De held van de wensdenkers.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is de grote held van de zogenaamde libertariers..
En dus ook de ruimte geven om het te verbieden (en daar draait het hem om natuurlijk)...quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk tegen homohuwelijk (wat ik helemaal niet begrijp, maar dat is waarschijnlijk om de Fox News kijker tevreden te houden), maar hij wilt wel staten de ruimte te geven om het te legaliseren.
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gelukkig nooit kutwerk moeten doen. Maar ik zou het liever doen dan uitkeringetje trekken.
Ik hou dat wel vol tot ik weer een baantje heb gevonden dat meer betaald.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.
Mee eens.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gelukkig nooit kutwerk moeten doen. Maar ik zou het liever doen dan uitkeringetje trekken.
Ik neem aan dat je WW al meer is dan een minimumloon dus thuiszitten zou je al meer lonen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik hou dat wel vol tot ik weer een baantje heb gevonden dat meer betaald.
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hemquote:
Ompraten?quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jou praat ik sowieso wel om.
En dus ook om het toe te staanquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dus ook de ruimte geven om het te verbieden (en daar draait het hem om natuurlijk)...
Mijn vrouw werkt 12 uurtjes in de week.quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je hele gezin en huis red je met minimumloon?
Dat was ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?
Toen ik op vakantie ging had ik een hele lading buitenlandse opiniebladen gekocht. Heb toen een retegroot artikel gelezen over onze libertarische vriend. Was in de Times, geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hem
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het US-verkiezingentopic zijn een paar van zijn aanhangers al overtuigd van een complot van de media tegen hem
Jij werkt sowieso al gaarne voor mij zonder werkloosheidspositie.quote:
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je WW al meer is dan een minimumloon dus thuiszitten zou je al meer lonen.
Gezien zijn thuisstaat zal het verbod handhaven hoger op de prioriteitenlijst staanquote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dus ook om het toe te staan
Suit yourself.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.
Kan je niet gaan Cammen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er op tegen ben om thuis te zitten en WW te trekken als er ander werk is. Ook als is er zelf premie voor betaald.
Amerikaanse reli'squote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.
Zitten wij een keer op een lijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
Dat gaat hij niet leuk vinden om te horen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, eriksd of GSbrdr, jullie zijn toch hetzelfde.
Die zijn preventief verwijderd van het forumquote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn zelfs gekkies die Perry een slimme man vinden.
Ik vraag het me sterk af, of je dat ook vindt als je daadwerkelijk kutwerk zou doen en al helemaal als je amper perspectief hebt op wat beters....quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |