http://www.mistertao.com/help/order_status.htmlquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:33 schreef thethoryd het volgende:
eehm kan iemand me dit uitleggen?
Eerste keer bij mistertao, en er staat dat ik heb betaald, maar bij Status staat "Assesed"..... klopt dit?
Alvast bedankt
Coupon code is invalid helaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, had ik ook al gepmmed..
(voor de mensen die het nog niet snappen, mijn reccomender naam voor BIC en Mistertao is de zelfde als de nickname die ik hier op Fok! heb)
En voor de mensen die graag korting willen bij Tinydeal:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
CK-800'sVrijwel evengoed als de Alpha's zo niet beter.
Ik vind ze ook stijlvoller en fijner in mijn oren zitten.
Beste oortjes van dit moment onder 10 dollar.
http://www.focalprice.com/detail_EP772R.html
Verder dezelfde specificaties als de CK700's.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Moos. het volgende:
[..]
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruitquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.
Net wakker, sorry![]()
Ja! Ons mag ik hopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics of kan ik hier weer invoegen?
quote:[..]
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef thethoryd het volgende:
Betaling bij Mistertao wil maar niet goed gaan....
Dames die een week posten in dit topic krijgen van mij gratis varkens, om deze homobar te sluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics?
hij is al geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
De flipperkast heeft een eenzame plek in de houtbak gevonden nadat hij verzopen wasWeet niet of ik hem nog probeer te redden nu de zomer voorbij is. Ik had nog wel een foto genomen voor hier (toen was hij al wel gruwelijk nat), eens de boel weer fatsoenlijk werkt post ik die nog.
Mistertao zag ik al, ik wacht op de kortingscode. Mooie kans om wat nieuwe shirtjes te bestellen. 100% katoen is schaars bij nederlandse dameskleding en op taobao staat genoeg.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef Downstar het volgende:
MISTERTAO COUPON
![]()
Ik heb dan eindelijk de coupon weten te regelen voor fok, om met korting te bestellen op de website:
www.mistertao.com
De kortingscode geeft 20 % korting op de fee
De code is 1 malig te gebruiken, echter kun je door het welbekende trucje met een punt of streepje in je gmailadres oneindig veel accounts aanmaken en daardoor dus bij elke bestelling profiteren van de korting.
De coupon blijft tot er met september 2012 geldig.
zie spoiler voor de code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:49 schreef revpolen het volgende:
hoe bestellen jullie bij mistertaobao.. ik vul me mandje, klik create order.. maar dan?
ik registreer me.. en wil inloggen maar hij blijft zeggen unknow email/username
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 07:51 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.
Bedankt voor de code trouwens, Downstar. Ik heb je als referral gebruikt. Iemand al iets ontvangen van mistertao?
Geen bluetooth muis besteld hier hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dankje!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |