thanks. ik bedoel deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)1edb4#ht_5641wt_1139
Die dingen die je volgens mij bedoelt, kan ik op ebay niet vinden maar ik heb er een van de action of xenosAl wel een jaar of 6, 7 geleden...
http://i.fokzine.net/uplo(...)luetooth_bestond.jpgquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Dat loopt toch niet prettig rond in je broekzak? Wat ze aan tierelantijntjes allemaal niet verzinnen.
Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
net of je daar dan niet voorzichtig mee moet doen ?![]()
ik heb mijn zaklamp nu al een paar keer uitstekend kunnen testen;
Sinds kort leeft er bij ons in de buurt een Steenmarters familie![]()
![]()
en die komen S'nacht te voorschijn... kolere beesten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag bij thuiskomst van Schiphol m'n draadloze remote voor de SLR binnengekregen, besteld op 28 juni, verzonden op 29 juni en dus maar 7 dagen over gedaan.
Ebay:
Verpakt in plastic en elastiek: handwerk#2.
Nu nog kijken of ie 't doet.
Met een HID door de bergen in Oostenrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel...Of een hit van een HID-je?
Mijn Romisen RC-T6 (6xQ5)... (exposure camera op -2, ik had net pizza gebakken en de oven walmde goed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij opvalt is dat Maglite als een lachertje wordt gezien op dit soort fora. Vroegah stond dat bekend als het beste dat je kon kopen maar als je de vergelijkingsfoto's ziet is het een theelichtje. Ik snap niet zo goed waarom ze hun lampen geen oppepper geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Patrickovik het volgende:
Ben niet heel erg bekend met led-zaklampen maar is z'n ding feller dan bv een Maglite 4/5D?
Gaaf ding! Doet ie het een beetje?quote:
Tuurlijk, vooral the games: Bend en Broken glass zijn leuk om te spelen!quote:
Does it blend?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een HID door de bergen in OostenrijkIn Nederland kun je net een donker bos vinden
![]()
Maar HID's zijn echt onbruikbaar groot en het is alleen een aso felle straal. Ziet er cool uit maar ondertussen struikel je over een steen![]()
[..]
Wat mij opvalt is dat Maglite als een lachertje wordt gezien op dit soort fora. Vroegah stond dat bekend als het beste dat je kon kopen maar als je de vergelijkingsfoto's ziet is het een theelichtje. Ik snap niet zo goed waarom ze hun lampen geen oppepper geven.
Is dat nieuw, of heb ik dat gewoon nog nooit gezien?quote:Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Wat een verschil!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Does it blend?
[..]
..
Huge Maglite got P4WNED by a little kiddy.
[..]
Is dat nieuw, of heb ik dat gewoon nog nooit gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |