Klopt, en met google chrome kan je automatisch vertalen maar de code (of het systeem) klopt toch niet, dus kan er alsnog niets mee wat dat betreft, maar achquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
bovenin kun je hem op engels zetten.
kan wel een dag of 5 duren voordat je hem kan tracerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Klopt, en met google chrome kan je automatisch vertalen maar de code (of het systeem) klopt toch niet, dus kan er alsnog niets mee wat dat betreft, maar achik zie 't vanzelf wel
http://cgi.ebay.com/Adjus(...)&hash=item3cb987023equote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)tal-timer-2-aa-49494
Ideaal. Werk tegenwoordig veel dat ik de vissen nog wel eens wil vergeten. Wel prijzig, maarja.
Geen 1 cent, maar wel alles onder $1, hier.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand nog eens die link van die "1 cent deals" op ebay?
Pics?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:27 schreef geldwolf het volgende:
1 tip, koop nooit opladers uit china! ik had er een bestelt van 'htc' op DX ontploft dat kolere ding
hij knalde wel mooi? dan heb je een vuurwerk oplader gekochtquote:
dat is om de geesten weg te jagenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
hij knalde wel mooi? dan heb je een vuurwerk oplader gekocht
Sowieso geen enkele oplader laat ik onbeheerd in het stopcontact.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Opladers uit China laat ik sowieso niet onbeheerd achter als ze aan staan.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso geen enkele oplader laat ik onbeheerd in het stopcontact.
Ik ook niet meerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Opladers uit China laat ik sowieso niet onbeheerd achter als ze aan staan.
Cute selfdefence flashlight toy for my fliend:quote:Op zondag 3 juli 2011 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoort 'ik heb mezelf net onder stroom gezet met spul uit Hong Kong' ook in die categorie?
Het blijft tintelen, mijn projectje wacht maar evenAmpere doet er dus echt toe, normaal pak ik voltages <15 gewoon bij beide polen zonder bij na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |