Tja, dat is taobao en zijn sellers hé. En echt heel erg afhankelijk van wat je koopt iets goedkoops maar 'zwaars' is etc..quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Marco001 het volgende:
zodan, dacht even wat bij MisterTao te bestellen, is de shipping 2 keer zo duur als de items...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog opzoek naar een rolze overhemd en/of stropdas![]()
pink word het weer deze winter!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Ik zou even in het tablet topic gaan vragenquote:Op zondag 25 september 2011 10:41 schreef Robbiee het volgende:
Zit er aan te denken om een goedkope tablet te kopen. Ik heb er weinig verstand van, maar na enig zoekwerk op dealextreme lijkt dit me wel een goede:
http://tinyurl.com/3vgc28j
Wat ik zoek is:
+/- 10 inch
Goede prijs kwaliteit verhouding
Zo snel mogelijk
Lange batterijduur (6+ uur?)
Zou het vooral willen gebruiken om films te kijken in de trein, en eventueel wat aantekeningen maken op school. Als dit niks is en het wordt veel duurder hoeft het voor mij al niet meer: zo hard heb ik het niet nodig, maar voor zo'n prijs is het wel leuk. Meningen, alternatieven?
Je bedoelt die gezellige naam?quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
heerlijk die chinese webshops!
[ afbeelding ]
Haha sorry, was niet lui bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dude...Google it
http://www.google.nl/#scl(...)ao+computer+hardware
http://www.mistertao.com/(...)onitors-Peripherals/ Tadá, staat 'ie tussen.
dat is lang geleden.quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
beyblades!quote:
Hier heb ik nog over getwijfeld toen ik ze voor 40 euro ergens zag. Dat wordt naar de Aldi zaterdag. Thanks voor de tip!quote:Op zondag 25 september 2011 10:10 schreef monkeybrain het volgende:
Rond nieuwjaar is het helft van de helft, dan koop je pakken in Nederland![]()
Dit was altijd zo'n leuke klok bij de Chinees maar veel te duur. 25 euro bij de Aldi deze zaterdag![]()
[ afbeelding ]
Via 8650 processor zit ook veel in tablets van 50 dollar uit china, niks voor in de trein, Als je een budget 10'' tablet wil heb je keuze uit:quote:Op zondag 25 september 2011 10:41 schreef Robbiee het volgende:
Zit er aan te denken om een goedkope tablet te kopen. Ik heb er weinig verstand van, maar na enig zoekwerk op dealextreme lijkt dit me wel een goede:
http://tinyurl.com/3vgc28j
Wat ik zoek is:
+/- 10 inch
Goede prijs kwaliteit verhouding
Zo snel mogelijk
Lange batterijduur (6+ uur?)
Zou het vooral willen gebruiken om films te kijken in de trein, en eventueel wat aantekeningen maken op school. Als dit niks is en het wordt veel duurder hoeft het voor mij al niet meer: zo hard heb ik het niet nodig, maar voor zo'n prijs is het wel leuk. Meningen, alternatieven?
En die spullen warenquote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Jeuh gisteren vanuit Singapore mijn bestelde spullen binnengehad. En werken als een tierelier![]()
Ga ik vaker doen voor zo weinig euro.
Aanschaf: 14-09
Ontvangen: 24-09
quote:Op zondag 25 september 2011 08:04 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/102564-2300796.html
ook weer eens een Tradetang bestelling gedaan
Dat maakt mijn tradetang bestelling nummer 27 en een totaal van 4520 USD
maar goed ik kan straks weer netjes bij klanten komen( zakelijk gekocht
)
quote:Op zondag 25 september 2011 08:42 schreef revpolen het volgende:
maar dan heb je geen mooi geel pakketje voor de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kostuum/pak uit China!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog opzoek naar een rolze overhemd en/of stropdas![]()
pink word het weer deze winter!Daar krijg ik echt geen goed voorgevoel bij. Hoe zit het dan met de kwaliteit? Zelfde als dezelfde prijsrange van bijv. (idd) Wehkamp?
Opzich wel geinig though, maar ik ben als 20-jarige student geen kostuum nodig, hooguit een bruiloft maar dan wil ik liever ook iets goeds hebben, geen ding wat uit elkaar valt bij wijze van spreken...
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef marco_sire het volgende:
Voor de zaklampkenners:
Als ik de meest felle wil wat is dan aan te raden -->
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!
dat is best wel chillquote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..
"best 50 euro's spend ever"
(eigenlijk wastie gratis, want de verkoper heeft om onduidelijke reden al het geld, inclusief het geld van de 2x saik SA15 teruggestort vorige week, en vervolgens een positieve review bij mijn account achter gelaten)
not my problem..
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
ja wist, maar plat vertaald...quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!
Zie veel muizen voorbij komen. Alles in mij (na de eerste keer zelf m'n neus gestoten te hebben) zegt dat muizen uit China geen goed idee is. (1 poging gedaan met een DX noname muis, deze kraakte langs alle kanten en na ongeveer 3 maanden maakten de batterijen niet genoeg contact meer -> prullenbak) Maar toch zit ik elke keer weer te kijken naar Chinamuizen.
Heb hier een in NL gekochte budget gaming muis van Sharkoon, welke ook niet echt duur was, maar gewoonweg kraakt. Zulke build quality is dus niet alleen voorbehouden aan China zo blijkt.Dus uhm.. Ervaringen opsten met muizen als deze binnen zijn much?
Oh, maar toch een homoniem dat m.i. niet snel gebruikt zal worden door iemand die native English spreekt. Als je bv. Amerikaanse artikelen kunt vinden met deze naam slik ik m'n woorden wel in.quote:
U bent bekend met sterrenbeeld Kreeft?quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oh, maar toch een homoniem dat m.i. niet snel gebruikt zal worden door iemand die native English spreekt. Als je bv. Amerikaanse artikelen kunt vinden met deze naam slik ik m'n woorden wel in.
(ben wel benieuwd eigenlijk)
Best ever? Dat is nogal wat.....(trouwens geen vraag op mijn antwoord hahaha).quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik heb de Trustfire 3800 lumen versie via ebay, en iedereen zn bek valt open als ik hem aanzet..
(eigenlijk wastie gratis, want de verkoper heeft om onduidelijke reden al het geld, inclusief het geld van de 2x saik SA15 teruggestort vorige week, en vervolgens een positieve review bij mijn account achter gelaten)
not my problem..
De WBO is er wel weg van.quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U bent bekend met sterrenbeeld Kreeft?
Hier ook, vannochtend ook al even.. ze zouden toch niet ge D-dossed worden?quote:
Handig misschien, (sociaal) verplicht nog altijd niet natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef Tjado het volgende:
[..]
Haha sorry, was niet lui bedoeld ofzo. Is sowieso wel handig denk ik in dit topic om dat soort dingen te vermelden of een linkje erbij te zetten
'Lang geleden' jonge...quote:
Ik vind de 6x CREE LED (Romisen RC-T6) eigenlijk fijner dan de SkyRay (3x CREE LED). Die laatste heeft meer een wazige focus op de bundel, is weliswaar wat feller (maar eigenlijk niet zo heel veel van te merken vind ik), de bediening van de knop op de zijkant en de modes vind ik ook fijner dan die bij de SkyRay en de Romisen is nog goedkoper ook.quote:Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef marco_sire het volgende:
Voor de zaklampkenners:
Als ik de meest felle wil wat is dan aan te raden -->
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!
Ik was de eerste. Maar ja, ik ben dan ook RaZ van MP4Nation.quote:Op zondag 25 september 2011 17:26 schreef Koen. het volgende:
Zijn er al veel mensen die de Brainwavz HM3 besteld hebben?
Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!
Zie veel muizen voorbij komen. Alles in mij (na de eerste keer zelf m'n neus gestoten te hebben) zegt dat muizen uit China geen goed idee is. (1 poging gedaan met een DX noname muis, deze kraakte langs alle kanten en na ongeveer 3 maanden maakten de batterijen niet genoeg contact meer -> prullenbak) Maar toch zit ik elke keer weer te kijken naar Chinamuizen.
Heb hier een in NL gekochte budget gaming muis van Sharkoon, welke ook niet echt duur was, maar gewoonweg kraakt. Zulke build quality is dus niet alleen voorbehouden aan China zo blijkt.Dus uhm.. Ervaringen opsten met muizen als deze binnen zijn much?
Dat is natuurlijk ook weer een vraag die eigenlijk niet gesteld hoeft te worden met tegenwoordig sites als www.watchmouse.com/nl/checkit.php en www.downornot.com .quote:
- Wireless usb transmitter omgerekend incl. verzendkosten ¤ 5,50quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
En die spullen waren? ( zulke dingen dien je gewoon in je berich te zetten, dan word het topic niet vol gespamt met vragen zoals ik ze nu stel
)..
2 bedoel je? Of is de dollar t.o.v. de euro zo sterk opeens?quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef Marco001 het volgende:
zo, net een Shark Watch besteld via Ebay.. 28 euro
http://www.ebay.com/itm/N(...)c19&autorefresh=true maar dan 31 aus dollar..quote:Op maandag 26 september 2011 15:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
2 bedoel je? Of is de dollar t.o.v. de euro zo sterk opeens?
Of is dat die army-style watch met 'goud' en 'zilver'?
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoperquote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef tokko1 het volgende:
Mensen even opletten op www.mistertao.com!
Werd net ineens naar "kopie" re-redirect ...
"http://mrtao.ru" .. lijkt me geen goed idee om daar in te loggen!
quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoper
Toch klikken...quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jawel hoor, daar is alles 50% goedkoper
Kook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef Koen. het volgende:
FP's nieuwe website:
http://v3.focalprice.com/
Ik vind het niet mooi.
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef mtchel112 het volgende:
Maar eens dat horloge op ebay gekocht bij supermallchi is maar 6 euro en ziet er erg mooi uit ben benieuwd
Ach zo, iets meer high-end dus.quote:Op maandag 26 september 2011 15:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)c19&autorefresh=true maar dan 31 aus dollar..
Die zwarte 'Japan movt black sport watch', die wel geinig is, maar erg oversized, de lak er na een tijdje mee ophoudt en de secondewijzer in het huisje rondzwerft? Leuk inderdaad, maar niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.quote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef mtchel112 het volgende:
Maar eens dat horloge op ebay gekocht bij supermallchi is maar 6 euro en ziet er erg mooi uit ben benieuwd
voor het dagelijks gebruik heb ik een andere uit china die hier niet besproken mag worden:p was 60 euro maar wel topkwaliteitquote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die zwarte 'Japan movt black sport watch', die wel geinig is, maar erg oversized, de lak er na een tijdje mee ophoudt en de secondewijzer in het huisje rondzwerft? Leuk inderdaad, maar niet echt geschikt voor dagelijks gebruik.
ik heb mijne besteld bij 356*1online ofzoiets.. free shippingquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, iets meer high-end dus.Let me know how it works.
Deze zien er ook wel tofjes uit: http://www.ebay.com/itm/w(...)ageName=STRK:MESE:IT
Maar lijken me zo übersized.
Ik gebruik vaker m'n goedkope Curren en Shark uit China, dan m'n Seiko van de V&D.quote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voor het dagelijks gebruik heb ik een andere uit china die hier niet besproken mag worden:p was 60 euro maar wel topkwaliteit
Free shipping.quote:Op maandag 26 september 2011 16:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik heb mijne besteld bij 356*1online ofzoiets.. free shipping
Neem daarvoor mijn sum-up post door: Chinese Webshops topic #152 Waar we weer iets langer gaan wachten!quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Marco001 het volgende:
Shiz, die Shark, is dat wat? beetje goede kwaliteit?
kan je even een foto maken s'nachts?quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
not my problem..
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel...Of een hit van een HID-je?
Mijn Romisen RC-T6 (6xQ5)... (exposure camera op -2, ik had net pizza gebakken en de oven walmde goed):
Als je je bestelling geplaatst hebt even een berrichtje achteraan doen dat je 'm extra ingepakt wiltquote:Op maandag 26 september 2011 17:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe kon je bij DX ook alweer verzoeken of ze je horloges extra willen inpakken?
Zoals?quote:Op maandag 26 september 2011 17:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als je je bestelling geplaatst hebt even een berrichtje achteraan doen dat je 'm extra ingepakt wilt
(Of bestel m'n bij een andere site die beter is dan DX)
Afhankelijk van het horloge dat jij wilt gaan bestellen natuurlijk.quote:
is goed, moet je wel nog ff 1 maandje wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
@ Revpolen: als je je pak binnen hebt, zou je dan wel 'ns wat foto's kunnen plaatsen, ben wel benieuwd hoe die d'r uitzien.
Ra is van China Air Postquote:Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef revpolen het volgende:
Heb van lightake deze tracking nummer..
RA233044866CN
Maar het is een RA?
normaal is hongkongpost toch RR?
quote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
is goed, moet je wel nog ff 1 maandje wachten
Die site is echt awesome met zijn kaartje. Die van mij zit ergens in het midden oosten al een paar dagen. Wat ie daar aant doen is weet ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ra is van China Air Post
Dus ook gewoon tracking nr hoor
(Ps. via www.packagetrackr.com herkent hij automatisch wat het is)
ff fatsoenlijk linkje?quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
http://lightake.com/detai(...)ekday_Display_Black_(Gift_Box_Included)-29921
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.quote:
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef ElmoFan het volgende:
lol, ik krijg ineens een random mail van mp4nation dat het gewicht van mijn pakketje 451 gram is. Terwijl ik er niks heb besteldGaan ze nu cadeautjes sturen?
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?quote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Lightake en zoek op 'airplane style'.
Mensen, mensen, toch, zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
[..]
Nee, wat je van tevoren aan mail hebt gekregen betekent helemaal niks. Zodra het gewicht bekend is, betekent dat het bij de postdienst is gebracht en daadwerkelijk verzonden wordt.
quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
[..]
Als je een link post doe je dit fatsoenlijk of doe je dit niet. Wil je wel eens horen als iedereen dit deed.
Oh, op die manier.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar, maar ik heb helemaal niks besteld? Wat hebben ze dan bij de postdienst gebracht?
en dan ook niet zo maar iets, gewoon bijna een halve kiloquote:Op maandag 26 september 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]Zucht.
[..]
Oh, op die manier.![]()
Nou ja, houd je brievenbus dan maar in de gaten.
Je kunt het natuurlijk navragen hoe dat zit, maar iets met slapende honden...
Als je 12 bent past ie wel bij je.quote:Op maandag 26 september 2011 18:03 schreef Dionysiou het volgende:
Deze besteld
http://lightake.com/detai(...)ekday_Display_Black_(Gift_Box_Included)-29921
Weet niet of het wat is, anders geef ik 'm wel weg
Tablet van 451 gram klinkt niet heel raarquote:Op maandag 26 september 2011 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat daar nog een punt tussen staat, dus '45.1'.Of het anders geen headphone of in-ear is, maar een helikopter of tablet.
Maak je je account op ebay.nl? of .comquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
ik besluit toch maar account aan te maken op ebay.
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic niet eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.![]()
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Alhoewel ik waarsch. best nog eens in de val trap hoor, door een duurdere China muis te kopen. Speaking of "komt met de jaren", denk dat het merendeel hier in dit topic neit eens weet wat flippo's zijn zonder te googelen.. Whehehe..
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikkenquote:Op maandag 26 september 2011 19:48 schreef ebutyouyou het volgende:
ik besluit toch maar account aan te maken op ebay.
moet je persé een provincie invullen om verder te gaan, maaar ik kan alleen maar kiezen uit Amerikaanse staten, terwijl ik wel heb aangegeven in Nederland te wonen. Hoe los ik dit op? thnx
En bij State kun je creatief zijn:quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen de ebay.com , als postcode vul je alleen de cijfers in, en je kan bij land The Netherlands aanklikken
Skittlesquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vroeger kon je ook nog bij Twix en Skittles punten sparen voor een jojo. Ik had toen een golden yo-yo en er kwam zelfs ter promotie een professionele internationale yoyoër bij ons op de basisschool langs en in het winkelcentrum was een competitie! Ik heb geloof ik nog altijd ergens een pin met 'Yoyo champion'. Ik had ook een Skittles-rugtas gewonnen met m'n walking-the-dog-, Eifeltoren- en loop-de-loop-sweettricksskills. Wat hadden we nog meer, knikkers! En op het nippertje van m'n jeugd kreeg ik de Pokémonkaarten nog mee. Dat is shit van vorige eeuw Son!
Zouden ze nog DIY glow in the dark dinoskelleten hebben? Die heb ik zo ooit nog eens gehad bij een wekelijkse magazine waarin ook 3D-prenten van dino's stonden. Ik was ook lid van de Wordt vervolgd-club.
Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Skittles(moet hier ook nog zo'n jojo hebben)
Flippo's (hoeveel albums wil je?, voetbal, loonie, pokemon, rond, 5 kantig etc)
Pokémon![]()
Nu nog even een nieuwe TT bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde vandaag tijdens een college eens wat over Chinashopping, nu kan ik voor een man of 5/6 oordopjes gaan bestellen
Bazenflippo'squote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
Zeg, wel netjes blijven hè.
[..]
Ja, had er ook met een sneetje, en dan kon je ze in elkaar stoppen en skulpturen bouwen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Pretty powerful. Can light up to 3 km in town.
quote:Body robust and manageable. Great built quality!
quote:Very easy to use. If you want to show stars with your friends, you can.
Vast gestuurd met ultra fast cute shipping for friendquote:If you want to mount a night club, you can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je het binnen hebt -----> ladequote:Op maandag 26 september 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo liep ik over de kermis met een vriendin vanmiddag. Bij alle goktentjes wees ze Chinees spul aan: "Dat wil ik!"
Die is nu goed aan het bestellen op buyincoins volgens mij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |