Bluesheld van cuby and the blizzardquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wie of wat de fuck is Harry Muskee?
Zonder de drank was hij wel een eindje verder gekomen denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef du_ke het volgende:
Klopt mijn conclusie niet gek oud klopte wel maar het was iets meer dan 60 gelukkig.
Cuby & The Blizzardsquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wie of wat de fuck is Harry Muskee?
Je gaat mijn punt voorbij. Maar je ben te slim, dus dat doe je bewust.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Diverse baantjes, maar dat maakt verder ook niet uit.
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.quote:Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonder de drank was hij wel een eindje verder gekomen denk ik.
Maar waren ze waarschijnlijk ook niet zo goed geweest.quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.
Dan had Amy Winehouse ook nog geleefdquote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoort erbij. Zonder drank en drugs waren wel meer artiesten ouder geworden.
De grootste fout die je kan maken is het oude regime compleet uit het bestuur te verwijderen, das een kostbare les die de Amerikanen in Irak moesten leren.quote:Op maandag 26 september 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
Over nazi's gesproken:
Nazi ging na de oorlog aan de slag als West-Duitse spion
Ik had een duet met je opgenomen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar een beroemd artiest. Dan zat ik elke dag aan de drank en de drugs.
Ik spuug op die lui.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar een beroemd artiest. Dan zat ik elke dag aan de drank en de drugs.
Dat snap ik, maar er is dan ook een verschil tussen oorlogsmisdadigers en leden uit de regering.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De grootste fout die je kan maken is het oude regime compleet uit het bestuur te verwijderen, das een kostbare les die de Amerikanen in Irak moesten leren.
Dat zijn dan ook geen wereldberoemde supersterren maar gewoon slechte muzikanten zonder bezieling.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Verdienen die lui al bakken met geld, dan nog moeten ze nodig in een irritante reclamespot, nu weer met die Nick en Simon
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Verdienen die lui al bakken met geld, dan nog moeten ze nodig in een irritante reclamespot, nu weer met die Nick en Simon
Zowaar Sylvia kristelquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef Nautilus. het volgende:
Hugo Claus heeft meer vrouwen gehad dan Muskee, schat ik zo in.
Een juiste constateringquote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen wereldberoemde supersterren maar gewoon slechte muzikanten zonder bezieling.
Ook dat heeft zijn voordelen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?
Ik heb het over dikke rocksterren die kapot gaan aan de drank en de drugs en jij begint over Nick en Simon.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spuug op die lui.
Ik ben nog net niet Zalig verklaard.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe staat het in jouw Kerkelijke carrière? Ben je al bijna Paus?
Om een naoorlogs land weer op te bouwen maakt men nu eenmaal gebruik van mensen met de beste capaciteiten, en dat daar nu nog wel eens oorlogsmisdadigers tussen zitten is iets wat men gewoon voor lief moet nemen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er is dan ook een verschil tussen oorlogsmisdadigers en leden uit de regering.
Weet ik. Het duurt langer dan verwacht.quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk had je al wereldberoemd moeten zijn koos.
Een Freudiaanse trigger. Vrees ik.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het over dikke rocksterren die kapot gaan aan de drank en de drugs en jij begint over Nick en Simon.
Een Brievikje doen schijnt te werken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ik. Het duurt langer dan verwacht.
Kerel, de vent uit het bericht ging aan de slag als spion en werkte de rest van zijn leven in Latijns Amerika. Het is niet alsof hij heeft geholpen het land weer op te bouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om een naoorlogs land weer op te bouwen maakt men nu eenmaal gebruik van mensen met de beste capaciteiten, en dat daar nu nog wel eens oorlogsmisdadigers tussen zitten is iets wat men gewoon voor lief moet nemen.
Want je familie was fout in de oorlog?quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef eriksd het volgende:
Dat hele gedoe van Nazi's na de oorlog en hoe verder is nou echt iets waar ik geen waardeoordeel over heb.
Note!1!1!!quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Brievikje doen schijnt te werken.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef Nautilus. het volgende:
Hou toch eens op met dat negativisme. Als je negatief denkt over anderen, denken anderen ook negatief over jou. En dat is geen kalenderwijsheid.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Brievikje doen schijnt te werken.
Genoeg wetenschappers die de meeste gruwelijke dingen voor de nazi's hebben uitgevonden gingen aan de slag in de VS of de SU. Zonder nazi's waren de Amerikanen nooit zo snel op de maan terecht gekomen, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, de vent uit het bericht ging aan de slag als spion en werkte de rest van zijn leven in Latijns Amerika. Het is niet alsof hij heeft geholpen het land weer op te bouwen.
Neuh. Ik heb nooit gesnapt wat men voor alternatief plan had met die mensen. De oorlog was voorbij, het land moest door, de kennis was er, het is gegaan zoals het is gegaan. Soit.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want je familie was fout in de oorlog?
Ik heb begrepen dat erik van adel is, dus dat zal wel.quote:Op maandag 26 september 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want je familie was fout in de oorlog?
Ik vind een Werner von Braun toch echt wat anders dan een Eichmann of Jodl.quote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappers die de meeste gruwelijke dingen voor de nazi's hebben uitgevonden gingen aan de slag in de VS of de SU. Zonder nazi's waren de Amerikanen nooit zo snel op de maan terecht gekomen, om maar een voorbeeld te noemen.
Zo zijn ook een boel Duitsers naar het midden-oosten en Zuid-Amerika uitgeweken, omdat ze daar hun talent beter konden ontplooien.
Volgens mij is mijn opa nog getorpedeerd door de duitsersquote:Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat erik van adel is, dus dat zal wel.
Eichmann kan ik nog begrijpen, maar Jodl? Dat was slechts een militair baasje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind een Werner von Braun toch echt wat anders dan een Eichmann of Jodl.
Je wilt graag een note? Dat valt te regelen hoor.quote:
Een held dus.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn opa nog getorpedeerd door de duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |