Dat blijkt niet vanzelfsprekend bij het meeste personeel. Zo gaat mijn set-up iig wel. kwart zakje sla, beetje uien, paar plakken tomaat/komkommer, blokje kaas. Rest gaat de koeling in. Wat gebeurt er vervolgens wanneer ik vervolgens niet meer in de keuken sta? Zodra de voorraad op is worden er weer complete zakken en bakken uitgehaald, en de open verpakkingen blijven in de koeling liggen (terwijl ze gvd vooraan liggen).quote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef Yannick567 het volgende:
Kwestie van discipline en goede gang van zaken. Als je 's morgens geen producten verkoopt, haal je geen producten uit de koelkast. En die ene die je dan wel verkoopt.. tsja. Die heeft dan een koud plakje tomaat. Desnoods haal je 3/4 plakjes tomaat uit, en doe je dat van elk product. Open product in pak kan je ook gewoon stickeren
quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat blijkt niet vanzelfsprekend bij het meeste personeel. Zo gaat mijn set-up iig wel. kwart zakje sla, beetje uien, paar plakken tomaat/komkommer, blokje kaas. Rest gaat de koeling in. Wat gebeurt er vervolgens wanneer ik vervolgens niet meer in de keuken sta? Zodra de voorraad op is worden er weer complete zakken en bakken uitgehaald, en de open verpakkingen blijven in de koeling liggen (terwijl ze gvd vooraan liggen).
Sommige mensen is gewoon niks aan te leren.
de fish filet zal wel goed verkopen daarquote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Stel je voor zeg, een McDonald's in een land waar overwegend moslims wonen
samen met de McChickenquote:Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
de fish filet zal wel goed verkopen daar
Geen flauw idee..quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Yannick567 het volgende:
Waarom zou je trouwens niet in de rij gaan staan met iemand die een hoofddoek draagt?
Dat denk ik ook. Ze zijn er welquote:Op maandag 12 december 2011 12:13 schreef Yannick567 het volgende:
Dan komen we weer bij het verhaal waar het restaurant gevestigd is. Ik heb 1 collega met een hoofddoek, praat heel zuiver Nederlands. Vooroordeel denk ik zo.
Jep, al weet ik niet of ik hem ophaal, zo maar na zoveel tijd naar binnen lopen, bedanken voor 't kerstpakket en weer weglopen is een beetje vreemdquote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
krijgen jullie trouwens een kerstpakket of niet? grgr
Ik ging in tunesië toen een keer naar de MCD. Het lag me zó slecht dat ik mijn eigen gal er nog bij uitkwamquote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Stel je voor zeg, een McDonald's in een land waar overwegend moslims wonen
Hahah, had ik ook met Sinterklaas, ben maar niet gegaanquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, al weet ik niet of ik hem ophaal, zo maar na zoveel tijd naar binnen lopen, bedanken voor 't kerstpakket en weer weglopen is een beetje vreemd
Bij ons alleen de managers vorig jaar.. beetje flauwquote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
krijgen jullie trouwens een kerstpakket of niet? grgr
Les 1 in hoe krijg ik een tweedeling op de werkplek.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
Bij ons alleen de managers vorig jaar.. beetje flauw
Oh, hier krijgen de managers een kerstpakket waar ze wat aan hebben, de crew krijgt een kerstpakketje met allemaal vreetzooi wat geen kind wilt vreten. Maar ja, een gegeven paard motte ge nie in den mond kieken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Les 1 in hoe krijg ik een tweedeling op de werkplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |