutwerk moeten doen. Maar ik zou het liever doen dan uitkeringetje trekken.
Ik hou dat wel vol tot ik weer een baantje heb gevonden dat meer betaald.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.
Mee eens.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gelukkig nooit kutwerk moeten doen. Maar ik zou het liever doen dan uitkeringetje trekken.
Ik neem aan dat je WW al meer is dan een minimumloon dus thuiszitten zou je al meer lonen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hou dat wel vol tot ik weer een baantje heb gevonden dat meer betaald.
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hemquote:
Ompraten?quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jou praat ik sowieso wel om.
En dus ook om het toe te staanquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dus ook de ruimte geven om het te verbieden (en daar draait het hem om natuurlijk)...
Mijn vrouw werkt 12 uurtjes in de week.quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je hele gezin en huis red je met minimumloon?
Dat was ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?
Toen ik op vakantie ging had ik een hele lading buitenlandse opiniebladen gekocht. Heb toen een retegroot artikel gelezen over onze libertarische vriend. Was in de Times, geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hem
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hem
Jij werkt sowieso al gaarne voor mij zonder werkloosheidspositie.quote:
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je WW al meer is dan een minimumloon dus thuiszitten zou je al meer lonen.
Gezien zijn thuisstaat zal het verbod handhaven hoger op de prioriteitenlijst staanquote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dus ook om het toe te staan
Suit yourself.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.
Kan je niet gaan Cammen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.
Amerikaanse reli'squote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.
Zitten wij een keer op een lijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Dat gaat hij niet leuk vinden om te horen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, eriksd of GSbrdr, jullie zijn toch hetzelfde.
Die zijn preventief verwijderd van het forumquote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.
Ik vraag het me sterk af, of je dat ook vindt als je daadwerkelijk kutwerk zou doen en al helemaal als je amper perspectief hebt op wat beters....quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Hij is slanker idd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet leuk vinden om te horen.
quote:When Henks Attack!
The Issue
After several reports of pet Henks violently attacking, injuring, and even killing citizens, there has been growing pressure from public safety activists for the government to take action.
The Debate
"These creatures are a danger to the public and must be destroyed!" says May McAlpin, representative of the Public Institution for Social Safety, Equality, and Direction. "I was attacked by one just on the way here and I nearly lost my life! They're a public menace. We must shoot and burn them!"
"Why punish the poor things?" asks animal-lover Hope Gutenberg, covered in scars from previous encounters with Henks. "All they need is good hands to care and rehabilitate them. We need a government education programme to tame them and turn them into loveable pets. The one I'm holding right now shows that it can be done. They are all good, kind creatures deep d- argh!"
"I agree that we shouldn't kill them," says Faith Utopia, a famous lawyer. "But I don't think the owner should get away with breaking the law! This is clearly a case of 'intent to greviously harm' if I ever saw it. All citizens should be held accountable of their pet's actions as if they had done the act themselves. It's the only way to be fair - after all, they're just dumb animals."
This is the position your government is preparing to adopt.
"Who cares!?" screams Elizabeth Falopian as he sends out his pirate radio station broadcast. "Just repeal any laws preventing us from shooting the things when they attack and we'll be able to save ourselves without this stupid, authoritarian, overbearing government and legal system wasting our tax money!"
"Zal ik je mijn sloophamer eens laten zien?"quote:
Dikke mensen zijn gezellig.quote:
Het ging mij meer om het karakter en de achtergrond dan om het uiterlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet leuk vinden om te horen.
Opzouten jij.quote:
Ook je bek voortaan houden over bijstandmoeders en andere mensen die geen baan hebben en geen baan kunnen vinden, met zo'n gedachte ben je nog veel erger dan die mensen.quote:
Agnes Jongerius proves you wrong.quote:
Da's een echte dossiervreter.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Agnes Jongerius proves you wrong.
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook je bek voortaan houden over bijstandmoeders en andere mensen die geen baan hebben en geen baan kunnen vinden, met zo'n gedachte ben je nog veel erger dan die mensen.
Nee, ze weten ook nog niet welke naam ze voor de "Wanted, Dead or Alive" poster moeten gebruikenquote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Dutchnative het volgende:
Hebben ze Moammar/Moamar/Muammar/Muamar Khadaffi/Kadaffi/Qadaffi/Qadhaffi nou al?
Zij en Erica Terpstra zijn dan ook uitzonderingenquote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar partner.quote:
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een tijger.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar partner.
Dat neem ik dan terug.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
Dat vind ik jammer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien zijn thuisstaat zal het verbod handhaven hoger op de prioriteitenlijst staan
Zowaar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
Volgens mij meer een potvis.quote:
Heeft ze een partner?? Wow...quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met haar partner.
quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij meer een potvis.
Als ze ooit een keer naar Harderwijk verscheept wordt kan Koos er een artikel over schrijven.
BAch,Mannquote:
Dat kan je denk ik wel een paar maanden vol houden, maar op een gegeven moment hou je dat niet meer vol.quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag het me sterk af, of je dat ook vindt als je daadwerkelijk kutwerk zou doen en al helemaal als je amper perspectief hebt op wat beters....
Die zijn gek.quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens las ik ergens dat 1/5 van de Amerikanen denkt dat God de vrije markt reguleert
Ach ja hij schurkt nogal dicht tegen die maffe theeleuten aan (zijn zoon nog erger) dat is vaak al geen al te beste indicator voor gezond verstandquote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer.
Ik hoop dan ook dat de staten wat progressiever in dat opzicht worden.
Overigens las ik ergens dat 1/5 van de Amerikanen denkt dat God de vrije markt reguleert
Ja een doofstomme blinde wien's gevoel in de handen ook niet werkt.quote:
Je bedoelt van die domme kutwijven met de naam Demelza of Cherelva die niet uitkijken met neuken en vervolgens hun proletenjong op kosten van de samenleving willen opvoeden?quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel knap hoor, die mongolenbende die de republikeinen elke keer weten op te snorkelen. Godsamme zeg.
Zegt iemand met een riante baan en nog nooit een schoffel aangeraakt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
Gezien het gezeur wat een uitkering oplevert zoek ik ook liever een klotebaantje dan dat hoor. dan liever lekker buiten schoffelen
quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel knap hoor, die mongolenbende die de republikeinen elke keer weten op te snorkelen. Godsamme zeg.
heb voldoende fysiek werk gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zegt iemand met een riante baan en nog nooit een schoffel aangeraakt.
Nah, die Shaniqua's van deze wereld mogen ook in de stront zakken, maar vaak zijn het ook gewoon lieve Marianne's die door een overleden man o.i.d. in de stront zitten en dan niet meer rond kunnen komen en met twee kinderen en bijstand het moeten doen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt van die domme kutwijven met de naam Demelza of Cherelva die niet uitkijken met neuken en vervolgens hun proletenjong op kosten van de samenleving willen opvoeden?
Die mogen wat mij betreft helemaal de stront in zakken, dat geld kan je dan beter aan corpsstudenten geven die het brallend in de stad opzuipen.
Klopt. Dat was beregezellig.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?
Free Agnes!quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij meer een potvis.
Als ze ooit een keer naar Harderwijk verscheept wordt kan Koos er een artikel over schrijven.
Hoe bevalt zon enorme rechterarm?quote:
Geen vin zal meer strak staan in haar aanwezigheid.quote:
Maargoed, wat te doen met het kindquote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
V_P heeft natuurlijk wel een punt dat bijstandsmoeder doorgaans geheel door eigen onvoorzichtigheid in een kutsituatie terecht zijn gekomen.
Soms zijn ze ook wel teveel gepamperd hoor. Weer gaan werken kan vaak maar matig uit voor die dames. Wat dat betreft is de armoedeval best wel een bitch.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
V_P heeft natuurlijk wel een punt dat bijstandsmoeder doorgaans geheel door eigen onvoorzichtigheid in een kutsituatie terecht zijn gekomen.
Vakantiebaantje zeker? Laat staan als de zoveelste stoplapbaan zonder perspectief op wat beters?quote:
Deporteren, toch dubbel paspoort.quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maargoed, wat te doen met het kind
Dat zijn in Nederland ook precies 3 gevallen, alle overige 214.424 bijstandsmoeders zijn daarentegen in een kelderbox zwanger geraakt van een anti genaamd "Papajuliogonneroe".quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, die Shaniqua's van deze wereld mogen ook in de stront zakken, maar vaak zijn het ook gewoon lieve Marianne's die door een overleden man o.i.d. in de stront zitten en dan niet meer rond kunnen komen en met twee kinderen en bijstand het moeten doen.
Daar heb ik wel medelij mee.
Wel raar. Weet trouwens niet precies hoe oud hij was, even op het nieuws wachten. Geen wonder trouwens want hij zoop zich klem.quote:
Met terugwerkende kracht aborteren.quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maargoed, wat te doen met het kind
Volgens mij hooguit begin 60.quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
Muskee dood, dat is wel zonde inderdaad. Nog niet eens zo gek oud toch?
Herman Brood is zo'n beetje begonnen bij Cubyquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel raar. Weet trouwens niet precies hoe oud hij was, even op het nieuws wachten. Geen wonder trouwens want hij zoop zich klem.
Diverse baantjes, maar dat maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 26 september 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vakantiebaantje zeker? Laat staan als de zoveelste stoplapbaan zonder perspectief op wat beters?
quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht aborteren.
70 hoor ik netquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
Muskee dood, dat is wel zonde inderdaad. Nog niet eens zo gek oud toch?
Oh wiki zegt dat hij 70 is. Valt nog een beetje mee dusquote:
!quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Eindelijk iemand die het niet zo nauw neemt met ethiek.
Stalin en Hitler ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Dat was beregezellig.
Erik ook trouwens.
Ja, alhoewel het niet erg oud is tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh wiki zegt dat hij 70 is. Valt nog een beetje mee dus
Het is niet mijn eerste keus, maar heb er geen hekel aanquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik krijg een groeiende hekel aan GroenLinks. Wat zijn die lui hypocriet.
Ooit zal ik voor het internationaal strafhof terecht staan, of dat dan echter nog in Den Haag zit kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Goede gozers, wie waren het?quote:
Klopt mijn conclusie niet gek oud klopte wel maar het was iets meer dan 60 gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het niet erg oud is tegenwoordig.
Het resultaat van Henk in een Moskee.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wie of wat de fuck is Harry Muskee?
Bluesheld van cuby and the blizzardquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder de drank was hij wel een eindje verder gekomen denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef du_ke het volgende:
Klopt mijn conclusie niet gek oud klopte wel maar het was iets meer dan 60 gelukkig.
Cuby & The Blizzardsquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Je gaat mijn punt voorbij. Maar je ben te slim, dus dat doe je bewust.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Diverse baantjes, maar dat maakt verder ook niet uit.
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder de drank was hij wel een eindje verder gekomen denk ik.
Maar waren ze waarschijnlijk ook niet zo goed geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.
Dan had Amy Winehouse ook nog geleefdquote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.
De grootste fout die je kan maken is het oude regime compleet uit het bestuur te verwijderen, das een kostbare les die de Amerikanen in Irak moesten leren.quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
Over nazi's gesproken:
Nazi ging na de oorlog aan de slag als West-Duitse spion
Ik had een duet met je opgenomen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar een beroemd artiest. Dan zat ik elke dag aan de drank en de drugs.
Ik spuug op die lui.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar een beroemd artiest. Dan zat ik elke dag aan de drank en de drugs.
Dat snap ik, maar er is dan ook een verschil tussen oorlogsmisdadigers en leden uit de regering.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De grootste fout die je kan maken is het oude regime compleet uit het bestuur te verwijderen, das een kostbare les die de Amerikanen in Irak moesten leren.
Dat zijn dan ook geen wereldberoemde supersterren maar gewoon slechte muzikanten zonder bezieling.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Verdienen die lui al bakken met geld, dan nog moeten ze nodig in een irritante reclamespot, nu weer met die Nick en Simon
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Verdienen die lui al bakken met geld, dan nog moeten ze nodig in een irritante reclamespot, nu weer met die Nick en Simon
Zowaar Sylvia kristelquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef Nautilus. het volgende:
Hugo Claus heeft meer vrouwen gehad dan Muskee, schat ik zo in.
Een juiste constateringquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen wereldberoemde supersterren maar gewoon slechte muzikanten zonder bezieling.
Ook dat heeft zijn voordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?
Ik heb het over dikke rocksterren die kapot gaan aan de drank en de drugs en jij begint over Nick en Simon.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Ik ben nog net niet Zalig verklaard.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?
Om een naoorlogs land weer op te bouwen maakt men nu eenmaal gebruik van mensen met de beste capaciteiten, en dat daar nu nog wel eens oorlogsmisdadigers tussen zitten is iets wat men gewoon voor lief moet nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er is dan ook een verschil tussen oorlogsmisdadigers en leden uit de regering.
Weet ik. Het duurt langer dan verwacht.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk had je al wereldberoemd moeten zijn koos.
Een Freudiaanse trigger. Vrees ik.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het over dikke rocksterren die kapot gaan aan de drank en de drugs en jij begint over Nick en Simon.
Een Brievikje doen schijnt te werken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ik. Het duurt langer dan verwacht.
Kerel, de vent uit het bericht ging aan de slag als spion en werkte de rest van zijn leven in Latijns Amerika. Het is niet alsof hij heeft geholpen het land weer op te bouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om een naoorlogs land weer op te bouwen maakt men nu eenmaal gebruik van mensen met de beste capaciteiten, en dat daar nu nog wel eens oorlogsmisdadigers tussen zitten is iets wat men gewoon voor lief moet nemen.
Want je familie was fout in de oorlog?quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef eriksd het volgende:
Dat hele gedoe van Nazi's na de oorlog en hoe verder is nou echt iets waar ik geen waardeoordeel over heb.
Note!1!1!!quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Brievikje doen schijnt te werken.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
Hou toch eens op met dat negativisme. Als je negatief denkt over anderen, denken anderen ook negatief over jou. En dat is geen kalenderwijsheid.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Brievikje doen schijnt te werken.
Genoeg wetenschappers die de meeste gruwelijke dingen voor de nazi's hebben uitgevonden gingen aan de slag in de VS of de SU. Zonder nazi's waren de Amerikanen nooit zo snel op de maan terecht gekomen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, de vent uit het bericht ging aan de slag als spion en werkte de rest van zijn leven in Latijns Amerika. Het is niet alsof hij heeft geholpen het land weer op te bouwen.
Neuh. Ik heb nooit gesnapt wat men voor alternatief plan had met die mensen. De oorlog was voorbij, het land moest door, de kennis was er, het is gegaan zoals het is gegaan. Soit.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want je familie was fout in de oorlog?
Ik heb begrepen dat erik van adel is, dus dat zal wel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want je familie was fout in de oorlog?
Ik vind een Werner von Braun toch echt wat anders dan een Eichmann of Jodl.quote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappers die de meeste gruwelijke dingen voor de nazi's hebben uitgevonden gingen aan de slag in de VS of de SU. Zonder nazi's waren de Amerikanen nooit zo snel op de maan terecht gekomen, om maar een voorbeeld te noemen.
Zo zijn ook een boel Duitsers naar het midden-oosten en Zuid-Amerika uitgeweken, omdat ze daar hun talent beter konden ontplooien.
Volgens mij is mijn opa nog getorpedeerd door de duitsersquote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat erik van adel is, dus dat zal wel.
Eichmann kan ik nog begrijpen, maar Jodl? Dat was slechts een militair baasje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind een Werner von Braun toch echt wat anders dan een Eichmann of Jodl.
Je wilt graag een note? Dat valt te regelen hoor.quote:
Een held dus.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn opa nog getorpedeerd door de duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |