Ik denk eerder gadgetverslaving. Er zijn nog 5 pakketjes onderweg, waarvan 1 bij de douane ligt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
Enige verklaring die ik kan bedenken is drugsgebruik...![]()
11-09. Razendsnel idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef Stevennn het volgende:
Waneer heb je die besteld dan? (snel bezorgd)
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Wauw, nog nooit zo snel meegemaaktMaar ik heb alleen nog maar bij DX besteld. Zal eens bij Focal rond gaan kijken
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.
Dat staat die bij mij ook nog steeds en je weet inmiddels waar mijn pakketje zich bevindt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,
Nummer 10!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:37 schreef Hojdhopper het volgende:
DX wharehouses in de VS en UK. Levertijden worden voor West Europa verkort tot 3 dagen.
Veelbelovend dat mailtje!
Jup, mailtje van BIC dat sitewide 5% korting isquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:19 schreef pgrferrari het volgende:
Kortingscode van 5% bij BIC:
5%ALLSITE
Ben jij toevallig recommender?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, mailtje van BIC dat sitewide 5% korting isEn een hele lading met 2 betalen 3 krijgen producten...
![]()
Icm een recommender heb je dan weer een mooie korting
Gewoon zijn naamquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben jij toevallig recommender?PM me ff dan.
Idd, had ik ook al gepmmed..quote:
Beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
En voor de mensen die graag korting willen bij Tinydeal:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!
Oneindig naar mijn weten, wou iets kopen bij TD dus ging nog even navragen of ze de code konden vernieuwen. Want vroeger hebben ze ook wel is een code voor Fok! uitgegeven. Had dat email adres nog ergensquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter![]()
Heb je die voor ons geregeld?![]()
En hoe vaak is deze bruikbaar?
Mooi, bij TD bestel ik nl ook vaakquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:
Zal wel weer ff kijken of ik meer codes kan regelen, is neem ik aan wel interesse voor?
MOET HEBBENquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]
Of gewoon een streepje met daarachter een tagquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef Poepoog het volgende:
Open gewoon twee accounts op BIC dan word je zelf je eigen referrer
tip 2 met een lang gmailadres kan je zoveel accounts aanmaken als je wil, met dezelfde emailadres. Kwestie van punten zetten in het adres.
Tevreden over deze reactie pm voor referrer.
O wacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 23-09-2011 15:24:21 ]
cool, maar ze gaan maar tot 1,5 khz? Ik wil ze eigenlijk wel hebben :pquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]
Persoonlijke noot van Raz:quote:***This item is on preorder and is scheduled to come into stock in the second week of November.***
Early bird pricing, ends Monday September 26, 2011: $49.50
Preorder pricing: $59.50
Retail pricing: $69.50
Tegen die tijd ben ik het vast vergeten, zou een leuk Sinterklaascadeautje zijn.quote:Hi All
I am proud to introduce our new Brainwavz HM3 headphones, these are our first headphones and fit into the entry level category. The HM3 headphones excel in the mids and lows, giving it an exciting and, importantly, fun sound signature.
Basically these are the headphone equivalent of the Brainwavz M2, but a little less of a punchy bass and better mids, overall they are a fun sounding earphone good for any genre of music.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Wat ben ik nou voor een neppert van een chinashopper.
Nee, ik ga nog wel ff navragen hoe dat kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |