Ben jij toevallig recommender?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, mailtje van BIC dat sitewide 5% korting isEn een hele lading met 2 betalen 3 krijgen producten...
![]()
Icm een recommender heb je dan weer een mooie korting
Gewoon zijn naamquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben jij toevallig recommender?PM me ff dan.
Idd, had ik ook al gepmmed..quote:
Beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
En voor de mensen die graag korting willen bij Tinydeal:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!
Oneindig naar mijn weten, wou iets kopen bij TD dus ging nog even navragen of ze de code konden vernieuwen. Want vroeger hebben ze ook wel is een code voor Fok! uitgegeven. Had dat email adres nog ergensquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter![]()
Heb je die voor ons geregeld?![]()
En hoe vaak is deze bruikbaar?
Mooi, bij TD bestel ik nl ook vaakquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef tokko1 het volgende:
Zal wel weer ff kijken of ik meer codes kan regelen, is neem ik aan wel interesse voor?
MOET HEBBENquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]
Of gewoon een streepje met daarachter een tagquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:50 schreef Poepoog het volgende:
Open gewoon twee accounts op BIC dan word je zelf je eigen referrer
tip 2 met een lang gmailadres kan je zoveel accounts aanmaken als je wil, met dezelfde emailadres. Kwestie van punten zetten in het adres.
Tevreden over deze reactie pm voor referrer.
O wacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 23-09-2011 15:24:21 ]
cool, maar ze gaan maar tot 1,5 khz? Ik wil ze eigenlijk wel hebben :pquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Dann endlich! http://mp4nation.net/blog(...)high-end-headphones/
Hebbe hebbe hebbe!
[ afbeelding ]
Persoonlijke noot van Raz:quote:***This item is on preorder and is scheduled to come into stock in the second week of November.***
Early bird pricing, ends Monday September 26, 2011: $49.50
Preorder pricing: $59.50
Retail pricing: $69.50
Tegen die tijd ben ik het vast vergeten, zou een leuk Sinterklaascadeautje zijn.quote:Hi All
I am proud to introduce our new Brainwavz HM3 headphones, these are our first headphones and fit into the entry level category. The HM3 headphones excel in the mids and lows, giving it an exciting and, importantly, fun sound signature.
Basically these are the headphone equivalent of the Brainwavz M2, but a little less of a punchy bass and better mids, overall they are a fun sounding earphone good for any genre of music.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Wat ben ik nou voor een neppert van een chinashopper.
Nee, ik ga nog wel ff navragen hoe dat kan.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef G007Drummer het volgende:
http://www.tinydeal.com/3(...)p-3729.html?dp=A0402
Hoe krijg je dit langs de douane? Is dit illegaal?
http://www.mistertao.com/help/order_status.htmlquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:33 schreef thethoryd het volgende:
eehm kan iemand me dit uitleggen?
Eerste keer bij mistertao, en er staat dat ik heb betaald, maar bij Status staat "Assesed"..... klopt dit?
Alvast bedankt
Coupon code is invalid helaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, had ik ook al gepmmed..
(voor de mensen die het nog niet snappen, mijn reccomender naam voor BIC en Mistertao is de zelfde als de nickname die ik hier op Fok! heb)
En voor de mensen die graag korting willen bij Tinydeal:
fok5OFF
5% Korting op álle producten!
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
CK-800'sVrijwel evengoed als de Alpha's zo niet beter.
Ik vind ze ook stijlvoller en fijner in mijn oren zitten.
Beste oortjes van dit moment onder 10 dollar.
http://www.focalprice.com/detail_EP772R.html
Verder dezelfde specificaties als de CK700's.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Moos. het volgende:
[..]
En vergeleken met de CK-700? Of heb je die nog niet?
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruitquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
08gnot kan nooit op nr. 3 staan, post nog maar weinig.
Net wakker, sorry![]()
Ja! Ons mag ik hopen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics of kan ik hier weer invoegen?
quote:[..]
Heul wel, ik werk gewoon voor een jaar vooruit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef thethoryd het volgende:
Betaling bij Mistertao wil maar niet goed gaan....
Dames die een week posten in dit topic krijgen van mij gratis varkens, om deze homobar te sluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef 08gnoT. het volgende:
HallonHeb ik nog iets gemist in de afgelopen 20 topics?
hij is al geplaatstquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef 08gnoT. het volgende:
De flipperkast heeft een eenzame plek in de houtbak gevonden nadat hij verzopen wasWeet niet of ik hem nog probeer te redden nu de zomer voorbij is. Ik had nog wel een foto genomen voor hier (toen was hij al wel gruwelijk nat), eens de boel weer fatsoenlijk werkt post ik die nog.
Mistertao zag ik al, ik wacht op de kortingscode. Mooie kans om wat nieuwe shirtjes te bestellen. 100% katoen is schaars bij nederlandse dameskleding en op taobao staat genoeg.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef Downstar het volgende:
MISTERTAO COUPON
![]()
Ik heb dan eindelijk de coupon weten te regelen voor fok, om met korting te bestellen op de website:
www.mistertao.com
De kortingscode geeft 20 % korting op de fee
De code is 1 malig te gebruiken, echter kun je door het welbekende trucje met een punt of streepje in je gmailadres oneindig veel accounts aanmaken en daardoor dus bij elke bestelling profiteren van de korting.
De coupon blijft tot er met september 2012 geldig.
zie spoiler voor de code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:49 schreef revpolen het volgende:
hoe bestellen jullie bij mistertaobao.. ik vul me mandje, klik create order.. maar dan?
ik registreer me.. en wil inloggen maar hij blijft zeggen unknow email/username
Dankjequote:Op zaterdag 24 september 2011 07:51 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Ik heb er een kwartier terug voor het eerst besteld. Omdat hij in de betafase zit zal het wel aan je browser liggen. Ze raden je aan om Firefox of IE7+ te gebruiken. Als je dit al deed, update je browser dan ff.
Bedankt voor de code trouwens, Downstar. Ik heb je als referral gebruikt. Iemand al iets ontvangen van mistertao?
Geen bluetooth muis besteld hier hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dankje!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*
Ja die muis was goed, en snel binnen, dag of 14 (verzonden via Singapore post). En die 14 dagen was inclusief het verhuizen van het warehouse (3 dagen vertraging).quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dankje!;
Iemand heeft hier al een bluetooth(?) muis ontvangen via mistertao.com. * dacht tokko1?*
Net pas besteld? Die van mij waren een uur of 10 later al verzondenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:28 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn oordopjes van MP4N zijn ook onderweg
Ben benieuwd.
Daar hebben we niks aan, post wat je besteld hebt (Let wel op, dat je je aan de regels houd).quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef joe23 het volgende:
Ik heb er net ook m'n 1ste bestelling geplaatst
Ik heb ze van de week al besteld, alleen vandaag verlaten ze HK pas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja die muis was goed, en snel binnen, dag of 14 (verzonden via Singapore post). En die 14 dagen was inclusief het verhuizen van het warehouse (3 dagen vertraging).
[..]
Net pas besteld? Die van mij waren een uur of 10 later al verzonden![]()
Zondag avond besteld, maandag morgen verzonden.
[..]
Daar hebben we niks aan, post wat je besteld hebt (Let wel op, dat je je aan de regels houd).
Zo komen wij soms weer leuke andere dingen tegen
Je kan als je een gewenst product gevonden hebt een "Enquiry" doen, dus aan prijsaanvraag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.globaltoysandgames.com hoe kan ik hier wat van bestellen?
ik heb bij DX al een product request gedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan als je een gewenst product gevonden hebt een "Enquiry" doen, dus aan prijsaanvraag.
Krijg je vast een email terug met hoeveel / hoe je moet betalen
Ik zou even controleren of bij je Paypal geld af is geboekt. En contact opnemen met Mistertao. Want wat jij nu hebt klopt nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:05 schreef thethoryd het volgende:
oke, hier nog een keer mijn probleem;
[ afbeelding ]
Heb al op continue gedrukt en met PayPal betaald, maar er blijft zowel "Continue" als "Assessed" staan.
heb met IE proberen te betalen..
Excuseer, was mobiel dus de vorige pages niet gelezen.quote:
Probeer de volgende keer dat ik in een Chinese gevangenis zit, vrouwen te lokken met een cute magic body massager.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dames die een week posten in dit topic krijgen van mij gratis varkens, om deze homobar te sluiten.
2 weken verder, nul varkens verzonden![]()
Nice, dan ga ik 'ns rondkijkenquote:
Bijna nooit. Enige wat ik aangevraagd heb en er na een hele tijd uiteindelijk ook is gekomen, waren die equalizer-shirts. En dat zal vast niet door mijn aanvraag geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb bij DX al een product request gedaanhopelijk doen ze dat
maar als ik iets request, met link en al, nemen ze m dan sowieso?
Ik niet, chinaprices.us is snel(nieuwe engine) en heeft volgens mij ook meer webshops + opties...quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:45 schreef BigD033 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen diechinacheep gebruiken ipv chinaprices ?
Twee pakketjes ontvangen, primaa levertijd 3 weekjes ongeveer vanaf aankoop tot thuis aankomstquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef ItWasWritten het volgende:
Iedereen hier heeft het over mr tao, hebben mensen al daadwerkelijk pakketjes thuis ontvangen? zo ja tevreden over levertijd/service?
Dit is in dit topic al ten sprake gekomen, als je even had gelezen had je het geweten. Ze zijn pas sinds deze week 'beschikbaar' als PRE-order. Dus je kan ze nog niet hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[ afbeelding ]
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?
Anders let je ff op. Hij is als pre-order beschikbaar en voor early adopters extra goedkoop nu. Maar wel pas leverbaar in de tweede week van november...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[ afbeelding ]
JAmmer dat ze zon lelijk design hebben :S Maar ik ga er toch maar één bestellen, iemand die hem al heeft toevallig?
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef witbiertje het volgende:
Hier een brief ontvangen met de vraag een formuliertje in te vullen met de waarde... in totaal 37 euro, ga d'r niet moeilijk over doen en die 7 euro belasting gewoon betalen. Hoop alleen niet dat DX die 3 zonnebrillen die ik besteld heb volgeplakt heeft met RayBan logo's... Dat was namelijk niet de bedoeling.
Hè hè. Gisteren hebben ze voor mij ook o.a. zo'n RayBan-achtige zonnebril opgestuurd. Ik ben benieuwd.... totale waarde van pakketje trouwens <20 euro.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.
Joh.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zojuist het pakketje binnengekregen, 20 euro cash afgerekend en pakketje uitgepakt. Heeft DX al die zonnebrillen volgeplakt met RayBan logo's.
we praten hier niet over nep productenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef nhero het volgende:
Ik ben nu redelijk bekend hier, heb ook al een tiental bestellingen geplaatst bij FP, BIC, DX etc. Ik kan alleen nergens een grote horloge vinden die op die van TW Steel lijkt. Iemand tips?
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:22 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ja, heb een ticket aangemaakt, dat dit niet de bedoeling was. Krijg nu 3 nieuwe opgestuurd!
Als het er alleen op lijkt en geen replica is, is het toch geen namaak?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten
Er hoeft niet perse een origineel merk/logo op te staan, ik was gewoon benieuwd of jullie een site weten waar deze verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
we praten hier niet over nep producten
I know...quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze laten normaal de logo's eraf op de foto's zodat PP er niet achter komt dat het om een merk gaat.
Wat de neuk...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef Dromer het volgende:
Zojuist deze binnen: (niet voor mezelf)
[ afbeelding ]
Hebben ze die kat in een verpakking voor een Minne Mouse uitvoering gevrot. Puntige oortjes ipv ronde oortjes en te lange pootjes. Het paste dus voor geen meter.
Gekke Chinezen.
Zo doet Thomas dat inderdaad. Geen gedoe met opsturen naar China voor reparatie e.d., goed systeem.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn N3i's binnen, helaas doet 1 oortje het niet.
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Moet je dat dan filmen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:49 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn N3i's binnen, helaas doet 1 oortje het niet.
Even een mailtje gestuurd, moest beide kabels doorknippen en dan kreeg ik een nieuw setje
Of gewoon photoshoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dan moet je 2 foto's maken op een andere tafel, kun je over een tijdje toch nep claimen met de 2e foto
Die gast mag deze ook wel eens testen:quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand al een nep autostuur besteld bij de Chineesjes
http://www.autojunk.nl/20(...)ijn-levensgevaarlijk
Eindig je zo in de sloot.
Dude...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Dude...Google it
http://www.google.nl/#scl(...)ao+computer+hardware
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Salamanderrr het volgende:
Korting is enkel op de commissie en niet op het product zelf.
Tja, dat is taobao en zijn sellers hé. En echt heel erg afhankelijk van wat je koopt iets goedkoops maar 'zwaars' is etc..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Marco001 het volgende:
zodan, dacht even wat bij MisterTao te bestellen, is de shipping 2 keer zo duur als de items...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |