Ja, maar ze gaan eerst alle oude caps en schorten opmaken ofzo, voordat de nieuwe geleverd worden. Weet niet precies. In onze franchise gaan niet alle restaurants over op die nieuwe kleding, van de 7 restaurants krijgen er maar 3 (waaronder wij) die nieuwe kleding.quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Roces18 het volgende:
huh? ik dacht dat iedereen zijn oude zooi moest inleveren en inruil daarvoor meteen de nieuwe kleding verplicht kreeg
Ik hoor er eigenlijk niet zo heel veel over, hij verkoopt hier nog steeds heel goed.quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:
The American classic 1955
Krijgen jullie hier veel klachten over?
Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.quote:Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Nightshadow het volgende:
Is iemand van jullie bekend met TOPdesk?
Waarschijnlijk niet, maar nooit geschoten is altijd mis. McDonald's Nederland maakt er namelijk gebruik van (waarschijnlijk alleen intern, maar kan ook door franchisenemers gebruikt worden) en ik moet hier voor mijn afstudeerscriptie meer over weten. Zal binnenkort mijn restaurant manager vragen, maar die zie ik voorlopig even niet.
Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.
Ik maak er regelmatig gebruik voor door mijn werk, alleen dat is niet bij de Mc.quote:Op maandag 26 september 2011 18:34 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.
Geen klachten dat die '55 niet lekker zou zijn, wel veel mensen die zeggen de Tasty te missen en vragen of en wanneer die terugkomt...quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:
The American classic 1955
Krijgen jullie hier veel klachten over?
Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Heey!
Ik solliciteer net voor mijn eerste baantje en ik heb de belangstelling gewekt van de selecteerders van de mcDonalds! Nu vragen ze me naar interesses, hobby's en speciale vaardigheden en mijn motivatie om te werken bij hun restaurant!
Hoe hebben jullie dat beschreven? (Jullie zijn immers aangenomen) kortom; wat willen zij graag horen dat je bent?
Dat interesses en hobby's niet zoveel uitmaken ben ik het niet met je eens. Ben het er wel mee eens dat het minder belangrijk is dan motivatie. Ik weet al niet meer wat ik toen ingevuld heb, niet echt heel lang over nagedacht. Geloof dat ik iets aangaf dat ik graag deel uitmaakte van een leuk en resultaatgericht team.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.
Qua speciale vaardigheden, zou ik als ik jou was eens goed nadenken wat McDonald's voor mensen zoekt... Bedenk welke kwaliteiten de medewerkers (zouden moeten) bezitten en kijk dan of jij die ook bezit. Denk bijvoorbeeld aan stressbestendigheid, teamplayer zijn en gastvriendelijkheid!
Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult. Geld verdienen kan best een goede motivatie zijn, maar geef dan ook aan waarom je dat geld wil verdienen. Eigenlijk moet je in je motivatie aangeven waarom je bij McDonald's wil werken, en niet bij (bijvoorbeeld) AH.
Voor mij persoonlijk, ik heb als klein kind geroepen dat ik later bij McDonald's wilde werken, dat heb ik tijdens mijn sollicitatiegesprek dan ook verteld. Er werd hardop om gelachen, maar ik ben wel aangenomen...
Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult.
Dat is ook niet helemaal waar.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzoVoor eerlijkheid krijg je ook bonuspunten
En bij hobby's niks ingevuld. Gaat ze niks aan.
Iedereen kan bij de mcdonalds terechttenzij je niet helemaal 100% bent, dan is het een ander verhaal
Jouw hebben ze toch ook aangenomen?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar.
Iemand die ik ken via mijn sportclub heeft drie keer een sollicitatie gedaan bij mijn restaurant. Het enige wat je aan hem kon opmerken was dat hij een beetje alternatief was (geen gothic ofzo) en laag geschoold.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw hebben ze toch ook aangenomen?
Zo komt het ook niet over hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
Wat doen al die buitenlanders dan bij de mc? Lijkt me niet iets wat de klanten graag zien namelijk( verder niet racistisch bedoel hoor
)
Ben je wel eens bij BK geweest, daar kunnen ze niet eens Nederlands.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
Wat doen al die buitenlanders dan bij de mc? Lijkt me niet iets wat de klanten graag zien namelijk( verder niet racistisch bedoel hoor
)
Vastquote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
)
Omdat ik zei dat jij er ook werkte, nou goed....quote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw hebben ze toch ook aangenomen?
Welkomquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik ben aangenomen! (Leeuwarden)
Staart moet inderdaad vast, en hoe t zit met nagellak, geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:20 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Dankje!![]()
(Zijn er speciale regels voor haardracht? Moet ik het in een staart binden, of mag ik het los houden?)
*Boent de nagellak van de vingers*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en hoe oud ben je?16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:38 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik heb foto's van mij in m'n unifrom *whahahaha*![]()
![]()
![]()
Of 'beige'?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?
FOTO'S!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan de nieuwe kleding vanmiddag ophalen. Ben benieuwd.
Ik heb een rood shirt en een blauw schort met I''m loving it erop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?
Oh ja johquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een afschuwelijke lelijke kleding.
De nieuwe kleding is niet beigekleurig. De kleding die jij laat zien in je afbeelding had 2 lijnen, die jij laat zien en een beigekleurige.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven is de oude
De nieuwe is iets van beige met streepjes dacht ik
Oke wit met streepjes dan :p (wat sowieso een verkeerde kleur is in verband met alle vlekken die je er op krijgt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De nieuwe kleding is niet beigekleurig. De kleding die jij laat zien in je afbeelding had 2 lijnen, die jij laat zien en een beigekleurige.
Daar hebben meer dames last van ja. Heb ik hier ook heel vaak gehoord. Hier moeten/willen ze zelf een grotere blouse aan, ze vonden die inkijk ook niet echt de ideale oplossingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Hallo!
Ik werk ook bij de macdonalds, en ik heb vandaag de nieuwe kleding ontvangen die ik voor het eerst draag maandag 10 oktober. Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht... (Het zijn van die klikknopjes en die schieten van elkaar af, het oude, rode T-shirt had dit probleem niet, alleen dat het gewoon erg strak zat)..
Kan ik dan gewoon een zwart of wit T-shirt onder het blouse aantrekken en dan de knoopjes tot net onder mijn borsten open laten? Andere mogelijkheid is een T-shirt maat XL te pakken, deze sluit net, maar normaliter heb ik altijd shirts aan van en maat M; dus dit ziet er erg slordig en vormeloos uit..
Welk van de twee? Optie één zou me het gelukkigst maken, maar dan wijk je wel af van de uniforms en kan het misschien aandachtvragerig te zijn?
Hahah, dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht...
Ik heb hetzelfde, normaal ook een maat M maar door borstomvang nu een XL. Bij ons is het niet de bedoeling dat je knoopjes open laat met een shirt eronder (hoewel ik er absoluut wel een shirtje Onder ga dragen! Vooral met sluit heb ik wel eens wat grappige collega's =P)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Hallo!
Ik werk ook bij de macdonalds, en ik heb vandaag de nieuwe kleding ontvangen die ik voor het eerst draag maandag 10 oktober. Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht... (Het zijn van die klikknopjes en die schieten van elkaar af, het oude, rode T-shirt had dit probleem niet, alleen dat het gewoon erg strak zat)..
Kan ik dan gewoon een zwart of wit T-shirt onder het blouse aantrekken en dan de knoopjes tot net onder mijn borsten open laten? Andere mogelijkheid is een T-shirt maat XL te pakken, deze sluit net, maar normaliter heb ik altijd shirts aan van en maat M; dus dit ziet er erg slordig en vormeloos uit..
Welk van de twee? Optie één zou me het gelukkigst maken, maar dan wijk je wel af van de uniforms en kan het misschien aandachtvragerig te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 22:47:19 ]
ja maar dat was nog geheimquote:
net of een spoiler helptquote:
Eigen schuld dan hequote:Sources say McIntosh ordered his assailants to stay down, and belted them each time they tried to get up.
Het is toch al eeuwen bekend dat dit de McDeluxequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
de uitslag van yourburger heb ik hier al 2 weken liggen en we krijgen de kitkat flurry
mc express restaurant?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef LimaOscarLima het volgende:
en ik werk weer in een restaurant zonder McDeluxe
Zijn er ondertussen al wel een stuk of 6/8 dacht ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef LimaOscarLima het volgende:
yep een van de drie (vroegah was dat een McCafé)
Begin van de maand zul je je loon krijgen, en een paar dagen later het loonstrookje via de post of op elektronische manierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef Paealeaisy het volgende:
Wanneer krijg je je eerste loonstorting? En hoe gaat dat in zijn werk?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Bij de drive in de Spaanse Polder werkt een vrouwtje waarvan het nieuwe blousje zo strak zat dat ik tussen de knoopjes door haar BH en bovenkant van de borst zag.
Dat moet toch niet kunnen ?
.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Loll het volgende:
@mcdonalds crew ff paar vraagjes als ik dat mag stellen.
Broertje van mij is 15 en wordt in januari 16.
Hij wil gaan werken in mac zwolle-noord, Hoe staat die mac bekent onder personeel en hoofdkantoor? Wat zijn de werkzaamheden als 15 jarige. Wat houdt mc deal in? En hoe is het geregeld met eten voor het personeel?
alvast bedankt
inderdaad. En je krijgt geen korting op menu's en op actieproducten (officieel)quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Loll het volgende:
ok enne je krijgt dus pas korting als je 2,20 uitgeeft dat wou die weten
In eerste instantie omdat de 1955 daarvoor in de plaats kwam. Operationeel moet het ook wel te doen zijn, en daarom is de Tasty er nu uit. Hij komt nog wel terug denk ik, maar niet meer voor het einde van het jaar. Als het goed is begint volgende week (of deze week al, weet niet zeker) een rehit campagne van de 1955.quote:Op dinsdag 8 november 2011 04:54 schreef Ambihawq het volgende:
Waarom heeft de McD eigenlijk de tasty eruit gehaald? Die waren zo populair. Persoonlijk kom ik er ook niet echt meer nu dat ik het zou moeten doen met de QP.
bahquote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ga morgen naar Belgie, en dan ga ik een CBO eten
Neem er voor mij ook één meequote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ga morgen naar Belgie, en dan ga ik een CBO eten
Ja, ik.quote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef Krimpen het volgende:
Zijn er hier mensen die hebben deelgenomen aan de Olympic Champion Crew actie?
Ik had gehoord dat jij door was Yannickquote:Op maandag 14 november 2011 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
De 10 finalisten van die Olympic Crew actie worden vandaag bekend gemaakt, vanmiddag nog als het goed is
Heh jij door?quote:Op maandag 14 november 2011 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
De 10 finalisten van die Olympic Crew actie worden vandaag bekend gemaakt, vanmiddag nog als het goed is
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat jij door was Yannick
Jupquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hey matleis dat de mc aan de autoweg/snelweg daar?
Welkomquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef mattle het volgende:
[..]
JupKaartje
Oktober hebben we een verbouwing gehad en zijn in de herfstvakantie weer open gegaan. Hebben nieuw interieur gekregen en de aanleg en bedrading voor de side-by-side drivelane en easyorder kiosken. Die worden verder aangesloten in februari.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef mattle het volgende:
[..]
JupKaartje
Oktober hebben we een verbouwing gehad en zijn in de herfstvakantie weer open gegaan. Hebben nieuw interieur gekregen en de aanleg en bedrading voor de side-by-side drivelane en easyorder kiosken. Die worden verder aangesloten in februari.
Yes, overal. Komt omdat deze actie maar van zeer korte duur is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef mattle het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Zijn bij jullie die schuddebuikjes ook eenmalig geleverd?
Eenmalig maar? Ghehe, vreemd... ik weet niet, ben ehm, al een maand of 2 niet geweestquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef mattle het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Zijn bij jullie die schuddebuikjes ook eenmalig geleverd?
Je weet toch, kerstballen ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:18 schreef Studiotje het volgende:
Topic gaat dood, komt er nog een kei kek kerstactietje?
Oh komen die weer? Die plastic zooi?quote:
Weet nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh komen die weer? Die plastic zooi?Dat mensen boosworden: JA AMAI ZEG! IK HEBBE GENE KERSTBAL GEKREGEN BIJ MIJNE MENUKE!
Dit geldt niet voor alle restaurants! De franchise vestigingen mogen de prijzen zelf bepalen (ze krijgen wel een adviesprijs. En natuurlijk staan alle euroknallers/acties etc etc vastquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Iran03 het volgende:
Sinds vandaag prijzen verhoogt, Big mac menu 5,95 (20 cent omhoog) alle menu's trouwens, wrap kost nu ipv 1,95 nu 2 euro...
frietsaus 0,55 cent gebleven, big mac los is nu volgens mij 3,95 ofzo
Raar dat dit al voor januuari plaatsvind.
Kan me niet voorstellen dat een big mac nu 3,95 kost waar dat bij andere macs 3.35 ofzo is. Tenzij je op schiphol werkt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Iran03 het volgende:
Wij zijn het duurst, bij jou frenchiser is het daar ook omhoog gegaan?
Geen idee, ik werk maar 4 uurtjes per week dus. De prijzen stijgen iig wel. (inflatie blablablaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Iran03 het volgende:
Wij zijn het duurst, bij jou frenchiser is het daar ook omhoog gegaan?
Wattes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Landelijk zijn de prijzen vandaag omhoog gegaan ja. Vanaf vandaag heeft ook elk restaurants nieuwe translites
Ohja, een collega van mij komt volgende week vrijdag bij jullie sluit draaien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Landelijk zijn de prijzen vandaag omhoog gegaan ja. Vanaf vandaag heeft ook elk restaurants nieuwe translites
Niet eens jijquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ohja, een collega van mij komt volgende week vrijdag bij jullie sluit draaien.
Haha, ik mag onze eigen restaurant al afsluiten dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Niet eens jij![]()
Dat is 16 december geloof ik. Dan hebben we crewmeeting ja
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Iran03 het volgende:
Sinds vandaag prijzen verhoogt, Big mac menu 5,95 (20 cent omhoog) alle menu's trouwens, wrap kost nu ipv 1,95 nu 2 euro...
frietsaus 0,55 cent gebleven, big mac los is nu volgens mij 3,95 ofzo
Raar dat dit al voor januuari plaatsvind.
Niet zo vreemd ook, voor dat bedrag mag je wel op z'n minst een paar flinke halen uit de vetpomp verwachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..
Is hier trouwens nog iemand die voor dhr. van der Velden werkt?
Van der Velden? Welke regio is dat dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..
Is hier trouwens nog iemand die voor dhr. van der Velden werkt?
Die zijn inderdaad makkelijk ja, is om het verspil te verminderen geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Piger het volgende:
Hier wel. En de kleine tomatenbakjes. Ideaal!
Daarom ben ik zo blij met die bakjes. Ik word er altijd zo pissig van,bijv. 's ochtends tussen 10.00 en 12.00. Je weet dat je bij de de kva misschien 2 sensatie verkoopt. Dus 4 tomaten, maar toch heb je van die malloten die dan complete bakken tomaten uithalen. Dus dat wordt of weggooien of je niet aan de voedseleisen houden, terwijl t nergens voor nodig is. Ze moeten hetzelfde doen met komkommers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Iran03 het volgende:
word de hele zooi bij jullie ook overgestickerd? bij ons gooien ze nooit wat weg, behalve als mcdonalds nederland komt kijken, dan gaat alles volgens de regels haha
Lachen man, je hebt het nu wel over voedselveiligheid. Ik denk niet dat jouw franchisenemer dit erg op prijs zal stellen dat je dit op het internet gooit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Iran03 het volgende:
word de hele zooi bij jullie ook overgestickerd? bij ons gooien ze nooit wat weg, behalve als mcdonalds nederland komt kijken, dan gaat alles volgens de regels haha
ja maar toch is het waarquote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Lachen man, je hebt het nu wel over voedselveiligheid. Ik denk niet dat jouw franchisenemer dit erg op prijs zal stellen dat je dit op het internet gooit.
Van der Velden zit in Den Haag, Leidschendam en scheveningen.. Vroeger ook in R'dam trouwensquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Van der Velden? Welke regio is dat dan?
Wij krijgen een keer in de zoveel tijd wel een Van der Velden op bezoek.. Voor het riool
Dat blijkt niet vanzelfsprekend bij het meeste personeel. Zo gaat mijn set-up iig wel. kwart zakje sla, beetje uien, paar plakken tomaat/komkommer, blokje kaas. Rest gaat de koeling in. Wat gebeurt er vervolgens wanneer ik vervolgens niet meer in de keuken sta? Zodra de voorraad op is worden er weer complete zakken en bakken uitgehaald, en de open verpakkingen blijven in de koeling liggen (terwijl ze gvd vooraan liggen).quote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef Yannick567 het volgende:
Kwestie van discipline en goede gang van zaken. Als je 's morgens geen producten verkoopt, haal je geen producten uit de koelkast. En die ene die je dan wel verkoopt.. tsja. Die heeft dan een koud plakje tomaat. Desnoods haal je 3/4 plakjes tomaat uit, en doe je dat van elk product. Open product in pak kan je ook gewoon stickeren
quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat blijkt niet vanzelfsprekend bij het meeste personeel. Zo gaat mijn set-up iig wel. kwart zakje sla, beetje uien, paar plakken tomaat/komkommer, blokje kaas. Rest gaat de koeling in. Wat gebeurt er vervolgens wanneer ik vervolgens niet meer in de keuken sta? Zodra de voorraad op is worden er weer complete zakken en bakken uitgehaald, en de open verpakkingen blijven in de koeling liggen (terwijl ze gvd vooraan liggen).
Sommige mensen is gewoon niks aan te leren.
de fish filet zal wel goed verkopen daarquote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Stel je voor zeg, een McDonald's in een land waar overwegend moslims wonen
samen met de McChickenquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
de fish filet zal wel goed verkopen daar
Geen flauw idee..quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Yannick567 het volgende:
Waarom zou je trouwens niet in de rij gaan staan met iemand die een hoofddoek draagt?
Dat denk ik ook. Ze zijn er welquote:Op maandag 12 december 2011 12:13 schreef Yannick567 het volgende:
Dan komen we weer bij het verhaal waar het restaurant gevestigd is. Ik heb 1 collega met een hoofddoek, praat heel zuiver Nederlands. Vooroordeel denk ik zo.
Jep, al weet ik niet of ik hem ophaal, zo maar na zoveel tijd naar binnen lopen, bedanken voor 't kerstpakket en weer weglopen is een beetje vreemdquote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
krijgen jullie trouwens een kerstpakket of niet? grgr
Ik ging in tunesië toen een keer naar de MCD. Het lag me zó slecht dat ik mijn eigen gal er nog bij uitkwamquote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Stel je voor zeg, een McDonald's in een land waar overwegend moslims wonen
Hahah, had ik ook met Sinterklaas, ben maar niet gegaanquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, al weet ik niet of ik hem ophaal, zo maar na zoveel tijd naar binnen lopen, bedanken voor 't kerstpakket en weer weglopen is een beetje vreemd
Bij ons alleen de managers vorig jaar.. beetje flauwquote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
krijgen jullie trouwens een kerstpakket of niet? grgr
Les 1 in hoe krijg ik een tweedeling op de werkplek.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
Bij ons alleen de managers vorig jaar.. beetje flauw
Oh, hier krijgen de managers een kerstpakket waar ze wat aan hebben, de crew krijgt een kerstpakketje met allemaal vreetzooi wat geen kind wilt vreten. Maar ja, een gegeven paard motte ge nie in den mond kieken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Les 1 in hoe krijg ik een tweedeling op de werkplek.
Serieusquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
Bij ons alleen de managers vorig jaar.. beetje flauw
Moet je niet wat vragen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Serieus
En dan de medewerkers motiveren
Vanwege mc's die in het centrum zitten van steden?quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Erasmo het volgende:
Btw sinds wanneer vragen ze bij de mac geld voor een toiletbezoek?
Was de mac bij Hazeldonk. Kijk ik snap dat je geen mensen wilt die alleen maar komen pissen maar doe dan iets in de trant van 50 cent of een kassabon laten zien.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanwege mc's die in het centrum zitten van steden?
Wij zitten in een winkelcentrum en ons toilet word gebruikt als een openbare wc. Vroeger hadden we wel zo'n toiletmeneer maar die is gestopt. Mijn manager ergert zich er dood aan. Laatst zei ie nog tegen een gast of dat "hij niet thuis kon gaan zeiken".quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Yannick567 het volgende:
Meestal moet je in instores wel betalen ja, en in het geval van Hazeldonk zal dat ook wel zijn omdat mensen anders 'alleen maar langskomen voor het toiletbezoek'.. Ben het er wel mee eens dat als je er gegeten hebt je gewoon gratis van het toilet gebruik moet kunnen makenJammer dat dat niet zo is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Bitlord het volgende:
Hoeveel verschillende McDonald's hebben jullie bezocht? Voor mijn werk ben ik er vaak te vinden en houdt het bij via Foursquare. Sinds maart ben ik in 51 verschillende filialen geweest en 83 bezoeken aan McDonald's gebracht. Is er geen vaste klanten korting?
Zolang die mensen er geen zooi van maken zie ik het probleem niet zo. Als je aan t winkelen bent moet je toch gratis ergens kunnen pissen. En je trekt er ook extra mensen mee die vervolgens toch wat eten kopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:02 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
Wij zitten in een winkelcentrum en ons toilet word gebruikt als een openbare wc. Vroeger hadden we wel zo'n toiletmeneer maar die is gestopt. Mijn manager ergert zich er dood aan. Laatst zei ie nog tegen een gast of dat "hij niet thuis kon gaan zeiken".
voor werk:quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Bitlord het volgende:
Hoeveel verschillende McDonald's hebben jullie bezocht? Voor mijn werk ben ik er vaak te vinden en houdt het bij via Foursquare. Sinds maart ben ik in 51 verschillende filialen geweest en 83 bezoeken aan McDonald's gebracht. Is er geen vaste klanten korting?
Ook al bij de Mac? Dacht dat alleen bij de KFC of BK wasquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
De meest opvallende filialen waren voor mij Alphen aan den Rijn in het centrum, waar een deel van het personeel geen Nederlands sprak en ik dus in het Engels moest bestellen; en Heerde, een restaurant langs de A50 dat erg klein is. Ook is het nog niet verbouwd en ziet het er dus nogal oud uit.
Dat zal vast geen Winterswijk zijn want die staat op 1quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk trouwens bij het een na rustigste mc donalds drive restaurant
Almelo Oostquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zal vast geen Winterswijk zijn want die staat op 1
Wooo! Oftewel Amersfoort Noord!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
Ik sinds maart:
Alblasserdam
Alkmaar Robijnstraat
Almere Montrealstraat
Almere Oorweg
Almere Stationsstraat
Alphen aan den Rijn, Castellumstraat
Alphen aan den Rijn Gouwenlandselaan
Amersfoort Maanlander
Amsterdam Damrak 8
Amsterdam Damrak 92
Amsterdam Nieuwendijk
Amsterdam Nieuwendijk (2)
Amsterdam Muntplein
Amsterdam Muntbergerweg
Amsterdam Spaklerweg
Barneveld
Best
Bodegraven
Capelle aan den IJssel Rhijnspoor
Dan ben je ook bij mij geweestquote:
Alleen daar?quote:
FTFYquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
Ik sinds maart
Deventer Deventerweg
Diemen Sniep
Doetinchem
Dordrecht Rijksstraatweg
Eindhoven Demer
Eindhoven Noord-Brabantlaan
Eindhoven Markt
Eindhoven Woensel
Enspijk
Ermelo
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:quote:Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je mist de mcdonalds in het buitenland nog...
Hoe moet je dan bestellen?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:
- Angers
- Paris Place de Clichy
- Poznan Aleja Solidarnośc
- Poznan Hetmańska
- Montpellier Rue Maguelone
- Warschau Złote Tarasy
- Warschau Łopuszańska
In veel van die buitenlandse winkels staan ook van die EasyOrder-apparaten, waarop zelfs Nederlands staat. Echter heel slecht Nederlands, het lijkt uit een bagger-vertaalmachine te komen. Daarnaast accepteren die apparaten geen Nederlandse pinpas, waardoor je alsnog moet bestellen in de rij.
hoezo houd je dat allemaal bij eigenlijk? Alsof ik bij ga houden naar welke hema's ik allemaal ben geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:
Hoelaat kom je daar dan? Die paaltjes staan er niet voor niets, en officieel mag je je auto niet parkeren om te carpoolenquote:Op donderdag 15 december 2011 03:37 schreef Bitlord het volgende:
In Gorinchem is het zo vervelend dat je daar niet je auto kan parkeren, vanwege de paaltjes (of kun je die paaltjes eigenlijk altijd weghalen?) Het is vrij lastig om dan je auto ergens anders neer te zetten, wanneer ik tijdens mijn shift met een collega meerijdt.
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Generalissimo het volgende:
Haaai, ik wil graag twee euroknallers en een mcflurry. Hier opeten graag.
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?
Ik kipnuggetsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Haifisch het volgende:
Hoe weet je eigenlijk welke tot welke franchise behoort?
Oke.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.
Ik sla altijd een water aan ofzo. Iets wat niet vaak besteld wordt in ieder geval. Net als mensen die alleen maar "ja" zeggen als ik vraag of ze saus bij de nuggets willen. Huppa, mosterdsaus!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Ik sla altijd een water aan ofzo. Iets wat niet vaak besteld wordt in ieder geval. Net als mensen die alleen maar "ja" zeggen als ik vraag of ze saus bij de nuggets willen. Huppa, mosterdsaus!
>Sausquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.
Daarnaast zijn er ook nog mensen die niet de hele lijst rotzooi die de macdonalds verkoopt uit hun hoofd kent.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
>Saus
<Ja graag
>Welke
< Die en die.
Zo moeilijk is het niet. Als ze achter de kassa nou ook eens leerden volledige zinnen te fabriceren.
Er staat een levensgroot bord bij de bestelmicrofoon. Kun je niet lezen soms.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog mensen die niet de hele lijst rotzooi die de macdonalds verkoopt uit hun hoofd kent.
Als jij zo graag saus bij je kipnuggets wilt, neem ik aan dat je ook weet wat er bij zit toch? Ongeschoolde mafketel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.
Ik vond hem niet heel bijzonder, die mosterdsaus overheerst het broodje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:09 schreef stijn_ het volgende:
Is de o zo originele holland deluxe een beetje te pruimen?
Ik weet precies voor welke franchise ik heb gewerkt hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 02:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.
ja ik weet ook wel voor wie ik werk, maar ik hen geen idee onder welke franchise de mcdonalds in groningen valt...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet precies voor welke franchise ik heb gewerkt hoor![]()
Stond bij ons duidelijk overal vermeld en zelfs op google is het wel te vinden met plaatsnaam mcdonalds en franchise.
Kwestie van tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Xetran het volgende:
En in engeland is er gewoon een big tasty, schaam jullie
Komt hij weer terug dan? In Engeland hebben ze die amerikaanse classic troep ook niet.. en flurry's zijn iets van 1/3 van de prijs, pff.quote:
naja kwestie van tijd dat daar de 1955 ook komt denk ik. Maar de BT komt ongetwijfeld terugquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Komt hij weer terug dan? In Engeland hebben ze die amerikaanse classic troep ook niet.. en flurry's zijn iets van 1/3 van de prijs, pff.
Ja ik las het inderdaad. Wel grappigquote:
Als je gemotiveerd bent lukt het je zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef FerryNL het volgende:
Zouden ze bij de Mac ook mensen aannemen van 25. Want ik ben al maanden opzoek naar werk, maar jammer genoeg lukt het niet.
En zit nu toch te denken om dan toch maar bij de Mac te gaan werken, omdat het anders niet opschiet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gemotiveerd ben ik wel want wil dolgraag werken, en het maakt me echt ff niet uit waar. Met de nadruk 'FF'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je gemotiveerd bent lukt het je zo
Dan lukt het makkelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Gemotiveerd ben ik wel want wil dolgraag werken, en het maakt me echt ff niet uit waar. Met de nadruk 'FF'
Ik moet gewoon geld hebben nu.
25 vind ik niet oudquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef FerryNL het volgende:
Zijn hier nog meer oudere of ben ik echt de enige![]()
Ik ben 24quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef FerryNL het volgende:
Zijn hier nog meer oudere of ben ik echt de enige![]()
Ah das een geruststelling.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben 24
maar geef aan dat je graag wil door groeien etc. naar crewtrainer etc
Zo kom je gemotiveerd over! En je weet wat van de organisatie!
Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:
Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje?
Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken.
Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.
Mijn carrière:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah das een geruststelling.
Ja ik ben wel van plan zo snel mogelijk door te groeien ja.
Wat doe jij nu dan bij de Mac?
Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:
Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje?
Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken.
Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteitenwerk is werk. En het lijkt me nog leuk ook
Ik ben nu 17.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienen![]()
Een crewtrainer (1 functie hoger) krijgt 1 euro per uur meer.
Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.
En om heel eerlijk te zijn, ik heb ook wel zoiets van dat het best leuk kan zijn. Het lijkt me beter dan callcenter werk.
Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben nu 17.![]()
Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk
Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).
Neequote:Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen
Ik ehb je even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)
En je hebt de mogelijkheid om dus door te groeien
En ze zijn vrij makkelijk qua beschikbaarheid!
[..]
Nee
Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben nu 17.![]()
Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk
Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).
[..]
Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat.
Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen
Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.
Ik ben vorig jaar erachter gekomen dat ik niet meer verder wil in de Horeca. En ik wil eigenlijk ook de ICT in gaan. Jij kan het wel ver schoppen aangezien je nu al vroeg begint in de ICT en echt je best doet. Ik begin er eigenlijk een beetje te laat mee.
Maar ja ze zeggen weleens je bent nooit te oud om weer iets nieuws te leren.
Ik moet eerst een MBO3 diploma halen voordat ik toegelaten word. Dat duurt 2 jaar en dan kan ik MBO 4 gaan doen en dat is ook 2 jaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:09 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.
Ga ICT beheer doen, wat ik nu ook doe. Het is ongelooflijk leuk werk en je kunt ver doorstromen, zoals ik nu doe.
Caramel/chocoladesaus gewoon in plaats van de appelsaus. Dus zo lastig is het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:45 schreef misz--kelliej het volgende:
Dus, maar weer even iets over mcdonalds praten, aangezien dit een mcdonalds topic is.
Nieuwe flurry, met een speciale saus, dus zal wel weer vervelend zijn om te maken denk ik zo
Een week ofzo. Het verschiltquote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef bananatime het volgende:
hey iedereen.
ik heb gesolliciteerd via de site, na hoeveel dagen kan ik een reactie terugverwachten?
ben benieuwd, alvast bedankt!
Welcomequote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werk er nu ook, dus ik meld me in het topic.
jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef misz--kelliej het volgende:
Ahgos!! Waarom afscheid? Jammer heurr!
NOES MARKOquote:Op maandag 19 maart 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).
Na bijna 8 jaar () is het mooi geweeest
Als je echt maar een paar uurtjes wilt. Ik werd al afgwezen omdat ik teveel uren wou werken, en omdat ze een enorm aantal sollicitaties hadden ontvangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Ik jou ook hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NOES MARKOGa je missen hoor!
Ik blijf nog een beetje hangen hier hoorik ben aan het denken om een nieuwe studie te starten, weet 't nog niet zeker omdat ik een fulltime baan heb en nog een contract bij de McD
quote:
Ga naar de lokale toko en vraag / solliciteer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Bij welk restaurant werk je ook alweer, is het er een van McDonald's Nederland?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef Krimpen het volgende:
Binnen onze franchise is nogal wat ophef ontstaan.
Door middel van memo's wordt gecommuniceerd dat er helemaal geen sierraden meer op de werkvloer mogen; ringen, oorbellen, piercings e.d. moeten allemaal uit, ivm de hygiëne.
In die memo staat ook dat het landelijk vanaf 01 april verboden is, dat zij het niet verzonnen hebben.
Ik kan niet vinden dat dit vanuit de KHN verplicht is, het wordt wel aangeraden (logisch ook) om geen sierraden te dragen (ivm hygiëne).
Echter gaat het in tegen de huisregels waarvoor alle crewleden getekend hebben: Oorbellen niet groter dan een euro en één (trouw/verlovingsring) zijn toegestaan. Nu wordt bij ons ook een vriendschapsring o.i.d. gedoogd, echter heb ik samen met de andere crewtrainers iedereen op zijn/haar eerste dag gewezen op de gevaren van die ring, heet worden, verbranden etc.
Zijn bij jullie deze regels ook veranderd?
Hoiquote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dus hier zijn jullie gebleven. Was jullie kwijt!
Welkomquote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Mr.West het volgende:
Meld me ook:)
Werk alweer dik 2 jaar bij de Mac. Bij ons was duidelijk dat niemand sieraden mag dragen, alleen een trouwring is toegestaan. Al zijn ze redelijk streng qua hygiene waar ik werk (en terecht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |