ik heb maar 1 hart, ieder normaal mens heeft 1 hartquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef joe23 het volgende:
Kun je daar trouwens geen verkoper reviews vinden oid.? Want ik heb een mooi horloge gezien die maar door 1 iemand aangeboden word die 3 hartjes heeft, en vertrouw niet helemaal vandaar.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef FastFox91 het volgende:
Dealextreme heeft nu ook een warehouse in de UK. Goede zet.
quote:
Mail@mistertao.comquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Repeating het volgende:
Bij wie kan ik het beste zijn als ik een mail wil sturen naar mistertao?
Ja goh.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mail@mistertao.com
Succes, en zoek zelf is
Verkoper waar ik mijn muis weg heb heeft ook maar 4 hartjes, toch kwam het naar 12 dagen binnen, ja er is een risico maar alle sellers met 1k raiting+ zijn ook ooit begonnen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef joe23 het volgende:
Kun je daar trouwens geen verkoper reviews vinden oid.? Want ik heb een mooi horloge gezien die maar door 1 iemand aangeboden word die 3 hartjes heeft, en vertrouw niet helemaal vandaar.
Dat doe je aan je radio zodat je draadloos naar je radio kan afspelenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik begrijp dus echt niet wat dat moet voorstellen...Je hebt toch een headset, een telefoon en een mini-dongletje voor bluetooth... wat moet je met andere apparatuur?
Ik heb trouwens een pakketje gemist, staat alleen dat het om iets 'groß' gaat.Ben benieuwd.
Wat kan het allemaal zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik begrijp dus echt niet wat dat moet voorstellen...Je hebt toch een headset, een telefoon en een mini-dongletje voor bluetooth... wat moet je met andere apparatuur?
Ik heb trouwens een pakketje gemist, staat alleen dat het om iets 'groß' gaat.Ben benieuwd.
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat doe je aan je radio zodat je draadloos naar je radio kan afspelen
Geldverspilling.quote:
Zat net eens even aan het tellen, op dit moment zijn 5 van de 6 pakketjes die onderweg zijn oordopjes met een totale waarde van 65 euro xDquote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
[..]
Geldverspilling.
Ghehe, same here. Hifiman, Sunrise, 4 soorten brainwavz en nog een Beta onderweg. Ckdun onderweg :p Genoeg kanen meuk om een heel land mee te voorzien.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Hoeveel verschillende Xears en Brainwavz ik hier wel niet heb...
Dan ook nog een Sunrise, XKDUN en er komen nog zeker twee nieuwe en verschillende mijn kant op.
Ik ben inmiddels in gesprek met een farmaceutisch bedrijf dat oren op muizen kloont...
Mistertao is een site waar je van een chinese marktplaats kan kopen. Namelijk van www.taobao.com. Zoals je alles kan zien is hier alles Chinees..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:51 schreef Bankpasje het volgende:
dat mistertao hoe gaat dat precies in zijn werk?
moet ik het zien als een marktplaats voor chinezen?
Ik zoek een product, bestel het de verzendkosten worden berekend, en vervolgens verstuurd de verkoper het naar mij ?
Daarbij zie ik wel een mooie broek, alleen snap niks van de maten:
28 (2.16 Feet)
29 (2.23 Feet)
30 (2.31 Feet)
31 (2.39 Feet)
32 (2.46 Feet)
33 (2.54 Feet)
34 (2.62 Feet)
36 (2.77 Feet)
38 (2.92 Feet)
Ik heb in nederland 32-34 welke moet ik dan in godsnaam daar kiezen?
ik was dat, maar ik weet niet of zijn adres zomaar aan iedereen kan worden gegeven voor de algemene vragen( zoals vragen of een verkoper van taobao betrouwbaar is ...)quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ja goh.
Ik dacht dat jullie iemand beter kende bij mistertao.
Ik zit ff op die ebaysites te kijken, maar vind nergens die 3800lm. Doe ik iets vekeerd? Of moet je dat per ledje delen door 4 ofzo? Ik begrijp t niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Eigenlijk is hier menigeen geslaagd bij de Ebaywinkels van cyberport888 en cwtco. Met name wordt dan gekeken naar de modellen met meerdere LED-elementen (3, 5 of zelfs 6) en geclaimde outputlumen van 1600 / 3800. Verder bieden die stores genoeg andere inspiratie. Altijd ff crosschecken met www.chinaprices.us of het echt het goedkoopst is. Verder ook opletten of je soms CR123A- of 18650-accu's (en lader) nodig hebt.
Dan weet ik niet waarmee je kijkt, maar dat is dan niet met je ogen...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit ff op die ebaysites te kijken, maar vind nergens die 3800lm. Doe ik iets vekeerd? Of moet je dat per ledje delen door 4 ofzo? Ik begrijp t niet.
Excuus, ik begrijp geen reet van ebayquote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waarmee je kijkt, maar dat is dan niet met je ogen...
En veel begrepen van 'zoeken' heb je dan ook niet, want dan voeg je toch even '3800' toe aan de zoekterm?
http://www.ebay.com/sch/cyberport888/m.html?_nkw=cree+led+3800
http://www.ebay.com/sch/cwtco/m.html?_nkw=cree+led+3800
http://cgi.ebay.nl/3x-CRE(...)38b69b#ht_5978wt_905quote:Op donderdag 22 september 2011 13:57 schreef shiznuts het volgende:
Maar dan nog, die linkjes uit de quote, als je die volgt staan er onder de hits ook wel een paar met 3800 tussen, zowel in de titel als op de 'thumbnail' van het plaatje erbij.
Maar goed. Die is dus zeg maar hetzelfde als je ook hier tegenkomt: http://chinaprices.us/?q=3800+t6 , dus eigenlijk goedkoper uit via Chinese webshops, tenzij je iemand aftroeft bij het bieden op Ebay (en het item dus niet 'Buy now' is, let wel op de verzendkosten, anders denk je een koopje te hebben en is dat het nog altijd niet).
Als je je nieuwe oren hebt wil je dan een foto voor me maken? dan kan ik een chinees vragen om ook een paar:quote:Op donderdag 22 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Hoeveel verschillende Xears en Brainwavz ik hier wel niet heb...
Dan ook nog een Sunrise, XKDUN en er komen nog zeker twee nieuwe en verschillende mijn kant op.
Ik ben inmiddels in gesprek met een farmaceutisch bedrijf dat oren op muizen kloont...
Die heb ik ook (gehad)quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik was laatst aan het werk in het hotel (ben receptionist parttime) en ik zag een man met een zwaaiende chinese man in zijn horloge. Ik kwam niet meer bij van het lachen dus ik vroeg beleefd waar hij hem vandaan had toen zei die DealExtreme. Heb hem nu ook besteld. Geniaal!
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-21484
Die van Obama is ook wel ok.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ik was laatst aan het werk in het hotel (ben receptionist parttime) en ik zag een man met een zwaaiende chinese man in zijn horloge. Ik kwam niet meer bij van het lachen dus ik vroeg beleefd waar hij hem vandaan had toen zei die DealExtreme. Heb hem nu ook besteld. Geniaal!
http://www.dealextreme.co(...)al-wrist-watch-21484
Kan 'm niet vinden op DX. Linkje?quote:
Hij is uitverkocht...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan 'm niet vinden op DX. Linkje?
Ik denk eerder gadgetverslaving. Er zijn nog 5 pakketjes onderweg, waarvan 1 bij de douane ligt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
Enige verklaring die ik kan bedenken is drugsgebruik...![]()
11-09. Razendsnel idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef Stevennn het volgende:
Waneer heb je die besteld dan? (snel bezorgd)
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Stevennn het volgende:
Wauw, nog nooit zo snel meegemaaktMaar ik heb alleen nog maar bij DX besteld. Zal eens bij Focal rond gaan kijken
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Pakketje van DX op 20-08 besteld en ligt inmiddels bij douane. Geen succesverhaal dus dit keer.
Dat staat die bij mij ook nog steeds en je weet inmiddels waar mijn pakketje zich bevindt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik heb ook rond de 20e wat besteld bij DX. Status is nu: arrival at inward office of exchange, AMSTERDAM, NETHERLANDS,
Nummer 10!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:37 schreef Hojdhopper het volgende:
DX wharehouses in de VS en UK. Levertijden worden voor West Europa verkort tot 3 dagen.
Veelbelovend dat mailtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |