Als je echt maar een paar uurtjes wilt. Ik werd al afgwezen omdat ik teveel uren wou werken, en omdat ze een enorm aantal sollicitaties hadden ontvangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Ik jou ook hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NOES MARKOGa je missen hoor!
Ik blijf nog een beetje hangen hier hoorik ben aan het denken om een nieuwe studie te starten, weet 't nog niet zeker omdat ik een fulltime baan heb en nog een contract bij de McD
quote:
Ga naar de lokale toko en vraag / solliciteer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Bij welk restaurant werk je ook alweer, is het er een van McDonald's Nederland?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef Krimpen het volgende:
Binnen onze franchise is nogal wat ophef ontstaan.
Door middel van memo's wordt gecommuniceerd dat er helemaal geen sierraden meer op de werkvloer mogen; ringen, oorbellen, piercings e.d. moeten allemaal uit, ivm de hygiëne.
In die memo staat ook dat het landelijk vanaf 01 april verboden is, dat zij het niet verzonnen hebben.
Ik kan niet vinden dat dit vanuit de KHN verplicht is, het wordt wel aangeraden (logisch ook) om geen sierraden te dragen (ivm hygiëne).
Echter gaat het in tegen de huisregels waarvoor alle crewleden getekend hebben: Oorbellen niet groter dan een euro en één (trouw/verlovingsring) zijn toegestaan. Nu wordt bij ons ook een vriendschapsring o.i.d. gedoogd, echter heb ik samen met de andere crewtrainers iedereen op zijn/haar eerste dag gewezen op de gevaren van die ring, heet worden, verbranden etc.
Zijn bij jullie deze regels ook veranderd?
Hoiquote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dus hier zijn jullie gebleven. Was jullie kwijt!
Welkomquote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Mr.West het volgende:
Meld me ook:)
Werk alweer dik 2 jaar bij de Mac. Bij ons was duidelijk dat niemand sieraden mag dragen, alleen een trouwring is toegestaan. Al zijn ze redelijk streng qua hygiene waar ik werk (en terecht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |