quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nu is het ook altijd grappig, hoevaak die glasplaat kapot gaat.
Zozo 1e sluit van het weekend er weer op zitten straks nog eentje en voorlopig weer klaar. Zal wel weer een stuk drukker worden dan normaal op vrijdag...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:54 schreef MaximumRush het volgende:
Zo, openingsreceptie is ook weer achter de rug. Nu even thuis zitten, want mag straks sluit draaien.
quote:Op zondag 18 september 2011 09:49 schreef Roces18 het volgende:
hebben jullie al die nieuwe kleding gezien ?
echt verschrikkelijk![]()
![]()
met zo'n medaille op je shirt, lijkt het wel of we bij de zeeman werken
Vanaf eh.. 27 september ook bij onsquote:Op zondag 18 september 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Milkshake kokosde enige juiste reden om naar de febo te gaan.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:56 schreef Me_Master het volgende:
Komen er nog voordeelbonnen binnenkort ? We leven in crisistijden he
quote:"Ik heb geen kortingsbonnen gekregen bij mijn post, zou ik hem alsnog kunnen krijgen"
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef Yannick567 het volgende:
Die glasplaat is bij ons pas 1 keer kapot gegaan, toen iemand van de drive uitschoot en er een barst inzat
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:58 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?
Blijkbaar, hier zit er glas met kippengaas inquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:58 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?
Nouja, zelfs plastic hebben wij één keer kapot gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen
quote:Op zondag 25 september 2011 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Bij ons ruikt het trouwens nog steeds naar de Big Tasty buiten![]()
Het vet zal wel in de goot liggen smeulen ofzo, maar lekker ruikt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |