bahquote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ga morgen naar Belgie, en dan ga ik een CBO eten
Neem er voor mij ook één meequote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ga morgen naar Belgie, en dan ga ik een CBO eten
Ja, ik.quote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef Krimpen het volgende:
Zijn er hier mensen die hebben deelgenomen aan de Olympic Champion Crew actie?
Ik had gehoord dat jij door was Yannickquote:Op maandag 14 november 2011 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
De 10 finalisten van die Olympic Crew actie worden vandaag bekend gemaakt, vanmiddag nog als het goed is
Heh jij door?quote:Op maandag 14 november 2011 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
De 10 finalisten van die Olympic Crew actie worden vandaag bekend gemaakt, vanmiddag nog als het goed is
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat jij door was Yannick
Jupquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hey matleis dat de mc aan de autoweg/snelweg daar?
Welkomquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef mattle het volgende:
[..]
JupKaartje
Oktober hebben we een verbouwing gehad en zijn in de herfstvakantie weer open gegaan. Hebben nieuw interieur gekregen en de aanleg en bedrading voor de side-by-side drivelane en easyorder kiosken. Die worden verder aangesloten in februari.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef mattle het volgende:
[..]
JupKaartje
Oktober hebben we een verbouwing gehad en zijn in de herfstvakantie weer open gegaan. Hebben nieuw interieur gekregen en de aanleg en bedrading voor de side-by-side drivelane en easyorder kiosken. Die worden verder aangesloten in februari.
Yes, overal. Komt omdat deze actie maar van zeer korte duur is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef mattle het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Zijn bij jullie die schuddebuikjes ook eenmalig geleverd?
Eenmalig maar? Ghehe, vreemd... ik weet niet, ben ehm, al een maand of 2 niet geweestquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef mattle het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Zijn bij jullie die schuddebuikjes ook eenmalig geleverd?
Je weet toch, kerstballen ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:18 schreef Studiotje het volgende:
Topic gaat dood, komt er nog een kei kek kerstactietje?
Oh komen die weer? Die plastic zooi?quote:
Weet nietquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh komen die weer? Die plastic zooi?Dat mensen boosworden: JA AMAI ZEG! IK HEBBE GENE KERSTBAL GEKREGEN BIJ MIJNE MENUKE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |