abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:28:34 #1
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98891604

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_98891656
Nog even een post uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:02 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Toevallig zoek ik een m/f jack verlengkabel, heb je n linkje?

nvm heb ze al: http://www.dealextreme.co(...)ck-1-5m-length-35745
Wist het Engelse woord voor verlengkabel niet..
Hier is ie een dollar goedkoper ;)
Sowieso, kabeltjes zijn op eBay bijna altijd goedkoper dan in een webshop.

En Shiznuts, misschien is de ibood van vandaag (vrijdag) wat voor je?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:33:48 #3
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98891926
Nog een keer dan!

Ik zag een artikel in de Pers over maskers die op taobao verkocht worden. Ze zitten echt op de huid en lijken tot 1 meter afstand gewoon echt alsof het je eigen gezicht is. Kan het nergens vinden. Misschien dat iemand anders het wel weet te vinden!

En wie heeft goedkoop van die Iphone Bluetooth Toetsenbord sliders gevonden? :)
pi_98892531
Zon slider kun je vinden bij BIC.
pi_98892584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef Skiet het volgende:
Nog een keer dan!

Ik zag een artikel in de Pers over maskers die op taobao verkocht worden. Ze zitten echt op de huid en lijken tot 1 meter afstand gewoon echt alsof het je eigen gezicht is. Kan het nergens vinden. Misschien dat iemand anders het wel weet te vinden!

En wie heeft goedkoop van die Iphone Bluetooth Toetsenbord sliders gevonden? :)
Nee? Ik heb zo'n masker binnen 1 minuut gevonden, ze zijn wel flink aan de prijs.

http://item.lp.taobao.com/item.htm?item_id=10658293532
pi_98892605
quote:
Of die inderdaad.
Kwestie van de juiste zoektermen gebruiken, die van mij kwam bij mijn search het goedkoopst uit.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:16:07 #8
174940 W00fer
Maar echt
pi_98893920
Laatst was op het tourjournaal Herman van der Zandt met een mini rc helikopter met draadloze video.

Erg vet, ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe die meuk werkt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_98896829
1,5 week geleden bij BuyInCoins 2 dingen besteld.

1 MiniDisplayPort naar HDMI kabeltjes
Bij de Action een HDMI kabel gekocht.
Werkte perfect gisteren met het testen.

Daarnaast een Wii MotionPlus. Tja zit eronder maar heb geen spellen om mee te testen. Weet dus niet of hij werkt.
Dit is hem:

Zo ziet een origineel eruit:

De afbeelding van BuyInCoins klopt precies. Zo zijn de drukknoppen aan de zijkanten best wel groot en irritant met vasthouden en ook de onderkant heeft uitsteeksels die ik niet kan plaatsen waarvoor ze er zijn.
pi_98896879
Iemand ervaring met dit gevalletje?

http://www.tinydeal.com/h(...)fm40664-p-32738.html

Leek me wel een handig iets voor in de auto, aangezien de radio geen USB aansluiting heeft (standaard radio uit de fabriek).
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:25:37 #11
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_98896901
1 23335 Premium ND8 Camera Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 6.18
1 17324 Premium 8X Macro-Effect Camera Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 9.14
1 13174 YongNuo RF Wireless Remote Focus + Shutter Release Trigger for Canon DSLR x1 Pending USD 19.67
1 14517 CPL Polarizer Lens Filter (58mm) x1 Pending USD 7.70
1 00000 Tracked Air Mail Service Fee x1 Pending USD 0.01
Total: USD 42.70

Onder andere voor bliksemfotografie :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:27:39 #12
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_98896931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef RICHARD0594 het volgende:
Iemand ervaring met dit gevalletje?

http://www.tinydeal.com/h(...)fm40664-p-32738.html

Leek me wel een handig iets voor in de auto, aangezien de radio geen USB aansluiting heeft (standaard radio uit de fabriek).
Heb je geen audio in op je autoradio? Dan kan je beter dit aanschaffen met een kabeltje. Nu ben je ook je 12V-aansluiting kwijt...
pi_98897031
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:27 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Heb je geen audio in op je autoradio? Dan kan je beter dit aanschaffen met een kabeltje. Nu ben je ook je 12V-aansluiting kwijt...
Dat is wel handiger ja, bedankt :P
pi_98897301
NextTVH: heb je al een andere tablet in het oog en al geclaimd ? :)
pi_98898188
Zo is even langs de apotheek :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:17:24 #16
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98898537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef DrukVout het volgende:
1,5 week geleden bij BuyInCoins 2 dingen besteld.

1 MiniDisplayPort naar HDMI kabeltjes
Bij de Action een HDMI kabel gekocht.
Werkte perfect gisteren met het testen.

Daarnaast een Wii MotionPlus. Tja zit eronder maar heb geen spellen om mee te testen. Weet dus niet of hij werkt.
Dit is hem:
[ afbeelding ]

Zo ziet een origineel eruit:
[ afbeelding ]
De afbeelding van BuyInCoins klopt precies. Zo zijn de drukknoppen aan de zijkanten best wel groot en irritant met vasthouden en ook de onderkant heeft uitsteeksels die ik niet kan plaatsen waarvoor ze er zijn.
Die heb ik al, denk meer dan een jaar.. werkt prima :)
Je Wii ff Softmodden en spellen genoeg ;) Vind de toegevoegde waarde van de MotionPlus wel beetje weinig trouwens.. speel áls ik speel vooral smashbrosbrawl..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_98899784
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik het goed plaats hier.
Ik ben hier veel aan het lezen en vind het allemaal heel interresant. :) :)

Ik wil deze gaan bestellen:

http://www.tinydeal.com/a(...)aa23337-p-19616.html

Iemand ervaringen met deze shop?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:01:19 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98900361
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef bulldozer1980 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik het goed plaats hier.
Ik ben hier veel aan het lezen en vind het allemaal heel interresant. :) :)

Ik wil deze gaan bestellen:

http://www.tinydeal.com/a(...)aa23337-p-19616.html

Iemand ervaringen met deze shop?
Jup, Tinydeal is een uitstekende shop, normale verzendtijd, goede prijzen... doen dus :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:08:47 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98900668
Ibood voor SHiznuts :P

vrijdag 1 juli 2011 @ 12:07:57 #20
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98903115
wtf sinds wanneer is het lettertype comic sans ms? :P
ik ga voordat op vakantie ga wss nog iets bestellen :) maar wat weet ik niet xD
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_98903167
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef bobbernaut het volgende:
wtf sinds wanneer is het lettertype comic sans ms? :P
ik ga voordat op vakantie ga wss nog iets bestellen :) maar wat weet ik niet xD
ik dacht dat ik iets fouts ingesteld had... kut lettertype :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:11:40 #22
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98903259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik dacht dat ik iets fouts ingesteld had... kut lettertype :')
ik vind het wel ff wennen, maar ik vind het wel een leuk lettertype :D
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_98903331
Wie heeft comic sans ms dag verzonnen? ;(

Heeft iemand nog leuke gadgets voor in de vakantie? :P
pi_98903678
Potje is binnen ^O^
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:24:26 #25
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98903715
Groot nieuws!

De points bij BIC doen het weer jeeeeeeeeeej!
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98903722
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die heb ik al, denk meer dan een jaar.. werkt prima :)
Je Wii ff Softmodden en spellen genoeg ;) Vind de toegevoegde waarde van de MotionPlus wel beetje weinig trouwens.. speel áls ik speel vooral smashbrosbrawl..
Ik had mij Wii gesoftmod maar vond het teveel werk en gewoon niet uitzien. Heb dus alles eraf gesloopt en heb nu alleen nog maar originele spellen. Werkt toch wel goed :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:42:25 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98904273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:13 schreef ElmoFan het volgende:
Wie heeft comic sans ms dag verzonnen? ;(

Heeft iemand nog leuke gadgets voor in de vakantie? :P
Coen en Sander hebben het al een paar jaar... volgends mij ook verzonnen :')

Leuke gadgets voor vakantie, hmm HELIKOPTER 8)7 ennuhh,, zaklampen, lasers én niet te vergeten héle ladingen Eggs :7
pi_98906473
[..]

Ik had mij Wii gesoftmod maar vond het teveel werk en gewoon niet uitzien. Heb dus alles eraf gesloopt en heb nu alleen nog maar originele spellen. Werkt toch wel goed :P
[/quote]

Mijn wii is gesoftmod zonder rotzooi *O*
pi_98908516
Mmmmmh, Heb een trackingscode gekregen van DX maar Hongkong Post zegt dat de code niet aanwezig is? wat nu, wil het eigenlijk wel volgen betaal er tenslotte $1c voor.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:37:49 #30
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98908966
WOW 1 cent!!!! je bent opgelicht gast vraag je geld terug!!!!!1!11!!!11!einz!!!!11!
pi_98909053
ja moraalridder itt, maar wie heeft de oplossing
pi_98909304
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Fosfolipide het volgende:
ja moraalridder itt, maar wie heeft de oplossing
Je pakket is zeker nog maar net verzonden..

de trackingcode werkt pas nadat het pakket bij Hongkong post is gescannend.

het kan wel 10 dagen duren nadat je pakketje Dealextreme heeft verlaten.

comic sans :P; ik dacht eerst ff dat mijn firefox weer aan t kloten was :P
pi_98909494
nu 3 dagen ofzo, oke bedankt iniedergeval :)
pi_98909952
En sowieso je ziet alleen wanneer hij China heeft verlaten en dan stopt de tracking. Ik vind tracking alleen handig om te weten dat hij ook echt op de post is gegaan en waar hij zich bevind boeit me niets. Dan weet ik tenminste dat het wel aankomt.

En inderdaad werkt je trackingnummer pas een paar dagen nadat DX hem gegeven heeft.
pi_98910918
tracking vond ik alleen handig met kerst, toen het eeuwen duurde voordat het eindelijk uit china was
pi_98912300
Net even het potje opgevuld met wat piepschuim, en in de wasbak ondergedompeld.
Werkt prima, komt geen water in en de beelden zijn gewoon helder als altijd.
Zie spoiler voor pics.
SPOILER
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:44:14 #37
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98912398
wat ben je dr mee van plan dan?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98912722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:44 schreef mickeyD het volgende:
wat ben je dr mee van plan dan?
Dit was vooral een experimentje, maar van de vakantie moet ie aan de mountainbike :)
Ik ben dan in engeland, en wil niet dat ie sterft in de regen. ;)
pi_98912725
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 15:50:12 ]
pi_98912757
Wie weet nog een goede koptelefoon van ¤ 5 of minder?
pi_98913029
Ik wil me er toch aan wagen om een leuke minilaptop aan te schaffen,iemand tips?
pi_98913147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef bulldozer1980 het volgende:
Ik wil me er toch aan wagen om een leuke minilaptop aan te schaffen,iemand tips?
heb ook al is gekeken. maar volgens mij heb je voor hetzelfde geld zo nu en dan een aanbieding hier in nederland.
:]
pi_98913285
thanks!
pi_98913758
quote:
gewoon in nedrland kopen, kwaliteit is beter, ondersteuning is beter, en je hebt garantie
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:49:10 #45
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98915349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
Nog even een post uit het vorige topic:

[..]

-

En Shiznuts, misschien is de ibood van vandaag (vrijdag) wat voor je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Ibood voor SHiznuts :P

[ afbeelding ]
Dankghe für's mitdenken. :D Ik heb nu wel definitief de hoop opgegeven dat die DX er ooit komt. Ook zal de Playsport wel wat beter zijn, in ieder geval is de 720p modus daarop 60p. Had het bijna gedaan (ibood.at heeft ze ook), maar... het is niet allemaal rooskleurig. Batterijduur, low light-condition recording, geluid en stabilisatie zijn nogal slecht (mja, toegegeven dat die van DX het op die vlakken waarschijnlijk niet veel beter zou doen).

Maar... Ik denk dat we binnenkort overspoeld gaan worden met zulke camera's en er zullen dan ook bijzitten die 10m waterdicht zijn, ik wacht inmiddels al zolang dat we daar al haast zijn. :P (Ja, lach maar ;( ). Da's natuurlijk wat leuker voor bij het duiken als je 'em niet alleen voor de gein op het strand en in het zwembad wilt gebruiken maar echt kwalitatief wat mooiere momenten wilt vastleggen. Kweenie... iets zegt me dat ik beter geduldig kan wachten, aan de andere kant, bekend merk, vrij vlot in huis, voor de gein net leuk en dan die prijs. Ist heut' nèt so einfach.
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net even het potje opgevuld met wat piepschuim, en in de wasbak ondergedompeld.
Werkt prima, komt geen water in en de beelden zijn gewoon helder als altijd.
Zie spoiler voor pics.
SPOILER
Oef... door gebogen plastic filmen... ;( :P Ben benieuwd naar je vindingen. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef 12koeto het volgende:
Wie weet nog een goede koptelefoon van ¤ 5 of minder?
Koptelefoon of oordopjes? Oordopjes zijn voor die prijs wel goed te verkrijgen, koptelefoons met klasse komen eerder zelden voor, in die prijscategorie in ieder geval. ;)
quote:
Tips: Niet doen. :P Er zijn V-techs (van die basisspeelgoedlaptops voor kinderen om dingen te leren) die beter zijn. Kun je niet echt fatsoenlijk mee werken en zijn gebouwd van de goedkoopste materialen en interne onderdelen die er maar te verkrijgen zijn. Beter niet uit China. :P Asus Transformer + dock is natuurlijk vetjes als minilaptop, maar ik neem aan dat je budgetgebonden bent. Voor rond de 200 euro heb je in NL van een A-merk al een leuke laptop hoor. Kijk anders eens op prices.fok.nl. Heb je tenminste wat degelijkheid. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:49:48 #46
131319 mickeyD
pi_98915377
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Dit was vooral een experimentje, maar van de vakantie moet ie aan de mountainbike :)
Ik ben dan in engeland, en wil niet dat ie sterft in de regen. ;)
snappem!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98915964
Koptelefoon zoek ik
pi_98916678
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef 12koeto het volgende:
Koptelefoon zoek ik
ben bang dat dat lastig gaat worden, waar ga je hem voor gebruiken?
pi_98917230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oef... door gebogen plastic filmen... ;( :P Ben benieuwd naar je vindingen. :+
Was daar ook al een beetje bang voor, maar dat blijkt tot nu toe geen enkel probleem te zijn.
Net dus een stukje gefilmd, maar ik kon het er niet aan afzien. :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:41:26 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98917389
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Was daar ook al een beetje bang voor, maar dat blijkt tot nu toe geen enkel probleem te zijn.
Net dus een stukje gefilmd, maar ik kon het er niet aan afzien. :)
Ach so. :P Nou ja... ook geen geluid van een schuddende camera in dat piskokertje?
Ik had wel een keer een filmpje gezien inderdaad van een Brit geloof ik die hetzelfde had gedaan... Die had 'em geloof ik met wat foam gedempt/geklemd.

-edit- is 'ie dan hè :
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98918255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach so. :P Nou ja... ook geen geluid van een schuddende camera in dat piskokertje?
Ik had wel een keer een filmpje gezien inderdaad van een Brit geloof ik die hetzelfde had gedaan... Die had 'em geloof ik met wat foam gedempt/geklemd.

-edit- is 'ie dan hè :
Haha, ik heb een schuursponsje aan stukken gesneden, dat zag je ook in die foto's. ;)
pi_98918502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ben bang dat dat lastig gaat worden, waar ga je hem voor gebruiken?
muziek luisteren etc..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:18:14 #53
131319 mickeyD
pi_98918618
quote:
Koptelefoon zoek ik
http://chinaprices.us/ en vul in: Headphones
en dan maar klikken tot je bij jouw prijsklasse zit of je wat gevonden hebt wat je wel wat lijkt.
onderaan de pagina op chinaprices zie je kleine oranje pijltjes, met de linker ga je 1 pagina verder, met de rechter meteen naar de laatste pagina met de duurste spullen.
ja, het staat op prijs gesorteerd
pi_98919334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:14 schreef 12koeto het volgende:

[..]

muziek luisteren etc..
wat voor muziek? Ik heb zelf sennheiser HD201 voor 21 euro en ze zijn echt wel goed, alleen een beetje weinig bass.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:33:48 #55
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98924400
quote:
Koptelefoon zoek ik
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-80551

Ik heb deze besteld, kan nooit super super slecht zijn. :)
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_98924872
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:33 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-80551

Ik heb deze besteld, kan nooit super super slecht zijn. :)

Sinds wanneer is dat een koptelefoon dan?

Misschien is dit wat voor je koeto, http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-51939
Krijgt wel oké reviews en is maar 10 euro.

[ Bericht 13% gewijzigd door bakacakes op 01-07-2011 20:50:01 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:54:40 #57
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98927922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:44 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat een koptelefoon dan?

Misschien is dit wat voor je koeto, http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-51939
Krijgt wel oké reviews en is maar 10 euro.
Ik laat hem een alternatief zien, smart ass
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Boks-Chick vrijdag 1 juli 2011 @ 22:25:37 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:02:16 #59
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98931457
Ik zoek trouwens een USB to USB cable. Dat je bijvoorbeeld 1 USB in je PC stopt er dan 3-4 hebt. Op DX gekeken, maar kon niet écht wat vinden.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:05:09 #60
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98931609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek trouwens een USB to USB cable. Dat je bijvoorbeeld 1 USB in je PC stopt er dan 3-4 hebt. Op DX gekeken, maar kon niet écht wat vinden.
Overweeg eens te zoeken op hub :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:12:38 #61
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_98931975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)/USB-Gadget/USB-Hub/

Amen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:14:52 #62
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98932072
Super! Thanks O+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:51:49 #63
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98933943
Ik heb een telefoonbatterij van DX die perfect mijn doos ledlampjes van ebay ontsteekt. Iemand een leuk idee wat voor lichtgevend iets ik kan maken van deze oplaadbare batterij? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:15:28 #64
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98941781
ehm kijk op kipkay :P
hij heeft altijd wel van die grappige LED dingetjes :P
pi_98942565
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:15 schreef bobbernaut het volgende:
Klopt of "makemagazine weekend projects" op youtube. ;)
pi_98945984
Ik ben er al een tijdje naar dit op zoek:

Een compacte externe accu waarmee ik mijn smartphone kan opladen als deze leeg is. Is iemand deze al eens tegengekomen in een Chineze webshop? Op dealextreme kan ik zoiets nog niet vinden :?

edit: gevonden!

[ Bericht 3% gewijzigd door Landgeld op 02-07-2011 13:51:12 ]
Love is in the air!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:26:22 #67
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_98946077
Er kwam hier is een website langs waar ze ook spullen (direct) uit China verkochten maar die site was dan in het Nederlands. Je kon er volgens mij met iDeal betalen? Iets met 'fabrieksprijzen' dacht ik.
Ik kan 'm niet meer vinden en ik was er wel benieuwd naar.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:47:27 #68
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98946810
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:15 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:12 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Klopt of "makemagazine weekend projects" op youtube. ;)
Leuke ideeen _O_ Eens kijken wat ik ermee kan. Want die batterij is precies het juiste voltage om een blauwe led knetterfel te laten branden zonder dat hij (meteen) kapot gaat :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:03:26 #69
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98947382
Ik heb mijn Ultrafire WF-501B Cree XML T6 1000 Lumen 5-Mode LED Flashlight binnen *O*
http://www.lightmalls.com(...)-mode-led-flashlight
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:15:46 #70
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_98947745
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb mijn Ultrafire WF-501B Cree XML T6 1000 Lumen 5-Mode LED Flashlight binnen *O*
is het iets? ik wil ook een vergelijkbare bestellen namelijk.
na na na na na na na Badjasman!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:17:09 #71
314372 Goddelijker
pi_98947792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

is het iets? ik wil ook een vergelijkbare bestellen namelijk.
Ik zal zo even wat foto's maken, als je wilt. :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:19:34 #72
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98947869
Had 3 dagen geleden deze binnen gekregen http://www.dealextreme.co(...)18650-2-cr123a-20331 erg tevreden over O+

Heb nu ook de blauwe versie gekocht en wil later de rode en witte ook bestellen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:22:10 #73
314372 Goddelijker
pi_98947960
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Dionysiou het volgende:
Had 3 dagen geleden deze binnen gekregen http://www.dealextreme.co(...)18650-2-cr123a-20331 erg tevreden over O+

Heb nu ook de blauwe versie gekocht en wil later de rode en witte ook bestellen.
Best tof. :@
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:22:48 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98947984
Je hebt T6 flashlights en dan heb je nog T6 flashlights, hè... :P

Toch maar de iBood van gisteren gedaan... en nu maar hopen dat DX het netjes op paypal mikt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:25:29 #75
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98948090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Best tof. :@
Haha, yep.. ook best vel. En redelijk voordelig geprijsd. Zo had ik gister avond mijn lichten allemaal uit en de groene light aan als verlichting in mijn kamer. Erg chill was dat. :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:26:20 #76
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98948119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt T6 flashlights en dan heb je nog T6 flashlights, hè... :P

Toch maar de iBood van gisteren gedaan... en nu maar hopen dat DX het netjes op paypal mikt.
Terug stortingen duren best lang bij DX. Als ik iets annuleer vraag ik store credits, werkt sneller. :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:33:07 #77
13411 NaRRaToR
pi_98948368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zal zo even wat foto's maken, als je wilt. :)
sure. altijd welkom :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:35:06 #78
314372 Goddelijker
pi_98948451
En hier hebben we hem dan, de Ultrafire WF-501B Cree XML T6 1000 Lumen 5-Mode LED Flashlight

Hoe ziet hij eruit?

Laten we hem eens even meten

Even binnenstebuiten keren:

Close-up:

Mijn collectie 530Lm-210Lm-1000Lm:

210Lm vs 1000Lm:
pi_98948744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Terug stortingen duren best lang bij DX. Als ik iets annuleer vraag ik store credits, werkt sneller. :P
Hmm, ik geloof dat ik het geld in een dag ofzo terug had.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Weight: 100.0000 g

Zwaar lampje :{ :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:55:33 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98949161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Goddelijker het volgende:
En hier hebben we hem dan, de Ultrafire WF-501B Cree XML T6 1000 Lumen 5-Mode LED Flashlight

Hoe ziet hij eruit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Laten we hem eens even meten

Doe nou niet... :(

Je kunt die andere 2 dus weggooien als ik de vergelijking zie :P Wel een leuke winkel deze lightmall.
Ik zat gisteren nog naar een Fenix TK41 te kijken maar een beetje prijzig.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:57:24 #81
314372 Goddelijker
pi_98949227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, ik geloof dat ik het geld in een dag ofzo terug had.

[..]

Weight: 100.0000 g

Zwaar lampje :{ :')

Heb hem even op de weegschaal gezet:
142,5 gram incl. batterij. O-)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:58:04 #82
314372 Goddelijker
pi_98949241
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Doe nou niet... :(

Je kunt die andere 2 dus weggooien als ik de vergelijking zie :P Wel een leuke winkel deze lightmall.
Ik zat gisteren nog naar een Fenix TK41 te kijken maar een beetje prijzig.
Ja, die kunnen zo de prullenbak in.
Ik heb hem van eBay af, alleen die link kon ik even niet meer zo snel vinden.
Maar ik scheen gisteren naar buiten, op 30-40 meter zie je alles nog makkelijk oplichten. _O-
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:10:01 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98949571
De link staat gewoon bij de "je moet nog feedback geven" link.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:14:08 #84
314372 Goddelijker
pi_98949698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef monkeybrain het volgende:
De link staat gewoon bij de "je moet nog feedback geven" link.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914
O-)
pi_98950044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Leuke ideeen _O_ Eens kijken wat ik ermee kan. Want die batterij is precies het juiste voltage om een blauwe led knetterfel te laten branden zonder dat hij (meteen) kapot gaat :P
Laat nog even weten hoe t gaat. ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:31:47 #86
13411 NaRRaToR
pi_98950189
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:35 schreef Goddelijker het volgende:

knip.....
ok ik ben overtuigd. we gaan er 1 bestellen als ik over een tijdje weer een grote order de deur uit ga doen :) thx!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:33:06 #87
314372 Goddelijker
pi_98950223
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:31 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ok ik ben overtuigd. we gaan er 1 bestellen als ik over een tijdje weer een grote order de deur uit ga doen :) thx!
Veel plezier er mee. :P
pi_98950528
hmm mijn order van 29 juni is alweer shipped. gaat snel de laatste tijd :o

er staat nu ook een tracking iets bij van chinese post ofzo, maar de site is volledig chinees en de code werkt niet :') naja, ik track toch nooit mijn orders mgoed..eerste keer dat ik dit zie
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:24:11 #89
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98951747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
hmm mijn order van 29 juni is alweer shipped. gaat snel de laatste tijd :o

er staat nu ook een tracking iets bij van chinese post ofzo, maar de site is volledig chinees en de code werkt niet :') naja, ik track toch nooit mijn orders mgoed..eerste keer dat ik dit zie
bovenin kun je hem op engels zetten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:49:52 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98952670
Vroegah ging het via Hongkongpost zag er wat beter uit. :P
pi_98953979
Zucht de ander helft van me half verzonden order wisselt de hele tijd van pending naar packaging en wordt er een beetje moe van. Ik heb het idee dat het horloge gewoon niet meer te krijgen is.. 8 juni besteld dus ik denk dat het maar tijd wordt om te cancelen en een refund aan te vragen.
pi_98955314
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

bovenin kun je hem op engels zetten.
Klopt, en met google chrome kan je automatisch vertalen maar de code (of het systeem) klopt toch niet, dus kan er alsnog niets mee wat dat betreft, maar ach :P ik zie 't vanzelf wel
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:58:32 #93
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_98955482
http://www.dealextreme.co(...)8650-1-x-17670-90777

;) is beter als je een degelijke zaklamp wilt.
Meer "flood" dan die W501B dingen.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:10:37 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98957808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Klopt, en met google chrome kan je automatisch vertalen maar de code (of het systeem) klopt toch niet, dus kan er alsnog niets mee wat dat betreft, maar ach :P ik zie 't vanzelf wel
kan wel een dag of 5 duren voordat je hem kan traceren
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:19:05 #95
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98958049
Iemand die ook problemen heeft met het zien van zijn order bij BIC? Ik heb gister een order geplaatst, maar ik heb mijn credits nog, maar het geld is wel van paypal afgeschreven (gedeeltelijk credit en geld). Ik kreeg wel een order nummer en bij hoeveel orders ik heb staat er wel (1). Dus vrij vreemd.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_98959994
DX heeft het bij mij een beetje gedaan. Op het forum reageert iemand dat hij hetzelfde horloge heeft besteld op 21-06-2011 en deze was op 23-06-2011 al verzonden.

Ik wacht al sinds 8 juni en nog steeds zeggen ze dat hij niet in stock is.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:08:50 #97
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98965651
http://www.dealextreme.co(...)tal-timer-2-aa-49494

Ideaal. Werk tegenwoordig veel dat ik de vissen nog wel eens wil vergeten. Wel prijzig, maarja.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:37:39 #98
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98966848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)tal-timer-2-aa-49494

Ideaal. Werk tegenwoordig veel dat ik de vissen nog wel eens wil vergeten. Wel prijzig, maarja.
http://cgi.ebay.com/Adjus(...)&hash=item3cb987023e :P
  zondag 3 juli 2011 @ 00:02:47 #99
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98967902
Heeft iemand nog eens die link van die "1 cent deals" op ebay?
pi_98969651
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand nog eens die link van die "1 cent deals" op ebay?
Geen 1 cent, maar wel alles onder $1, hier.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:27:53 #101
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98977008
1 tip, koop nooit opladers uit china! ik had er een bestelt van 'htc' op DX ontploft dat kolere ding :'(
en een poot van snuffel de hond
pi_98977207
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:27 schreef geldwolf het volgende:
1 tip, koop nooit opladers uit china! ik had er een bestelt van 'htc' op DX ontploft dat kolere ding :'(
Pics? :9

Leedvermaak enzo...
pi_98977418
Ik heb hier een paar China lader in gebruik voor de 4 Nintendo`s XL maar geen problemen hoor.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:44:27 #104
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98977543
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pics? :9

Leedvermaak enzo...
nahh, er is niks aan te zien.. :s)
  zondag 3 juli 2011 @ 12:49:56 #105
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98977703
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef geldwolf het volgende:

[..]

nahh, er is niks aan te zien.. :s)
hij knalde wel mooi? dan heb je een vuurwerk oplader gekocht
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98978264
Opladers uit China koop ik niet meer sinds er één ontploft is en ik de binnenkant van een ander heb gezien :X
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98978375
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

hij knalde wel mooi? dan heb je een vuurwerk oplader gekocht
dat is om de geesten weg te jagen
  zondag 3 juli 2011 @ 13:39:08 #108
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_98979080
Opladers uit China laat ik sowieso niet onbeheerd achter als ze aan staan.
pi_98979500
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Sowieso geen enkele oplader laat ik onbeheerd in het stopcontact.
pi_98979720
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Sowieso geen enkele oplader laat ik onbeheerd in het stopcontact.
:')
pi_98980058
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

zondag 3 juli 2011 @ 14:16:50 #112
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_98980309
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ook niet meer :')
pi_98981206
oja ik heb een goede brand verzekering afgesloten
  zondag 3 juli 2011 @ 15:42:45 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98983454
Ik laat de koelkast niet onbeheerd in het stopcontact :')
  zondag 3 juli 2011 @ 16:36:30 #115
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98985766
Hoort 'ik heb mezelf net onder stroom gezet met spul uit Hong Kong' ook in die categorie?

Het blijft tintelen, mijn projectje wacht maar even :') Ampere doet er dus echt toe, normaal pak ik voltages <15 gewoon bij beide polen zonder bij na te denken
  zondag 3 juli 2011 @ 19:08:49 #116
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98991891
Zijn deze drie dingen zo compleet of heb ik nog iets anders erbij nodig voor het werkt?

http://cgi.ebay.com/Flexi(...)af8f1#ht_3200wt_1139

+

http://cgi.ebay.com/IR-Re(...)13387#ht_3134wt_1139

+

http://cgi.ebay.com/EU-12(...)44d9d5#ht_1878wt_905

Ik kan de aansluiting niet goed zien van die controller.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:19:24 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98992271
Even wat zitten neuzen in de flashlight fora hoe het allemaal zit met de zaklampen.
Ik schrik een beetje van de pijpbommen waarschuwingen met alle lithium batterijen die te heet worden en overladen :@

Als je een echte monster zoekt is dit model schijnbaar het nieuwste speeltje. Ipv de 6 x cree q5 is het 3 x cree xml t6 leds, zo'n 3 keer sterker. Ze raden aan om dure cellen erin te stoppen die het geweld aankunnen :P

Er zijn wat verschillende versies, voor rond de $50.

http://www.dealextreme.co(...)650-91136?r=43033281

http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7016

http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=11401
pi_98992361
quote:
9s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoort 'ik heb mezelf net onder stroom gezet met spul uit Hong Kong' ook in die categorie?

Het blijft tintelen, mijn projectje wacht maar even :') Ampere doet er dus echt toe, normaal pak ik voltages <15 gewoon bij beide polen zonder bij na te denken
Cute selfdefence flashlight toy for my fliend:

http://www.focalprice.com(...)_Stun_Gun_Black.html

Pak die eens bij elkaar te pakken >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 19:22:50 ]
pi_98993184
Wil bij Tinydeal wat bestellen en rechtstreeks verzenden als cadeau voor een vriend.
Maar dan vind ik het niet echt netjes als er een prijs opstaat en waar het vandaan komt.
Weten jullie of dat op de envelop komt?
pi_98993386
Zij zijn verplicht om een prijs er op te zetten.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:56:59 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98993683
En meestal niet eens de echte prijs.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Cute selfdefence flashlight toy for my fliend:

http://www.focalprice.com(...)_Stun_Gun_Black.html

Pak die eens bij elkaar te pakken >:)
Ik las suicide toy, dat klopt waarschijnlijk nog beter ook bij mij :D
  zondag 3 juli 2011 @ 20:10:47 #122
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_98994199
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
Even wat zitten neuzen in de flashlight fora hoe het allemaal zit met de zaklampen.
Ik schrik een beetje van de pijpbommen waarschuwingen met alle lithium batterijen die te heet worden en overladen :@

Als je een echte monster zoekt is dit model schijnbaar het nieuwste speeltje. Ipv de 6 x cree q5 is het 3 x cree xml t6 leds, zo'n 3 keer sterker. Ze raden aan om dure cellen erin te stoppen die het geweld aankunnen :P

Er zijn wat verschillende versies, voor rond de $50.
[ afbeelding ]

http://www.dealextreme.co(...)650-91136?r=43033281

http://www.kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=11401
Hmm, hou het in de gaten. Post je als je meer weet? Ik heb eigenlijk geen zin in weer een onderwerp waar ik me over moet inlezen :')
  zondag 3 juli 2011 @ 22:00:10 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  zondag 3 juli 2011 @ 22:27:38 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99001480
quote:
;( Zo... dat laat meteen een ander licht op de zaak schijnen...
  zondag 3 juli 2011 @ 22:39:40 #126
261627 sciter
The world is my playground.
pi_99002111
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Zo... dat laat meteen een ander licht op de zaak schijnen...
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
pi_99004245
Kennen jullie de webwinkel
pi_99004272
Kennen jullie Sunsky? Die is meestal de goedkoopste bij ChinaPrices.us maar vertrouw het niet echt...
  zondag 3 juli 2011 @ 23:21:26 #129
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_99004308
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef TuurDS het volgende:
Kennen jullie Sunsky? Die is meestal de goedkoopste bij ChinaPrices.us maar vertrouw het niet echt...
Vergeet de verzendkosten niet...
pi_99004464
quote:
Wow wat een licht!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_99006252
quote:
99s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef deepart het volgende:

[..]

Wow wat een licht!
Dat is nog licht uitgedrukt
pi_99007020
quote:
't is dat de verzendkosten zo hoog zijn, maar ergens viel 80 pond nog wel mee.
Lijkt op die ene foto (linksonderaan waar 2km bij staat) alsof hij een vliegtuig belicht.
't zou wat wezen als je daar in dat vliegtuig naar buiten kijkt en ineens zo'n licht in je smoel krijgt _O-

DX heeft trouwens ook niet meer elke dag new arrivals.
Ze hebben blijkbaar al alles. :')
  maandag 4 juli 2011 @ 00:44:32 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99007363
quote:
Bloody hell, wat een ding :D
  maandag 4 juli 2011 @ 00:45:55 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99007398
pi_99007520
quote:
Look at this thing!

Ik schork me dood man, ik vond die eerste al groot :')

EDIT: maar nog steeds een amateur, look at this one! :P :

Komt weliswaar van een oude tank, maar goed...
  maandag 4 juli 2011 @ 01:20:51 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99008357
Deze Duitser, skibril op, papier in de fik _O-
Fleshlight freak, hij zegt het echt :P

maandag 4 juli 2011 @ 01:40:34 #137
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99012703
Waarom hebben jullie het enkel over zaklampen. Er zijn toch ook nog duizenden andere dingen te kopen. :')
  maandag 4 juli 2011 @ 10:05:32 #139
131319 mickeyD
pi_99013014
je lult waarover je wilt, natuurlijk zijn zaklampen uit den treuren besproken, maar er komen steeds nieuwere, fellere en goedkopere modellen op de markt, dus interessant om over te kletsen :)
volgendeweek kan het weer minicamera's zijn, of helicopters..
daarbij hebben er veel hier al een doos of la vol "useless Crap uit china" of "nooit gebruikt uit china"
pi_99013100
Ja, tuurlijk lul je over wat je wilt. Vroeg enkel waarom. :-)
  maandag 4 juli 2011 @ 10:11:16 #141
131319 mickeyD
pi_99013149
ja, het waarom is omdat iemand er over begint, dan kriebelt er wat ergens en ga je op zoek naar beter, goedkoper en mooier dan waar die ander mee kwam in de post voor je ;)
en zo vullen we al tientallen topic hier op FOK!
  maandag 4 juli 2011 @ 10:19:47 #142
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99013317
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 jul 2011: 1 euro = 1,41533 Amerikaanse dollars :9~ :)
pi_99014291
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:19 schreef Koen. het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 jul 2011: 1 euro = 1,41533 Amerikaanse dollars :9~ :)
Is dat goed?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:07:15 #144
131319 mickeyD
pi_99014405
hoe meer dollar voor je euro hoe beter ;)
pi_99014493
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:07 schreef mickeyD het volgende:
hoe meer dollar voor je euro hoe beter ;)
Hoeveel stond-ie gisteren dan? :p Waar kan je de prijzen van Paypal trouwens zien?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:13:16 #146
131319 mickeyD
pi_99014577
de dollar staat trouwens al weer ff rond 1,45 tegen 1 euro, dus dan zie je meteen hoe paypal je een (4 cent) oor aannaaid met hun veel te lage koers
  maandag 4 juli 2011 @ 11:20:03 #147
131319 mickeyD
pi_99014777
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef TuurDS het volgende:

[..]

Hoeveel stond-ie gisteren dan? :p Waar kan je de prijzen van Paypal trouwens zien?
1.Log in op uw PayPal-rekening op http://www.paypal.nl.
2.Klik op Profiel.
3.Klik op Valutasaldi onder de kolom Financiële informatie.
4.Voer de informatie in de keuzemenu's van de kolom Valuta in en klik op Berekenen.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:33:25 #148
131319 mickeyD
pi_99015162
als je het geld over hebt, NU omzetten in dollars, want qua rente in nederland ga je nooit zoveel ontvangen als de winst die je maakt als de dollar ineens weer stijgt verderop in het jaar.
nu: 100 U.S. dollars = 68.8468158 Euros
als de dollar zakt naar 1,25 betaal je ¤80 euro voor $100 dollar
om zo'n zelfde bedrag te "verdienen" bij een bank als rente, zou je ongeveer 8% rente moeten ontvangen dus.
de rente op een internet spaar rekening staat nu op 2,3%
dus do the math
$1,58 dollar voor 1 euro zien ze op de financiele markt als de absolute bodem van de dollar, dus die zal nooit gehaald gaan worden, tenzij er een pleuris uitbreekt in dat land zelf en er niets meer geproduceerd wordt.

[ Bericht 27% gewijzigd door mickeyD op 04-07-2011 11:44:14 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 11:53:01 #149
131319 mickeyD
pi_99015761
zo, en dat was het financiele nieuws voor vandaag ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 12:05:18 #150
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99016167
Ik heb nog twee dollar van mijn vakantie naar Florida. Ik word rijk!
  maandag 4 juli 2011 @ 12:06:35 #151
131319 mickeyD
pi_99016208
ik had na mijn vakantie in florida nog 1000 dollar over, (het land was niet zo duur als ik dacht)
maargoed dat was in 1992, het PRE-internet tijdperk..
  maandag 4 juli 2011 @ 12:13:54 #152
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_99016468
Heb van die cable-dingen gekocht die je op je bureau kan plakken. Moet je een usbkabeltje in duwen (ipod ofzo) en dan blijft ie fatsoenlijk zitten, hoop ik. Eindelijk hoef ik niet meer onder m'n bureau te kruipen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 juli 2011 @ 12:31:07 #153
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99017008
Florida _O_
  maandag 4 juli 2011 @ 12:32:31 #154
314372 Goddelijker
pi_99017051
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Heb van die cable-dingen gekocht die je op je bureau kan plakken. Moet je een usbkabeltje in duwen (ipod ofzo) en dan blijft ie fatsoenlijk zitten, hoop ik. Eindelijk hoef ik niet meer onder m'n bureau te kruipen :')
Ideaal die dingen _O_
  maandag 4 juli 2011 @ 12:39:48 #155
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_99017272
* joepie91 melden doet.

Net maar eens even een Fiio S3 van DealExtreme besteld, een dezer dagen maar eens aan de slag om de Chinacheep-crawler te herschrijven... in Python dit keer, aangezien de PHP-crawler echt de server sloopte :P
De database is vrij gedateerd momenteel, maar hij zou binnenkort dus weer up-to-date moeten zijn enzo. En op een snellere server.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_99017398
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:39 schreef joepie91 het volgende:
[me=joepie91] melden doet.
[/me]

Net maar eens even een Fiio S3 van DealExtreme besteld, een dezer dagen maar eens aan de slag om de Chinacheep-crawler te herschrijven... in Python dit keer, aangezien de PHP-crawler echt de server sloopte :P
De database is vrij gedateerd momenteel, maar hij zou binnenkort dus weer up-to-date moeten zijn enzo. En op een snellere server.
Top ^O^
pi_99017431
quote:
[/me]

Haha dit klinkt voor mij als geheimtaal :')
Diepzinnige deepart.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:53:19 #158
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99017713
ow iemand nog een linkje van die toffe rayban(ow ja ben geen nieuwe pauper hoor) kan hem niet meer vinden bij favorieten i.v.m. update. @8nogt hoe werkt die rgb strip precies in combinatie met die afstands bediening bijvoorbaad dank.
BAM dit is 3KB
pi_99017746
Er waren ook sites met kortingscodes.
Nou staan er wel wat wat kortingscodes in de OP maar die sites kan ik niet vinden?
Welke zijn dat en misschien handig om in de OP te zetten?
  maandag 4 juli 2011 @ 12:54:58 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99017763
pi_99017787
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:54 schreef shiznuts het volgende:
www.retailmenot.com
www.tjoos.com
Handig voor in de OP? ;)

En thnx!
  maandag 4 juli 2011 @ 12:56:42 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99017821
Ja, Tokko1 gaat daar nog mee aan de slag voor een wat uitgebreidere reorganisatie van de OP. :+
Als 'ie de tijd ervoor heeft, zal dat vast ook meegenomen worden.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:22:46 #163
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99018700
quote:
[/me]

`
Kan je niet RSS feeds gebruiken die veel sites hebben? ;) Of even databaseje vragen.. :P
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 4 juli 2011 @ 13:33:41 #164
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_99019136
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ideaal die dingen _O_
Wel via een webshop van ebay. Zelfde levertijd als een andere webshop uit China?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_99020421
Chinacheep werkt echt voor geen meter. Oude prijzen enzo. Chinaprices.us doet het wel goed.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:27:57 #166
304381 Loll
pi_99021024
tokko1 voor life!
iemand nog reactie van mijn vorige post?
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef TuurDS het volgende:
Chinacheep werkt echt voor geen meter. Oude prijzen enzo. Chinaprices.us doet het wel goed.
als jij die site kan updaten dan weet ik wel bij wie je moet zijn.
Weet je zanik daar niet zo over.
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 14:35:30 #167
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99021298
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Tokko1 gaat daar nog mee aan de slag voor een wat uitgebreidere reorganisatie van de OP. :+
Als 'ie de tijd ervoor heeft, zal dat vast ook meegenomen worden.
Áh ja, staat op planning maar ideeën zijn altijd welkom natuurlijk :)

(naast Tjoos+andere site in de OP ;) )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 4 juli 2011 @ 14:41:41 #168
13148 Shogo
Psycho...
pi_99021528
quote:
0,59 cent bij Action. Kon destijds geen chinashop vinden die goedkoper was. :P
pi_99021683
Iemand ervaring met minilaptops uit china?

Zoja,dan het liefst eentje onder de 100 dollar :)
pi_99021845
Heb 10 USB-kabels voor de iPhone gekocht bij DX. Kreeg korting als ik er 10 kocht, die 9 andere verkoop ik wel op marktplaats ofzo.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:49:39 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99021849
Hebben we laatst ook gezegd... en daarvoor... Die dingen zijn...
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet veel beter dan een V-tech...

Gewoon niet doen. ;( Kun je beter een tablet of MP4-speler kopen als je er multimedia op af wilt spelen. Met de processor/werkgeheugen/os/plugins wordt het namelijk lastig zo'n netbookje vloeiend video te laten afspelen of überhaupt iets te laten doen. Ik gok dat het opstarten alleen al 4 minuten duurt.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:54:37 #172
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_99022041
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef Shogo het volgende:

[..]

0,59 cent bij Action. Kon destijds geen chinashop vinden die goedkoper was. :P
Ben ik opgelicht :'( Nee, die paar centen kunnen me niet veel schelen, maar ik zag het echt dacht: da's hendig! :7
  maandag 4 juli 2011 @ 14:55:02 #173
183846 joepie91
pi_99022058
quote:
16s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

`
Kan je niet RSS feeds gebruiken die veel sites hebben? ;) Of even databaseje vragen.. :P
Ik had in het verleden contact opgenomen met een aantal shops, maar of nooit meer iets van gehoord, of ze hadden er geen zin in. RSS feeds heb ik naar gekeken, maar lang niet iedere site biedt ze aan :(

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef TuurDS het volgende:
Klopt, omdat de crawler al een paar maanden op z'n gat ligt en dus de database niet meer geupdate wordt :P Dat is dus wat ik ga fixen.
pi_99022184
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik had in het verleden contact opgenomen met een aantal shops, maar of nooit meer iets van gehoord, of ze hadden er geen zin in. RSS feeds heb ik naar gekeken, maar lang niet iedere site biedt ze aan :(

[..]

Klopt, omdat de crawler al een paar maanden op z'n gat ligt en dus de database niet meer geupdate wordt :P Dat is dus wat ik ga fixen.
Aaaah, I'm sorry. Wist ik niet. Succes ermee ;-)!
  maandag 4 juli 2011 @ 15:04:59 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99022458
quote:

[..]

[..]

Tof, maak er iets moois van. :D
Worden al je internetactiveiten nu ook nauwlettend gevolgd? :P
  maandag 4 juli 2011 @ 15:22:59 #176
183846 joepie91
pi_99023183
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tof, maak er iets moois van. :D
Worden al je internetactiveiten nu ook nauwlettend gevolgd? :P
Vast wel :P
  maandag 4 juli 2011 @ 15:49:27 #177
131319 mickeyD
pi_99024271
wij checken in iedergeval wel of je t goed doet ;)
pi_99024949
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:49 schreef mickeyD het volgende:
wij checken in iedergeval wel of je t goed doet ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 17:27:42 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99028308
quote:
Zijn bij de Action te koop voor 50 cent ofzo.

quote:
[/me]

Ik las dat jij een voorstander bent van bitcoin, slecht advies voor de laatste dagen :P

De S3 is een heel mooi apparaat ^O^
Dat ding voelt echt als een a-merk aan en gebruik ik dagelijks :Y

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:33 schreef mickeyD het volgende:
als je het geld over hebt, NU omzetten in dollars,
Jaren terug moest je dat met een code doen via de bank, daarna kreeg je de automatische afschrijving. Hoe zet je geld op je paypal?

De koers op Paypal heeft wel hoger gestaan dus wellicht is het nog te vroeg. Ik zweet me de tering tyfus rondom de griebelende Grieken en staat de euro straks weer op ¤1,20 ofzo. Gelukkig zijn alle landen kut dus merk je niets van de crisis _O-
pi_99028556
quote:
Toevallig een link? Of waar je op hebt gezocht?
  maandag 4 juli 2011 @ 17:41:02 #181
183846 joepie91
pi_99028937
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Ik las dat jij een voorstander bent van bitcoin, slecht advies voor de laatste dagen :P

De S3 is een heel mooi apparaat ^O^
Dat ding voelt echt als een a-merk aan en gebruik ik dagelijks :Y
Hoezo? Met Bitcoin gaat alles prima, er staat alleen een idioot aan het hoofd van de grootste exchange :P (zie ook http://www.quickmeme.com/Scumbag-Tux/)

En verder heb ik idd goede dingen gelezen over de S3 :)
  maandag 4 juli 2011 @ 17:42:03 #182
314372 Goddelijker
pi_99028987
Nieuwe zonnebril besteld via eBay. :D
  maandag 4 juli 2011 @ 17:56:05 #183
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99029550
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Hoezo? Met Bitcoin gaat alles prima, er staat alleen een idioot aan het hoofd van de grootste exchange :P (zie ook http://www.quickmeme.com/Scumbag-Tux/)

En verder heb ik idd goede dingen gelezen over de S3 :)
De Fiio S9 geeft wel veel beter geluid en heeft een groter vermogen, wel flink groter.

Ik ben fan van alles dat de monopolie van de centrale banken bedreigt, dus ook bitcoin :7
  maandag 4 juli 2011 @ 17:59:27 #184
304381 Loll
pi_99029700
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef Goddelijker het volgende:
Nieuwe zonnebril besteld via eBay. :D
[ afbeelding ]
link? hoe snel verzend pandawill wil nog meuk binnen 4 weken krijgen.
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:13:44 #185
261627 sciter
The world is my playground.
pi_99030227
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:56 schreef monkeybrain het volgende:

Ik ben fan van alles dat de monopolie van de centrale banken bedreigt, dus ook bitcoin :7
En dus je eigen inkomen en spaargeld.
  maandag 4 juli 2011 @ 18:24:56 #186
314372 Goddelijker
pi_99030596
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef Loll het volgende:

[..]

link? hoe snel verzend pandawill wil nog meuk binnen 4 weken krijgen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)%26its%3DI%26otn%3D2

Ik weet dat ze in HK goedkoper te krijgen zijn, maar ik hoop dat hij er nu niet 4 weken over doet, aangezien hij vanuit Duitsland komt.
  maandag 4 juli 2011 @ 18:29:55 #187
304381 Loll
pi_99030759
dank je
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:30:32 #188
314372 Goddelijker
pi_99030785
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef Loll het volgende:
quote maar lekker hoor nieuwkomertje.
Heb je dat tegen mij? :')
Ik loop hier pas een jaar of 3-4 mee.
  maandag 4 juli 2011 @ 18:33:30 #189
304381 Loll
pi_99030881
nouw nee niet echt maar dacht dat je mijn post quote omdat je hem dom vond maar ik heb niks gezegt hoor. toen ik op de link klikte had ik het weer weg gehaald excuus. weer ontopic het is wel een mooie zonnebril.
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:34:25 #190
304381 Loll
pi_99030914
tja en die hk meuk duurt idd lang
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:36:56 #191
314372 Goddelijker
pi_99030999
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:34 schreef Loll het volgende:
tja en die hk meuk duurt idd lang
Gelukkig heb ik nog een andere die ik op vakantie mee kan nemen, dus deze is een mooie vervanger van die ik nu heb. :P
  maandag 4 juli 2011 @ 18:43:16 #192
304381 Loll
pi_99031243
en je kan hem verliezen zonder dat je 90 euro voor je neus ziet weggaan. maat nogmaals excuus van die post hoor. ik had beter moeten kijken
BAM dit is 3KB
pi_99031515
Iemand die nog ergens 0.01 USD deals kent?
  maandag 4 juli 2011 @ 18:51:00 #194
304381 Loll
pi_99031588
ja bij n********** ahappydeal(zoiets) en nog een site maat weet niet meer hoe die heet.
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:52:38 #195
304381 Loll
pi_99031657
NEVERverybuYING
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 18:53:10 #196
304381 Loll
pi_99031678
zo die is niet geblokt sorry voor die 3 posts modjes
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 19:04:52 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99032160
quote:

[..]

[..]

Die van panawill is wel redelijk makkelijk aan te komen dacht ik ;) zal zo eens even kijken.
(dacht dat je igg sku + prijs + info + foto kan exporteren)

Edit werkt niet meer op mijn account: access denied 403
  maandag 4 juli 2011 @ 19:16:14 #198
183846 joepie91
pi_99032654
Mmm, ik zat zo eens te kijken naar Chinaprices... volgens mij hebben die ook gewoon een crawler draaien.
  maandag 4 juli 2011 @ 19:34:31 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99033417
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef joepie91 het volgende:
Mmm, ik zat zo eens te kijken naar Chinaprices... volgens mij hebben die ook gewoon een crawler draaien.
Staat Buyincoins daar ook tussen? en kunnen daar ook de problemen wegkomen :P?
  maandag 4 juli 2011 @ 19:37:01 #200
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_99033507
quote:
11s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Toevallig een link? Of waar je op hebt gezocht?
http://cgi.ebay.com/6-x-C(...)&hash=item415b43c309
pi_99033801
Is Tiffany nog te bereiken voor Taobao aanvragen?
Paar weken geleden prijsopvraag gedaan, maar niks van gehoord en even laten rusten.
Eergisteren weer gemailt met nieuwe dingen, maar ook nog geen reactie.
pi_99033834
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef JapieGijs het volgende:
Is Tiffany nog te bereiken voor Taobao aanvragen?
Paar weken geleden prijsopvraag gedaan, maar niks van gehoord en even laten rusten.
Eergisteren weer gemailt met nieuwe dingen, maar ook nog geen reactie.
Ik heb dr ook al een hele tijd niet online gezien op msn...
Ja.
pi_99034184
Tiffany lijkt inderdaad van de aardbol verdwenen...
Probeer http://www.buyintaobao.com/ eens.
jaja, en azo...
  maandag 4 juli 2011 @ 20:42:42 #204
304381 Loll
pi_99036274
ik moest een ipad toetsenbord bestellen voor mijn pa O-) hij heeft deze uitgezocht: http://www.pandawill.com/(...)or-apple-ipad-2.html

kan ik deze gewoon bestellen of weet iemand zeker dat het gewoon prut is want dan zoek een andere. thks :)
BAM dit is 3KB
  maandag 4 juli 2011 @ 21:45:22 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99039953
http://www.dealextreme.co(...)ker-3-5mm-jack-72517

Ik hoop dat dit wat is.

* Dionysiou keeps his fingers crossed.
  maandag 4 juli 2011 @ 21:46:51 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99040037
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Dionysiou het volgende:

Ik hoop dat dit wat is.

Ghettoblaster?? :D
  maandag 4 juli 2011 @ 21:52:54 #207
183846 joepie91
pi_99040443
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Dionysiou het volgende:

Ik hoop dat dit wat is.

Als ik zo eens kijk heeft het veel weg van die speaker die ze bij de Action verkopen.. (qua panel met besturing enzo).... die van de Action was iig wel aardig.
  maandag 4 juli 2011 @ 21:58:28 #208
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99040788
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef thecuriousone het volgende:
Tiffany lijkt inderdaad van de aardbol verdwenen...
Probeer http://www.buyintaobao.com/ eens.
Het lijkt op een kloon van de veel duurdere Zaggmate, die ik zelf heb. Die is echt fantastisch!
  maandag 4 juli 2011 @ 22:08:04 #209
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99041377
quote:
16s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ghettoblaster?? :D
Haha je zou haast denken hé. :P

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Als ik zo eens kijk heeft het veel weg van die speaker die ze bij de Action verkopen.. (qua panel met besturing enzo).... die van de Action was iig wel aardig.
Ah okey, ik zocht sowieso speakers voor mijn iPhone voor als ik in de tuin lig in het zonnetje (op het strand draai ik geen eigen muziek.. :P )
Dit zag er wel degelijk en strak uit, hopen dat de geluidskwaliteit dat ook is. :P
pi_99042148
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)%26its%3DI%26otn%3D2

Ik weet dat ze in HK goedkoper te krijgen zijn, maar ik hoop dat hij er nu niet 4 weken over doet, aangezien hij vanuit Duitsland komt.
Geinige shop, heeft ook wel leuke boardshorts, hoewel H&M online net zo duur is...
pi_99042945
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Geinige shop, heeft ook wel leuke boardshorts, hoewel H&M online net zo duur is...
Kan je beter daar bestellen, komt het sneller! :9
(mijn ervaringen met H&M online zijn niet zo heel positief :P Duurt laannnggg)
pi_99044010
BuyInCoins is bijna altijd de goedkoopste, klopt dat?
  maandag 4 juli 2011 @ 22:57:29 #213
183846 joepie91
pi_99044207
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef TuurDS het volgende:
BuyInCoins is bijna altijd de goedkoopste, klopt dat?
Dat klopt :P

BuyInCoins is vaak heel erg goedkoop idd (is blijkbaar ook een ebay seller geweest hiervoor), maar heeft niet zo'n bijzonder groot assortiment. Zie er wel regelmatig dingen staan die meer dan 50% goedkoper zijn dan op DealExtreme....
pi_99044297
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat klopt :P

BuyInCoins is vaak heel erg goedkoop idd (is blijkbaar ook een ebay seller geweest hiervoor), maar heeft niet zo'n bijzonder groot assortiment. Zie er wel regelmatig dingen staan die meer dan 50% goedkoper zijn dan op DealExtreme....
Ze betalen ook niet voor hun site, zo traag :(
  maandag 4 juli 2011 @ 23:00:06 #215
183846 joepie91
pi_99044378
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef TuurDS het volgende:

[..]

Ze betalen ook niet voor hun site, zo traag :(
Volgens mij gewoon weer eens DDoS o.i.d., normaal is hun site een stuk sneller dan de andere shops :P
pi_99044421
Wel ook mooiste design, dat BuyInCoins, je ziet ook niet dat 't Chinees is...
pi_99045063
Sowieso altijd eBay (.com/.nl/co.uk/de, afhankelijk hoeveel tijd/moeite je erin wel steken) proberen, vaak (nog) goedkoper dan de webshops. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Kan je beter daar bestellen, komt het sneller! :9
(mijn ervaringen met H&M online zijn niet zo heel positief :P Duurt laannnggg)
Iets van eBay sneller dan een NL-site? :')
Ik ben gewoon 24-48 uurs verzending gewend van NL-shops.

Maar goed, maar 'ns rondkijken naar zo'n boardshort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2011 23:39:07 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 23:11:16 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99045070
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef TuurDS het volgende:
Wel ook mooiste design, dat BuyInCoins, je ziet ook niet dat 't Chinees is...
Super nice shop, volgends mij dé nr. één shop voro china shopping :)
Jammer van de DDos aanvallen van de concurenten :(
pi_99045210
En nog veel groeimogelijkheid wegens het nu nog (in vergelijking met concurrentie) kleine assortiment!
  maandag 4 juli 2011 @ 23:18:06 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99045499
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef TuurDS het volgende:
En nog veel groeimogelijkheid wegens het nu nog (in vergelijking met concurrentie) kleine assortiment!
Of dat houd de kosten laag :)

Verder vandaag weer wat nieuws meegemaakt, pakketje binnen via DHL, geen idee hoe ze zoiets durfen af te geven (met btw aanslag):

De andere kant van het pakje zitten allemaal gaten in, het lijkt wel dat er iets of iemand overheen is gereden/gelopen! Pakketje is nog niet open gemaakt, maar ik verwacht dat geen Epad dit overleefd :P (overigens is hij wel in Hong kong geopend voor controle van de batterij, maar toen weer netjes gesealed).
Dus maar even een klacht ingediend bij DHL, deze zouden morgen terugbellen.
pi_99046400
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Verder vandaag weer wat nieuws meegemaakt, pakketje binnen via DHL, geen idee hoe ze zoiets durfen af te geven (met btw aanslag):
[ afbeelding ]
De andere kant van het pakje zitten allemaal gaten in, het lijkt wel dat er iets of iemand overheen is gereden/gelopen! Pakketje is nog niet open gemaakt, maar ik verwacht dat geen Epad dit overleefd :P (overigens is hij wel in Hong kong geopend voor controle van de batterij, maar toen weer netjes gesealed).
Open toch maar, verras jezelf.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:54:32 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99047445
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:33 schreef TuurDS het volgende:

[..]

Open toch maar, verras jezelf.
eerst maar even telefoontje van dhl afwachten.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:42:56 #223
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99049493
Ben benieuwd!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:58:07 #224
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99050120
Ik heb 55 euro van een paypal claim, weet iemand iets leuks :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:59:31 #225
131319 mickeyD
pi_99050178
slof sigaretten?
pi_99050462
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ziet er wel mishandeld uit. :o
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 02:08:36 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99051685
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Loll het volgende:
zo die is niet geblokt sorry voor die 3 posts modjes
Zeg, je kunt een post ook editten in plaats van twee nieuwe er direct onder te plaatsen. Gaat een topic wat langer mee en is het wat overzichtelijker. ;)
Die sites staan trouwens in de OP... je weet wel, dat ding dat mensen te weinig raadplegen. ;(
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon weer eens DDoS o.i.d., normaal is hun site een stuk sneller dan de andere shops :P
-O- Ja, da's kut ja. Verrekte oostblokkers. :(
BIC vind ik ook supernetjes. Neverybuying ook. En Focal is okay.
DX heb ik de slechtste ervaringen mee... ;( Assortiment is één ding, maar dan moet je die items wel een beetje vlot leveren zeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb 55 euro van een paypal claim, weet iemand iets leuks :')
Nee, je moet eerst iets zien en dan geld ervoor uit willen geven. Niet geld uit willen geven en dan pas wat zien. Koop er anders dollars van. :+
pi_99054642
vorig week een claim ingediend en hebt zowel nog niks van paypal als van mp4nation gehoord. :r
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:30:10 #229
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99054692
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_99054981
quote:
Hoe onefficiënt is dat. Dat ze daar ff een goedkope transportband zetten...
pi_99055014
PayPal is vandaag trouwens 1 EUR = 1,41501 USD. Voor wie nog niet gekeken had.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:30:37 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99056042
Ik kreeg berrichtje van PriceAngels dat ze nieuwe Cree flashlights hadden met 8% korting de eerste tijd... omdat hier zoveel mensen altijd zaklampjes kopen dacht ik dit maar even te delen *;

SPOILER
pi_99057241
Deze net besteld.
http://www.buyincoins.com(...)ma-product-2145.html

Kan ik trouwens iets met die recommenders doen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:15:29 #234
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99057505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:08 schreef TuurDS het volgende:
Deze net besteld.
http://www.buyincoins.com(...)ma-product-2145.html

Kan ik trouwens iets met die recommenders doen?
Je kan altijd even tokko1 als recommender invoeren ;) Extra korting, maar je kan ook een van de andere mensen uit het ofrum gebruiken (lees even wat signatures) ^O^
Btw, altijd handig z'n auto usb chager!
pi_99057638
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan altijd even tokko1 als recommender invoeren ;) Extra korting, maar je kan ook een van de andere mensen uit het ofrum gebruiken (lees even wat signatures) ^O^
Btw, altijd handig z'n auto usb chager!
Te laat, ik onthoud het voor volgende keer :p
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:25:10 #236
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99057927
Die ook erg. Maar zou het echt zo gaan?

pi_99058059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Koen. het volgende:

Ik schop die kerels naar de hel. EN ZE LACHEN ER NOG MEE OOK?!
pi_99059033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Koen. het volgende:

:'(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:04:41 #239
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99059660
Mijn Preorder alphas zijn verzonden :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:14:56 #240
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_99060062
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:30 schreef tokko1 het volgende:
Ik kreeg berrichtje van PriceAngels dat ze nieuwe Cree flashlights hadden met 8% korting de eerste tijd... omdat hier zoveel mensen altijd zaklampjes kopen dacht ik dit maar even te delen *;

SPOILER
Vind het jammer dat er bijna geen sterkte zaklampen zijn die gewoon werken op AA of AAA ofzo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:18:56 #241
131319 mickeyD
pi_99060216
dat komt omdat onze batterijen een suffe 1,5 volt zijn en die chinese 3,7 volt :p

gewoon 1 bestellen waar een lader bij zit voor de 18650 batterijen.

ahh kijk eens aan, nummer 1 in de lijst komt met een lader (maar zonder batterij)
;)
pi_99060670
Iemand ervaring met batterijen voor Canon spiegelreflexen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:32:39 #243
131319 mickeyD
pi_99060747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef TuurDS het volgende:
Iemand ervaring met batterijen voor Canon spiegelreflexen?
misschien vindt je hier wat antwoorden?
http://forum.zoom.nl/view(...)8f02cf14cc892330f7fe
pi_99060790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:32 schreef mickeyD het volgende:

[..]

misschien vindt je hier wat antwoorden?
http://forum.zoom.nl/view(...)8f02cf14cc892330f7fe
Ja maar, die hebben het vast over officiële accessoires. I wanna do it the Chinese way, ofzo hè.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:01:43 #245
131319 mickeyD
pi_99061848
ik heb reakties gezien van mensen die chinese gebruiken, je moet alleen ff zoeken, dat ga ik niet voor je doen ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:40:38 #246
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99063194
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:15:16 #247
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99064733
quote:
Ik heb ze hier liggen, ben er heel tevreden over :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:25:22 #248
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_99065139
Leuk dat die gasten zo met mn dure pakketjes omgaan :/
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:13:59 #249
131319 mickeyD
pi_99067017
misschien zijn het wel pakketten met spullen die dat kunnen hebben?
pi_99067445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef mickeyD het volgende:
ik denk niet dat die chinezen dat vantevoren hebben uitgezocht :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:37:37 #251
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99067937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef mickeyD het volgende:
net of je daar dan niet voorzichtig mee moet doen ? :')

ik heb mijn zaklamp nu al een paar keer uitstekend kunnen testen;
Sinds kort leeft er bij ons in de buurt een Steenmarters familie :{ :{
en die komen S'nacht te voorschijn... kolere beesten :O
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:39:30 #252
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99068008
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Ik heb ze hier liggen, ben er heel tevreden over :)
Ah O+ Dat is fijn om te horen!

Geluidskwaliteit is okey? :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:41:11 #253
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99068076
Deze http://www.dealextreme.co(...)ona-145cm-72cm-37475 mag ook wel een keer komen. Straks is het al weer winter. _O-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:48:23 #254
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99068363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ah O+ Dat is fijn om te horen!

Geluidskwaliteit is okey? :)
Ik had hiervoor Sony's van ongeveer 30 euro, en ik vind deze beter. Helderder, maar toch een betere bass. Ben er echt tevreden mee (:
pi_99069141
Waarom is BIC zo sloom? >.<
pi_99069152
en dan bedoel ik de site.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:14:29 #257
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99069447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef TuurDS het volgende:
Iemand nog dingen die ik per 10 kan kopen en dan de rest dan kan verkopen op Marktplaats. Per 10 is gewoon goedkoper :')
Hier mogen geen handeltjes worden besproken.

Lees eens de OpeningsPost ( beter bekend als de OP). -O-
(die is met zorg samengesteld door vele chinesewebshop fokkers, waaronder Tokko1 ^O^
om er voor te zorgen dat dit topic schoon blijft!)

Prima dat je nieuw bent, maar je bent al de 1000ste die de openingspost gewoon niet leest!
Daarnaast, zijn er ook al 100 anderen die spullen verkopen die ze uit china halen.

Dus er zal veel te veel concurrentie zijn, zoek maar eens op apple/ipod/iphone oordopjes op marktplaats... _O-

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 05-07-2011 16:19:51 ]
pi_99069816
Ok, buyincoins doet al een kwartier om de inlogpagina te laden, is er een manier om dit te versnellen?!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:24:13 #259
183846 joepie91
pi_99069854
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef marsPlanets het volgende:
Ok, buyincoins doet al een kwartier om de inlogpagina te laden, is er een manier om dit te versnellen?!
Nee, de site wordt aangevallen zoals een stukje terug in dit topic al was gezegd.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:27:58 #260
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99069993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef marsPlanets het volgende:
http://shop.ebay.com/buyi(...)&_ipg=&_trksid=p3686 Hier bestellen
pi_99070047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee, de site wordt aangevallen zoals een stukje terug in dit topic al was gezegd.
Ja wist ik, maar de site is alweer open, dus ik dacht die doet het wel.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

http://shop.ebay.com/buyi(...)&_ipg=&_trksid=p3686 Hier bestellen
Thanks ^O^
pi_99070072
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef marsPlanets het volgende:

[..]

Ja wist ik, maar de site is alweer open, dus ik dacht die doet het wel.

Ik wist niet dat ie gesloten was.
pi_99070157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef TuurDS het volgende:
Iemand nog dingen die ik per 10 kan kopen en dan de rest dan kan verkopen op Marktplaats. Per 10 is gewoon goedkoper :')
zucht..

dinsdag 5 juli 2011 @ 16:33:27 #264
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99070220
Waarom mag je eigenlijk niet over handeltjes praten? Zolang je toch geen linkjes naar je site of advertenties geeft is er toch niets aan de hand?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:35:12 #265
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99070304
Ik heb op ebay vannacht iets gewonnen en nu wil ik betalen, maar de status staat al op 'ontvangen'. Hij kan toch niet automatisch betaald hebben? Ik kan zelf niet meer betalen in ieder geval omdat dat al gedaan is :? Heb geen mail van paypal of zo...

Zal de verkoper misschien zelf gedaan hebben?
pi_99070505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef Koen. het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet over handeltjes praten? Zolang je toch geen linkjes naar je site of advertenties geeft is er toch niets aan de hand?

Omdat er dan tientallen idioten komen die denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen hier, niemand zit er op te wachten om steeds vragen te zien als 'lolwat moet ik kopen om slapend rijk te worden? kktnxbye!'' Als dat zo was zou iedereen dat wel doen, en zo werkt het ook helemaal niet.
pi_99070668
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ie gesloten was.
Tijdje geleden probeerde ik op de site te komen, maar dat lukte helemaal niet.
pi_99071480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef marsPlanets het volgende:

[..]

Tijdje geleden probeerde ik op de site te komen, maar dat lukte helemaal niet.
Ok, maar was hij gesloten toen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:14:15 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99072158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vind het jammer dat er bijna geen sterkte zaklampen zijn die gewoon werken op AA of AAA ofzo
Die zijn er genoeg maar jij wilt het gaan vergelijken met de aso sterke lampen ;)

Even lampen update.

Deze lader besteld, echt stukken goedkoper bij BIC _O_

http://www.buyincoins.com(...)lug-product-220.html

en deze XTAR 2600mAh batterijen, zijn Sanyo's en een redelijke prijs. Dat zijn dus gewoon blanco laptop accu's die ze vervolgens beveiligen en een papiertje omheen wikkelen. Best wel schijtgevaarlijk spul als je ze niet goed gaat behandelen qua ontladen, overladen, opbergen etc. dan ontploffen ze gewoon. Doormeten na elke lading met een multimeter is wel noodzakelijk om zeker te weten dat ze de juiste voltage hebben.

Ik zag ook nog de nieuwste Panasonic 3100mAh maar deze kwamen op 30 euro per set uit :')

http://budgetlightforum.com/node/2476

Nu nog even de lamp goed bekijken, klusje voor vanavond *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:25:18 #270
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99072807
Batterijen parallel schakelen ipv in serie als je meer mah wil :P Al zul je daar wel het een en ander voor moeten knutselen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:32:02 #271
183846 joepie91
pi_99073144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Omdat er dan tientallen idioten komen die denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen hier, niemand zit er op te wachten om steeds vragen te zien als 'lolwat moet ik kopen om slapend rijk te worden? kktnxbye!'' Als dat zo was zou iedereen dat wel doen, en zo werkt het ook helemaal niet.
Dit.

Ga er maar vanuit dat als er een manier is om "makkelijk geld te verdienen", er al genoeg mensen je voor zijn geweest om het niet meer winstgevend te laten zijn.
pi_99076309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hier mogen geen handeltjes worden besproken.

Lees eens de OpeningsPost ( beter bekend als de OP). -O-
(die is met zorg samengesteld door vele chinesewebshop fokkers, waaronder Tokko1 ^O^
om er voor te zorgen dat dit topic schoon blijft!)

Prima dat je nieuw bent, maar je bent al de 1000ste die de openingspost gewoon niet leest!
Daarnaast, zijn er ook al 100 anderen die spullen verkopen die ze uit china halen.

Dus er zal veel te veel concurrentie zijn, zoek maar eens op apple/ipod/iphone oordopjes op marktplaats... _O-

SPOILER
Wees gerust, ik las de OP. Maar ik versta iets anders bij "Geen handeltjes." Very sorry.
Die per 10 was nu ook gewoon ocassioneel, ik wil helemaal geen uitgebreide handel beginnen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:33:30 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99078238
Het is toch deze lamp geworden, monster :9~
Jack heeft hem ook en is goedkoper met een coupon, maar ik ben die vagina's van de klantenservice helemaal zat. Dan maar 3 dollar meer betalen :%

Nieuwe shop toch?

Vergeleken met de 5 led cree q5 _O_

pi_99081119
Jeeee, daar gaan we weer, zaklampen. Jullie lijken wel verslaafd :'p.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:42:46 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99081294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef monkeybrain het volgende:
Het is toch deze lamp geworden, monster :9~
Jack heeft hem ook en is goedkoper met een coupon, maar ik ben die vagina's van de klantenservice helemaal zat. Dan maar 3 dollar meer betalen :%

[ afbeelding ]

Nieuwe shop toch?

Vergeleken met de 5 led cree q5 _O_

[ afbeelding ]
Ja, snotver, zeg dat nou niet joh... :@
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:51:29 #276
128384 mcwops
gat in je glas
pi_99081808
hey

ik zoek zo'n retro telefoonhoorn die ik op de ifeun kan aansluiten. zag ze in alle kleuren voor 7,90 op DX maar daar blijf ik liever weg, dat duurt me te lang.
iemand die een andere shop weet?

en zoek n onderwatercameraatje, liefst filmpie maken. zag een duikbril met 2gb camera voor 96 USD maar da's iets teveul. -O-
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:01:43 #277
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99082418
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)1edb4#ht_5641wt_1139

Die dingen die je volgens mij bedoelt, kan ik op ebay niet vinden maar ik heb er een van de action of xenos :P Al wel een jaar of 6, 7 geleden...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:04:10 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99082624
Dat loopt toch niet prettig rond in je broekzak? Wat ze aan tierelantijntjes allemaal niet verzinnen. ;(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:04:15 #279
128384 mcwops
gat in je glas
pi_99082633
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-C(...)1edb4#ht_5641wt_1139

Die dingen die je volgens mij bedoelt, kan ik op ebay niet vinden maar ik heb er een van de action of xenos :P Al wel een jaar of 6, 7 geleden...
thanks. ik bedoel deze:
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:06:37 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99082791
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:10:43 #281
128384 mcwops
gat in je glas
pi_99083035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Dat loopt toch niet prettig rond in je broekzak? Wat ze aan tierelantijntjes allemaal niet verzinnen. ;(
http://i.fokzine.net/uplo(...)luetooth_bestond.jpg
Lenny *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:20:10 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99083701
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, snotver, zeg dat nou niet joh... :@
Jij ook kopen :W
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:36:42 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99084713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij ook kopen :W
Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel... O-) Of een hit van een HID-je?
Mijn Romisen RC-T6 (6xQ5)... (exposure camera op -2, ik had net pizza gebakken en de oven walmde goed):

_O_
pi_99085762
Ben niet heel erg bekend met led-zaklampen maar is z'n ding feller dan bv een Maglite 4/5D?
pi_99086142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

net of je daar dan niet voorzichtig mee moet doen ? :')

ik heb mijn zaklamp nu al een paar keer uitstekend kunnen testen;
Sinds kort leeft er bij ons in de buurt een Steenmarters familie :{ :{
en die komen S'nacht te voorschijn... kolere beesten :O

? aaaw O+

SPOILER
Vandaag bij thuiskomst van Schiphol m'n draadloze remote voor de SLR binnengekregen, besteld op 28 juni, verzonden op 29 juni en dus maar 7 dagen over gedaan :o .
Ebay: _O_
Verpakt in plastic en elastiek: handwerk :o #2.

Nu nog kijken of ie 't doet.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:07:00 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99086831
En hier is de Epad dan:
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:08:35 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99086937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zal ff research doen en dan waarschijnlijk wel... O-) Of een hit van een HID-je?
Mijn Romisen RC-T6 (6xQ5)... (exposure camera op -2, ik had net pizza gebakken en de oven walmde goed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
Met een HID door de bergen in Oostenrijk ~O> In Nederland kun je net een donker bos vinden :')
Maar HID's zijn echt onbruikbaar groot en het is alleen een aso felle straal. Ziet er cool uit maar ondertussen struikel je over een steen _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Patrickovik het volgende:
Ben niet heel erg bekend met led-zaklampen maar is z'n ding feller dan bv een Maglite 4/5D?
Wat mij opvalt is dat Maglite als een lachertje wordt gezien op dit soort fora. Vroegah stond dat bekend als het beste dat je kon kopen maar als je de vergelijkingsfoto's ziet is het een theelichtje. Ik snap niet zo goed waarom ze hun lampen geen oppepper geven.

dinsdag 5 juli 2011 @ 22:09:03 #288
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_99086966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef RobertNL het volgende:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
Gaaf ding! Doet ie het een beetje?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:09:11 #289
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_99086975
quote:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
Werkt ie nog?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:13:53 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99087293
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Werkt ie nog?
Tuurlijk, vooral the games: Bend en Broken glass zijn leuk om te spelen!
pi_99087746
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Iemand91 het volgende:

Nu nog kijken of ie 't doet.
Hij doet het *O*

quote:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
Auchh :X -O-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:21:50 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99087831
quote:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
Does it blend? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met een HID door de bergen in Oostenrijk ~O> In Nederland kun je net een donker bos vinden :')
Maar HID's zijn echt onbruikbaar groot en het is alleen een aso felle straal. Ziet er cool uit maar ondertussen struikel je over een steen _O-

[..]

Wat mij opvalt is dat Maglite als een lachertje wordt gezien op dit soort fora. Vroegah stond dat bekend als het beste dat je kon kopen maar als je de vergelijkingsfoto's ziet is het een theelichtje. Ik snap niet zo goed waarom ze hun lampen geen oppepper geven.

:D
..
Huge Maglite got P4WNED by a little kiddy.
quote:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Is dat nieuw, of heb ik dat gewoon nog nooit gezien? :@
pi_99088384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Does it blend? :D

[..]

:D
..
Huge Maglite got P4WNED by a little kiddy.

[..]

Is dat nieuw, of heb ik dat gewoon nog nooit gezien? :@
Wat een verschil!
pi_99088435
quote:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
En wat doet de post ermee? Terugbetalen?
pi_99088448
quote:
En hier is de Epad dan:
[ afbeelding ]
Heb je hem echt zo ontvangen??
pi_99088631
Wel spannend als je dat zo ontvangt. Kan je de post stalken.
pi_99088653
Ouch robert.. wat ga je nu doen?

lijkt wel alsof ze er op hebben staan stampen ofzo :x
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:35:08 #298
304381 Loll
pi_99088705
oef die epad is weer zwaar toegetakeld door de postbodes wat voor regeling heb je met de shop/dhl gesloten?
BAM dit is 3KB
pi_99088738
Ik zou echt beschaamd zijn om dat aan je deur te leggen. Of heeft ie het zelf persoonlijk gegeven?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:36:53 #300
304381 Loll
pi_99088819
anyway wel weer een mooi ipad toetesenbord gekocht. ben benieuwd hoelang pandawill er over doet.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:37:01 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99088828
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')