FOTO'S!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan de nieuwe kleding vanmiddag ophalen. Ben benieuwd.
Ik heb een rood shirt en een blauw schort met I''m loving it erop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?
Oh ja johquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een afschuwelijke lelijke kleding.
De nieuwe kleding is niet beigekleurig. De kleding die jij laat zien in je afbeelding had 2 lijnen, die jij laat zien en een beigekleurige.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven is de oude
De nieuwe is iets van beige met streepjes dacht ik
Oke wit met streepjes dan :p (wat sowieso een verkeerde kleur is in verband met alle vlekken die je er op krijgt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De nieuwe kleding is niet beigekleurig. De kleding die jij laat zien in je afbeelding had 2 lijnen, die jij laat zien en een beigekleurige.
Daar hebben meer dames last van ja. Heb ik hier ook heel vaak gehoord. Hier moeten/willen ze zelf een grotere blouse aan, ze vonden die inkijk ook niet echt de ideale oplossingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Hallo!
Ik werk ook bij de macdonalds, en ik heb vandaag de nieuwe kleding ontvangen die ik voor het eerst draag maandag 10 oktober. Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht... (Het zijn van die klikknopjes en die schieten van elkaar af, het oude, rode T-shirt had dit probleem niet, alleen dat het gewoon erg strak zat)..
Kan ik dan gewoon een zwart of wit T-shirt onder het blouse aantrekken en dan de knoopjes tot net onder mijn borsten open laten? Andere mogelijkheid is een T-shirt maat XL te pakken, deze sluit net, maar normaliter heb ik altijd shirts aan van en maat M; dus dit ziet er erg slordig en vormeloos uit..
Welk van de twee? Optie één zou me het gelukkigst maken, maar dan wijk je wel af van de uniforms en kan het misschien aandachtvragerig te zijn?
Hahah, dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht...
Ik heb hetzelfde, normaal ook een maat M maar door borstomvang nu een XL. Bij ons is het niet de bedoeling dat je knoopjes open laat met een shirt eronder (hoewel ik er absoluut wel een shirtje Onder ga dragen! Vooral met sluit heb ik wel eens wat grappige collega's =P)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef Paealeaisy het volgende:
Hallo!
Ik werk ook bij de macdonalds, en ik heb vandaag de nieuwe kleding ontvangen die ik voor het eerst draag maandag 10 oktober. Nu heb ik een probleem; door mijn borstomvang past de blouse niet dicht... (Het zijn van die klikknopjes en die schieten van elkaar af, het oude, rode T-shirt had dit probleem niet, alleen dat het gewoon erg strak zat)..
Kan ik dan gewoon een zwart of wit T-shirt onder het blouse aantrekken en dan de knoopjes tot net onder mijn borsten open laten? Andere mogelijkheid is een T-shirt maat XL te pakken, deze sluit net, maar normaliter heb ik altijd shirts aan van en maat M; dus dit ziet er erg slordig en vormeloos uit..
Welk van de twee? Optie één zou me het gelukkigst maken, maar dan wijk je wel af van de uniforms en kan het misschien aandachtvragerig te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 22:47:19 ]
ja maar dat was nog geheimquote:
net of een spoiler helptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |