SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en [url=httpCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.deal-cool.com/(...)ith-Sound-Effect.htm_!
![]()
![]()
![]()
Iemand al iets besteld uit het VK magazijn van DealExtreme?
http://e.dealextreme.com/albums/uk-warehouse/index.html![]()
95% uit china is fakequote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Kuhly het volgende:
Heb sennheisers uit hongkong besteld, zal het echt zijn?, dus ga er maar vanuit dat ze niet echt zijn.
![]()
Ik kreeg een virusmelding vanaf de DE site, javascript cache geleegd en daarna was het weg.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Haha, oke. Wanneer de kwaliteit prima is hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
95% uit china is fake, dus ga er maar vanuit dat ze niet echt zijn.
Ajax Amsterdam![]()
grrr.. wat zal ik nu doen? hoelang zal t wss duren voordat hij weer op voorraad is? kan ik ook gewoon bestelling annuleren en dat ik m'n geld terugkrijg, want ik weet nog niet zeker of ik dan een ander horloge wil? thnxalvastquote:Dear Marinus Johannes Jochemsen :
There is some inconvenience about this order 495740001408177260/1179536.
The item W4-80231 you ordered is very popular in this period, it has sold out at the moment, we are trying our best to get the item soon.
For this reason, could you please try to change other models in the same value, or just wait till the available time?
If you want to change other models, please send me the links of the item you want to change to.
Please reply in 5 days, if we don't get your reply in 5 days, we will wait till the available time.
Sorry for all inconvenience and thank you for your cooperation.
TinyDeal Co. Limited is always here for you, welcome to visit.![]()
Ik wil mijn bestelling afrekenen bij DealExtreme via Checkout Express. Krijg ik dit te zien:
Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.
Wat moet ik dan doen?![]()
2e keer bij FP dat het fout gaat![]()
Glas van mijn LED horloge is gebroken aangekomen en het pootje van het laatste cijfer brand niet.
Maar weer indienen..![]()
Een bankrekening toevoegen of een van de andere opties kiezen, die daaronder staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef Gladif het volgende:
Ik wil mijn bestelling afrekenen bij DealExtreme via Checkout Express. Krijg ik dit te zien:
Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.
Wat moet ik dan doen?![]()
Inderdaad, de eerste keer via die uitgestelde bankoverschrijving betalen en je rekening kiezen. Dan zal het een volgende keer wel direct gaan. Al heeft het bij mij wel een tijdje geduurd voordat ik eindelijk direct via PayPal kon betalen.
--
http://www.dealextreme.co(...)ck-130cm-cable-55296
Muis besteld @ DX. Staat nu al op Packaging ondanks dat hij volgens de pagina half oktober er pas weer is. Ben benieuwd, voor dat geld kan het een handige muis 'voor erbij' zijn. Als hij erg fijn is zal hij m'n primaire muis worden.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Weet iemand of zoiets : http://www.dealextreme.com/p/true-green-laser-pen-5mw-91 Door de douane komt?![]()
Is 5mw dus ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:23 schreef joe23 het volgende:
Weet iemand of zoiets : http://www.dealextreme.com/p/true-green-laser-pen-5mw-91 Door de douane komt?
Of moet er ook nog aan een kleur voldaan worden?![]()
Neen. Alles tot en met 5 mW komt er gewoon langs.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Repeating het volgende:
[..]
Is 5mw dus ja.
Of moet er ook nog aan een kleur voldaan worden?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Boefjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ferrariking het volgende:
ik heb een keer een 30mw laser gekocht oops;$![]()
![]()
Crimineelquote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ferrariking het volgende:
![]()
Gekkiequote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ferrariking het volgende:
![]()
Stoutertjequote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef ferrariking het volgende:
ik heb een keer een 30mw laser gekocht oops;$
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vanavond even wat bestellen bij MisterTao.com. Moet even iets van TB hebben. Maar er waren toch referral codes van wat mensen hier beschikbaar? Dan bestel ik wel even via die code, kan die persoon er ook nog wat aan verdienen/krijgen.
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?![]()
Tokko1 natuurlijk (@gmail.com)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Vanavond even wat bestellen bij MisterTao.com. Moet even iets van TB hebben. Maar er waren toch referral codes van wat mensen hier beschikbaar? Dan bestel ik wel even via die code, kan die persoon er ook nog wat aan verdienen/krijgen.
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?
Maar Mistertao gewoon doen. Echt goede prijzen, misschien alleen in de beta maar voorlopig dus nog wel. Zelfs private mensen kunnen niet een betere prijs krijgen
Heb inmiddels al drie bestellingen gedaan en afgerond.. twee binnen andere wacht ik nog op maar die is pas paar dagen geleden verstuurd.
Foto's van je product als het bij hun binnen is en daarna foto's van je pakketje hoe je het krijgt.. uitstekende service dus. Echt zoals ik van BIC gewend ben.. Topshop!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb ik ook wat besteld. Ze kopen nu van de seller. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?![]()
waar kan je zien welke 3 halen 2 betalen is dan ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
Bij BIC nu wat artikelen 3 voor 2.
Staan bij new products.![]()
Is alles op MisterToa dan betrouwbaar? Of verschilt het per aanbieder (tenminste als ik het goed begrijp, want daar zitten toch verschillende aanbieders op?)![]()
staat op de afb.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
waar kan je zien welke 3 halen 2 betalen is dan ?
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html![]()
De meeste dingen zijn wel betrouwbaar, de ene wat meer dan de andere.. ik zal even betrouwbaarheidsuitlegplaatje zoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef joe23 het volgende:
Is alles op MisterToa dan betrouwbaar? Of verschilt het per aanbieder (tenminste als ik het goed begrijp, want daar zitten toch verschillende aanbieders op?)
Deze dus:
Betrouwbaarder worden ze met het aantal sales
ahww oke, ik dacht dat de nieuwe producten op de homepage stonden onderaanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
staat op de afb.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
thanks![]()
![]()
kan je een review maken over die muis?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, de eerste keer via die uitgestelde bankoverschrijving betalen en je rekening kiezen. Dan zal het een volgende keer wel direct gaan. Al heeft het bij mij wel een tijdje geduurd voordat ik eindelijk direct via PayPal kon betalen.
--
Muis besteld @ DX. Staat nu al op Packaging ondanks dat hij volgens de pagina half oktober er pas weer is. Ben benieuwd, voor dat geld kan het een handige muis 'voor erbij' zijn. Als hij erg fijn is zal hij m'n primaire muis worden.
ik wil hem namelijk ook kopen.
dit is incorrect, er wordt 5mW groen licht gegenereerd maar ook infrarood. Omdat er geen ir-filter opzit is het dus 5mW (groen) + misschien wel 20mW (infrarood) en de meetapparatuur bij de doaune maakt geen onderscheid tussen infrarood en zichtbare kleuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen. Alles tot en met 5 mW komt er gewoon langs.
Even wat bewijs opgezocht:
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.852157
http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.640583
Er zit waarschijnlijk ook een 3b chip in en een laser die in de 3b class valt mag niet in het openbaar en niet door personen van -18 worden gebruikt.
Maar niet bang zijn hoor, ik heb al een stuk of tien lasers er door weten te krijgen en veel ervan waren illegaal waaronder een 200mw met lader en batterijen (extra groot pakket - meer kans op controle).
Als je slim bent gebruik je wel dropshipping/gift of sku 1888.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Eigenlijk is dit de correcte link: http://www.buyincoins.com/categories/Promotion/quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
staat op de afb.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html![]()
Ah, ik ging er wel vanuit dat de laser bestel persoon op DX ook wel even forumlinkjes bekeken had. Ga er eigenlijk vanuit dat iedereen dat doet die daar besteld, aangezien het op dit moment het enige voordeel is van DX, andere gebruikerservaringen.. Guess i was mistaken.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zelf nu 2 pakketjes via MisterTao gedaan, beide keren zeer snel afgehandeld en naar mijn idee een zeer nette prijs (gewicht was ook goed geschat, en een eventueel verschil kun je terug claimen).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?
Mooi horloge, of kan/mag hij hier niet gelinkt worden?Hij staat nog niet op verzondenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
Muis besteld @ DX. Staat nu al op Packaging ondanks dat hij volgens de pagina half oktober er pas weer is. Ben benieuwd, voor dat geld kan het een handige muis 'voor erbij' zijn. Als hij erg fijn is zal hij m'n primaire muis worden., ik zie die lui bij DX er zo voor aan op het horloge tot 15 oktober op die status te laten staan
Edit: beetje laat zie ik, jullie waren zonder mij alweer bij pagina 2![]()
Edit 2: @Tokko, waar is die mooie TT uit het vorige topic gebleven
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Top product bij BIC:
Silicone Rose Cup Cake Chocolate Muffin Mold Maker 18PCS:.
oven safe as well as microwave, freezer and dishwasher safe.
oven safe to -40F to +450F (-40c to +232c).
For longer use, Keep it away from fire, gas oven and knife.Zou het wel 6 dubbel checken voordat je je dure camera er dan aan zou hangen (Je weet het niet met Chinese versies)quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Als ze dit soort spul nou eens (erg) goedkoop gaan aanbieden daar...
[ afbeelding ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik bedoel ook de onderdelen natuurlijk. Net als bovenstaande allemaal los verkrijgbaar en samen te voegen als bouwkit.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef RobertNL het volgende:
Zou het wel 6 dubbel checken voordat je je dure camera er dan aan zou hangen (Je weet het niet met Chinese versies)
Lijkt me best tof eigenlijk
EDIT: en komop, ¤15 voor een poot
[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 21-09-2011 21:18:09 ]![]()
Zoals misschien alwel bekend was heb ik een paar weken terug contact gehad met de directie van Mistertao. daar het één en ander uitgelegd over ons forum, en zodoende gevraagd voor een couponcode die te gebruiken is op Mistertao.
Ik heb toentertijd te horen gekregen dat ze nog in de beta fase waren en het erg druk hebben met het opbouwen van het systeem.
Nu heb ik zonet een berichtje gehad van ze dat het systeem zogoed als klaar is en ik eerdaags de code kan verwachten.
Dus mensen die nog grote orders willen plaatsen bij mistertao, nog even wachten op de coupon dus![]()
![]()
Prima, heb al drie orders geplaatst, maar voor de toekomst is z'n code natuurlijk altijd welkomquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Downstar het volgende:
Zoals misschien alwel bekend was heb ik een paar weken terug contact gehad met de directie van Mistertao. daar het één en ander uitgelegd over ons forum, en zodoende gevraagd voor een couponcode die te gebruiken is op Mistertao.
Ik heb toentertijd te horen gekregen dat ze nog in de beta fase waren en het erg druk hebben met het opbouwen van het systeem.
Nu heb ik zonet een berichtje gehad van ze dat het systeem zogoed als klaar is en ik eerdaags de code kan verwachten.
Dus mensen die nog grote orders willen plaatsen bij mistertao, nog even wachten op de coupon dus
ik ben er nog niet zeker van hoeveel procent korting we mogen verwachten, maar ik heb aangekaart dat er voor ons al een coupon beschikbaar is voor het BIC systeem met 7 % korting.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Prima, heb al drie orders geplaatst, maar voor de toekomst is z'n code natuurlijk altijd welkom
Hoop dus ook zoiets voor Mistertao te mogen verwachten.![]()
![]()
waarom geven ze die coupons eigenlijk aan forums?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik ben er nog niet zeker van hoeveel procent korting we mogen verwachten, maar ik heb aangekaart dat er voor ons al een coupon beschikbaar is voor het BIC systeem met 7 % korting.
Hoop dus ook zoiets voor Mistertao te mogen verwachten.
edit: als een soort van reclame (kijk mistertao geeft 7%. )?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Stimulatie van dingen kopen ofcourse... waarom krijg je Überhaupt korting? Zodat je sneller iets koopt bij de desbetreffende winkelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef BigD033 het volgende:
[..]
waarom geven ze die coupons eigenlijk aan forums?![]()
(Ja soort reclame, maar kortingscodes zijn gewoon prima)
maar waarom aan een forum, waarom niet gewoon aan iedereen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Stimulatie van dingen kopen ofcourse... waarom krijg je Überhaupt korting? Zodat je sneller iets koopt bij de desbetreffende winkel我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Kun je daar trouwens geen verkoper reviews vinden oid.? Want ik heb een mooi horloge gezien die maar door 1 iemand aangeboden word die 3 hartjes heeft, en vertrouw niet helemaal vandaar.![]()
ik heb maar 1 hart, ieder normaal mens heeft 1 hartquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef joe23 het volgende:
Kun je daar trouwens geen verkoper reviews vinden oid.? Want ik heb een mooi horloge gezien die maar door 1 iemand aangeboden word die 3 hartjes heeft, en vertrouw niet helemaal vandaar.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef FastFox91 het volgende:
Dealextreme heeft nu ook een warehouse in de UK. Goede zet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Mail@mistertao.comquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Repeating het volgende:
Bij wie kan ik het beste zijn als ik een mail wil sturen naar mistertao?
Succes, en zoek zelf is
Kun je daar ook heen mailen voor vragen over een verkoper, of weet hij daar niks van? (noobvraag, neem het me niet kwalijk).![]()
Ja goh.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mail@mistertao.com
Succes, en zoek zelf is
Ik dacht dat jullie iemand beter kende bij mistertao.![]()
![]()
Verkoper waar ik mijn muis weg heb heeft ook maar 4 hartjes, toch kwam het naar 12 dagen binnen, ja er is een risico maar alle sellers met 1k raiting+ zijn ook ooit begonnen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef joe23 het volgende:
Kun je daar trouwens geen verkoper reviews vinden oid.? Want ik heb een mooi horloge gezien die maar door 1 iemand aangeboden word die 3 hartjes heeft, en vertrouw niet helemaal vandaar.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mistertao accepteert geen orders van 1 hartje sellers, dan is de risk too high.
Heb trouwens mijn shirt binnen via Choobuy. Ongelofelijk dat een longsleeve in zo'n klein doosje past hahaha. Goed verpakt, heeft er bijna twee weken op gedaan (8 september verzonden).
[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 21-09-2011 22:43:08 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
De fuck.
Dat registreer systeem bij mistertao werkt ook voor geen meter![]()
tokko heb jou als recommender gebruikt![]()
![]()
Bij de Aldi hebben ze nu een Bluetooth Audio Transmitter & Receiver voor 20 euro.
Nu leek me dat vrij prijzig, maar ik kan zo 1,2,3 geen goedkoop alternatief vinden (Via Chinaprizes & Ebay).
Weet iemand misschien wat? Het gaat om dit ding (via Wholesale)
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zoiets? (maar dan goedkoper?)
http://www.aliexpress.com(...)002-wholesalers.html
Chinese merken:
http://premier.aliexpress.com/MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik begrijp dus echt niet wat dat moet voorstellen...Je hebt toch een headset, een telefoon en een mini-dongletje voor bluetooth... wat moet je met andere apparatuur?
Ik heb trouwens een pakketje gemist, staat alleen dat het om iets 'groß' gaat.Ben benieuwd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat doe je aan je radio zodat je draadloos naar je radio kan afspelenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik begrijp dus echt niet wat dat moet voorstellen...Je hebt toch een headset, een telefoon en een mini-dongletje voor bluetooth... wat moet je met andere apparatuur?
Ik heb trouwens een pakketje gemist, staat alleen dat het om iets 'groß' gaat.Ben benieuwd.
![]()
![]()
Wat kan het allemaal zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat doe je aan je radio zodat je draadloos naar je radio kan afspelenGeldverspilling.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zat net eens even aan het tellen, op dit moment zijn 5 van de 6 pakketjes die onderweg zijn oordopjes met een totale waarde van 65 euro xDquote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
[..]
Geldverspilling.
[me=RobertNL]laatste keer dat Robert checkte had hij nog maar 1 paar oren[/me]
![]()
Hoeveel verschillende Xears en Brainwavz ik hier wel niet heb...
Dan ook nog een Sunrise, XKDUN en er komen nog zeker twee nieuwe en verschillende mijn kant op.
Ik ben inmiddels in gesprek met een farmaceutisch bedrijf dat oren op muizen kloont...
Ghehe, same here. Hifiman, Sunrise, 4 soorten brainwavz en nog een Beta onderweg. Ckdun onderweg :p Genoeg kanen meuk om een heel land mee te voorzien.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Dan ook nog een Sunrise, XKDUN en er komen nog zeker twee nieuwe en verschillende mijn kant op.
Ik ben inmiddels in gesprek met een farmaceutisch bedrijf dat oren op muizen kloont...
![]()
dat mistertao hoe gaat dat precies in zijn werk?
moet ik het zien als een marktplaats voor chinezen?
Ik zoek een product, bestel het de verzendkosten worden berekend, en vervolgens verstuurd de verkoper het naar mij ?
Daarbij zie ik wel een mooie broek, alleen snap niks van de maten:
28 (2.16 Feet)
29 (2.23 Feet)
30 (2.31 Feet)
31 (2.39 Feet)
32 (2.46 Feet)
33 (2.54 Feet)
34 (2.62 Feet)
36 (2.77 Feet)
38 (2.92 Feet)
Ik heb in nederland 32-34 welke moet ik dan in godsnaam daar kiezen?
[ Bericht 43% gewijzigd door Bankpasje op 22-09-2011 12:00:16 ]![]()
Mistertao is een site waar je van een chinese marktplaats kan kopen. Namelijk van www.taobao.com. Zoals je alles kan zien is hier alles Chinees..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:51 schreef Bankpasje het volgende:
dat mistertao hoe gaat dat precies in zijn werk?
moet ik het zien als een marktplaats voor chinezen?
Ik zoek een product, bestel het de verzendkosten worden berekend, en vervolgens verstuurd de verkoper het naar mij ?
Daarbij zie ik wel een mooie broek, alleen snap niks van de maten:
28 (2.16 Feet)
29 (2.23 Feet)
30 (2.31 Feet)
31 (2.39 Feet)
32 (2.46 Feet)
33 (2.54 Feet)
34 (2.62 Feet)
36 (2.77 Feet)
38 (2.92 Feet)
Ik heb in nederland 32-34 welke moet ik dan in godsnaam daar kiezen?
Mistertao heeft veel bekende producten door de vertaalmachine gegooit en geïndexeert. Dus als service voor ons om te kopen .. alle maten zijn dus soms aangegeven in engelse, soms amerikaanse, soms europese. Dus je moet even zelf gaan zoeken wat voor een formaat dit is en omrekenen naar je eigen maten
ik was dat, maar ik weet niet of zijn adres zomaar aan iedereen kan worden gegeven voor de algemene vragen( zoals vragen of een verkoper van taobao betrouwbaar is ...)quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ja goh.
Ik dacht dat jullie iemand beter kende bij mistertao.![]()
Dingen zijn bij FP in orde gekomen.
Batterijdoosjes worden gereshipped en voor het horloge krijg ik een coupon.
Nog maar een keer het horloge bestellen dan![]()
![]()
Ik zit ff op die ebaysites te kijken, maar vind nergens die 3800lm. Doe ik iets vekeerd? Of moet je dat per ledje delen door 4 ofzo? Ik begrijp t niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Eigenlijk is hier menigeen geslaagd bij de Ebaywinkels van cyberport888 en cwtco. Met name wordt dan gekeken naar de modellen met meerdere LED-elementen (3, 5 of zelfs 6) en geclaimde outputlumen van 1600 / 3800. Verder bieden die stores genoeg andere inspiratie. Altijd ff crosschecken met www.chinaprices.us of het echt het goedkoopst is. Verder ook opletten of je soms CR123A- of 18650-accu's (en lader) nodig hebt.![]()
Dan weet ik niet waarmee je kijkt, maar dat is dan niet met je ogen...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit ff op die ebaysites te kijken, maar vind nergens die 3800lm. Doe ik iets vekeerd? Of moet je dat per ledje delen door 4 ofzo? Ik begrijp t niet.
En veel begrepen van 'zoeken' heb je dan ook niet, want dan voeg je toch even '3800' toe aan de zoekterm?
http://www.ebay.com/sch/cyberport888/m.html?_nkw=cree+led+3800
http://www.ebay.com/sch/cwtco/m.html?_nkw=cree+led+3800The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Excuus, ik begrijp geen reet van ebayquote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waarmee je kijkt, maar dat is dan niet met je ogen...
En veel begrepen van 'zoeken' heb je dan ook niet, want dan voeg je toch even '3800' toe aan de zoekterm?
http://www.ebay.com/sch/cyberport888/m.html?_nkw=cree+led+3800
http://www.ebay.com/sch/cwtco/m.html?_nkw=cree+led+3800![]()
![]()
Maar dan nog, die linkjes uit de quote, als je die volgt staan er onder de hits ook wel een paar met 3800 tussen, zowel in de titel als op de 'thumbnail' van het plaatje erbij.
Maar goed. Die is dus zeg maar hetzelfde als je ook hier tegenkomt: http://chinaprices.us/?q=3800+t6 , dus eigenlijk goedkoper uit via Chinese webshops, tenzij je iemand aftroeft bij het bieden op Ebay (en het item dus niet 'Buy now' is, let wel op de verzendkosten, anders denk je een koopje te hebben en is dat het nog altijd niet).
http://cgi.ebay.nl/3x-CRE(...)38b69b#ht_5978wt_905quote:Op donderdag 22 september 2011 13:57 schreef shiznuts het volgende:
Maar dan nog, die linkjes uit de quote, als je die volgt staan er onder de hits ook wel een paar met 3800 tussen, zowel in de titel als op de 'thumbnail' van het plaatje erbij.
Maar goed. Die is dus zeg maar hetzelfde als je ook hier tegenkomt: http://chinaprices.us/?q=3800+t6 , dus eigenlijk goedkoper uit via Chinese webshops, tenzij je iemand aftroeft bij het bieden op Ebay (en het item dus niet 'Buy now' is, let wel op de verzendkosten, anders denk je een koopje te hebben en is dat het nog altijd niet).
Heb deze maar gekocht. Ben benieuwd. Dit was iig een set met die gekke batterijen + charger. Ben benieuwd![]()
![]()
Als je je nieuwe oren hebt wil je dan een foto voor me maken? dan kan ik een chinees vragen om ook een paar:quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Cute special price extra ears, look like Shiznuts ears te maken
Ik was laatst aan het werk in het hotel (ben receptionist parttime) en ik zag een man met een zwaaiende chinese man in zijn horloge. Ik kwam niet meer bij van het lachen dus ik vroeg beleefd waar hij hem vandaan had toen zei die DealExtreme. Heb hem nu ook besteld. Geniaal!
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-21484[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Die heb ik ook (gehad)quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik was laatst aan het werk in het hotel (ben receptionist parttime) en ik zag een man met een zwaaiende chinese man in zijn horloge. Ik kwam niet meer bij van het lachen dus ik vroeg beleefd waar hij hem vandaan had toen zei die DealExtreme. Heb hem nu ook besteld. Geniaal!
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-21484Briljant ding wel, bouwkwaliteit is wel erg matig, en het bandje is lelijk/troep.
Maar het zwaaien werkt en het ziet er geinig uit.![]()
Die van Obama is ook wel ok.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-21484![]()
Kan 'm niet vinden op DX. Linkje?quote:
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Hij is uitverkocht...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan 'm niet vinden op DX. Linkje?
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-31551
Had er van beide 7 gekocht. Perfecte kadootjes.
Prijs was toen volgens mij ook lager...
Zie hem niet op eBay... Raar.![]()
Van FP CK-800 binnen en LED horloge.
Dit horloge is wel heel aangekomen gelukkig![]()
CK-800 zien er heel goed uit, snel eens testen
Ook nog toilet pump holder voor mijn iPod is binnen, 1 cent deal van Never-buying
[ Bericht 12% gewijzigd door pgrferrari op 22-09-2011 22:00:53 ]![]()
Geen flauw idee waarom ik deze ook alweer besteld heb maar heb hier 3 van binnengekregen vandaag:![]()
http://www.focalprice.com/detail_YW619S.html
(15e shipped overigens)![]()
Enige verklaring die ik kan bedenken is drugsgebruik...![]()
Ik denk eerder gadgetverslaving. Er zijn nog 5 pakketjes onderweg, waarvan 1 bij de douane ligt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
Enige verklaring die ik kan bedenken is drugsgebruik...
11-09. Razendsnel idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef Stevennn het volgende:
Waneer heb je die besteld dan? (snel bezorgd)![]()
![]()
Wauw, nog nooit zo snel meegemaaktMaar ik heb alleen nog maar bij DX besteld. Zal eens bij Focal rond gaan kijken
Jonge, ik bin op de weaze![]()
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Wauw, nog nooit zo snel meegemaaktMaar ik heb alleen nog maar bij DX besteld. Zal eens bij Focal rond gaan kijken
![]()
![]()
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.
Dat is slecht?
Maarja het gaat meestal wel een stukkie sneller.Jonge, ik bin op de weaze![]()
Dat staat die bij mij ook nog steeds en je weet inmiddels waar mijn pakketje zich bevindt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,![]()
FP is normaal nooit zo snel
Bij mij was er de 6e en 10e wat shipped van FP en gisteren en vandaag aangekomen.
Die laatste vond ik wel redelijk snel.![]()
DX wharehouses in de VS en UK. Levertijden worden voor West Europa verkort tot 3 dagen.
Veelbelovend dat mailtje!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Nummer 10!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:37 schreef Hojdhopper het volgende:
DX wharehouses in de VS en UK. Levertijden worden voor West Europa verkort tot 3 dagen.
Veelbelovend dat mailtje!![]()
Oh, heb ik een $5 coupon gekregen van FP voor mijn horloge van $4,50.
En de coupon is geldig vanaf $6.
Dus moet weer geld gaan uitgeven![]()
![]()
Jup, mailtje van BIC dat sitewide 5% korting isquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
Kortingscode van 5% bij BIC:
5%ALLSITEEn een hele lading met 2 betalen 3 krijgen producten...
![]()
Icm een recommender heb je dan weer een mooie korting
Ben jij toevallig recommender?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, mailtje van BIC dat sitewide 5% korting isEn een hele lading met 2 betalen 3 krijgen producten...
![]()
Icm een recommender heb je dan weer een mooie kortingPM me ff dan.
![]()
Gewoon zijn naamquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben jij toevallig recommender?PM me ff dan.
Idd, had ik ook al gepmmed..quote:
(voor de mensen die het nog niet snappen, mijn reccomender naam voor BIC en Mistertao is de zelfde als de nickname die ik hier op Fok! heb)
En voor de mensen die graag korting willen bij Tinydeal:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 23-09-2011 10:31:36 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!![]()
Heb je die voor ons geregeld?![]()
En hoe vaak is deze bruikbaar?![]()
Oneindig naar mijn weten, wou iets kopen bij TD dus ging nog even navragen of ze de code konden vernieuwen. Want vroeger hebben ze ook wel is een code voor Fok! uitgegeven. Had dat email adres nog ergensquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter![]()
Heb je die voor ons geregeld?![]()
En hoe vaak is deze bruikbaar?haha
Zal wel weer ff kijken of ik meer codes kan regelen, is neem ik aan wel interesse voor?
(Ik zal ze zelf wel even in de OP zetten nieuwe topic, via de Wiki)
[ Bericht 8% gewijzigd door tokko1 op 23-09-2011 10:31:10 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mooi, bij TD bestel ik nl ook vaakquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:
Zal wel weer ff kijken of ik meer codes kan regelen, is neem ik aan wel interesse voor?![]()
![]()
Voornaamste is voor mij, TD, BIC, FP, DX.
Dus van FP en DX is ook wel een coupon welkom
Miss kan Shiz de coupon van TD in de OP zetten?![]()
dx doet niet aan coupons snif. maare waarom doet dx niet gewoon een dutch warehous snifBAM dit is 3KB![]()
MOET HEBBENquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]
Open gewoon twee accounts op BIC dan word je zelf je eigen referrer
tip 2 met een lang gmailadres kan je zoveel accounts aanmaken als je wil, met dezelfde emailadres. Kwestie van punten zetten in het adres.
Tevreden over deze reactie pm voor referrer.
O wacht.![]()
![]()
Of gewoon een streepje met daarachter een tagquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef Poepoog het volgende:
Open gewoon twee accounts op BIC dan word je zelf je eigen referrer
tip 2 met een lang gmailadres kan je zoveel accounts aanmaken als je wil, met dezelfde emailadres. Kwestie van punten zetten in het adres.
Tevreden over deze reactie pm voor referrer.
O wacht.![]()
dus henkdevries-ref1@gmail.com
Alles achter de streep gaat gewoon naar henkdevries@gmail.com. Eeuwig combinerenEn dan kun je makkelijk zien wie je spam stuurt.
![]()
![]()
MISTERTAO COUPON
![]()
Ik heb dan eindelijk de coupon weten te regelen voor fok, om met korting te bestellen op de website:
www.mistertao.com
De kortingscode geeft 20 % korting op de fee
De code is 1 malig te gebruiken, echter kun je door het welbekende trucje met een punt of streepje in je gmailadres oneindig veel accounts aanmaken en daardoor dus bij elke bestelling profiteren van de korting.
De coupon blijft tot er met september 2012 geldig.
zie spoiler voor de code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 23-09-2011 15:24:21 ]![]()
cool, maar ze gaan maar tot 1,5 khz? Ik wil ze eigenlijk wel hebben :pquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]![]()
$20,- off op de pre-order: http://mp4nation.net/cata(...)-preorder-p-654.htmlPersoonlijke noot van Raz:quote:***This item is on preorder and is scheduled to come into stock in the second week of November.***
Early bird pricing, ends Monday September 26, 2011: $49.50
Preorder pricing: $59.50
Retail pricing: $69.50Tegen die tijd ben ik het vast vergeten, zou een leuk Sinterklaascadeautje zijn.quote:Hi All
I am proud to introduce our new Brainwavz HM3 headphones, these are our first headphones and fit into the entry level category. The HM3 headphones excel in the mids and lows, giving it an exciting and, importantly, fun sound signature.
Basically these are the headphone equivalent of the Brainwavz M2, but a little less of a punchy bass and better mids, overall they are a fun sounding earphone good for any genre of music.
![]()
Ja, kut seg. Daar zeg je me wat. Ik had bij m'n kleine Romisen en m'n Skyray recht op een gratis LEDpig van Lightake, die heb ik eigenlijk nooit ontvangen bedenk ik me, ik heb nog nooit een LEDpig in persoon kunnen aanschouwen.
Wat ben ik nou voor een neppert van een chinashopper.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Wat ben ik nou voor een neppert van een chinashopper.Bestellen dus
![]()
![]()
Nee, ik ga nog wel ff navragen hoe dat kan.quote:Je bent en blijft toch Nederlander.
http://www.tinydeal.com/3(...)p-3729.html?dp=A0402
Hoe krijg je dit langs de douane? Is dit illegaal?![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef G007Drummer het volgende:
http://www.tinydeal.com/3(...)p-3729.html?dp=A0402
Hoe krijg je dit langs de douane? Is dit illegaal?![]()
![]()
Gewoon even jullie oplettendheid testenIk vond dat ding zo niet op een stun gun lijken.
Geslaagd
[ Bericht 5% gewijzigd door G007Drummer op 23-09-2011 17:32:50 ]![]()
eehm kan iemand me dit uitleggen?
Eerste keer bij mistertao, en er staat dat ik heb betaald, maar bij Status staat "Assesed"..... klopt dit?
Alvast bedankt![]()
http://www.mistertao.com/help/order_status.htmlquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:33 schreef thethoryd het volgende:
eehm kan iemand me dit uitleggen?
Eerste keer bij mistertao, en er staat dat ik heb betaald, maar bij Status staat "Assesed"..... klopt dit?
Alvast bedankt![]()
Coupon code is invalid helaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, had ik ook al gepmmed..
(voor de mensen die het nog niet snappen, mijn reccomender naam voor BIC en Mistertao is de zelfde als de nickname die ik hier op Fok! heb)
fok5OFF
5% Korting op álle producten!![]()
![]()
CK-800'sVrijwel evengoed als de Alpha's zo niet beter.
Ik vind ze ook stijlvoller en fijner in mijn oren zitten.
Beste oortjes van dit moment onder 10 dollar.
http://www.focalprice.com/detail_EP772R.html
Verder dezelfde specificaties als de CK700's.![]()
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
CK-800'sVrijwel evengoed als de Alpha's zo niet beter.
Ik vind ze ook stijlvoller en fijner in mijn oren zitten.
Beste oortjes van dit moment onder 10 dollar.
http://www.focalprice.com/detail_EP772R.html
Verder dezelfde specificaties als de CK700's.![]()
![]()
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Moos. het volgende:
[..]
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?
Ze zullen niks tot heel weinig verschillen denk ik.![]()
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik de goedkoopste RC helicopters kan vinden bij deze sites?
Dealextreme heeft ze ook wel, maar eigenlijk hetzelfde geprijst als de Duitse webshops via Ebay.Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden![]()
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics of kan ik hier weer invoegen?
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruitquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.
Net wakker, sorry![]()
![]()
![]()
Ja! Ons mag ik hopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics of kan ik hier weer invoegen?
quote:[..]
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruit
Dat in ieder geval. Met wie moet ik anders mijn dromen over led-varkentjes, gloeiende tieten en radiografisch bestuurbare tablets met cent-deal screenprotectors delen?![]()
Dat dacht ik... hoe is het trouwens met je DIY-flipperkast?Zijn er al records gezet?
Verder hier niet veel gebeurd, ik heb nieuwe bazige budgetdopjes gevonden (CK-700), MP4Nation komt dus met headphones en heeft net de Beta's in de aanbieding gehad en naar iedereen opgestuurd. BIC heeft een Taobao-client waar nu dus korting voor lijkt te zijn geregeld. Hot items verder de standaard dingen, niet veel ander nieuws dat ik zo bedenken kan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De flipperkast heeft een eenzame plek in de houtbak gevonden nadat hij verzopen wasWeet niet of ik hem nog probeer te redden nu de zomer voorbij is. Ik had nog wel een foto genomen voor hier (toen was hij al wel gruwelijk nat), eens de boel weer fatsoenlijk werkt post ik die nog.
Mistertao zag ik al, ik wacht op de kortingscode. Mooie kans om wat nieuwe shirtjes te bestellen. 100% katoen is schaars bij nederlandse dameskleding en op taobao staat genoeg.![]()
![]()
![]()
Oi...
Da's wel balen dan. Was zeker een Titanic-theme-kast?
Schaarsgeklede dames...
Een titanic had dat moeiteloos overleefd. Hij had nog geen thema, had ik er nu maar een Chuck Norris-kast van gemaakt![]()
En daar zeg je zoiets. Ik bestel maar een maat groter bij die kleine Chineesjes, voor ik straks té schaarsgekleed rondloop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef thethoryd het volgende:
Betaling bij Mistertao wil maar niet goed gaan....![]()
Dit soort berichten.
Heeft iemand toevallig iets gevonden met Kim Jong Il? Zie alleen troepjes op eBay, maar dacht misschien in de traditie van de waving Mao.![]()
![]()
Dames die een week posten in dit topic krijgen van mij gratis varkens, om deze homobar te sluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics?
2 weken verder, nul varkens verzonden![]()
![]()
Afgelopen zondagavond een case voor mijn Motorola Xoom besteld en nu al binnen! China shopping op zn best. Slechts 5 dagen levertijd.![]()
![]()
hij is al geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
De flipperkast heeft een eenzame plek in de houtbak gevonden nadat hij verzopen wasWeet niet of ik hem nog probeer te redden nu de zomer voorbij is. Ik had nog wel een foto genomen voor hier (toen was hij al wel gruwelijk nat), eens de boel weer fatsoenlijk werkt post ik die nog.
Mistertao zag ik al, ik wacht op de kortingscode. Mooie kans om wat nieuwe shirtjes te bestellen. 100% katoen is schaars bij nederlandse dameskleding en op taobao staat genoeg.:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef Downstar het volgende:
MISTERTAO COUPON
![]()
Ik heb dan eindelijk de coupon weten te regelen voor fok, om met korting te bestellen op de website:
www.mistertao.com
De kortingscode geeft 20 % korting op de fee
De code is 1 malig te gebruiken, echter kun je door het welbekende trucje met een punt of streepje in je gmailadres oneindig veel accounts aanmaken en daardoor dus bij elke bestelling profiteren van de korting.
De coupon blijft tot er met september 2012 geldig.
zie spoiler voor de code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe bestellen jullie bij mistertaobao.. ik vul me mandje, klik create order.. maar dan?
ik registreer me.. en wil inloggen maar hij blijft zeggen unknow email/usernameSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Als ik het goed heb heeft dx hun high-powered laserpointers en modules van de site gehaald.
Edit: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.988787我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:49 schreef revpolen het volgende:
hoe bestellen jullie bij mistertaobao.. ik vul me mandje, klik create order.. maar dan?
ik registreer me.. en wil inloggen maar hij blijft zeggen unknow email/username
Bedankt voor de code trouwens, Downstar. Ik heb je als referral gebruikt. Iemand al iets ontvangen van mistertao?![]()
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 07:51 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.
Bedankt voor de code trouwens, Downstar. Ik heb je als referral gebruikt. Iemand al iets ontvangen van mistertao?!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*![]()
Geen bluetooth muis besteld hier hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dankje!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*
Maar wel twee andere pakketjes, gewoon prima ontvangen. Loopt nog een order
Pakketjes komen gewoon net als van BIC in mooie zak, echt goed bubbelwrapped enzo.
En kwaliteit van het product is afhankelijk van je taobao seller, maar mijn LunaTic was/is echt uittekend!
Ja die muis was goed, en snel binnen, dag of 14 (verzonden via Singapore post). En die 14 dagen was inclusief het verhuizen van het warehouse (3 dagen vertraging).quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dankje!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*Net pas besteld? Die van mij waren een uur of 10 later al verzondenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:28 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn oordopjes van MP4N zijn ook onderweg
Ben benieuwd.![]()
Zondag avond besteld, maandag morgen verzonden.Daar hebben we niks aan, post wat je besteld hebt (Let wel op, dat je je aan de regels houd).quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef joe23 het volgende:
Ik heb er net ook m'n 1ste bestelling geplaatst
Zo komen wij soms weer leuke andere dingen tegen
Ik heb ze van de week al besteld, alleen vandaag verlaten ze HK pas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja die muis was goed, en snel binnen, dag of 14 (verzonden via Singapore post). En die 14 dagen was inclusief het verhuizen van het warehouse (3 dagen vertraging).
[..]
Net pas besteld? Die van mij waren een uur of 10 later al verzonden![]()
Zondag avond besteld, maandag morgen verzonden.
[..]
Daar hebben we niks aan, post wat je besteld hebt (Let wel op, dat je je aan de regels houd).
Zo komen wij soms weer leuke andere dingen tegen![]()
![]()
http://www.globaltoysandgames.com hoe kan ik hier wat van bestellen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Je kan als je een gewenst product gevonden hebt een "Enquiry" doen, dus aan prijsaanvraag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.globaltoysandgames.com hoe kan ik hier wat van bestellen?
Krijg je vast een email terug met hoeveel / hoe je moet betalen
oke, hier nog een keer mijn probleem;
Heb al op continue gedrukt en met PayPal betaald, maar er blijft zowel "Continue" als "Assessed" staan.
heb met IE proberen te betalen..![]()
ik heb bij DX al een product request gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan als je een gewenst product gevonden hebt een "Enquiry" doen, dus aan prijsaanvraag.
Krijg je vast een email terug met hoeveel / hoe je moet betalenhopelijk doen ze dat
maar als ik iets request, met link en al, nemen ze m dan sowieso?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik zou even controleren of bij je Paypal geld af is geboekt. En contact opnemen met Mistertao. Want wat jij nu hebt klopt nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef thethoryd het volgende:
oke, hier nog een keer mijn probleem;
[ afbeelding ]
Heb al op continue gedrukt en met PayPal betaald, maar er blijft zowel "Continue" als "Assessed" staan.
heb met IE proberen te betalen..
Na mijn betaling komt de order metteen bij "order history" te staan en lopende orders als "Proccesing"
Excuseer, was mobiel dus de vorige pages niet gelezen.quote:Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Probeer de volgende keer dat ik in een Chinese gevangenis zit, vrouwen te lokken met een cute magic body massager.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dames die een week posten in dit topic krijgen van mij gratis varkens, om deze homobar te sluiten.
2 weken verder, nul varkens verzonden![]()
Nice, dan ga ik 'ns rondkijkenquote:
Ik zag net ook nog een zwik kortingscodes in m'n mail. Geen idee wat er nog van geldig zijn en welke al gepost zijn, zal ze zo uitzoeken.![]()
Bijna nooit. Enige wat ik aangevraagd heb en er na een hele tijd uiteindelijk ook is gekomen, waren die equalizer-shirts. En dat zal vast niet door mijn aanvraag geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb bij DX al een product request gedaanhopelijk doen ze dat
maar als ik iets request, met link en al, nemen ze m dan sowieso?![]()
Ik niet, chinaprices.us is snel(nieuwe engine) en heeft volgens mij ook meer webshops + opties...quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:45 schreef BigD033 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen diechinacheep gebruiken ipv chinaprices ?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Iedereen hier heeft het over mr tao, hebben mensen al daadwerkelijk pakketjes thuis ontvangen? zo ja tevreden over levertijd/service?![]()
![]()
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?![]()
Twee pakketjes ontvangen, primaa levertijd 3 weekjes ongeveer vanaf aankoop tot thuis aankomstquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef ItWasWritten het volgende:
Iedereen hier heeft het over mr tao, hebben mensen al daadwerkelijk pakketjes thuis ontvangen? zo ja tevreden over levertijd/service?
En 't zat in de plastic vuilniszak net als BIC, met ládingen bubblewrap, prima verpakt dusDit is in dit topic al ten sprake gekomen, als je even had gelezen had je het geweten. Ze zijn pas sinds deze week 'beschikbaar' als PRE-order. Dus je kan ze nog niet hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[ afbeelding ]
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?
Had ik niet laatst gewoon een 10% Focalwide coupon te pakken?
Gewoon via retailmenot of tjoos geloof ik.
Vandaag m'n 3 x CK-700 van Focal ontvangen.Net iets meer dan ¤3,-/stuk.
Ook m'n Ultimate Ears MetroFi 220vi ontvangen. Wel fijn, zeker omdat die controltalkshizzle daarop gewoon ook werkt met je smartphone. Bass is zeker aanwezig, maar de middentonen klinken ver weg en wat dofjes. Via Ebay trouwens.Anders let je ff op. Hij is als pre-order beschikbaar en voor early adopters extra goedkoop nu. Maar wel pas leverbaar in de tweede week van november...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[ afbeelding ]
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef witbiertje het volgende:
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling.![]()
![]()
Hè hè. Gisteren hebben ze voor mij ook o.a. zo'n RayBan-achtige zonnebril opgestuurd. Ik ben benieuwd.... totale waarde van pakketje trouwens <20 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Joh.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.![]()
![]()
Ik ben nu redelijk bekend hier, heb ook al een tiental bestellingen geplaatst bij FP, BIC, DX etc. Ik kan alleen nergens een grote horloge vinden die op die van TW Steel lijkt. Iemand tips?![]()
we praten hier niet over nep productenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef nhero het volgende:
Ik ben nu redelijk bekend hier, heb ook al een tiental bestellingen geplaatst bij FP, BIC, DX etc. Ik kan alleen nergens een grote horloge vinden die op die van TW Steel lijkt. Iemand tips?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ja, heb een ticket aangemaakt, dat dit niet de bedoeling was. Krijg nu 3 nieuwe opgestuurd!![]()
![]()
Als het er alleen op lijkt en geen replica is, is het toch geen namaak?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten
(of haak ik nu in op een oude discussie?)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Er hoeft niet perse een origineel merk/logo op te staan, ik was gewoon benieuwd of jullie een site weten waar deze verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten![]()
Zojuist deze binnen: (niet voor mezelf)
Hebben ze die kat in een verpakking voor een Minne Mouse uitvoering gevrot. Puntige oortjes ipv ronde oortjes en te lange pootjes. Het paste dus voor geen meter.
Gekke Chinezen.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
I know...quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.![]()
![]()
Wat de neuk...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef Dromer het volgende:
Zojuist deze binnen: (niet voor mezelf)
[ afbeelding ]
Hebben ze die kat in een verpakking voor een Minne Mouse uitvoering gevrot. Puntige oortjes ipv ronde oortjes en te lange pootjes. Het paste dus voor geen meter.
Gekke Chinezen.![]()
![]()
Vandaag mijn N3i's binnen, helaas doet 1 oortje het niet.
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Zo doet Thomas dat inderdaad. Geen gedoe met opsturen naar China voor reparatie e.d., goed systeem.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Precies hetzelfde had ik ook trouwens. Retour gestuurd en vond ze toch niet helemaal mijn ding anywayz, dus terugstorting.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Moet je dat dan filmen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
![]()
Foto, as seen on bijvoorbeeld: http://translate.googleus(...)uLMSSPHoiw#msg116175
Dan moet je 2 foto's maken op een andere tafel, kun je over een tijdje toch nep claimen met de 2e foto![]()
![]()
Of gewoon photoshoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dan moet je 2 foto's maken op een andere tafel, kun je over een tijdje toch nep claimen met de 2e foto
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 24-09-2011 21:59:21 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vanmorgen een bestelling gedaan bij BIC. Zie nu dat hij 3 uur later(!) al verstuurd was, maar wel naar het verkeerde adres. Komt geloof ik omdat mijn oude adres nog altijd als default bekend staat bij Paypal, want ik had hem zeker niet opgegeven. Bij mijn orderstatus staat ook gewoon mijn nieuwe adres. Maar goed, het is het adres van mijn ouders, dus erg is het niet.
Omdat mijn huidige Apple Magic Mouse RSI lijkt te stimuleren heb ik deze aangeschaft als eerste bestelling bij mistertao:![]()
![]()
Heeft er iemand al een nep autostuur besteld bij de Chineesjes
http://www.autojunk.nl/20(...)ijn-levensgevaarlijk
Eindig je zo in de sloot.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Die gast mag deze ook wel eens testen:quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand al een nep autostuur besteld bij de Chineesjes
http://www.autojunk.nl/20(...)ijn-levensgevaarlijk
Eindig je zo in de sloot.
http://www.dealextreme.co(...)le-blade-4-pack-9299![]()
![]()
Dude...quote:Google it
http://www.google.nl/#scl(...)ao+computer+hardware
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Dude...Google it
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.
Ach, ik had ook wel een linkje erbij kunnen zetten. ¤18,58 met shipping in ieder geval.![]()
![]()
Hebben die Chinezen weer een of andere holiday? Krijg geen antwoord van mistertao klantenservice :-(![]()
Die korting op mistertao hè, bij aankoop van meerdere producten. Moet dat per se dát product zijn, of telt het totaal van die verkoper?
Als ik 5 shirts bestel van dezelfde verkoper, moet ik dan 5x het volle pond betalen?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Salamanderrr het volgende:
Korting is enkel op de commissie en niet op het product zelf.
Dit bedoel ik![]()
zodan, dacht even wat bij MisterTao te bestellen, is de shipping 2 keer zo duur als de items...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Tja, dat is taobao en zijn sellers hé. En echt heel erg afhankelijk van wat je koopt iets goedkoops maar 'zwaars' is etc..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Marco001 het volgende:
zodan, dacht even wat bij MisterTao te bestellen, is de shipping 2 keer zo duur als de items...
Moet tenslotte nog via pakketdienst naar andere kant van de wereld.. en dat is niet écht heel goedkoop.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
zo net wat lekkere winterkleding besteld..
kom over 5 weken thuis in NL na 1 jaar lang 30+graden te hebben gehad.. zal het dus wel nodig hebben..
moest afrekenen.. 156 USDvoor
Leuke jas & Jeans & Riem van bekend merk
Luchtschoenen en een
nu nog hopen dat ik het pas..
heb maat XXXL doorgegeven voor de jas..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Waar heb je het besteld? Ik heb weleens voor de lol geprobeerd te kijken op mistertao of tradetang, maar vond er niets voor mij bij.![]()
nu via MR. Tao bij taobao..
heb zelf vele goede ervaringen met tradetang.
en anders ioffer.com ook een goede website!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
http://www.tradetang.com/(...)/102564-2300796.html
ook weer eens een Tradetang bestelling gedaan
Dat maakt mijn tradetang bestelling nummer 27 en een totaal van 4520 USD
maar goed ik kan straks weer netjes bij klanten komen( zakelijk gekocht
)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Wehkamp e.d. hebben toch ook wel eens een net pak voor 39~59 euro?
maar dan heb je geen mooi geel pakketje voor de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog opzoek naar een rolze overhemd en/of stropdas![]()
pink word het weer deze winter!
Rond nieuwjaar is het helft van de helft, dan koop je pakken in Nederland![]()
Dit was altijd zo'n leuke klok bij de Chinees maar veel te duur. 25 euro bij de Aldi deze zaterdag![]()
![]()
![]()
heerlijk die chinese webshops!![]()
Zit er aan te denken om een goedkope tablet te kopen. Ik heb er weinig verstand van, maar na enig zoekwerk op dealextreme lijkt dit me wel een goede:
http://tinyurl.com/3vgc28j
Wat ik zoek is:
+/- 10 inch
Goede prijs kwaliteit verhouding
Zo snel mogelijk
Lange batterijduur (6+ uur?)
Zou het vooral willen gebruiken om films te kijken in de trein, en eventueel wat aantekeningen maken op school. Als dit niks is en het wordt veel duurder hoeft het voor mij al niet meer: zo hard heb ik het niet nodig, maar voor zo'n prijs is het wel leuk. Meningen, alternatieven?![]()
Ik zou even in het tablet topic gaan vragenquote:Op zondag 25 september 2011 10:41 schreef Robbiee het volgende:
Zit er aan te denken om een goedkope tablet te kopen. Ik heb er weinig verstand van, maar na enig zoekwerk op dealextreme lijkt dit me wel een goede:
Wat ik zoek is:
+/- 10 inch
Zo snel mogelijk
Zou het vooral willen gebruiken om films te kijken in de trein, en eventueel wat aantekeningen maken op school. Als dit niks is en het wordt veel duurder hoeft het voor mij al niet meer: zo hard heb ik het niet nodig, maar voor zo'n prijs is het wel leuk. Meningen, alternatieven?Daar hebben ze er meer verstand van en halen ze ook geneog tablets van de andere kant van de wereld.
Maar die sowiso niet doen, resistief touchscreen is iritant
Je bedoelt die gezellige naam?quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
heerlijk die chinese webshops!
[ afbeelding ]
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Haha sorry, was niet lui bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dude...Google it
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.. Is sowieso wel handig denk ik in dit topic om dat soort dingen te vermelden of een linkje erbij te zetten
![]()
![]()
dat is lang geleden.quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]BAM dit is 3KB![]()
beyblades!quote:spuiten met deo en dan als ze bij elkaar kwamen WOEF (vonkjes)
Hier heb ik nog over getwijfeld toen ik ze voor 40 euro ergens zag. Dat wordt naar de Aldi zaterdag. Thanks voor de tip!quote:Op zondag 25 september 2011 10:10 schreef monkeybrain het volgende:
Rond nieuwjaar is het helft van de helft, dan koop je pakken in Nederland![]()
Dit was altijd zo'n leuke klok bij de Chinees maar veel te duur. 25 euro bij de Aldi deze zaterdag![]()
[ afbeelding ]![]()
Via 8650 processor zit ook veel in tablets van 50 dollar uit china, niks voor in de trein, Als je een budget 10'' tablet wil heb je keuze uit:quote:Op zondag 25 september 2011 10:41 schreef Robbiee het volgende:
Wat ik zoek is:
+/- 10 inch
Zo snel mogelijk
Zou het vooral willen gebruiken om films te kijken in de trein, en eventueel wat aantekeningen maken op school. Als dit niks is en het wordt veel duurder hoeft het voor mij al niet meer: zo hard heb ik het niet nodig, maar voor zo'n prijs is het wel leuk. Meningen, alternatieven?
- Point of view tegra(used)
- Archos 101 IT (used)
- Superpad 2 (nieuw)
Kijk bij DIG eens in het android tablet topic, daar staat waar je op kunt letten bij aanschaf en je komt er veel tablets tegen die op dit moment ''hot'' zijn...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Voor de zaklampkenners:
Als ik de meest felle wil wat is dan aan te raden -->
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!![]()
Jeuh gisteren vanuit Singapore mijn bestelde spullen binnengehad. En werken als een tierelier![]()
Ga ik vaker doen voor zo weinig euro.
Aanschaf: 14-09
Ontvangen: 24-09♥ K, N, R en F ♥![]()
En die spullen warenquote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Jeuh gisteren vanuit Singapore mijn bestelde spullen binnengehad. En werken als een tierelier![]()
Ga ik vaker doen voor zo weinig euro.
Aanschaf: 14-09
Ontvangen: 24-09? ( zulke dingen dien je gewoon in je berich te zetten, dan word het topic niet vol gespamt met vragen zoals ik ze nu stel
)..
![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 08:04 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/102564-2300796.html
ook weer eens een Tradetang bestelling gedaan
Dat maakt mijn tradetang bestelling nummer 27 en een totaal van 4520 USD
maar goed ik kan straks weer netjes bij klanten komen( zakelijk gekocht
)
quote:Op zondag 25 september 2011 08:42 schreef revpolen het volgende:
maar dan heb je geen mooi geel pakketje voor de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kostuum/pak uit China!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog opzoek naar een rolze overhemd en/of stropdas![]()
pink word het weer deze winter!Daar krijg ik echt geen goed voorgevoel bij. Hoe zit het dan met de kwaliteit? Zelfde als dezelfde prijsrange van bijv. (idd) Wehkamp?
Opzich wel geinig though, maar ik ben als 20-jarige student geen kostuum nodig, hooguit een bruiloft maar dan wil ik liever ook iets goeds hebben, geen ding wat uit elkaar valt bij wijze van spreken...![]()
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef marco_sire het volgende:
Voor de zaklampkenners:
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!
"best 50 euro's spend ever"
(eigenlijk wastie gratis, want de verkoper heeft om onduidelijke reden al het geld, inclusief het geld van de 2x saik SA15 teruggestort vorige week, en vervolgens een positieve review bij mijn account achter gelaten)
not my problem..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
dat is best wel chillquote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..
(eigenlijk wastie gratis, want de verkoper heeft om onduidelijke reden al het geld, inclusief het geld van de 2x saik SA15 teruggestort vorige week, en vervolgens een positieve review bij mijn account achter gelaten)
not my problem..我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Zie veel muizen voorbij komen. Alles in mij (na de eerste keer zelf m'n neus gestoten te hebben) zegt dat muizen uit China geen goed idee is. (1 poging gedaan met een DX noname muis, deze kraakte langs alle kanten en na ongeveer 3 maanden maakten de batterijen niet genoeg contact meer -> prullenbak) Maar toch zit ik elke keer weer te kijken naar Chinamuizen.
Heb hier een in NL gekochte budget gaming muis van Sharkoon, welke ook niet echt duur was, maar gewoonweg kraakt. Zulke build quality is dus niet alleen voorbehouden aan China zo blijkt.Dus uhm.. Ervaringen opsten met muizen als deze binnen zijn much?
Common sense is my super power. What's yours?
ja wist, maar plat vertaald...quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!
Zie veel muizen voorbij komen. Alles in mij (na de eerste keer zelf m'n neus gestoten te hebben) zegt dat muizen uit China geen goed idee is. (1 poging gedaan met een DX noname muis, deze kraakte langs alle kanten en na ongeveer 3 maanden maakten de batterijen niet genoeg contact meer -> prullenbak) Maar toch zit ik elke keer weer te kijken naar Chinamuizen.
Heb hier een in NL gekochte budget gaming muis van Sharkoon, welke ook niet echt duur was, maar gewoonweg kraakt. Zulke build quality is dus niet alleen voorbehouden aan China zo blijkt.Dus uhm.. Ervaringen opsten met muizen als deze binnen zijn much?
Oh, maar toch een homoniem dat m.i. niet snel gebruikt zal worden door iemand die native English spreekt. Als je bv. Amerikaanse artikelen kunt vinden met deze naam slik ik m'n woorden wel in.quote:
(ben wel benieuwd eigenlijk)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
U bent bekend met sterrenbeeld Kreeft?quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oh, maar toch een homoniem dat m.i. niet snel gebruikt zal worden door iemand die native English spreekt. Als je bv. Amerikaanse artikelen kunt vinden met deze naam slik ik m'n woorden wel in.
(ben wel benieuwd eigenlijk)
Best ever? Dat is nogal wat.....(trouwens geen vraag op mijn antwoord hahaha).quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..
not my problem..
Gratiz flashlight wil ik ook wel! Heb je toevallig een linkje.![]()
De WBO is er wel weg van.quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U bent bekend met sterrenbeeld Kreeft?
http://wiki.worldbeyblade.org/index.php?title=Dark_Cancer_CH120SFI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hier ook, vannochtend ook al even.. ze zouden toch niet ge D-dossed worden?quote:
Handig misschien, (sociaal) verplicht nog altijd niet natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef Tjado het volgende:
[..]
Haha sorry, was niet lui bedoeld ofzo. Is sowieso wel handig denk ik in dit topic om dat soort dingen te vermelden of een linkje erbij te zetten
Ik begrijp niet waarom, als je alle info die je benodigd hebt, niet zelf even probeert te kijken hoe iets nu zit. Is een stukje zelfstandigheid waardoor je sneller antwoord hebt en andere niet tot 'last' bent. Ik bedoel, helpen doen we graag, maar iets doen wat een ander zelf ook met gemak kan, dat sparen we ons liever natuurlijk; ik in ieder geval.
Ik moet m'n aantal posts in deze reeks omlaag brengen moet je weten...
'Lang geleden' jonge...quote:'Flippo's', die waren pas lang geleden.
Ik vind de 6x CREE LED (Romisen RC-T6) eigenlijk fijner dan de SkyRay (3x CREE LED). Die laatste heeft meer een wazige focus op de bundel, is weliswaar wat feller (maar eigenlijk niet zo heel veel van te merken vind ik), de bediening van de knop op de zijkant en de modes vind ik ook fijner dan die bij de SkyRay en de Romisen is nog goedkoper ook.quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef marco_sire het volgende:
Voor de zaklampkenners:
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!Ik was de eerste. Maar ja, ik ben dan ook RaZ van MP4Nation.quote:Op zondag 25 september 2011 17:26 schreef Koen. het volgende:
Zijn er al veel mensen die de Brainwavz HM3 besteld hebben?Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!
Je kunt beter jaren plezier van een oerdegelijke en superfijne muis hebben, dan er 5 per jaar verslijten, weliswaar goedkoop zijn, maar niet oerdegelijk en eigenlijk ook niet fijn in gebruik en je jezelf dus tekort doet en zoveel meer plezier hebt van een goeie en het geld er ook makkelijk uit haalt.
Ik bedoel, mijn muis is een Logitech M705, gekocht een jaar geleden ofzo ergens, was iets van ¤35,-. Superfijn om mee te werken, zeker vanwege het 'flywheel scrolling' en de batterijen die erbijkwamen (non-rechargable) zitten er nog altijd in, schijnen nog twee jaar mee te gaan ook. Laten we zeggen dat ik die opmaak, dan betaal ik een kleine 12 euro per jaar om een superfijne muis te gebruiken. Dat lijkt me een betere optie dan elk jaar 2 kutmuisjes van 6 euro/stuk te gebruiken.Natuurlijk heeft China ook heus wel goede muizen, maar die zijn dan haast van dezelfde prijs als kwaliteitsmuizen op de westerse markt. Ik heb zoveel crappy muizen al versleten, met koordhaspel, minimuisjes, bedraad, draadloos, optisch, met laser, altijd merkloos, van een crapmerk en eentje wat duurder van Medion met oplaadstation maar het is gewoon allemaal prut dat snel kapot gaat. Een muis gebruik je zowat dag in dag uit, dat moet gewoon goed voor elkaar zijn.
Imho uiteraard.
Dat is natuurlijk ook weer een vraag die eigenlijk niet gesteld hoeft te worden met tegenwoordig sites als www.watchmouse.com/nl/checkit.php en www.downornot.com .quote:Misschien een idee om in de OP te plakken...
Over muizen en allerlei andere computerspullen gesproken...
Ik heb een theorie dat sommige fabrikanten keyboard loggers/backdoors in dit soort producten verwerken voor de buitenlandse markt.
Vaak krijg je zo'n vaag OEM apparaat zonder handleiding, naam en geen hond die zoiets controleert. Ook bruikbaar voor een hele leuke internet hoax, een paar overtuigende foto's maken van bepaalde cheapo Ebay producten![]()
![]()
Ik heb me heldere ochtendkop ingelogd op PayPal via een onveilige link, ben ik achtergekomen.
Een emailtje van paypal@info.paypal.nl dat zei dat ik m'n email nog moest bevestigen. Email zag er heel authentiek uit, maar goed het blijkt dus gewoon phishing te zijn.
Heb meteen m'n wachtwoord en beveiligingsvragen veranderd. Wat kan ik nog meer doen, of is dat alles wat ik kan doen om misbruik van mijn account te voorkomen?
Bedankt!![]()
Met een ander wachtwoord hebben ze niets aan je oude wachtwoord, toch?
Je kunt paypal even bellen, voor de zekerheid.![]()
- Wireless usb transmitter omgerekend incl. verzendkosten ¤ 5,50quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
En die spullen waren? ( zulke dingen dien je gewoon in je berich te zetten, dan word het topic niet vol gespamt met vragen zoals ik ze nu stel
)..
- USB - Y kabel (2 usb 1 mini usb) ¤1,12
Besteld via Ebay♥ K, N, R en F ♥![]()
2 bedoel je? Of is de dollar t.o.v. de euro zo sterk opeens?quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef Marco001 het volgende:
zo, net een Shark Watch besteld via Ebay.. 28 euro
Of is dat die army-style watch met 'goud' en 'zilver'?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
@ Revpolen: als je je pak binnen hebt, zou je dan wel 'ns wat foto's kunnen plaatsen, ben wel benieuwd hoe die d'r uitzien.![]()
![]()
Mensen even opletten op www.mistertao.com!
Werd net ineens naar "kopie" re-redirect ...
"http://mrtao.ru" .. lijkt me geen goed idee om daar in te loggen!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://www.ebay.com/itm/N(...)c19&autorefresh=true maar dan 31 aus dollar..quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
2 bedoel je? Of is de dollar t.o.v. de euro zo sterk opeens?
Of is dat die army-style watch met 'goud' en 'zilver'?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoperquote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef tokko1 het volgende:
Mensen even opletten op www.mistertao.com!
Werd net ineens naar "kopie" re-redirect ...
"http://mrtao.ru" .. lijkt me geen goed idee om daar in te loggen!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoper
Toch klikken...quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoper![]()
![]()
Kook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef Koen. het volgende:
FP's nieuwe website:
http://v3.focalprice.com/
Ik vind het niet mooi.Te veel wit en oogt wat 'flat' en 'onoverzichtelijk'.
Het logo vind ik er ook niet beter op geworden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar eens dat horloge op ebay gekocht bij supermallchi is maar 6 euro en ziet er erg mooi uit ben benieuwd![]()
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef mtchel112 het volgende:
Maar eens dat horloge op ebay gekocht bij supermallchi is maar 6 euro en ziet er erg mooi uit ben benieuwd
Nieuw account though, its pgr![]()
![]()
Ach zo, iets meer high-end dus.quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)c19&autorefresh=true maar dan 31 aus dollar..Let me know how it works.
Deze zien er ook wel tofjes uit: http://www.ebay.com/itm/w(...)ageName=STRK:MESE:IT
Maar lijken me zo übersized.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die zwarte 'Japan movt black sport watch', die wel geinig is, maar erg oversized, de lak er na een tijdje mee ophoudt en de secondewijzer in het huisje rondzwerft? Leuk inderdaad, maar niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef mtchel112 het volgende:
Maar eens dat horloge op ebay gekocht bij supermallchi is maar 6 euro en ziet er erg mooi uit ben benieuwdThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
voor het dagelijks gebruik heb ik een andere uit china die hier niet besproken mag worden:p was 60 euro maar wel topkwaliteitquote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die zwarte 'Japan movt black sport watch', die wel geinig is, maar erg oversized, de lak er na een tijdje mee ophoudt en de secondewijzer in het huisje rondzwerft? Leuk inderdaad, maar niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.![]()
ik heb mijne besteld bij 356*1online ofzoiets.. free shippingquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, iets meer high-end dus.Let me know how it works.
Deze zien er ook wel tofjes uit: http://www.ebay.com/itm/w(...)ageName=STRK:MESE:IT
Maar lijken me zo übersized.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik gebruik vaker m'n goedkope Curren en Shark uit China, dan m'n Seiko van de V&D.quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voor het dagelijks gebruik heb ik een andere uit china die hier niet besproken mag worden:p was 60 euro maar wel topkwaliteit
Free shipping.quote:Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik heb mijne besteld bij 356*1online ofzoiets.. free shipping
Waarom is het vanuit China eigenlijk altijd retegoedkoop en andersom niet?Qua handling is er toch weinig verschil? Hoewel, wat betalen die webshops eigenlijk voor verzending? Zal eens kijken, drie verpakkingen met daarin oordopjes (CK-700) in een grote envelop 3 random op de verpakking verspreid geplaatste postzegels met een totale waarde van 35 HKD cent, dat is nog geen 5ct! Unglaublich.
Moet je eens proberen te vragen hoe duur het is om iets terug te sturen. Ik moest m'n Kodak Zx3 naar Duitsland (iBood), buurland, Schengen en weet ik wat, terugsturen, 13 euro per normale postdienst, 16 euro met UPS.
Shiz, die Shark, is dat wat? beetje goede kwaliteit?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Neem daarvoor mijn sum-up post door: Chinese Webshops topic #152 Waar we weer iets langer gaan wachten!quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Marco001 het volgende:
Shiz, die Shark, is dat wat? beetje goede kwaliteit?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
kan je even een foto maken s'nachts?quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
not my problem..我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Romisen i.i.g.:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel...Of een hit van een HID-je?
Mijn Romisen RC-T6 (6xQ5)... (exposure camera op -2, ik had net pizza gebakken en de oven walmde goed):The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe kon je bij DX ook alweer verzoeken of ze je horloges extra willen inpakken?Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Als je je bestelling geplaatst hebt even een berrichtje achteraan doen dat je 'm extra ingepakt wiltquote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe kon je bij DX ook alweer verzoeken of ze je horloges extra willen inpakken?
(Of bestel m'n bij een andere site die beter is dan DX)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zoals?quote:Op maandag 26 september 2011 17:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je je bestelling geplaatst hebt even een berrichtje achteraan doen dat je 'm extra ingepakt wilt
(Of bestel m'n bij een andere site die beter is dan DX)Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.![]()
Afhankelijk van het horloge dat jij wilt gaan bestellen natuurlijk.quote:
Maar shops die ik over het algemeen kan aanraden zijn die uit de OP.
En in het speciaal:
Lightake (van Jack)
Buyincoins
Focalprice
Pandawill
Succes
Heb van lightake deze tracking nummer..
RA233044866CN
Maar het is een RA?
normaal is hongkongpost toch RR?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
is goed, moet je wel nog ff 1 maandje wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
@ Revpolen: als je je pak binnen hebt, zou je dan wel 'ns wat foto's kunnen plaatsen, ben wel benieuwd hoe die d'r uitzien.
Ra is van China Air Postquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef revpolen het volgende:
Heb van lightake deze tracking nummer..
RA233044866CN
Maar het is een RA?
normaal is hongkongpost toch RR?
Dus ook gewoon tracking nr hoor
(Ps. via www.packagetrackr.com herkent hij automatisch wat het is)
quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
is goed, moet je wel nog ff 1 maandje wachten![]()
![]()
Deze besteld
http://lightake.com/detai(...)ekday_Display_Black_(Gift_Box_Included)-29921
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Die site is echt awesome met zijn kaartje. Die van mij zit ergens in het midden oosten al een paar dagen. Wat ie daar aant doen is weet ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ra is van China Air Post
Dus ook gewoon tracking nr hoor
(Ps. via www.packagetrackr.com herkent hij automatisch wat het is)
![]()
![]()
ff fatsoenlijk linkje?quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg![]()
lol, ik krijg ineens een random mail van mp4nation dat het gewicht van mijn pakketje 451 gram is. Terwijl ik er niks heb besteldGaan ze nu cadeautjes sturen?
![]()
![]()
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.quote:
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef ElmoFan het volgende:
lol, ik krijg ineens een random mail van mp4nation dat het gewicht van mijn pakketje 451 gram is. Terwijl ik er niks heb besteldGaan ze nu cadeautjes sturen?
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.![]()
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 18:21:02 ]![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
[..]
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.Zucht.
Oh, op die manier.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?![]()
Nou ja, houd je brievenbus dan maar in de gaten.
Je kunt het natuurlijk navragen hoe dat zit, maar iets met slapende honden...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
en dan ook niet zo maar iets, gewoon bijna een halve kiloquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zucht.
[..]
Oh, op die manier.![]()
Nou ja, houd je brievenbus dan maar in de gaten.
Je kunt het natuurlijk navragen hoe dat zit, maar iets met slapende honden...![]()
![]()
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'.Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.
Als je 12 bent past ie wel bij je.quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
Ik waag het er 's op en ga een Wiimote kloon proberen. De reviews van het ding zijn wel aardig en het kost weer geen drol vergeleken met een echte. Een Motionplus heb ik er ook bij besteld. (die dingen schijnen ook populair te zijn bij helicopterbouwers?)
[ Bericht 9% gewijzigd door Dromer op 26-09-2011 19:28:00 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Tablet van 451 gram klinkt niet heel raarquote:Op maandag 26 september 2011 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'.Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.
(5/7 inch).
Die seller die hier in het topic staat (van Shark horloges) is wel heel duur!
http://myworld.ebay.com/titina_koo/
Heb ik de mijne weg, die is goedkoper.
[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 26-09-2011 19:13:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik besluit toch maar account aan te maken op ebay.
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx![]()
Maak je je account op ebay.nl? of .comquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnxMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
uhh .com . dat horloge wat net voorbij kwam wilde ik toch maar bestellen en heb toen op register geklikt. moet ik eff account proberen aan te maken op .nl ? toch wel raar want land wel gewoon NL ingevoerd. thnx voor snelle antwoord!
-edit- nu maar gewoon eff account aangemaakt op .nl
[ Bericht 10% gewijzigd door ebutyouyou op 26-09-2011 19:56:47 ]![]()
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic niet eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic neit eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..
Zouden ze nog DIY glow in the dark dinoskelleten hebben? Die heb ik zo ooit nog eens gehad bij een wekelijkse magazine waarin ook 3D-prenten van dino's stonden. Ik was ook lid van de Wordt vervolgd-club.
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx![]()
En bij State kun je creatief zijn:quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikken
"Bedankt postbode!" of "Sorry postbode!"![]()
![]()
![]()
Skittlesquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!
Zouden ze nog DIY glow in the dark dinoskelleten hebben? Die heb ik zo ooit nog eens gehad bij een wekelijkse magazine waarin ook 3D-prenten van dino's stonden. Ik was ook lid van de Wordt vervolgd-club.(moet hier ook nog zo'n jojo hebben)
Flippo's (hoeveel albums wil je?, voetbal, loonie, pokemon, rond, 5 kantig etc)
Pokémon![]()
Nu nog even een nieuwe TT bedenken...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zeg, wel netjes blijven hè.Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Skittles(moet hier ook nog zo'n jojo hebben)
Flippo's (hoeveel albums wil je?, voetbal, loonie, pokemon, rond, 5 kantig etc)
Pokémon![]()
Nu nog even een nieuwe TT bedenken...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde vandaag tijdens een college eens wat over Chinashopping, nu kan ik voor een man of 5/6 oordopjes gaan bestellen
Bazenflippo'squote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
Zeg, wel netjes blijven hè.
[..]
Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.
TT: Met china-addicts who can't resistThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo liep ik over de kermis met een vriendin vanmiddag. Bij alle goktentjes wees ze Chinees spul aan: "Dat wil ik!"
Die is nu goed aan het bestellen op buyincoins volgens mij![]()
![]()
DX heeft weer een nieuwe shop door paypal:
Jouw lasers (link staat op hoofdsite van DX)
Net 1 dag online en kijk eens hoe goed de reviews zijn:
quote:Pretty powerful. Can light up to 3 km in town.quote:Body robust and manageable. Great built quality!quote:Very easy to use. If you want to show stars with your friends, you can.Vast gestuurd met ultra fast cute shipping for friendquote:If you want to mount a night club, you can.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je het binnen hebt -----> ladequote:Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo liep ik over de kermis met een vriendin vanmiddag. Bij alle goktentjes wees ze Chinees spul aan: "Dat wil ik!"
Die is nu goed aan het bestellen op buyincoins volgens mij
Even een review:
Tripod voor camera's
+ Prijs; erg goedkoop
+ Handigheid; In alle hoeken wel te buigen en zo altijd wel waterpas te krijgen
- Lam; Mijn bovenste stukje was al een tikkeltje lam bij het kopen. Een zware Canon 450D kan die nauwelijks houden.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: