Opkomende krapte?quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het wordt door de opkomende krapte op de arbeidsmarkt juist aantrekkelijker iemand met een vlekje in dienst te nemen (als die tenminste wel bepaalde kwaliteiten heeft)
Jawel. Er staat er al jaren een voor de Aldi vlak bij het terras waar ik kom. En hij kan NIET accordeon spelenquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die vlekjes die komen hier niet hoor. Het is gewoon je reinste valse concurrentie.
Nah, te modern.quote:
Jij bent gewoon een zeikerd.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is te merken. Je breekt er de nek over.
Babyboomers die plaats maken?quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opkomende krapte?
Merk er nog weinig van.
Mwah, zoveel babyboomers zijn er ook weer niet die de positie innemen van arbeidsongeschikten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Babyboomers die plaats maken?
Moet je even uitleggenquote:
Ze moeten in hun eigen land maar de arbeidsmarkt onveilig maken. Ze hebben hier niks te zoeken, zolang het hier sterft van de werklozen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom mogen die Roemenen geen baan hebben als zij het beter doen voor minder geld?
Nou laatst bepleitte hij meer straattaal binnen de Tweede Kamer.quote:
Oh, ze sturen alleen de bedrijfsgoddelijken in de dop en al het zieke, miskleunde en bevlekte volk blijft daar? Dan is het een idee voor jou om daar aan de slag te gaan, vrijstaand wonen vrijwel gegarandeerd als expat en levensonderhoud voor een prikkie! Lekker saampjes met de andere vlekjesquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die vlekjes die komen hier niet hoor. Het is gewoon je reinste valse concurrentie.
Er gaan de komende jaren heel veel mensen met pensioen, velen van laten banen (en daarmee kansen) achter.quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opkomende krapte?
Merk er nog weinig van.
Klinkt vreselijk inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Er staat er al jaren een voor de Aldi vlak bij het terras waar ik kom. En hij kan NIET accordeon spelen
Hm.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er gaan de komende jaren heel veel mensen met pensioen, velen van laten banen (en daarmee kansen) achter.
Kloof tussen burger en politiek vind ik ook belangrijk !quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou laatst bepleitte hij meer straattaal binnen de Tweede Kamer.
Dus meer Wilders niveau.
Sterft het hier van de werklozen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze moeten in hun eigen land maar de arbeidsmarkt onveilig maken. Ze hebben hier niks te zoeken, zolang het hier sterft van de werklozen.![]()
Je wordt hier al kapot geconcurreerd.
Niet wanneer straattaal meer hufterigheid in de politiek betekent, van mij mag een debat best wel degelijk en enigszins elitair zijn. Maar dan geen gehakkel zoals Cohen, wel vloeiend uiteraard.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kloof tussen burger en politiek vind ik ook belangrijk !
Het sterft hier helemaal niet van de werkelozen. Bijna iedereen die wil werken heeft een baan.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze moeten in hun eigen land maar de arbeidsmarkt onveilig maken. Ze hebben hier niks te zoeken, zolang het hier sterft van de werklozen.![]()
Je wordt hier al kapot geconcurreerd.
Meer voor onsquote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm.
Naja ik wil toch aan de slag als expat, meteen weg hier.
Dat valt ook wel weer tegen, ken mensen die eind 50 zijn en zich kapot solliciteren maar steeds weer afgewezen worden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het sterft hier helemaal niet van de werkelozen. Bijna iedereen die wil werken heeft een baan.
Zou ik jammer vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hm ik merk hier een unanieme afkeer voor Grunberg.
Ik zie het als mijn taak om hem nu heel tof te vinden.
Klopt, er zijn altijd banen. Misschien moet je je normen wat bijstellen maar goed als je wilt werken moet je ook niet teveel zeuren en zeiken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sterft het hier van de werklozen?
Dan ga je lekker bij de burgerking aan de slag![]()
Ach, als je in de periode 2009-2011 meer had dan nu geef ik je gelijk.quote:
Ik was niet sarcastisch. Ik geloof in de positieve uitwerking van een aardige kloof tussen burger en politiek.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet wanneer straattaal meer hufterigheid in de politiek betekent, van mij mag een debat best wel degelijk en enigszins elitair zijn. Maar dan geen gehakkel zoals Cohen, wel vloeiend uiteraard.
Dus je bent ook pro-Wilders?quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hm ik merk hier een unanieme afkeer voor Grunberg.
Ik zie het als mijn taak om hem nu heel tof te vinden.
Dit roepen ze al tientallen jaren. Du_ke, ik geloof niet in sprookjes. Geen werkgever lust ze. Zelf bij een krapte. Maar die krapte zal never nooit ontstaan geef ik je op ene briefje als de grenzen wagenwijd worden open gezet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, het wordt door de opkomende krapte op de arbeidsmarkt juist aantrekkelijker iemand met een vlekje in dienst te nemen (als die tenminste wel bepaalde kwaliteiten heeft)
Dat is een lastige groep maar ook daar liggen wel kansen als je weet hoe en waar je moet zoeken. En gemotiveerd bent natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer tegen, ken mensen die eind 50 zijn en zich kapot solliciteren maar steeds weer afgewezen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |