quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij meer een potvis.
Als ze ooit een keer naar Harderwijk verscheept wordt kan Koos er een artikel over schrijven.
BAch,Mannquote:
Dat kan je denk ik wel een paar maanden vol houden, maar op een gegeven moment hou je dat niet meer vol.quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag het me sterk af, of je dat ook vindt als je daadwerkelijk kutwerk zou doen en al helemaal als je amper perspectief hebt op wat beters....
Die zijn gek.quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens las ik ergens dat 1/5 van de Amerikanen denkt dat God de vrije markt reguleert
Ach ja hij schurkt nogal dicht tegen die maffe theeleuten aan (zijn zoon nog erger) dat is vaak al geen al te beste indicator voor gezond verstandquote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer.
Ik hoop dan ook dat de staten wat progressiever in dat opzicht worden.
Overigens las ik ergens dat 1/5 van de Amerikanen denkt dat God de vrije markt reguleert
Ja een doofstomme blinde wien's gevoel in de handen ook niet werkt.quote:
Je bedoelt van die domme kutwijven met de naam Demelza of Cherelva die niet uitkijken met neuken en vervolgens hun proletenjong op kosten van de samenleving willen opvoeden?quote:Op maandag 26 september 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bijstandsmoeders.
Heb ze zelfs nadrukkelijk genoemd als groep waar niet op bezuinigd dient te worden.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel knap hoor, die mongolenbende die de republikeinen elke keer weten op te snorkelen. Godsamme zeg.
Zegt iemand met een riante baan en nog nooit een schoffel aangeraakt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef du_ke het volgende:
Gezien het gezeur wat een uitkering oplevert zoek ik ook liever een klotebaantje dan dat hoor. dan liever lekker buiten schoffelen
quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het wel knap hoor, die mongolenbende die de republikeinen elke keer weten op te snorkelen. Godsamme zeg.
heb voldoende fysiek werk gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zegt iemand met een riante baan en nog nooit een schoffel aangeraakt.
Nah, die Shaniqua's van deze wereld mogen ook in de stront zakken, maar vaak zijn het ook gewoon lieve Marianne's die door een overleden man o.i.d. in de stront zitten en dan niet meer rond kunnen komen en met twee kinderen en bijstand het moeten doen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt van die domme kutwijven met de naam Demelza of Cherelva die niet uitkijken met neuken en vervolgens hun proletenjong op kosten van de samenleving willen opvoeden?
Die mogen wat mij betreft helemaal de stront in zakken, dat geld kan je dan beter aan corpsstudenten geven die het brallend in de stad opzuipen.
Klopt. Dat was beregezellig.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had ergens toch eens gezegd dat je vakken hebt gevuld bij de AH?
Free Agnes!quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij meer een potvis.
Als ze ooit een keer naar Harderwijk verscheept wordt kan Koos er een artikel over schrijven.
Hoe bevalt zon enorme rechterarm?quote:
Geen vin zal meer strak staan in haar aanwezigheid.quote:
Maargoed, wat te doen met het kindquote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
V_P heeft natuurlijk wel een punt dat bijstandsmoeder doorgaans geheel door eigen onvoorzichtigheid in een kutsituatie terecht zijn gekomen.
Soms zijn ze ook wel teveel gepamperd hoor. Weer gaan werken kan vaak maar matig uit voor die dames. Wat dat betreft is de armoedeval best wel een bitch.quote:Op maandag 26 september 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
V_P heeft natuurlijk wel een punt dat bijstandsmoeder doorgaans geheel door eigen onvoorzichtigheid in een kutsituatie terecht zijn gekomen.
Vakantiebaantje zeker? Laat staan als de zoveelste stoplapbaan zonder perspectief op wat beters?quote:
Deporteren, toch dubbel paspoort.quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maargoed, wat te doen met het kind
Dat zijn in Nederland ook precies 3 gevallen, alle overige 214.424 bijstandsmoeders zijn daarentegen in een kelderbox zwanger geraakt van een anti genaamd "Papajuliogonneroe".quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, die Shaniqua's van deze wereld mogen ook in de stront zakken, maar vaak zijn het ook gewoon lieve Marianne's die door een overleden man o.i.d. in de stront zitten en dan niet meer rond kunnen komen en met twee kinderen en bijstand het moeten doen.
Daar heb ik wel medelij mee.
Wel raar. Weet trouwens niet precies hoe oud hij was, even op het nieuws wachten. Geen wonder trouwens want hij zoop zich klem.quote:
Met terugwerkende kracht aborteren.quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maargoed, wat te doen met het kind
Volgens mij hooguit begin 60.quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
Muskee dood, dat is wel zonde inderdaad. Nog niet eens zo gek oud toch?
Herman Brood is zo'n beetje begonnen bij Cubyquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel raar. Weet trouwens niet precies hoe oud hij was, even op het nieuws wachten. Geen wonder trouwens want hij zoop zich klem.
Diverse baantjes, maar dat maakt verder ook niet uit.quote:Op maandag 26 september 2011 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vakantiebaantje zeker? Laat staan als de zoveelste stoplapbaan zonder perspectief op wat beters?
quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht aborteren.
70 hoor ik netquote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
Muskee dood, dat is wel zonde inderdaad. Nog niet eens zo gek oud toch?
Oh wiki zegt dat hij 70 is. Valt nog een beetje mee dusquote:
!quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Eindelijk iemand die het niet zo nauw neemt met ethiek.
Stalin en Hitler ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Dat was beregezellig.
Erik ook trouwens.
Ja, alhoewel het niet erg oud is tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh wiki zegt dat hij 70 is. Valt nog een beetje mee dus
Het is niet mijn eerste keus, maar heb er geen hekel aanquote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik krijg een groeiende hekel aan GroenLinks. Wat zijn die lui hypocriet.
Ooit zal ik voor het internationaal strafhof terecht staan, of dat dan echter nog in Den Haag zit kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Goede gozers, wie waren het?quote:
Klopt mijn conclusie niet gek oud klopte wel maar het was iets meer dan 60 gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het niet erg oud is tegenwoordig.
Het resultaat van Henk in een Moskee.quote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
Wie of wat de fuck is Harry Muskee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |