Eigen schuld dan hequote:Sources say McIntosh ordered his assailants to stay down, and belted them each time they tried to get up.
Het is toch al eeuwen bekend dat dit de McDeluxequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:42 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
de uitslag van yourburger heb ik hier al 2 weken liggen en we krijgen de kitkat flurry
mc express restaurant?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef LimaOscarLima het volgende:
en ik werk weer in een restaurant zonder McDeluxe
Zijn er ondertussen al wel een stuk of 6/8 dacht ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef LimaOscarLima het volgende:
yep een van de drie (vroegah was dat een McCafé)
Begin van de maand zul je je loon krijgen, en een paar dagen later het loonstrookje via de post of op elektronische manierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef Paealeaisy het volgende:
Wanneer krijg je je eerste loonstorting? En hoe gaat dat in zijn werk?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef junkiexp het volgende:
Bij de drive in de Spaanse Polder werkt een vrouwtje waarvan het nieuwe blousje zo strak zat dat ik tussen de knoopjes door haar BH en bovenkant van de borst zag.
Dat moet toch niet kunnen ?
.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Loll het volgende:
@mcdonalds crew ff paar vraagjes als ik dat mag stellen.
Broertje van mij is 15 en wordt in januari 16.
Hij wil gaan werken in mac zwolle-noord, Hoe staat die mac bekent onder personeel en hoofdkantoor? Wat zijn de werkzaamheden als 15 jarige. Wat houdt mc deal in? En hoe is het geregeld met eten voor het personeel?
alvast bedankt
inderdaad. En je krijgt geen korting op menu's en op actieproducten (officieel)quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Loll het volgende:
ok enne je krijgt dus pas korting als je 2,20 uitgeeft dat wou die weten
In eerste instantie omdat de 1955 daarvoor in de plaats kwam. Operationeel moet het ook wel te doen zijn, en daarom is de Tasty er nu uit. Hij komt nog wel terug denk ik, maar niet meer voor het einde van het jaar. Als het goed is begint volgende week (of deze week al, weet niet zeker) een rehit campagne van de 1955.quote:Op dinsdag 8 november 2011 04:54 schreef Ambihawq het volgende:
Waarom heeft de McD eigenlijk de tasty eruit gehaald? Die waren zo populair. Persoonlijk kom ik er ook niet echt meer nu dat ik het zou moeten doen met de QP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |