quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef Iemand91 het volgende:Nog even een post uit het vorige topic:
[..]
-
En Shiznuts, misschien is de ibood van vandaag (vrijdag) wat voor je?
quote:
Dankghe für's mitdenken.

Ik heb nu wel definitief de hoop opgegeven dat die DX er ooit komt. Ook zal de Playsport wel wat beter zijn, in ieder geval is de 720p modus daarop 60p. Had het bijna gedaan (ibood.at heeft ze ook), maar... het is niet allemaal rooskleurig. Batterijduur, low light-condition recording, geluid en stabilisatie zijn nogal slecht (mja, toegegeven dat die van DX het op die vlakken waarschijnlijk niet veel beter zou doen).
Maar... Ik denk dat we binnenkort overspoeld gaan worden met zulke camera's en er zullen dan ook bijzitten die 10m waterdicht zijn, ik wacht inmiddels al zolang dat we daar al haast zijn.

(Ja, lach maar

). Da's natuurlijk wat leuker voor bij het duiken als je 'em niet alleen voor de gein op het strand en in het zwembad wilt gebruiken maar echt kwalitatief wat mooiere momenten wilt vastleggen. Kweenie... iets zegt me dat ik beter geduldig kan wachten, aan de andere kant, bekend merk, vrij vlot in huis, voor de gein net leuk en dan die prijs. Ist heut' nèt so einfach.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef Ballsofsteel het volgende:Net even het potje opgevuld met wat piepschuim, en in de wasbak ondergedompeld.
Werkt prima, komt geen water in en de beelden zijn gewoon helder als altijd.
Zie spoiler voor pics.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef... door gebogen plastic filmen...

Ben benieuwd naar je vindingen.

quote:
Koptelefoon of oordopjes? Oordopjes zijn voor die prijs wel goed te verkrijgen, koptelefoons met klasse komen eerder zelden voor, in die prijscategorie in ieder geval.

quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef bulldozer1980 het volgende:Ik wil me er toch aan wagen om een leuke minilaptop aan te schaffen,iemand tips?
Tips: Niet doen.

Er zijn V-techs (van die basisspeelgoedlaptops voor kinderen om dingen te leren) die beter zijn. Kun je niet echt fatsoenlijk mee werken en zijn gebouwd van de goedkoopste materialen en interne onderdelen die er maar te verkrijgen zijn. Beter niet uit China.

Asus Transformer + dock is natuurlijk vetjes als minilaptop, maar ik neem aan dat je budgetgebonden bent. Voor rond de 200 euro heb je in NL van een A-merk al een leuke laptop hoor. Kijk anders eens op
prices.fok.nl. Heb je tenminste wat degelijkheid.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz