Ik heb dr ook al een hele tijd niet online gezien op msn...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef JapieGijs het volgende:
Is Tiffany nog te bereiken voor Taobao aanvragen?
Paar weken geleden prijsopvraag gedaan, maar niks van gehoord en even laten rusten.
Eergisteren weer gemailt met nieuwe dingen, maar ook nog geen reactie.
Ghettoblaster??quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ker-3-5mm-jack-72517
Ik hoop dat dit wat is.
* Dionysiou keeps his fingers crossed.
Als ik zo eens kijk heeft het veel weg van die speaker die ze bij de Action verkopen.. (qua panel met besturing enzo).... die van de Action was iig wel aardig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ker-3-5mm-jack-72517
Ik hoop dat dit wat is.
* Dionysiou keeps his fingers crossed.
Het lijkt op een kloon van de veel duurdere Zaggmate, die ik zelf heb. Die is echt fantastisch!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef thecuriousone het volgende:
Tiffany lijkt inderdaad van de aardbol verdwenen...
Probeer http://www.buyintaobao.com/ eens.
Haha je zou haast denken hé.quote:
Ah okey, ik zocht sowieso speakers voor mijn iPhone voor als ik in de tuin lig in het zonnetje (op het strand draai ik geen eigen muziek..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als ik zo eens kijk heeft het veel weg van die speaker die ze bij de Action verkopen.. (qua panel met besturing enzo).... die van de Action was iig wel aardig.
Geinige shop, heeft ook wel leuke boardshorts, hoewel H&M online net zo duur is...quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)%26its%3DI%26otn%3D2
Ik weet dat ze in HK goedkoper te krijgen zijn, maar ik hoop dat hij er nu niet 4 weken over doet, aangezien hij vanuit Duitsland komt.
Kan je beter daar bestellen, komt het sneller!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geinige shop, heeft ook wel leuke boardshorts, hoewel H&M online net zo duur is...
Dat kloptquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef TuurDS het volgende:
BuyInCoins is bijna altijd de goedkoopste, klopt dat?
Ze betalen ook niet voor hun site, zo traagquote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat klopt
BuyInCoins is vaak heel erg goedkoop idd (is blijkbaar ook een ebay seller geweest hiervoor), maar heeft niet zo'n bijzonder groot assortiment. Zie er wel regelmatig dingen staan die meer dan 50% goedkoper zijn dan op DealExtreme....
Volgens mij gewoon weer eens DDoS o.i.d., normaal is hun site een stuk sneller dan de andere shopsquote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef TuurDS het volgende:
[..]
Ze betalen ook niet voor hun site, zo traag
Iets van eBay sneller dan een NL-site?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kan je beter daar bestellen, komt het sneller!
(mijn ervaringen met H&M online zijn niet zo heel positiefDuurt laannnggg)
Super nice shop, volgends mij dé nr. één shop voro china shoppingquote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef TuurDS het volgende:
Wel ook mooiste design, dat BuyInCoins, je ziet ook niet dat 't Chinees is...
Of dat houd de kosten laagquote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef TuurDS het volgende:
En nog veel groeimogelijkheid wegens het nu nog (in vergelijking met concurrentie) kleine assortiment!
Open toch maar, verras jezelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of dat houd de kosten laag
Verder vandaag weer wat nieuws meegemaakt, pakketje binnen via DHL, geen idee hoe ze zoiets durfen af te geven (met btw aanslag):
[ afbeelding ]
De andere kant van het pakje zitten allemaal gaten in, het lijkt wel dat er iets of iemand overheen is gereden/gelopen! Pakketje is nog niet open gemaakt, maar ik verwacht dat geen Epad dit overleefd(overigens is hij wel in Hong kong geopend voor controle van de batterij, maar toen weer netjes gesealed).
Dus maar even een klacht ingediend bij DHL, deze zouden morgen terugbellen.
eerst maar even telefoontje van dhl afwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |