Ik hou van je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch. Ik geloof in de positieve uitwerking van een aardige kloof tussen burger en politiek.
Nee en ik ben ook niet pro-Hitler. hebben we dat ook weer gehad. Overigens probeer ik Geert hier niet met Adolf te vergelijken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende: [..] Dus je bent ook pro-Wilders? Die vinden we namelijk ook kut.
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het sterft hier helemaal niet van de werkelozen. Bijna iedereen die wil werken heeft een baan.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef robin007bond het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Virgin_Group
Wat een baas!
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, er zijn altijd banen. Misschien moet je je normen wat bijstellen maar goed als je wilt werken moet je ook niet teveel zeuren en zeiken.
Heb ooit nog eens gedate met een zakenpartner van hem, schijnbaar is het een zeer amicale gast.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden dat Virgin (records) kewl waren liggen heel lang achter ons.
quote:
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef Nautilus. het volgende:
Het gaat erom dat je op de roos mikt, EchtGaaf. Volgens mij heb je dat nooit gedaan.
Gelul, als je wilt werken dan is er werk. Misschien niet direct op het niveau en de plek waar je wilt maar dat is iets waar je aan kan werken. Aan de slag gaan in plaats van thuis lopen mokken lijkt me de eerste stap.quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit roepen ze al tientallen jaren. Du_ke, ik geloof niet in sprookjes. Geen werkgever lust ze. Zelf bij een krapte. Maar die krapte zal never nooit ontstaan geef ik je op ene briefje als de grenzen wagenwijd worden open gezet.
Nederland heeft laagste werkloosheid van eurozonequote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Awh, biertje doen?quote:
Heerscher ben je.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Politiek alleen voor de elite.
Ik stem voor.
En die zijn ook allemaal gemotiveerd om te werken? Er zijn namelijk ook nog zat vacatures (op allerlei niveau's).quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
450.000 werklozen en een miljoen arbeidsongeschikte. Nee.
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat beeld, al zou dat bestaan, klopt niet met de werkelijkheid.
Succes is allesbehalve een keuze.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg. We zijn het nog nooit zo eens geweest.
Een kleine opoffering gezien de baten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een stem uitbrengen waardoor je jezelf buitenspel zet?![]()
![]()
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.quote:Op maandag 26 september 2011 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik stem voor.
Ach, eigenlijk doet alleen Geert dat. En dat doet hij waarschijnlijk op verzoek van Rutte.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar ze hoeven niet de vismarkt na te bootsten in de TK.
D66, stemde GS daar niet op?quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kleine opoffering gezien de baten.
Hoewel ik betwijfel of het goede baten zijn, gezien de grachtengordel Groenlinkserts en D66'ers.
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.
Ik vind dat echt een slap excuus. Sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor een deel..., maar dat is niet genoeg kan ik je uit ervaring vertellen.
Het bedrijfsleven is hardvochtig. Open deur, maar het is wel zo.
Excuus, sorry is voor knorrie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een slap excuus. Sorry.
Denk aan al die succesvolle roemenen koos. Die maken van 450.000 werklozen 4,5 miljoen werklozen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland heeft laagste werkloosheid van eurozone
Dat zegt natuurlijk niet alles, maar het maakt wel duidelijk dat jij behoorlijk overdrijft.
Neen.quote:
Moet je niet meedoen en kijken naar de grote oefening?quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
Serieus, maar ik kom echt bijna klaar.
http://nimh-beeldbank.defensie.nl/nl/alle-afbeeldingen
Werkgevers zijn grosso modo ZEER onredelijk in hun eisen. En dat kunnen ze zijn bij de gratie dat het sterft van de werkzoekenden. Juist ook als het gaat om hoger opgeleiden waar het vandaag de dag aan sterft van de aantallenquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die zijn ook allemaal gemotiveerd om te werken? Er zijn namelijk ook nog zat vacatures (op allerlei niveau's).
Die lui die voor de AH staan met hun accordeon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk aan al die succesvolle roemenen koos. Die maken van 450.000 werklozen 4,5 miljoen werklozen.
Je begint rechtse trekjes te vertonenquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Succes is voor een deel wel degelijk een keus. Althans, voor the willing and able.
Helaas geen tijd, maar ik probeer donderdag wat van de oefening mee te pakken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je niet meedoen en kijken naar de grote oefening?
Hij twijfelt regelmatig tussen VVD en D66 maar heeft VVD gestemd.quote:
Ik dacht dat hij D66 had gestemd hoorquote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij twijfelt regelmatig tussen VVD en D66 maar heeft VVD gestemd.
Je wordt oud.
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij D66 had gestemd hoor
Dat heeft niets met rechts of links te maken, in mijn optiek. EG is namelijk geen domme kerel. Ik denk dat hij voldoende in zn mars heeft om op de arbeidsmarkt te kunnen slagen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint rechtse trekjes te vertonen
Goed label was dat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De tijden dat Virgin (records) kewl waren liggen heel lang achter ons.
Sorry maar dit is gewoon onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Werkgevers zijn grosso modo ZEER onredelijk in hun eisen. En dat kunnen ze zijn bij de gratie dat het sterft van de werkzoekenden. Juist ook als het gaat om hoger opgeleiden waar het vandaag de dag aan sterft van de aantallen_!
Vergeet niet dat je naast de batterij aan inactieven, ook een berg aan sollicitanten zijn die gewoon al een baan hebben.
Concurrentie is dus gewoon moorden. Zeker als je al niet op de eerste rang mag zitten etc. etc. etc.
Je zou willen dat de maatschappij juist meer oog zou hebben voor "afwijkenden". Maar die worden als melaats beschouwd. Nederland voorop.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Ik geloof best dat EchtGaaf een capabele man is, overigens, en ik heb doorgaans een zekere sympathie voor afwijkenden, maar ik snap niet waarom hij bewust onder de roos mikt. Daar heb ik echt geen geduld voor.
Hij gaf wel aan dat de keuze op dit moment vermoedelijk uit zou vallen in het voordeel van D66.quote:
Mwah, een baan vinden is niet moeilijk, het is vaak een passende baan vinden dat moeilijk is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou willen dat de maatschappij juist meer oog zou hebben voor "afwijkenden". Maar die worden als melaats beschouwd. Nederland voorop.
Je suggestie, dat ik bewust onder de roos mikt, mist alle grond. Ook al ben ik niet concreet, uit privacy begrijp je, geloof mij dat ik echt niet voor de makkelijke weg kies. Integendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |