Phil Collins op de achtergrondquote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oeh, lekker achter de bar ouwehoeren. Ja, dat lijkt me ook wel wat.
Ik kan niet met mensen omgaan, hence mijn fok aanwezigheid.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als omgaan met mensen jouw ding is, waarom niet.
Maar ik haat omgaan met mensen, dus die beroepen zou ik dan ook vermijden omdat ik op een gegeven moment er compleet aan onderdoor zou gaan.
Ik ben voorstander van een verzorgingsstaat die er is voor mensen die niet mee kunnen in de maatschappij. Niet voor lamballen en mensen die bepaald werk niet accepteren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.
Is de verzorgingsstaat wat meer uitgekleed, dan sparen mensen zelf voor onvoorziene gevallen of laten ze zich verzekeren.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Phil Collins op de achtergrond
Ja ach, ze rekruteren vaak alleen in steden en ik woon buitenaf dus laat maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen, het is niet alleen leuk (auto's!), maar ook nog eens aardig voor je netwerk + interessante gesprekspartners.
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een verzorgingsstaat die er is voor mensen die niet mee kunnen in de maatschappij. Niet voor lamballen en mensen die bepaald werk niet accepteren.
Weet je, precies zo stel ik mij jouw voor. Grote bek, intimiderend uiterlijk.quote:
Het gaat om de keuze uitkering of schoffelen denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Teren op de staat?
Alsof iedereen afhankelijk is van de staat.
Ik leef gewoon van m'n vergaarde geld, krijg niks nada noppes.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat om de keuze uitkering of schoffelen denk ik.
Phil hoor je tegenwoordig niet zo veel meer in de kroegquote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Phil Collins op de achtergrond
Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.quote:Op maandag 26 september 2011 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die uitgebreide verzorgingsstaat staat het toe, mede door beleid waar jij zo van houdt.
Is de verzorgingsstaat wat meer uitgekleed, dan sparen mensen zelf voor onvoorziene gevallen of laten ze zich verzekeren.
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Phil hoor je tegenwoordig niet zo veel meer in de kroeg
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef gewoon van m'n vergaarde geld, krijg niks nada noppes.
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal proleten.
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je, precies zo stel ik mij jouw voor. Grote bek, intimiderend uiterlijk.
Dan nog, de meeste mensen in de uitkering zitten daar niet omdat ze een goede baan zoeken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat was de vergelijking die Betyar vermoedelijk wou maken. Niet perse op jou doelende.
Zeker naar de Winkel van Sinkel geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoorde wel Marvin Gaye laatst.
En Simply Red
Nou dan ben ik maar een leugenaar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin. Mensen maken gebruik van de overheid zeker als er geld te halen valt. Of je nu rijk bent of niet. Mensen die zeggen dat ze dat niet doen liegen, keihard.
Tuurlijk wel, dat gebeurt ook steeds meer en beter. De groep in Nederland is redelijk te overzien.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.quote:Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een leugenaar.
Enige wat ik ontvang is zorgtoeslag, net als iedere Nederlander.
België!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
Ik zie jou op een meet al zomaar een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb juist een ontwapenend uiterlijk en ben de vriendelijkheid zelve.
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet per individu kan beoordelen.
Ik ook al nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij vangt niet iedereen zorgtoeslag. Ik niet, in ieder geval.
Ik eet vaak bij een vriend thuis en andersom ook.quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Theoretische blabla. De praktijk is wat gecompliceerder.
Ah, lang leve onze luxe-positie.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch ook? Daarnaast is het natuurlijk van de zotte om minder bedeelde aan het werk te schoppen en bestempelen als uitvreters en uitzuigers om vervolgens zelf geen banen accepteren omdat het werk te "laag" voor je is.
Die vent is wel idioot grappig. Dacht eigenlijk dat het nep wasquote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie jou op een meet al zomaar op een meet een rechtse user bij de keel pakken en schreeuwen: "er wordt hier helemaal niets geprivatiseerd, ik stomp je op je bek jongen, je hebt helemaal geen idee, ik stomp je op je bek mafkees".
Heerlijk nummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |