Dit geldt niet voor alle restaurants! De franchise vestigingen mogen de prijzen zelf bepalen (ze krijgen wel een adviesprijs. En natuurlijk staan alle euroknallers/acties etc etc vastquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Iran03 het volgende:
Sinds vandaag prijzen verhoogt, Big mac menu 5,95 (20 cent omhoog) alle menu's trouwens, wrap kost nu ipv 1,95 nu 2 euro...
frietsaus 0,55 cent gebleven, big mac los is nu volgens mij 3,95 ofzo
Raar dat dit al voor januuari plaatsvind.
Kan me niet voorstellen dat een big mac nu 3,95 kost waar dat bij andere macs 3.35 ofzo is. Tenzij je op schiphol werkt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Iran03 het volgende:
Wij zijn het duurst, bij jou frenchiser is het daar ook omhoog gegaan?
Geen idee, ik werk maar 4 uurtjes per week dus. De prijzen stijgen iig wel. (inflatie blablablaquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef Iran03 het volgende:
Wij zijn het duurst, bij jou frenchiser is het daar ook omhoog gegaan?
Wattes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Landelijk zijn de prijzen vandaag omhoog gegaan ja. Vanaf vandaag heeft ook elk restaurants nieuwe translites
Ohja, een collega van mij komt volgende week vrijdag bij jullie sluit draaien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Landelijk zijn de prijzen vandaag omhoog gegaan ja. Vanaf vandaag heeft ook elk restaurants nieuwe translites
Niet eens jijquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ohja, een collega van mij komt volgende week vrijdag bij jullie sluit draaien.
Haha, ik mag onze eigen restaurant al afsluiten dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Niet eens jij![]()
Dat is 16 december geloof ik. Dan hebben we crewmeeting ja
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef Iran03 het volgende:
Sinds vandaag prijzen verhoogt, Big mac menu 5,95 (20 cent omhoog) alle menu's trouwens, wrap kost nu ipv 1,95 nu 2 euro...
frietsaus 0,55 cent gebleven, big mac los is nu volgens mij 3,95 ofzo
Raar dat dit al voor januuari plaatsvind.
Niet zo vreemd ook, voor dat bedrag mag je wel op z'n minst een paar flinke halen uit de vetpomp verwachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..
Is hier trouwens nog iemand die voor dhr. van der Velden werkt?
Van der Velden? Welke regio is dat dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:50 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
0,55 cent? bij ons nog steeds 50 en zelfs dat vinden de gasten al te duur..
Is hier trouwens nog iemand die voor dhr. van der Velden werkt?
Die zijn inderdaad makkelijk ja, is om het verspil te verminderen geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Piger het volgende:
Hier wel. En de kleine tomatenbakjes. Ideaal!
Daarom ben ik zo blij met die bakjes. Ik word er altijd zo pissig van,bijv. 's ochtends tussen 10.00 en 12.00. Je weet dat je bij de de kva misschien 2 sensatie verkoopt. Dus 4 tomaten, maar toch heb je van die malloten die dan complete bakken tomaten uithalen. Dus dat wordt of weggooien of je niet aan de voedseleisen houden, terwijl t nergens voor nodig is. Ze moeten hetzelfde doen met komkommers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Iran03 het volgende:
word de hele zooi bij jullie ook overgestickerd? bij ons gooien ze nooit wat weg, behalve als mcdonalds nederland komt kijken, dan gaat alles volgens de regels haha
Lachen man, je hebt het nu wel over voedselveiligheid. Ik denk niet dat jouw franchisenemer dit erg op prijs zal stellen dat je dit op het internet gooit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Iran03 het volgende:
word de hele zooi bij jullie ook overgestickerd? bij ons gooien ze nooit wat weg, behalve als mcdonalds nederland komt kijken, dan gaat alles volgens de regels haha
ja maar toch is het waarquote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Lachen man, je hebt het nu wel over voedselveiligheid. Ik denk niet dat jouw franchisenemer dit erg op prijs zal stellen dat je dit op het internet gooit.
Van der Velden zit in Den Haag, Leidschendam en scheveningen.. Vroeger ook in R'dam trouwensquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Van der Velden? Welke regio is dat dan?
Wij krijgen een keer in de zoveel tijd wel een Van der Velden op bezoek.. Voor het riool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |