abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108798347
Hoi, een vraagje:

Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje? :?

Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken. :')
pi_108798395
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:

Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje? :?

Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken. :')
Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.
pi_108798445
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.
Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteiten :'( werk is werk. En het lijkt me nog leuk ook :')
pi_108798478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ah das een geruststelling.

Ja ik ben wel van plan zo snel mogelijk door te groeien ja.
Wat doe jij nu dan bij de Mac?
Mijn carrière:

Op mn 16e ben ik begonnen als medewerker bij de mc. 2 jaar later ben ik crewtrainer geworden (personeel trainen, overleg plegen met het management etc) en dat heb ik 3 jaar gedaan. Na die periode ben ik nog meerdere malen gevraagd om manager te worden maar daarvoor had ik geen tijd (studie). Daarna ben ik nog een jaartje crewtrainer geweest en daarna (vanwege te weinig tijd) ben ik weer normaal crew geweest. Vorige week heb ik ontslag genomen omdat ik nu fulltime werk heb :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 21:27:25 ]
pi_108798529
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:

Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienen :)

Een crewtrainer (1 functie hoger) krijgt 1 euro per uur meer.
pi_108798530
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteiten :'( werk is werk. En het lijkt me nog leuk ook :')
Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.
En om heel eerlijk te zijn, ik heb ook wel zoiets van dat het best leuk kan zijn. Het lijkt me beter dan callcenter werk.
pi_108800094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienen :)

Een crewtrainer (1 functie hoger) krijgt 1 euro per uur meer.
Ik ben nu 17. ;(

Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk :')

Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.
En om heel eerlijk te zijn, ik heb ook wel zoiets van dat het best leuk kan zijn. Het lijkt me beter dan callcenter werk.
Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat. :)

Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen :P
pi_108800267
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ik ben nu 17. ;(

Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk :')

Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).

Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)

En je hebt de mogelijkheid om dus door te groeien :)

En ze zijn vrij makkelijk qua beschikbaarheid!

quote:
Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen :P
Nee

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 21:57:52 ]
pi_108800546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)

En je hebt de mogelijkheid om dus door te groeien :)

En ze zijn vrij makkelijk qua beschikbaarheid!

[..]

Nee
Ik ehb je even een DM gestuurd. :P
pi_108800634
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ik ben nu 17. ;(

[..]

Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat. :)

Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.

Ik ben vorig jaar erachter gekomen dat ik niet meer verder wil in de Horeca. En ik wil eigenlijk ook de ICT in gaan. Jij kan het wel ver schoppen aangezien je nu al vroeg begint in de ICT en echt je best doet. Ik begin er eigenlijk een beetje te laat mee.

Maar ja ze zeggen weleens je bent nooit te oud om weer iets nieuws te leren.
pi_108800966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.

Ik ben vorig jaar erachter gekomen dat ik niet meer verder wil in de Horeca. En ik wil eigenlijk ook de ICT in gaan. Jij kan het wel ver schoppen aangezien je nu al vroeg begint in de ICT en echt je best doet. Ik begin er eigenlijk een beetje te laat mee.

Maar ja ze zeggen weleens je bent nooit te oud om weer iets nieuws te leren.
Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.

Ga ICT beheer doen, wat ik nu ook doe. Het is ongelooflijk leuk werk en je kunt ver doorstromen, zoals ik nu doe.
pi_108801689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:09 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.

Ga ICT beheer doen, wat ik nu ook doe. Het is ongelooflijk leuk werk en je kunt ver doorstromen, zoals ik nu doe.
Ik moet eerst een MBO3 diploma halen voordat ik toegelaten word. Dat duurt 2 jaar en dan kan ik MBO 4 gaan doen en dat is ook 2 jaar.
Ik ben een beetje blijven hangen bij MBO 2 kok toen ik in de Horeca zat. Dus waarschijnlijk ga ik toch weer dit jaar een studie oppakken.
pi_108981611
Dus, maar weer even iets over mcdonalds praten, aangezien dit een mcdonalds topic is.
Nieuwe flurry, met een speciale saus, dus zal wel weer vervelend zijn om te maken denk ik zo :P
pi_108981850
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:45 schreef misz--kelliej het volgende:
Dus, maar weer even iets over mcdonalds praten, aangezien dit een mcdonalds topic is.
Nieuwe flurry, met een speciale saus, dus zal wel weer vervelend zijn om te maken denk ik zo :P
Caramel/chocoladesaus gewoon in plaats van de appelsaus. Dus zo lastig is het niet.
pi_109025343
hey iedereen.
ik heb gesolliciteerd via de site, na hoeveel dagen kan ik een reactie terugverwachten?
ben benieuwd, alvast bedankt! :9
  maandag 12 maart 2012 @ 20:52:34 #266
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_109026137
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef bananatime het volgende:
hey iedereen.
ik heb gesolliciteerd via de site, na hoeveel dagen kan ik een reactie terugverwachten?
ben benieuwd, alvast bedankt! :9
Een week ofzo. Het verschilt
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_109026449
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Haifisch het volgende:

[..]

Een week ofzo. Het verschilt
Ah oke, dankjewel voor je snelle reactie.
pi_109026484
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_109197833
Dus, mcflurry mars al in gegaan, iemand die hem al heeft geproeft?
Ik ben niet meer zo van de ijs en milkshakes sinds ik elke maandag dat ding schoonmaak, dusja..
  zondag 18 maart 2012 @ 15:06:58 #270
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_109234125
Ik werk er nu ook, dus ik meld me in het topic.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_109237316
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werk er nu ook, dus ik meld me in het topic.
Welcome :+
pi_109237688
Ik neem afscheid ;( :W
pi_109287390
Ahgos!! Waarom afscheid? Jammer heurr!
pi_109288080
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef misz--kelliej het volgende:
Ahgos!! Waarom afscheid? Jammer heurr!
jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).
Na bijna 8 jaar ( :@ ) is het mooi geweeest :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 20:42:03 ]
pi_109288852
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).
Na bijna 8 jaar ( :@ ) is het mooi geweeest :Y
NOES MARKO :'( Ga je missen hoor!

Ik blijf nog een beetje hangen hier hoor :@ ik ben aan het denken om een nieuwe studie te starten, weet 't nog niet zeker omdat ik een fulltime baan heb en nog een contract bij de McD :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')