Jouw hebben ze toch ook aangenomen?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar.
Iemand die ik ken via mijn sportclub heeft drie keer een sollicitatie gedaan bij mijn restaurant. Het enige wat je aan hem kon opmerken was dat hij een beetje alternatief was (geen gothic ofzo) en laag geschoold.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw hebben ze toch ook aangenomen?
Zo komt het ook niet over hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
Wat doen al die buitenlanders dan bij de mc? Lijkt me niet iets wat de klanten graag zien namelijk( verder niet racistisch bedoel hoor
)
Ben je wel eens bij BK geweest, daar kunnen ze niet eens Nederlands.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
Wat doen al die buitenlanders dan bij de mc? Lijkt me niet iets wat de klanten graag zien namelijk( verder niet racistisch bedoel hoor
)
Vastquote:Op donderdag 29 september 2011 12:03 schreef Roces18 het volgende:
)
Omdat ik zei dat jij er ook werkte, nou goed....quote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw hebben ze toch ook aangenomen?
Welkomquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:53 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik ben aangenomen! (Leeuwarden)
Staart moet inderdaad vast, en hoe t zit met nagellak, geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:20 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Dankje!![]()
(Zijn er speciale regels voor haardracht? Moet ik het in een staart binden, of mag ik het los houden?)
*Boent de nagellak van de vingers*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en hoe oud ben je?16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:38 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ik heb foto's van mij in m'n unifrom *whahahaha*![]()
![]()
![]()
Of 'beige'?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je een nieuw uniform of nog die blauwe oude?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |