Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.quote:
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodat mensen weer lekker afhankelijk worden van kerk of moskee, strak plan.
Slavernij, ook al zo'n goed ideequote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als jij morgen werkloos bent mag je hier m'n was komen doen tegen een miserabele vergoeding.
Niet weigeren he?
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of van rijke aardige mensen in ruil voor arbeid
Ach we hebben al verse kledingwetten dus dan komen de lijfstraffen binnenkort misschien ook wel weer terugquote:Op maandag 26 september 2011 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, prachtig toch dat rijke sjeiks uit het Midden-Oosten via de liefdadigheid invloed in Nederland weten te verwerven?
Minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel jaquote:
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aanquote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima. Gewoon het minimumloon betalen he.
Wanneer begint de bieding?quote:Op maandag 26 september 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt jezelf verkopen aan welgestelde landgenoten.
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Ik zit de top van Nederland al werken voor een minimumloon.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan het geklaag op FOK al horen als betyar niet meer kan rondkomen.
Ik ben niet werkloos.quote:
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Minimumloon?
Je bedoelt die vergoeding die 100 euro boven een uitkering ligt? Oke.
Is geen serieus probleem in Nederland.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kaart gelijk een probleem van het minimumloon aan
Dus je hele gezin en huis red je met minimumloon?quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar zou ik totaal geen moeite mee hebben.
Hij is persoonlijk tegen homohuwelijk (wat ik helemaal niet begrijp, maar dat is waarschijnlijk om de Fox News kijker tevreden te houden), maar hij wilt wel staten de ruimte te geven om het te legaliseren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je een gelovige, blanke, heteroman bent wel ja
Hij is de grote held van de zogenaamde libertariers..quote:Op maandag 26 september 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is die Paul ook liberaal op sociaal vlak?
Jou praat ik sowieso wel om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |