Ik hou van je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch. Ik geloof in de positieve uitwerking van een aardige kloof tussen burger en politiek.
Nee en ik ben ook niet pro-Hitler. hebben we dat ook weer gehad. Overigens probeer ik Geert hier niet met Adolf te vergelijken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende: [..] Dus je bent ook pro-Wilders? Die vinden we namelijk ook kut.
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het sterft hier helemaal niet van de werkelozen. Bijna iedereen die wil werken heeft een baan.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Virgin_Group
Wat een baas!
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, er zijn altijd banen. Misschien moet je je normen wat bijstellen maar goed als je wilt werken moet je ook niet teveel zeuren en zeiken.
Heb ooit nog eens gedate met een zakenpartner van hem, schijnbaar is het een zeer amicale gast.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden dat Virgin (records) kewl waren liggen heel lang achter ons.
quote:
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Nautilus. het volgende:
Het gaat erom dat je op de roos mikt, EchtGaaf. Volgens mij heb je dat nooit gedaan.
Gelul, als je wilt werken dan is er werk. Misschien niet direct op het niveau en de plek waar je wilt maar dat is iets waar je aan kan werken. Aan de slag gaan in plaats van thuis lopen mokken lijkt me de eerste stap.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit roepen ze al tientallen jaren. Du_ke, ik geloof niet in sprookjes. Geen werkgever lust ze. Zelf bij een krapte. Maar die krapte zal never nooit ontstaan geef ik je op ene briefje als de grenzen wagenwijd worden open gezet.
Nederland heeft laagste werkloosheid van eurozonequote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Awh, biertje doen?quote:
Heerscher ben je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Politiek alleen voor de elite.
Ik stem voor.
En die zijn ook allemaal gemotiveerd om te werken? Er zijn namelijk ook nog zat vacatures (op allerlei niveau's).quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.
Succes is allesbehalve een keuze.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.
Een kleine opoffering gezien de baten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?![]()
![]()
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Ach, eigenlijk doet alleen Geert dat. En dat doet hij waarschijnlijk op verzoek van Rutte.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.
D66, stemde GS daar niet op?quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kleine opoffering gezien de baten.
Hoewel ik betwijfel of het goede baten zijn, gezien de grachtengordel Groenlinkserts en D66'ers.
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.
Ik vind dat echt een slap excuus. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.
Het bedrijfsleven is hardvochtig. Open deur, maar het is wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |