Tokko1 natuurlijk (@gmail.com)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Vanavond even wat bestellen bij MisterTao.com. Moet even iets van TB hebben. Maar er waren toch referral codes van wat mensen hier beschikbaar? Dan bestel ik wel even via die code, kan die persoon er ook nog wat aan verdienen/krijgen.
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?
Heb ik ook wat besteld. Ze kopen nu van de seller. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Vanavond even wat bestellen bij MisterTao.com. Moet even iets van TB hebben. Maar er waren toch referral codes van wat mensen hier beschikbaar? Dan bestel ik wel even via die code, kan die persoon er ook nog wat aan verdienen/krijgen.
Oh en MisterTao, eerste keer voor mij. Doen of niet? Gaat om een horloge van 300 Yuan. Of toch via andere agent?
waar kan je zien welke 3 halen 2 betalen is dan ?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
Bij BIC nu wat artikelen 3 voor 2.
Staan bij new products.
staat op de afb.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
waar kan je zien welke 3 halen 2 betalen is dan ?
De meeste dingen zijn wel betrouwbaar, de ene wat meer dan de andere.. ik zal even betrouwbaarheidsuitlegplaatje zoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef joe23 het volgende:
Is alles op MisterToa dan betrouwbaar? Of verschilt het per aanbieder (tenminste als ik het goed begrijp, want daar zitten toch verschillende aanbieders op?)
ahww oke, ik dacht dat de nieuwe producten op de homepage stonden onderaanquote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
staat op de afb.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
kan je een review maken over die muis?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, de eerste keer via die uitgestelde bankoverschrijving betalen en je rekening kiezen. Dan zal het een volgende keer wel direct gaan. Al heeft het bij mij wel een tijdje geduurd voordat ik eindelijk direct via PayPal kon betalen.
--
http://www.dealextreme.co(...)ck-130cm-cable-55296
Muis besteld @ DX. Staat nu al op Packaging ondanks dat hij volgens de pagina half oktober er pas weer is. Ben benieuwd, voor dat geld kan het een handige muis 'voor erbij' zijn. Als hij erg fijn is zal hij m'n primaire muis worden.
dit is incorrect, er wordt 5mW groen licht gegenereerd maar ook infrarood. Omdat er geen ir-filter opzit is het dus 5mW (groen) + misschien wel 20mW (infrarood) en de meetapparatuur bij de doaune maakt geen onderscheid tussen infrarood en zichtbare kleuren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neen. Alles tot en met 5 mW komt er gewoon langs.
Eigenlijk is dit de correcte link: http://www.buyincoins.com/categories/Promotion/quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
staat op de afb.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Zelf nu 2 pakketjes via MisterTao gedaan, beide keren zeer snel afgehandeld en naar mijn idee een zeer nette prijs (gewicht was ook goed geschat, en een eventueel verschil kun je terug claimen).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Skiet het volgende:
Hij staat nog niet op verzondenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ck-130cm-cable-55296
Muis besteld @ DX. Staat nu al op Packaging ondanks dat hij volgens de pagina half oktober er pas weer is. Ben benieuwd, voor dat geld kan het een handige muis 'voor erbij' zijn. Als hij erg fijn is zal hij m'n primaire muis worden.
Zou het wel 6 dubbel checken voordat je je dure camera er dan aan zou hangen (Je weet het niet met Chinese versies)quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
Als ze dit soort spul nou eens (erg) goedkoop gaan aanbieden daar...
[ afbeelding ]
Ik bedoel ook de onderdelen natuurlijk. Net als bovenstaande allemaal los verkrijgbaar en samen te voegen als bouwkit.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:05 schreef RobertNL het volgende:
Zou het wel 6 dubbel checken voordat je je dure camera er dan aan zou hangen (Je weet het niet met Chinese versies)
Prima, heb al drie orders geplaatst, maar voor de toekomst is z'n code natuurlijk altijd welkomquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Downstar het volgende:
Zoals misschien alwel bekend was heb ik een paar weken terug contact gehad met de directie van Mistertao. daar het één en ander uitgelegd over ons forum, en zodoende gevraagd voor een couponcode die te gebruiken is op Mistertao.
Ik heb toentertijd te horen gekregen dat ze nog in de beta fase waren en het erg druk hebben met het opbouwen van het systeem.
Nu heb ik zonet een berichtje gehad van ze dat het systeem zogoed als klaar is en ik eerdaags de code kan verwachten.
Dus mensen die nog grote orders willen plaatsen bij mistertao, nog even wachten op de coupon dus
ik ben er nog niet zeker van hoeveel procent korting we mogen verwachten, maar ik heb aangekaart dat er voor ons al een coupon beschikbaar is voor het BIC systeem met 7 % korting.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Prima, heb al drie orders geplaatst, maar voor de toekomst is z'n code natuurlijk altijd welkom
waarom geven ze die coupons eigenlijk aan forums?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik ben er nog niet zeker van hoeveel procent korting we mogen verwachten, maar ik heb aangekaart dat er voor ons al een coupon beschikbaar is voor het BIC systeem met 7 % korting.
Hoop dus ook zoiets voor Mistertao te mogen verwachten.
Stimulatie van dingen kopen ofcourse... waarom krijg je Überhaupt korting? Zodat je sneller iets koopt bij de desbetreffende winkelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef BigD033 het volgende:
[..]
waarom geven ze die coupons eigenlijk aan forums?
maar waarom aan een forum, waarom niet gewoon aan iedereen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Stimulatie van dingen kopen ofcourse... waarom krijg je Überhaupt korting? Zodat je sneller iets koopt bij de desbetreffende winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |