net of je daar dan niet voorzichtig mee moet doen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef mickeyD het volgende:
misschien zijn het wel pakketten met spullen die dat kunnen hebben?
Ahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb ze hier liggen, ben er heel tevreden over
Ik had hiervoor Sony's van ongeveer 30 euro, en ik vind deze beter. Helderder, maar toch een betere bass. Ben er echt tevreden mee (:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
AhDat is fijn om te horen!
Geluidskwaliteit is okey?
Hier mogen geen handeltjes worden besproken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef TuurDS het volgende:
Iemand nog dingen die ik per 10 kan kopen en dan de rest dan kan verkopen op Marktplaats. Per 10 is gewoon goedkoper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 05-07-2011 16:19:51 ]
Nee, de site wordt aangevallen zoals een stukje terug in dit topic al was gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef marsPlanets het volgende:
Ok, buyincoins doet al een kwartier om de inlogpagina te laden, is er een manier om dit te versnellen?!
http://shop.ebay.com/buyi(...)&_ipg=&_trksid=p3686 Hier bestellenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef marsPlanets het volgende:
Ok, buyincoins doet al een kwartier om de inlogpagina te laden, is er een manier om dit te versnellen?!
Ja wist ik, maar de site is alweer open, dus ik dacht die doet het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nee, de site wordt aangevallen zoals een stukje terug in dit topic al was gezegd.
Thanksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/buyi(...)&_ipg=&_trksid=p3686 Hier bestellen
Ik wist niet dat ie gesloten was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:29 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar de site is alweer open, dus ik dacht die doet het wel.
zucht..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef TuurDS het volgende:
Iemand nog dingen die ik per 10 kan kopen en dan de rest dan kan verkopen op Marktplaats. Per 10 is gewoon goedkoper
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef Koen. het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet over handeltjes praten? Zolang je toch geen linkjes naar je site of advertenties geeft is er toch niets aan de hand?
Ok, maar was hij gesloten toen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef marsPlanets het volgende:
[..]
Tijdje geleden probeerde ik op de site te komen, maar dat lukte helemaal niet.
Die zijn er genoeg maar jij wilt het gaan vergelijken met de aso sterke lampenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er bijna geen sterkte zaklampen zijn die gewoon werken op AA of AAA ofzo
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat er dan tientallen idioten komen die denken ff makkelijk geld te kunnen verdienen hier, niemand zit er op te wachten om steeds vragen te zien als 'lolwat moet ik kopen om slapend rijk te worden? kktnxbye!'' Als dat zo was zou iedereen dat wel doen, en zo werkt het ook helemaal niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier mogen geen handeltjes worden besproken.
Lees eens de OpeningsPost ( beter bekend als de OP).![]()
(die is met zorg samengesteld door vele chinesewebshop fokkers, waaronder Tokko1
om er voor te zorgen dat dit topic schoon blijft!)
Prima dat je nieuw bent, maar je bent al de 1000ste die de openingspost gewoon niet leest!
Daarnaast, zijn er ook al 100 anderen die spullen verkopen die ze uit china halen.
Dus er zal veel te veel concurrentie zijn, zoek maar eens op apple/ipod/iphone oordopjes op marktplaats...Wees gerust, ik las de OP. Maar ik versta iets anders bij "Geen handeltjes." Very sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die per 10 was nu ook gewoon ocassioneel, ik wil helemaal geen uitgebreide handel beginnen.
Ja, snotver, zeg dat nou niet joh...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef monkeybrain het volgende:
Het is toch deze lamp geworden, monster![]()
Jack heeft hem ook en is goedkoper met een coupon, maar ik ben die vagina's van de klantenservice helemaal zat. Dan maar 3 dollar meer betalen![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe shop toch?
http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7016
Vergeleken met de 5 led cree q5![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |