Was de mac bij Hazeldonk. Kijk ik snap dat je geen mensen wilt die alleen maar komen pissen maar doe dan iets in de trant van 50 cent of een kassabon laten zien.quote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vanwege mc's die in het centrum zitten van steden?
Wij zitten in een winkelcentrum en ons toilet word gebruikt als een openbare wc. Vroeger hadden we wel zo'n toiletmeneer maar die is gestopt. Mijn manager ergert zich er dood aan. Laatst zei ie nog tegen een gast of dat "hij niet thuis kon gaan zeiken".quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef Yannick567 het volgende:
Meestal moet je in instores wel betalen ja, en in het geval van Hazeldonk zal dat ook wel zijn omdat mensen anders 'alleen maar langskomen voor het toiletbezoek'.. Ben het er wel mee eens dat als je er gegeten hebt je gewoon gratis van het toilet gebruik moet kunnen makenJammer dat dat niet zo is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Bitlord het volgende:
Hoeveel verschillende McDonald's hebben jullie bezocht? Voor mijn werk ben ik er vaak te vinden en houdt het bij via Foursquare. Sinds maart ben ik in 51 verschillende filialen geweest en 83 bezoeken aan McDonald's gebracht. Is er geen vaste klanten korting?
Zolang die mensen er geen zooi van maken zie ik het probleem niet zo. Als je aan t winkelen bent moet je toch gratis ergens kunnen pissen. En je trekt er ook extra mensen mee die vervolgens toch wat eten kopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:02 schreef HBzonderkaas het volgende:
[..]
Wij zitten in een winkelcentrum en ons toilet word gebruikt als een openbare wc. Vroeger hadden we wel zo'n toiletmeneer maar die is gestopt. Mijn manager ergert zich er dood aan. Laatst zei ie nog tegen een gast of dat "hij niet thuis kon gaan zeiken".
voor werk:quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef Bitlord het volgende:
Hoeveel verschillende McDonald's hebben jullie bezocht? Voor mijn werk ben ik er vaak te vinden en houdt het bij via Foursquare. Sinds maart ben ik in 51 verschillende filialen geweest en 83 bezoeken aan McDonald's gebracht. Is er geen vaste klanten korting?
Ook al bij de Mac? Dacht dat alleen bij de KFC of BK wasquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
De meest opvallende filialen waren voor mij Alphen aan den Rijn in het centrum, waar een deel van het personeel geen Nederlands sprak en ik dus in het Engels moest bestellen; en Heerde, een restaurant langs de A50 dat erg klein is. Ook is het nog niet verbouwd en ziet het er dus nogal oud uit.
Dat zal vast geen Winterswijk zijn want die staat op 1quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk trouwens bij het een na rustigste mc donalds drive restaurant
Almelo Oostquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zal vast geen Winterswijk zijn want die staat op 1
Wooo! Oftewel Amersfoort Noord!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
Ik sinds maart:
Alblasserdam
Alkmaar Robijnstraat
Almere Montrealstraat
Almere Oorweg
Almere Stationsstraat
Alphen aan den Rijn, Castellumstraat
Alphen aan den Rijn Gouwenlandselaan
Amersfoort Maanlander
Amsterdam Damrak 8
Amsterdam Damrak 92
Amsterdam Nieuwendijk
Amsterdam Nieuwendijk (2)
Amsterdam Muntplein
Amsterdam Muntbergerweg
Amsterdam Spaklerweg
Barneveld
Best
Bodegraven
Capelle aan den IJssel Rhijnspoor
Dan ben je ook bij mij geweestquote:
Alleen daar?quote:
FTFYquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bitlord het volgende:
Ik sinds maart
Deventer Deventerweg
Diemen Sniep
Doetinchem
Dordrecht Rijksstraatweg
Eindhoven Demer
Eindhoven Noord-Brabantlaan
Eindhoven Markt
Eindhoven Woensel
Enspijk
Ermelo
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:quote:Op donderdag 15 december 2011 10:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je mist de mcdonalds in het buitenland nog...
Hoe moet je dan bestellen?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:
- Angers
- Paris Place de Clichy
- Poznan Aleja Solidarnośc
- Poznan Hetmańska
- Montpellier Rue Maguelone
- Warschau Złote Tarasy
- Warschau Łopuszańska
In veel van die buitenlandse winkels staan ook van die EasyOrder-apparaten, waarop zelfs Nederlands staat. Echter heel slecht Nederlands, het lijkt uit een bagger-vertaalmachine te komen. Daarnaast accepteren die apparaten geen Nederlandse pinpas, waardoor je alsnog moet bestellen in de rij.
hoezo houd je dat allemaal bij eigenlijk? Alsof ik bij ga houden naar welke hema's ik allemaal ben geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee heb dat het je eigenlijk niets interesseert, toch maar even gekeken (ook omdat ik het zelf wel leuk vindt om te weten:
Hoelaat kom je daar dan? Die paaltjes staan er niet voor niets, en officieel mag je je auto niet parkeren om te carpoolenquote:Op donderdag 15 december 2011 03:37 schreef Bitlord het volgende:
In Gorinchem is het zo vervelend dat je daar niet je auto kan parkeren, vanwege de paaltjes (of kun je die paaltjes eigenlijk altijd weghalen?) Het is vrij lastig om dan je auto ergens anders neer te zetten, wanneer ik tijdens mijn shift met een collega meerijdt.
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:52 schreef Generalissimo het volgende:
Haaai, ik wil graag twee euroknallers en een mcflurry. Hier opeten graag.
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dood aan mensen die "Euroknallers" als bestellingsitem benoemen (niet lullig bedoeld). Er zijn 6 euroknallers en wij moeten raden welke jij bedoeld?
Ik kipnuggetsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wanneer mensen dat zeggen sla ik gewoon een hamburger aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |