hoezo houd je dat allemaal bij eigenlijk? Alsof ik bij ga houden naar welke hema's ik allemaal ben geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:
Hoelaat kom je daar dan? Die paaltjes staan er niet voor niets, en officieel mag je je auto niet parkeren om te carpoolenquote:Op donderdag 15 december 2011 03:37 schreef Bitlord het volgende:
In Gorinchem is het zo vervelend dat je daar niet je auto kan parkeren, vanwege de paaltjes (of kun je die paaltjes eigenlijk altijd weghalen?) Het is vrij lastig om dan je auto ergens anders neer te zetten, wanneer ik tijdens mijn shift met een collega meerijdt.
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Generalissimo het volgende:
Haaai, ik wil graag twee euroknallers en een mcflurry. Hier opeten graag.
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?
Ik kipnuggetsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Haifisch het volgende:
Hoe weet je eigenlijk welke tot welke franchise behoort?
Oke.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.
Ik sla altijd een water aan ofzo. Iets wat niet vaak besteld wordt in ieder geval. Net als mensen die alleen maar "ja" zeggen als ik vraag of ze saus bij de nuggets willen. Huppa, mosterdsaus!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Ik sla altijd een water aan ofzo. Iets wat niet vaak besteld wordt in ieder geval. Net als mensen die alleen maar "ja" zeggen als ik vraag of ze saus bij de nuggets willen. Huppa, mosterdsaus!
>Sausquote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.
Daarnaast zijn er ook nog mensen die niet de hele lijst rotzooi die de macdonalds verkoopt uit hun hoofd kent.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
>Saus
<Ja graag
>Welke
< Die en die.
Zo moeilijk is het niet. Als ze achter de kassa nou ook eens leerden volledige zinnen te fabriceren.
Er staat een levensgroot bord bij de bestelmicrofoon. Kun je niet lezen soms.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog mensen die niet de hele lijst rotzooi die de macdonalds verkoopt uit hun hoofd kent.
Als jij zo graag saus bij je kipnuggets wilt, neem ik aan dat je ook weet wat er bij zit toch? Ongeschoolde mafketel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:18 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ongeschoolde mafketel. Als jij vraagt of wij saus bij de nuggets willen, dan heb je ze maar op te noemen ook, godverdomme.
Ik vond hem niet heel bijzonder, die mosterdsaus overheerst het broodje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:09 schreef stijn_ het volgende:
Is de o zo originele holland deluxe een beetje te pruimen?
Ik weet precies voor welke franchise ik heb gewerkt hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 02:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar niet achter komen..wij als medewerker ook niet. En ik denk zelfs managers ook niet.
ja ik weet ook wel voor wie ik werk, maar ik hen geen idee onder welke franchise de mcdonalds in groningen valt...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet precies voor welke franchise ik heb gewerkt hoor![]()
Stond bij ons duidelijk overal vermeld en zelfs op google is het wel te vinden met plaatsnaam mcdonalds en franchise.
Kwestie van tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Xetran het volgende:
En in engeland is er gewoon een big tasty, schaam jullie
Komt hij weer terug dan? In Engeland hebben ze die amerikaanse classic troep ook niet.. en flurry's zijn iets van 1/3 van de prijs, pff.quote:
naja kwestie van tijd dat daar de 1955 ook komt denk ik. Maar de BT komt ongetwijfeld terugquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Komt hij weer terug dan? In Engeland hebben ze die amerikaanse classic troep ook niet.. en flurry's zijn iets van 1/3 van de prijs, pff.
Ja ik las het inderdaad. Wel grappigquote:
Als je gemotiveerd bent lukt het je zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef FerryNL het volgende:
Zouden ze bij de Mac ook mensen aannemen van 25. Want ik ben al maanden opzoek naar werk, maar jammer genoeg lukt het niet.
En zit nu toch te denken om dan toch maar bij de Mac te gaan werken, omdat het anders niet opschiet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gemotiveerd ben ik wel want wil dolgraag werken, en het maakt me echt ff niet uit waar. Met de nadruk 'FF'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je gemotiveerd bent lukt het je zo
Dan lukt het makkelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Gemotiveerd ben ik wel want wil dolgraag werken, en het maakt me echt ff niet uit waar. Met de nadruk 'FF'
Ik moet gewoon geld hebben nu.
25 vind ik niet oudquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef FerryNL het volgende:
Zijn hier nog meer oudere of ben ik echt de enige![]()
Ik ben 24quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef FerryNL het volgende:
Zijn hier nog meer oudere of ben ik echt de enige![]()
Ah das een geruststelling.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben 24
maar geef aan dat je graag wil door groeien etc. naar crewtrainer etc
Zo kom je gemotiveerd over! En je weet wat van de organisatie!
Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:
Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje?
Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken.
Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Ik probeer ook alles maar helaas wil het maar niet lukken.
Mijn carrière:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah das een geruststelling.
Ja ik ben wel van plan zo snel mogelijk door te groeien ja.
Wat doe jij nu dan bij de Mac?
Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoi, een vraagje:
Ik ben serieus op zoek naar werk, maar hoe ik ook probeer, ik kan er niet aan komen.
Ik ben nu aan het uitzoeken of ze bij de McDonald's bij ons in de buurt toevallig mensen zoeken. Mijn vraag: verdiend het ook een beetje?
Vanaf september ga ik wel stage lopen bij een anoniem ICT bedrijf, maar alles is beter dan in de zomervakantie dag in, dag uit FOK!ken.
Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden dat aansluit op mijn specialiteitenwerk is werk. En het lijkt me nog leuk ook
Ik ben nu 17.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ? Ik ben 24 en je zult rond de 8,50 verdienen. Maar sta je open om actief mee te denken en wil je hogerop? dan zul je meer gaan verdienen![]()
Een crewtrainer (1 functie hoger) krijgt 1 euro per uur meer.
Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik wilde ook een BBL opleiding gaan volgen binnen de ICT, maar helaas lukt het maar niet om een bedrijf te vinden.
En om heel eerlijk te zijn, ik heb ook wel zoiets van dat het best leuk kan zijn. Het lijkt me beter dan callcenter werk.
Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben nu 17.![]()
Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk
Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).
Neequote:Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen
Ik ehb je even een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je zult dan 4/4,50 per uur gaan verdienen. Ik heb een enorm toffe tijd bij de mc gehad! Leuke collega's/leuke personeelsfeestjes/leuke acties (http://forum.fok.nl/user/history/42497)
En je hebt de mogelijkheid om dus door te groeien
En ze zijn vrij makkelijk qua beschikbaarheid!
[..]
Nee
Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben nu 17.![]()
Het is om me in de zomervakantie niet te vervelen. Ik gruwel als ik aan de zomervakantie terugdenk
Ik wil verder niet hogerop komen. Het lijkt me leuk om bij McDonald's te werken voor een paar maanden, en als het kan als bijbaantje tot mei 2013 (einde stage).
[..]
Ik vol nu een BOL opleiding op niveau 3. Ik wil zo ver mogelijk doorstuderen als het om ICT gaat.
Krijg je bij McDonald's ook reiskostenvergoeding? Ik kan geen 90 euro per maand voor een Ov-abonnement betalen
Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah je bent pas 17 haha dacht dat je ook iets van 22 was ofzo.
Ik ben vorig jaar erachter gekomen dat ik niet meer verder wil in de Horeca. En ik wil eigenlijk ook de ICT in gaan. Jij kan het wel ver schoppen aangezien je nu al vroeg begint in de ICT en echt je best doet. Ik begin er eigenlijk een beetje te laat mee.
Maar ja ze zeggen weleens je bent nooit te oud om weer iets nieuws te leren.
Ik moet eerst een MBO3 diploma halen voordat ik toegelaten word. Dat duurt 2 jaar en dan kan ik MBO 4 gaan doen en dat is ook 2 jaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:09 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ja, ik doe goed mijn best om zoveel mogelijk te leren. Zelf doe ik bijverdienen door aan huis te gaan bij klanten, maar ik merk dat dit steeds rustiger wordt.
Ga ICT beheer doen, wat ik nu ook doe. Het is ongelooflijk leuk werk en je kunt ver doorstromen, zoals ik nu doe.
Caramel/chocoladesaus gewoon in plaats van de appelsaus. Dus zo lastig is het niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:45 schreef misz--kelliej het volgende:
Dus, maar weer even iets over mcdonalds praten, aangezien dit een mcdonalds topic is.
Nieuwe flurry, met een speciale saus, dus zal wel weer vervelend zijn om te maken denk ik zo
Een week ofzo. Het verschiltquote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef bananatime het volgende:
hey iedereen.
ik heb gesolliciteerd via de site, na hoeveel dagen kan ik een reactie terugverwachten?
ben benieuwd, alvast bedankt!
Welcomequote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werk er nu ook, dus ik meld me in het topic.
jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef misz--kelliej het volgende:
Ahgos!! Waarom afscheid? Jammer heurr!
NOES MARKOquote:Op maandag 19 maart 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jep! Ik ben klaar met m'n studie en ik ben nu fulltime aan het werk (wat aansluit op mn studie).
Na bijna 8 jaar () is het mooi geweeest
Als je echt maar een paar uurtjes wilt. Ik werd al afgwezen omdat ik teveel uren wou werken, en omdat ze een enorm aantal sollicitaties hadden ontvangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Ik jou ook hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NOES MARKOGa je missen hoor!
Ik blijf nog een beetje hangen hier hoorik ben aan het denken om een nieuwe studie te starten, weet 't nog niet zeker omdat ik een fulltime baan heb en nog een contract bij de McD
quote:
Ga naar de lokale toko en vraag / solliciteer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Luuk9 het volgende:
Nemen ze bij de mac wel mensen van 22 jaar aan voor een bijbaan?
En wat zijn meestal de werktijden?
gr
Bij welk restaurant werk je ook alweer, is het er een van McDonald's Nederland?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:16 schreef Krimpen het volgende:
Binnen onze franchise is nogal wat ophef ontstaan.
Door middel van memo's wordt gecommuniceerd dat er helemaal geen sierraden meer op de werkvloer mogen; ringen, oorbellen, piercings e.d. moeten allemaal uit, ivm de hygiëne.
In die memo staat ook dat het landelijk vanaf 01 april verboden is, dat zij het niet verzonnen hebben.
Ik kan niet vinden dat dit vanuit de KHN verplicht is, het wordt wel aangeraden (logisch ook) om geen sierraden te dragen (ivm hygiëne).
Echter gaat het in tegen de huisregels waarvoor alle crewleden getekend hebben: Oorbellen niet groter dan een euro en één (trouw/verlovingsring) zijn toegestaan. Nu wordt bij ons ook een vriendschapsring o.i.d. gedoogd, echter heb ik samen met de andere crewtrainers iedereen op zijn/haar eerste dag gewezen op de gevaren van die ring, heet worden, verbranden etc.
Zijn bij jullie deze regels ook veranderd?
Hoiquote:Op zondag 8 april 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, dus hier zijn jullie gebleven. Was jullie kwijt!
Welkomquote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Mr.West het volgende:
Meld me ook:)
Werk alweer dik 2 jaar bij de Mac. Bij ons was duidelijk dat niemand sieraden mag dragen, alleen een trouwring is toegestaan. Al zijn ze redelijk streng qua hygiene waar ik werk (en terecht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |