Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.
Is de verzorgingsstaat wat meer uitgekleed, dan sparen mensen zelf voor onvoorziene gevallen of laten ze zich verzekeren.
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Phil hoor je tegenwoordig niet zo veel meer in de kroeg
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef gewoon van m'n vergaarde geld, krijg niks nada noppes.
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal proleten.
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je, precies zo stel ik mij jouw voor. Grote bek, intimiderend uiterlijk.
Dan nog, de meeste mensen in de uitkering zitten daar niet omdat ze een goede baan zoeken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.
Zeker naar de Winkel van Sinkel geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.
En Simply Red
Nou dan ben ik maar een leugenaar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.
Tuurlijk wel, dat gebeurt ook steeds meer en beter. De groep in Nederland is redelijk te overzien.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een leugenaar.
Enige wat ik ontvang is zorgtoeslag, net als iedere Nederlander.
België!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
Ik zie jou op een meet al zomaar een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Ik ook al nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.
Ik eet vaak bij een vriend thuis en andersom ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.
Ah, lang leve onze luxe-positie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.
Die vent is wel idioot grappig. Dacht eigenlijk dat het nep wasquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie jou op een meet al zomaar op een meet een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".
Heerlijk nummer.quote:
Volgens mij is het ook een instructievideo o.i.d. van de NS.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent is wel idioot grappig. Dacht eigenlijk dat het nep was
Schei toch uit.quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, lang leve onze luxe-positie.
Zodat mensen weer lekker afhankelijk worden van kerk of moskee, strak planquote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik eet vaak bij een vriend thuis en andersom ook.
En met zijn ouders heb ik ook altijd politieke discussies op een leuke manier. Ze vinden het zo leuk, dat ze mij soms ook apart uitnodigen als die vriend van me er niet is![]()
Die zeggen ook altijd dat ik niet rekening hou met de praktijk. Vooral voor speciale gevallen, als iemand die niet voor onvoorziene gevallen kan sparen of voor wie een verzekering te duur is.
Tja.. dan heb je nog liefdadigheid
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeidquote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodat mensen weer lekker afhankelijk worden van kerk of moskee, strak plan.
Beetje Ron Paul...quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.quote:
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Slavernij, ook al zo'n goed ideequote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.
Niet weigeren he?
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Ach we hebben al verse kledingwetten dus dan komen de lijfstraffen binnenkort misschien ook wel weer terugquote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?
Minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel jaquote:
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aanquote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Wanneer begint de bieding?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Ik zit de top van Nederland al werken voor een minimumloon.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.
Ik ben niet werkloos.quote:
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is geen serieus probleem in Nederland.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aan
Dus je hele gezin en huis red je met minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.
Hij is persoonlijk tegen homohuwelijk (wat ik helemaal niet begrijp, maar dat is waarschijnlijk om de Fox News kijker tevreden te houden), maar hij wilt wel staten de ruimte te geven om het te legaliseren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Hij is de grote held van de zogenaamde libertariers..quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?
Jou praat ik sowieso wel om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |