abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:13:40 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97823943

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:16:11 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97824032
Even ter verduidelijking van de Titel:

Mijn Ultrawatch B-)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_97824111
Wat, horloges? :o
Nee.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:20:20 #4
78498 classpc
I don't like change
pi_97824173
Maar dan nu de vraag, wat betekent chengqiang?

Of is dat het geluid wat de toetsen maken als je erop drukt?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_97824187
Zeg wat is een betere Taobao agent, Zarman of buyintaobao.com?
pi_97824212
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:11 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wouw mooie post.. doe je 'm in het volgende deel weer anders lees niemand het ;)
Sure...:

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Druppelt wel wat na, prostaat problemen :')

Maar even serieus, als je dat filmpje ziet dan ga je toch janken. We leven op een aardbol met schaarse grondstoffen en anno 2011 lijkt de vooruitgang totaal te stoppen. Gaan we nog 100 jaar dit soort rotzooi produceren en dan helaas pindakaas is het afgelopen? Planeet aarde heeft niet het eeuwig leven en we moeten toch echt van deze planeet af willen we overleven als mensheid.

De spaceshuttle is afgelopen, de Russen hebben ouwe raketten, de vliegende auto's zijn nooit werkelijkheid geworden. Griet Titulaer kletste ook maar uit zijn nek.

Waar zijn we toch mee bezig, 80 jaar lang dit soort rotzooi verzamelen en daarna gaan we dood :')
Was de maanlanding nu het hoogtepunt van onze geschiedenis of was dat ook nep :N

Ik ben echt teleurgesteld...

[..]

Koopje vergeleken met goede speakers :P
Ik doe er in ieder geval niet aan mee, ik hoef die troep niet. Geinig om een keer te zien, daarna hoeft het niet meer.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Nadeel van speakers is... ik kan niet de beleving creëren die ik wil, omdat ik me sociaal opstel naar mijn buren en medemens. Met oordopjes op heb ik ideale sound en isolatie van de buitenwereld en een perfecte op maat gemaakte beleving. O+
Qua buren geen last hier (wonen vrijstand) maar in huis weer geen ruimte/goede opstelling/meewilllende moeder. Anders had ik wel een mooi paar gekocht of gebouwd.

quote:
Nu trouwens een weekje in NL en zag net een reclame voorbijkomen bij de Mediamarkt hier voor camera's. 500D + 18-55 en 70-300 lens voor ¤499. Damn, is toch wel sweet stiekem. Kunnen dan meteen weer een boel accessoires uit China ervoor besteld worden. Maar ik weet nie... :@
Inderdaad, kun je veel spul uit China voor halen; zelf heb ik er een tas (grote aanrader), een statief (geen aanrader) en een flexible tripod (zeker een aanrader) vandaan. Ik zit nog te denken of ik zo'n Reversal adapter voor mijn oude 18-55 lens zou kopen. Doe ik daar nog wat mee (normaal niet te gebruiken; diafragma kapot ;( )

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Tjado het volgende:
volgensmij zag ik in de folder dat die aanbieding om een verouderde 75-300 gaat en niet de 70-300 IS USM ;) dus let op met het prijzen vergelijken
Inderdaad. USM is zeker nice, dát had de oude 18-55 wel ten opzichte van mijn nieuwe. Was dus wel lekker snel en stil.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Klopt, ik moet ook lachen om mensen die bakken geld uitgeven aan speakers maar deze nooit voluit kunnen spelen. Ook vergeten ze allemaal dat je de kamer akoestisch moet aanpassen. In je oren heb je daar een stuk minder last van maar het maakt je wel doof :')
Hoeft niet helemaal akoestisch aanpassen. Tenzij je het in de extreme doorvoert. Een tapijtje hier, gordijntje daar doet wonderen. ;)

quote:
Alleen is zo'n geïsoleerde beleving soms wel erg gevaarlijk. Ik kan me nog een situatie herinneren waar ik liever niet over nadenk. Ik zat lekker muziek te luisteren met een koptelefoon en zakte helemaal weg met mijn ogen dicht. Ik ging dus een beetje friemelen aan mijn piemel maar toen de muziek was afgelopen stond er ineens een kop thee voor mijn neus... met dank aan mijn moeder :X
If the eggs must be used, the eggs must be used :% ...

EDIT: ibood heeft 3 HDMI kabeltjes voor ¤16. Kunnen wij goedkoper krijgen ;)

Bij de Action...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:22:12 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97824221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:20 schreef captainkid het volgende:
Zeg wat is een betere Taobao agent, Zarman of buyintaobao.com?
Bit is bij mijn laatste orders een stukje goedkoper.. ook prima ervaringen mee.
Zarmark ook.. gewoon allebei een pricereq sturen ^O^
pi_97824286
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bit is bij mijn laatste orders een stukje goedkoper.. ook prima ervaringen mee.
Zarmark ook.. gewoon allebei een pricereq sturen ^O^
Heb die buyincoins 46 uur geleden al gemaild. Duurt me beetje te lang, ik ben van plan om vaak te bestellen via Taobao en heb geen zin om elke keer zo lang te wachten..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 01:34:31 #9
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97824557
Wat is de beste site om kleding te kopen. Uit China naturlich.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_97826255
Zeg ik weet dat dit een Chinese webshop topic is maar ik zie ook memory.co.uk staan.
Iemand ervaring met http://global.rakuten.com/en/ een Japanse webshop?
Staan toch ook hele leuke dingen op zoals niet hele dure Japanse Zippo's.
pi_97828666
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:16 schreef tokko1 het volgende:
Even ter verduidelijking van de Titel:
[ afbeelding ]
Mijn Ultrawatch B-)
man man man, melancholie... Ik herinner me nog goed dat ik in de jaren 80 maanden heb lopen zeuren voor een calculator watch. Mijn ouders zijn uiteindelijk geplooid. Ik denk dat het deze was. Ik heb het nog ergens (spijtig genoeg zonder bandje).
jaja, en azo...
pi_97830949
quote:
1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
in:
[SELECT categories_name from categories_description WHERE categories_id = ]
BuyInCoins heeft het er maar moeilijk met al die hackers...

SPOILER
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:38:29 #13
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_97831034
www.jtshoponline.com
Leuke tablet-shop!
pi_97831227
dat m'n tablet maar snel toekomt... kan hem nog steeds niet tracken ;(
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:48:16 #15
314372 Goddelijker
pi_97831263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Syphixx het volgende:
dat m'n tablet maar snel toekomt... kan hem nog steeds niet tracken ;(
Welke heb je gekocht? :)
pi_97831675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht? :)
http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=496
er was nog iemand die deze besteld had.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:23:00 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97832225
Zarmark stuurt een fout product op... even een duidelijke foto gestuurd.

- Nee hoor, het zijn dezelfde spullen waarom zeg je dat.

Leg je het nog een keer uit....

- Ik snap er niets van want ik heb toch echt de juiste spullen gestuurd.
Misschien maak je zelf een fout :')

Ben ik nu de enige die telkens foute rotzooi ontvangt :r
Flikker lightake en Zarmark maar van de OP, of nog beter, een flinke waarschuwing om daar niet te kopen.

Ook nog een foute maat t-shirt van pandawill, die reageren helemaal niet... 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 07-06-2011 11:43:02 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:52:53 #18
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_97833179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef monkeybrain het volgende:
Zarmark stuurt een fout product op... even een duidelijke foto gestuurd.

- Nee hoor, het zijn dezelfde spullen waarom zeg je dat.

Leg je het nog een keer uit....

- Ik snap er niets van want ik heb toch echt de juiste spullen gestuurd.
Misschien maak je zelf een fout :')

Ben ik nu de enige die telkens foute rotzooi ontvangt :r
Flikker lightake en Zarmark maar van de OP, of nog beter, een flinke waarschuwing om daar niet te kopen.

Ook nog een foute maat t-shirt van pandawill, die reageren helemaal niet... 8)7
Ebay is echt een stuk beter wat dat betreft. Daar lopen tenminste geen mongolen rond omdat ze hun feedback hoog moeten houden.
pi_97833340
Wat service betreft staat BIC op de eerste plaats.

Als ze online zijn tenminste :')
pi_97833468
Moet je met ze in het chinees met ze communiceren, dan zijn ze een stuk hulpvaardiger en sneller met reageren, aldus een Chinese vriend van mij
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:02:47 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97833473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef UncleSam het volgende:
Wat service betreft staat BIC op de eerste plaats.

Als ze online zijn tenminste :')
Inderdaad snelle reacites, en als je wat door gaat zuren goede oplosingen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_97837405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:05 schreef Syphixx het volgende:

[..]

http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=496
er was nog iemand die deze besteld had.
Die heb ik ook besteld, kan hem ook nog niet tracken -O-
pi_97839232
Vandaag de DIY airgun binnen gehad. Grappig pakketje, maar dat ding schiet echt met de kracht van een vliegende drol.
Geen referral hier.
pi_97839350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag de DIY airgun binnen gehad. Grappig pakketje, maar dat ding schiet echt met de kracht van een vliegende drol.
Wat is de kracht van een vliegende drol?
Heb er nog nooit 1 zien vliegen.
Wel eens spetterpoep voorbij zien komen maar verder ook niet.
pi_97839613
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Wat is de kracht van een vliegende drol?
Heb er nog nooit 1 zien vliegen.
Wel eens spetterpoep voorbij zien komen maar verder ook niet.
Kan je nagaan.
Geen referral hier.
pi_97839685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Kan je nagaan.
Ik druk ze er wel eens snel uit, dat gaat wel gepaard met flink wat kracht.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:07:23 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97839992
quote:
Dear Customer,

How are you doing? This is Jone, your Ebay seller. (My Ebay ID: eleczilla2010). We launched a new online shopping mall: http://www.topons.com/. We specialize in electronic products, tailored clothing, and fashion accessories. As we do not have to pay for expensive Ebay fees, we can keep costs down and offer you variety of high quality products at competitive price.

We have a sales promotion now, many items are on sale. I am honored to recommend some cool gadgets to you.
Ziet er wel ok uit. :)

Voor die horloge... krijg je daar ook een stylus bij ofzo? Hoe gaat dat ooit werken? ;( Zelfs als je botslanke dunne vingertjes hebt... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97840192
Huh ik kan bij Standard Checkout geen coins meer converteren, iemand nog meer last van?
pi_97840339
iemand ervaring met de site www.vsamsun.com ?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:17:24 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97840347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:38 schreef Goddelijker het volgende:
www.jtshoponline.com
Leuke tablet-shop!
Hum, zo'n POV-achtige tablet, honeycomb capable .. Interesting.
http://www.jtshoponline.com/1-day-1-bid_c100
- ach so lama, da's een starting bid, met Buy Now Price: 375.00 -

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 07-06-2011 17:57:29 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97840389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Buschetta1 het volgende:
site dood
Moeten zij weten
pi_97840690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

site dood
hoebedoel je ?, wat gebeurt er als je nu besteld ?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:32:40 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97840904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

site dood
Werkt hier prima anders. Maar nooit iets besteld. :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:33:30 #34
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97840938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Werkt hier prima anders. Maar nooit iets besteld. :)
Bij mij ook weer, lag er even uit.. "service unavailable"
pi_97840979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Buschetta1 het volgende:

[..]

hoebedoel je ?, wat gebeurt er als je nu besteld ?
Nee, de site werkt niet bij mij, bij de andere wel dus ligt aan mijn pc denk ik ;)
Moeten zij weten
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:43:15 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97843835
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:44:08 #37
314372 Goddelijker
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:44:22 #38
309342 ErkendFokker
pi_97843889
quote:
Wel eens wat besteld, kwam gewoon aan. Wel super amateuristisch verder, geen tracking of wat dan ook.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:15:06 #39
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97845283
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:20:31 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97845497
Heeft iemand nou al zo'n parasailing blastmobiel dinges in huis, eigenlijk? :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:21:32 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97845537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
Heeft iemand nou al zo'n parasailing blastmobiel dinges in huis, eigenlijk? :P
Z'n what?
model formaat parasail ding met motor bedoel je? :P
Waar het laatst over ging?

[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 07-06-2011 17:34:18 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:21:57 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97845565
Ja, zo'n dinkie. :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:07:39 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97847347
http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80748

Iemand enig idee of dit wat is voor mijn htc desire?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:23:14 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97848078
Zal ongetwijfeld universeel en dus aardig goed werken.
Je hebt dan wel voor het opladen en adaptertje nodig zo te zien.
Maar zonder recensies zul je waarschijnlijk de eerste met de ervaring zijn. De enige hands-on ervaring komt nu van een user die er niks van snapt en niet werkend krijgt: http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80749 (zwart model).
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:47:38 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97849392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Zal ongetwijfeld universeel en dus aardig goed werken.
Je hebt dan wel voor het opladen en adaptertje nodig zo te zien.
Maar zonder recensies zul je waarschijnlijk de eerste met de ervaring zijn. De enige hands-on ervaring komt nu van een user die er niks van snapt en niet werkend krijgt: http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80749 (zwart model).
Ik zit te twijfelen tussen dat ding namelijk en gewoon doppen voor handsfree :

Ik kan op DX nergens een lader vinden voor die jabra :?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:55:36 #46
261627 sciter
The world is my playground.
pi_97849848
Mijn oortelefoontjes zijn kapot :'(

Ik had eerder gezien dat er goedkope en toch niet slechte oortjes op internet staan in China.

Welke moet ik nemen als ik een beetje leuke goedkope oortelefoontjes wil? Graag niet meer dan 10$ want dan koop ik er meerdere aangezien elk merk bij mij kapot gaat.

Kanen KM92 wat?
pi_97850090
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef sciter het volgende:
Welke moet ik nemen als ik een beetje leuke goedkope oortelefoontjes wil? Graag niet meer dan 10$ want dan koop ik er meerdere aangezien elk merk bij mij kapot gaat.
Wellicht gaan ze kapot omdat het goedkope meuk is O-)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:00:02 #48
261627 sciter
pi_97850124
Mijn vorige waren Sennheiser CX300 oortjes. Niet al te duur inderdaad, maar zeker geen slechte kwaliteit.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:50:56 #49
309342 ErkendFokker
pi_97853170
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef sciter het volgende:
Mijn vorige waren Sennheiser CX300 oortjes. Niet al te duur inderdaad, maar zeker geen slechte kwaliteit.
Bouwkwaliteit is ruk. En daar gaat het om.
pi_97853314
Alpha's als ze weer eens in de aanbieding zijn. ;)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:53:55 #51
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_97853334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:

Iemand enig idee of dit wat is voor mijn htc desire?
Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:54:14 #52
309342 ErkendFokker
pi_97853351
Ik heb nog wel alpha's liggen, mogen voor 5 euro weg :p
(nieuw in verpakking)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:59:36 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_97853640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn. :')
Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaan _O-

quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
(nieuw in verpakking)
Wat zijn alpha's ? :P

Edit : oordoppies dus.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:01:16 #54
309342 ErkendFokker
pi_97853733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaan _O-

[..]

Wat zijn alpha's ? :P
Brainwavz Alpha's. Heb ze toen een keer gekocht omdat ze extreem goedkoop waren. Zijn nu weer wat duurder (20$ ofzo?)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:10:13 #55
261627 sciter
pi_97854264
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
(nieuw in verpakking)
Waarom zo goedkoop?
pi_97855551
Vandaag m'n 10x close-up 58mm filter binnengekregen van DX :)
En m'n 10m usb verleng kabel van Ebay.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:50:10 #57
309342 ErkendFokker
pi_97857026
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef sciter het volgende:

[..]

Waarom zo goedkoop?
Ze waren destijds in de aanbieding, voor rond die prijs :)
pi_97857578
Altijd leuk die fotos van je pakketje bij BIC. Ze zijn ingepakt door LY46 en RY18. Can't wait! ;)
pi_97858524
10%eBay110

10% korting voor BIC.
Geen referral hier.
pi_97858712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
10%eBay110

10% korting voor BIC.
Waaaattttt...

Isdienieuwofzo

;(
pi_97860651
Kleine kans maar mocht iemand nog M2's hebben ongebruikt dan heb ik daar wel interesse in. :P
pi_97861403
Ik moet zo'n camera connection kit hebben voor m'n ipad, maar dan niet van apple want die zijn 30 euro ;( \
Nu heb ik deze en deze gevonden, ik neig naar die eerste, omdat dat een kabeltje is en niet zo'n heel plasticen ding.
Iemand wat beters? :)
SPOILER
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:09:03 #63
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97862357
Ok ik wil dus mn speakers van mn pc weg doen. Ik wou eerst nieuwe kopen maar wil toch wel dopjes/koptelefoon proberen. Maar mijn vraag is, zijn er oordopjes die na dat je ze lange tijd draagt geen pijn doen en fijn zitten. Als die er zijn koop ik liever oordopjes want die kan ik ook nog makkelijk op mn iPod etc. Aansluiten. Als die er niet zijn koop ik wel zon sennheiser headset.
pi_97862432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag m'n 10x close-up 58mm filter binnengekregen van DX :)
Reviewtje en wat voorbeeld pics later? ;)

quote:
En m'n 10m usb verleng kabel van Ebay.
Da's lang. Wat moet je met zo'n lange?
pi_97862746
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Ok ik wil dus mn speakers van mn pc weg doen. Ik wou eerst nieuwe kopen maar wil toch wel dopjes/koptelefoon proberen. Maar mijn vraag is, zijn er oordopjes die na dat je ze lange tijd draagt geen pijn doen en fijn zitten. Als die er zijn koop ik liever oordopjes want die kan ik ook nog makkelijk op mn iPod etc. Aansluiten. Als die er niet zijn koop ik wel zon sennheiser headset.
Ik heb m'n Brainwavz ProAlpha's uren achter elkaar gedragen zonder last, zeker een aanrader! :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:28:03 #66
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97863807
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ik heb m'n Brainwavz ProAlpha's uren achter elkaar gedragen zonder last, zeker een aanrader! :)
OK ik ga me is wat verdiepen in die brainwavz, misschien is dat wel makkelijker/goedkoper dan een headset.
pi_97864030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

OK ik ga me is wat verdiepen in die brainwavz, misschien is dat wel makkelijker/goedkoper dan een headset.
Vergeet de kortingscode niet ;)
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:48:52 #68
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97865171
Uuhm waar kan ik het best horloges kopen? In de webshops/taobao of beter eBay?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:49:16 #69
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97865195
Waar ze het mooist/goedkoopst zijn.
pi_97865961
Misschien wil ik wat dingen van TaoBao halen. Ik had die calculator gezien en neem aan dat het gewicht de verzendkosten vanaf Jack naar NL bepaald. Maar als ik nou meerdere dingen wil bundelen, kan ik dan vragen of het samen kan en is dit dan goedkoper?

En in de OP staat alleen een email, sorry als het al duizend keer eerder gevraagd is, maar wat is zijn MSN. Ik hoorde dat hij hier ook te vinden was.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 23:07:36 #71
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_97866253
Mijn pakjes komen nu opeens via Rotterdam aan ipv van Amsterdam. Normaal was het de dag nadat het landde in Amsterdam bij mij in huis, nu het via Rotterdam is ligt het al sinds maandag bij de inward office of exchange :(

Rotterdam :r
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_97872912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef hmmmz het volgende:
Mijn pakjes komen nu opeens via Rotterdam aan ipv van Amsterdam. Normaal was het de dag nadat het landde in Amsterdam bij mij in huis, nu het via Rotterdam is ligt het al sinds maandag bij de inward office of exchange :(

Rotterdam :r
Is niet alleen Rdam.

ook Adam; heeft het zelfde probleem bij mij was het ook zo dat ik de pakketjes de volgende dag geleverd kreeg als ze in Adam waren, nu zie ik dat ze dr zijn, maar zijn na 3 dagen nog niet geleverd.. Volgens mij zijn ze dan alsnog niet door de nederlandse douane gekomen ofwel?

Nog even wachten dus :)

AMSTERDAM,THE NETHERLANDS
Sunday, June 5, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

ander pakketje; staat niet bij waar die nu is maar was volgens mij ook Adam

THE NETHERLANDS
Monday, June 6, 2011
ARRIVAL AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
  woensdag 8 juni 2011 @ 03:02:07 #73
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_97874342
Misschien gewoon door de vrije donderdag, vrijdag + weekend dat het nu wat langer duurt. Als ze bij de douna zouden liggen zou er volgens het china post track systeem 'held by costums' moeten staan. De volgende fase is 'arrival at inward office of exchange' (http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.743130)
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:37:08 #74
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97878124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef bakacakes het volgende:
Misschien wil ik wat dingen van TaoBao halen. Ik had die calculator gezien en neem aan dat het gewicht de verzendkosten vanaf Jack naar NL bepaald. Maar als ik nou meerdere dingen wil bundelen, kan ik dan vragen of het samen kan en is dit dan goedkoper?

En in de OP staat alleen een email, sorry als het al duizend keer eerder gevraagd is, maar wat is zijn MSN. Ik hoorde dat hij hier ook te vinden was.
Jack is nooit meer op msn.. Kyle een van zijn medewerkers wel ;)
SPOILER
pi_97879326
Gaat wel lekker daar in China...

quote:
Dear Customers,

FocalPrice website has been attacked by DDOS since 22:00AM (GMT), 06/02/11, but customers’ private information is all safe, please don’t worry about that. Our Related Dept. is trying their best to defend it, the FP website will be fine later.

Please click the link which the website shows once the FP failing with error code 403 or you can also wait for a while and try it again.

If you have any questions, please get in contact with our customer service staff through your FocalPrice account or by emailing them at info@focalprice.com

Thank you for your great support and patience to us.

Sincerely Yours,
FP Team
2011.6.7.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:43:29 #76
48067 neo2000
pi_97880463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef bakacakes het volgende:
Kan, maar houdt er rekening mee dat TaoBao net een soort marktplaats is voor handelaren. Enige wat resellers zoals Jack doen is daar spullen bestellen, wachten tot het bij hen binnenkort en vervolgens doorsturen.
Als je allerlei verschillende zaken van via TAOBAO wilt hebben, kan het dus zijn dat Jack bij verschillende bedrijfjes/mensen spullen moet gaan bestellen, wat dus errug lang kan duren. Kan allicht allemaal wel, maar of het allemaal goed gaat is een 2e. Laat staan dat je duidelijk kan maken aan die gasten wat je wilt (gezamelijke verzending van goederen zodat het goedkoper kan) en dat dit ook daadwerkelijk goed gaat.

Misschien als het bij een en dezelfde shop/persoon is op taobao dat het goed gaat, maar ik zou er gewoon meerdere bestellingen van maken, al is het alleen maar vanwege "risicospreiding". Al is het alleen maar omdat die chinezen hun alle communicatie maar half lezen en vaak te lam zijn om het begrijpend te lezen, laat staan er naar te handelen. je hebt met veel verschillende chinezen te maken naast alleen Jack dus de kans dat een van hen iets upfucked is direct een stuk groter.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_97882049
Weet iemand welke website Adidas schoenen verkoopt, en heeft hier ook al ervaring mee?

Alvast bedankt :D
pi_97882161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef RICHARD0594 het volgende:
Weet iemand welke website Adidas schoenen verkoopt, en heeft hier ook al ervaring mee?

Adidas.com

Geen dank! ^O^
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:28:06 #79
314372 Goddelijker
pi_97882167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef RICHARD0594 het volgende:

pi_97882370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eeehm, al die Chinese websites verkopen toch imitatie dingen of zie ik dat verkeerd?
pi_97882391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Adidas.com

Geen dank! ^O^
Netjes, netjes. Die wist ik nog niet :7
pi_97882392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:28 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:36:12 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97882432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Michael-H het volgende:
Gaat wel lekker daar in China...

[..]but customers’ private information is all safe, please don’t worry about that.

Haha, als ze dat gaan zeggen weet je zeker dat al je info op straat ligt _O-
Eigenlijk moet je vanaf dag 1 met een valse naam bestellen, alleen lastig als je pakje op het postkantoor ligt met identificatieplicht :')
pi_97883958
We hebben dus

- Tiffany
- Zarmark: Kyle / jack
- Choobuy
- Gullei
- buyintaobao

Welke is nu eigenlijk wat betreft prijs/service het aantrekkelijkst?
pi_97885407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Reviewtje en wat voorbeeld pics later? ;)

[..]
Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan maken en misschien een korte review kan schrijven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Da's lang. Wat moet je met zo'n lange?

[..]
Ontvangst zoeken met m'n wifi stick :P
pi_97886872
Wordt er gek van, ik ging gister naar Primera: Hoeveel kost het om dit pakketje naar CHINA te sturen?
-6,75.

Daarnet dus terug naar Primera, ja ik wil dit pakketje naar China versturen.
-Okee, dat is dan 17,10. :( :(

Is bijna de moeite niet.
Moeten zij weten
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:33:33 #87
314372 Goddelijker
pi_97886981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Haha, als ze dat gaan zeggen weet je zeker dat al je info op straat ligt _O-
Eigenlijk moet je vanaf dag 1 met een valse naam bestellen, alleen lastig als je pakje op het postkantoor ligt met identificatieplicht :')
Gewoon iemand anders (lees: jezelf) machtigen. :)
pi_97888794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wordt er gek van, ik ging gister naar Primera: Hoeveel kost het om dit pakketje naar CHINA te sturen?
-6,75.

Daarnet dus terug naar Primera, ja ik wil dit pakketje naar China versturen.
-Okee, dat is dan 17,10. :( :(

Is bijna de moeite niet.
6.75 is binnenlandse verzending.
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:21:18 #89
67670 Skv
Cynist.
pi_97888876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef UncleSam het volgende:

[..]

6.75 is binnenlandse verzending.
17,10 internationaal. Zorg wel dat je heel duidelijk zet dat het naar het buitenland moet. Ik heb laatst 17,10 betaalt om het pakje de 1 km van het postkantoor naar mijn huis terug te laten zenden. Briljante medewerkers bij de TNT. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_97888945
Past het niet in zo'n bubbel enveloppe? anders ben je waarschijnlijk goedkoper uit.
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/
pi_97888947
Heeft iemand led lampen gekocht bij zo'n webshop?
Zoja, welke en waar?
Ik ben natuurlijk een Nederlander dus de goedkoopste is altijd fijn.
kei lief.
pi_97891254
Kut DX :(
SPOILER
pi_97891334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kut DX :(
SPOILER

:')
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:23:21 #94
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_97891535
Yeaah, pakketje verzonden *O*

SPOILER
pi_97893048
Ik heb een paar weken 'designer' headphones gekocht op DealExtreme, ik heb hem als 'gift' laten versturen.

Toch heb ik vandaag zo'n brief van de TNT gekregen waarin ze willen weten wat de waarde van het pakket is (¤60). Daaronder staat wat voor type zending het is, moet ik dan alsnog 'koopzending' aanvinken of 'geschenkzending' (want er staat immers 'gift' op..)?
pi_97894000
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:19 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
Ik sta op bijna -1500 omdat ze elke keer als je een claim indient twee keer de punten afschrijven. :')

DX klantenservice :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:36:34 #97
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_97894754
Wat doet het goed met verhandelen?
Ik doe nu iPod oortjes maar daar zit maar een kleine winst op.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:45:56 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97895184
;( Zullen we een examenquizformulier maken en dat je pas rechten hebt om hier te posten als je een 100% score hebt?

Koen. jongen, ga eens de OP lezen (geldt natuurlijk ook voor meneer RICHARD0594):
quote:
[..]
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
[..]
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:46:32 #99
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97895205
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef tuut-chips het volgende:
Yeaah, pakketje verzonden *O*

SPOILER
De foldable solo's? Die leken me wel wat alleen leek me niet zo comfortabel omdat ze ON-ear zijn. Ik hoor je ervaringen als je ze binnen hebt"?
pi_97895286
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
;( Zullen we een examenquizformulier maken en dat je pas rechten hebt om hier te posten als je een 100% score hebt?

Koen. jongen, ga eens de OP lezen.

[..]

Strak plan ^O^
SPOILER
pi_97895653
Mijn pakketje met troep is verzonden :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:05:49 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97896016
Lekker lekker. :)

Lendmeurears was ook erg rap. O+ Was de lichting Sunrise oortjes eindelijk binnen, dus ik meteen bestellen, had ik binnen 12 uur een trackcode ontvangen. Die zit in Singapore geloof ik trouwens, heb ik eens gevonden omdat ze als afnemer van Brainwavz op yourbrainwavz.com werden vermeld. Zijn zo verder ongeveer de enige die de Sunrise-oortjes aanbieden. Er is ook een store op eBay in Engeland, maar weet je hoe duur! Met post uit Singapore heb ik wel goede ervaring, meestal binnen een week binnen. :Y

Verder ben ik sowieso wel benieuwd wat er allemaal op het postkantoor voor het afhalen ligt te wachten als ik vrijdag thuiskom. :D
pi_97896227
Ever buying

4x besteld

Allemaal binnen 7dagen binnen met gratis verzending? Dat gaat wel heel rap!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:15:14 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97896417
Heb ik ook besteld ja. Niks mis mee. Volgens mij hebben die ook een depot in Singapore, ik kan tenminste zoiets heugen, dat mijn pakketje van hen een Singapore-sticker o.i.d. erop had. Bij Hong Kong en China Post gaat het allemaal meestal verrekte langzaam en chaotisch. Singapore Post is op een of andere manier erg goed gestructureerd. :Y
pi_97897980
Is wel erg goedkoop?
http://www.tinydeal.com/m(...)052g05l-p-11396.html
Vraag me af of YT filmpjes erop kan bekijken.
Jah Rastafari Pride
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:57:17 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97898322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:49 schreef feesbeeest het volgende:
Is wel erg goedkoop?
http://www.tinydeal.com/m(...)052g05l-p-11396.html
Vraag me af of YT filmpjes erop kan bekijken.
Niet veel beter dan een V-tech...

Gewoon niet doen. ;( Kun je beter een tablet of MP4-speler kopen als je er multimedia op af wilt spelen. Met de processor/werkgeheugen/os/plugins wordt het namelijk lastig zo'n netbookje vloeiend video te laten afspelen of überhaupt iets te laten doen. Ik gok dat het opstarten alleen al 4 minuten duurt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:00:47 #107
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97898516
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet veel beter dan een V-tech...
[ afbeelding ]
Gewoon niet doen. ;( Kun je beter een tablet of MP4-speler kopen als je er multimedia op af wilt spelen. Met de processor/werkgeheugen/os/plugins wordt het namelijk lastig zo'n netbookje vloeiend video te laten afspelen of überhaupt iets te laten doen. Ik gok dat het opstarten alleen al 4 minuten duurt.
Zo'n ding heb ik nog :D Volgens mij ook uit China, want hij zegt 'Bleuken' ipv 'Breuken' :7
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:04:00 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97898689
_O- Hans van Breukelen zit zich er al over te verkneukelen.
pi_97898721
Dit lijkt me dan wel ideaal als tablet
http://www.tinydeal.com/g(...)l7012g03-p-7684.html
Jah Rastafari Pride
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:06:40 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97898818
Een 'optie' zou ik het eerder noemen... 'ideaal' is het namelijk ook niet echt.
Als je een Chinese tablet wilt... Er is ook een Android tablet topic: Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje , daar is ook een stukje in de OP die een paar Chinese tablets noemt en wat linkjes naar webshops e.d. ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:07:12 #111
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_97898846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

De foldable solo's? Die leken me wel wat alleen leek me niet zo comfortabel omdat ze ON-ear zijn. Ik hoor je ervaringen als je ze binnen hebt"?
Studio's en tours. Vriend van me had ze ook en de kwaliteit is verbluffend _O_
pi_97899122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Een 'optie' zou ik het eerder noemen... 'ideaal' is het namelijk ook niet echt.
Als je een Chinese tablet wilt... Er is ook een Android tablet topic: Android tablet discussie topic #12 - Honeycombfeestje , daar is ook een stukje in de OP die een paar Chinese tablets noemt en wat linkjes naar webshops e.d. ;)
Cadeau voor mijn broertje van 8. Alleen wordt de totaal prijs wel wat hogers
Komt nog ongeveer 22euro extra kosten bij als douane het onderschept.
Nog even verder kijken, bedankt voor de link hier voor ¤54 ook iets leuks gezien
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Jah Rastafari Pride
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:17:59 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97899439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Cadeau voor mijn broertje van 8. Alleen wordt de totaal prijs wel wat hogers
Komt nog ongeveer 22euro extra kosten bij als douane het onderschept.
Nog even verder kijken, bedankt voor de link hier voor ¤54 ook iets leuks gezien
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Ja, maar 'leuk' is iets anders dan 'goed' hè. :P
'450MHz'. Oef. Zoals je in de OP van dat topic kon lezen...
quote:
Het formaat van het scherm en deze zelf kan nog zo naar je zin zijn, als de processor (CPU, Central Processing Unit) het laat afweten heb je er niks aan. Schermen die 'lag' vertonen, stotteren, applicaties die vastlopen, Android zelf dat niet meer reageert... Vrijwel alle processoren onder de 700Mhz zijn de moeite niet waard. Vanaf deze grens wordt het aangenaam de tablets te gebruiken
Dan is die van Tinydeal haast twee keer zo snel, en die was al niet bepaald ideaal te noemen (kan ermee door voor de leuk misschien). Als je er echt iets mee wilt kunnen, dan eerder een van deze: Flytouch | Dropad | Telepad | Herotab | Zenithink ZT-180.
pi_97900593
hoelang duurt het gemiddeld bij mp4nation ?
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:22:37 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97902927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Syphixx het volgende:
hoelang duurt het gemiddeld bij mp4nation ?
Net zo lang als elke andere verzending vanuit China. Uit de OP:
quote:
Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken.
Laatste bestelling, wegens problemen met voorraad M2's meer dan een maand.
pi_97905924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef MagischMannetje het volgende:
Uuhm waar kan ik het best horloges kopen? In de webshops/taobao of beter eBay?
Madeinchina.com! Gaat prima! :)
pi_97906013
k dacht dat mp4 tamelijk snel is/was.
ahja 3 juni, pas 5 dagen geleden... ben beetje TE optimistisch.
hopelijk volgende week :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:22:04 #118
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97907375
Maar zijn er mensen met de proalpha's hier? Die wil ik namelijk wel eens proberen want de m1's duren nog even, en de m2 koop ik alleen als ze echt veel beter zijn dan de proalpha's. Wat denken jullie is het het geld echt waard om m2's aan te schaffen of kan ik met de ProAlpha's ook wel mooi muziek luisteren. Belangrijkste voor mij is geluid en het comfort in mn oor. Omdat ik van plan ben om ze aan mn pc te hangen, en als ik op de PC zit heb ik ze wel een tijdje in natuurlijk!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:25:08 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_97907629
Ik ga ook weer beginnen met bestellen. Pakketjes krijgen O+
Nu met mijn MasterCard ben ik af van dat PayPal uitgestelde betaling van 6 werkdagen. :r
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:22:47 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97912104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar zijn er mensen met de proalpha's hier? Die wil ik namelijk wel eens proberen want de m1's duren nog even, en de m2 koop ik alleen als ze echt veel beter zijn dan de proalpha's. Wat denken jullie is het het geld echt waard om m2's aan te schaffen of kan ik met de ProAlpha's ook wel mooi muziek luisteren. Belangrijkste voor mij is geluid en het comfort in mn oor. Omdat ik van plan ben om ze aan mn pc te hangen, en als ik op de PC zit heb ik ze wel een tijdje in natuurlijk!
m1 geeft betere details dan de proalpha's, M1 is beter vind ik.
Maar ze zitten allebei kut, vallen steeds uit mijn oren.

Kun je niet beter gewoon een headphone nemen voor de PC, deze hebben ook een fatsoenlijk lang draad.
De Sennheiser hd201 is wel mooi, kost 10/20 euro. Was ooit beste headphone onder de $100.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:44:43 #121
48067 neo2000
pi_97914126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

m1 geeft betere details dan de proalpha's, M1 is beter vind ik.
Maar ze zitten allebei kut, vallen steeds uit mijn oren.
Heb ik ook! Hier een plaatje van mij waar ze net uitgevallen zijn. Zoals je ziet, kijk ik niet echt vrolijk. Om een of andere reden blijven die dingen niet goed zitten, alsof de dopjes misvormd zijn of zo.

Het booskijken had er denk ik ook mee te maken dat de zeecontainer waar de Chinese importbruid in zat welke ik besteld had, een omweg gemaakt had via Australië en zo 46 jaar onderweg geweest is naar mij. Je ziet haar op de achtergrond. Ik zal haar binnenkort maar weer op TaoBao zetten denk ik. Valt toch ietwat tegen. Slechte build quality, en ook nog eens de verkeerde kleur opgestuurd gekregen.

[ Bericht 8% gewijzigd door neo2000 op 08-06-2011 22:51:06 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:49:46 #122
300788 igi0n
Paraplu
pi_97914478
Haha kom er net achter dat als je "Nee" in china zegt, dat dat dan onderbroek betekent :p
btw, search van taobao doet het niet FYI!
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:15:03 #123
314372 Goddelijker
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:21:11 #124
314372 Goddelijker
pi_97916515

Wat doet het DX-logo op de achtergrond? _O-
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:21:53 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97916558
Subliminale boodschappen...
pi_97920652
quote:
Gedeelde 1e plaats. Beide vandaag binnengekomen. :P Wel verschil in verpakking; de 'metalen' in een simpel zakje (natuurlijk in bubbelenvelop), de Kanen in een mooi doosje. Die eerste heeft helaas wel verschillende kabellengtes naar de oortjes, dat lijkt me wat minder.
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:59:24 #127
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_97921793
quote:
Ja, verleden jaar wel eens wat gekocht. Kreeg gewoon netjes geleverd wat ik besteld had.
Ook hoi !
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:40:32 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97925830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmiddag deze binnen gekregen:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)un-green-black-39939
¤3,50 bij de Action, krijg je 2 modellen :Y

quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Heb ik ook! Hier een plaatje van mij waar ze net uitgevallen zijn. Zoals je ziet, kijk ik niet echt vrolijk. Om een of andere reden blijven die dingen niet goed zitten, alsof de dopjes misvormd zijn of zo.

[ afbeelding ]
Het booskijken had er denk ik ook mee te maken dat de zeecontainer waar de Chinese importbruid in zat welke ik besteld had, een omweg gemaakt had via Australië en zo 46 jaar onderweg geweest is naar mij. Je ziet haar op de achtergrond. Ik zal haar binnenkort maar weer op TaoBao zetten denk ik. Valt toch ietwat tegen. Slechte build quality, en ook nog eens de verkeerde kleur opgestuurd gekregen.
Ik miste je al _O-
pi_97927519
Buyincoins adverteert met fathersday 19th june, alsof dat ooit nog op tijd aankomt :').
pi_97928260
Lolwut!? Wat is dit? Een veel te dure webshop die vanuit Engeland verzendt? Staat op de homepage van FocalPrice :?

EDIT: Ze claimen dat de verzending al na 3 dagen aankomt in Europa! Verzenden is redelijk duur...

[ Bericht 21% gewijzigd door Michael-H op 09-06-2011 10:37:56 ]
pi_97928774
Is madeinchina van dealextreme? Op heel veel foto's staat het watermerk van dealextreme. Bijvoorbeeld
pi_97929249
Madeinchina is een soort portal volgens mij. Die zijn producten overal vandaan haalt, je ziet ook veel VANCL.
pi_97929813
Weten jullie hoe dat zit, ik mag alleen nog maar met creditcard betalen bij dx :?
pi_97930212
Gefeliciteerd Lightake, met het aannemen van "Lisa" hebben jullie weer een tradtie weten hoog te houden.

Iemand die weer nergens van begrijpt. :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:36:19 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97930516
Oh, das eigenlijk Gheng Ton Ping, een 6-jarig Chinees kleutertje. ;(
pi_97930681
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Weten jullie hoe dat zit, ik mag alleen nog maar met creditcard betalen bij dx :?
Dan moet je even iets goedkoops kopen, van een paar cent. Je moet even vertrouwen winnen van PayPal.
pi_97931058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Ze moet zeker haar school nog betalen gezien ze een product waar ik voor 500 stuks nu meer dan 2 keer zoveel moet betalen omdat de verzending duurder is geworden.

Uhu.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:52:59 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97931092
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ze moet zeker haar school nog betalen gezien ze een product waar ik voor 500 stuks nu meer dan 2 keer zoveel moet betalen omdat de verzending duurder is geworden.

Uhu.
:'(
pi_97931127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:'(
Hij?

Kan ook.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:54:50 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97931159
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hij?

Kan ook.
En zo luiden ze je om de tein. (Translate that Tinydeal! :D )
pi_97933726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dan moet je even iets goedkoops kopen, van een paar cent. Je moet even vertrouwen winnen van PayPal.
Maar ik betaal al heel lang met deze account :?
pi_97936494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:11 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Maar ik betaal al heel lang met deze account :?
Met deze account :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:25:27 #143
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97936630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Is gewoon goed hoor. Onzijdig of mannelijk, dus de en het kunnen allebei :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_97936836
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik sta op bijna -1500 omdat ze elke keer als je een claim indient twee keer de punten afschrijven. :')

DX klantenservice :')
Dat heb ik ook ja, eerst deden ze het goed maar nu altijd twee keer er af.

En probeer het maar eens uit te leggen :')
pi_97938532
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, eerst deden ze het goed maar nu altijd twee keer er af.

En probeer het maar eens uit te leggen :')
I tried and failed.
pi_97939023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Is gewoon goed hoor. Onzijdig of mannelijk, dus de en het kunnen allebei :')
Faalhaas :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:27:28 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97939182
pi_97941982
Kan iemand mijn vraag beantwoorden?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef Rhone het volgende:
Ik heb een paar weken 'designer' headphones gekocht op DealExtreme, ik heb hem als 'gift' laten versturen.

Toch heb ik vandaag zo'n brief van de TNT gekregen waarin ze willen weten wat de waarde van het pakket is (¤54,12).

Daaronder staat wat voor type zending het is, moet ik dan alsnog 'koopzending' aanvinken of 'geschenkzending' (want er staat immers 'gift' op..)?
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:27:08 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97942148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:23 schreef Rhone het volgende:

[..]

gewoon de waarheid vertellen, staat op het papier ook dat deze naar volledige waarheid ingevult dient te worden.
Bedrag wat lager schatten kan natuurlijk altijd ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:34:16 #150
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97942503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:23 schreef Rhone het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht? Solo, Studio of Pro.
pi_97942670
quote:
16s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

gewoon de waarheid vertellen, staat op het papier ook dat deze naar volledige waarheid ingevult dient te worden.
Bedrag wat lager schatten kan natuurlijk altijd ;)
Hmhm, dus gewoon eerlijk als koopzending? Maar dan moet de factuur erbij, en dan kan je toch niet liegen over 't bedrag?

Ik heb btw de solo gekocht.
pi_97943026
Dr word veel tegen gehouden de laatste tijd:p
pi_97945836
Ik heb ook een brief gehad van TNT van een pakje van DX. (overgins een of ander slecht gecopieerd blaadje :?) en daar staat op dat als ze binnen 30 dagen geen reactie krijgen, ze het pakje terugsturen of vernietigen. Maar ik heb dat pakje allang gehad. Dus snap er geen bal van.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:00:05 #154
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97946115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef Rhone het volgende:

[..]

Hmhm, dus gewoon eerlijk als koopzending? Maar dan moet de factuur erbij, en dan kan je toch niet liegen over 't bedrag?

Ik heb btw de solo gekocht.
Die wou ik eigenlijk ook kopen! Als je ze hebt kan je dan zeggen hoe ze zijn? En wat je uiteindelijk betaald hebt?
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:28:17 #155
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97947212
Ik kan me storecredit bij BIC niet meer gebruiken? Iemand anders die het kan proberen?
pi_97947431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef beeklaan het volgende:
Ik kan me storecredit bij BIC niet meer gebruiken? Iemand anders die het kan proberen?
Ik wil wel, maar kan niet. Ik had een voorgevoel en heb een goede week geleden al mijn coins opgebruikt.
jaja, en azo...
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:27:01 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97949535
:@ Gaaf coptertje...
http://www.focalprice.com(...)MS_Shipping_Red.html
- edit- Kwam me ergens bekend voor. Heeft dan ook wel heel veel weg van de Blade MSR...
Best leuk voor nog geen 33 euro (incl. EMS tracked shipping, goed lezen).

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 09-06-2011 20:05:41 ]
pi_97949699
quote:
Gisteren lukte het nog, jij was toch die gast van die tablets, mss hebben ze gewoon al je punten geblokkeerd :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:09:03 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97951401
Het systeem is stuk door die hacker, hij werkt de 15e weer (verwachten ze)

Ik had ook wel een leuke, perongeluk 2 keer georderd, dus 1 laten cancelen! maar storten ze dus niet de coins terug! had ik niet betaald zeiden ze :N

Zie spoiler voor de ticket:
SPOILER
Ja dit is in mijn beste slechtste Engels :P en het werkt over het algemeen wel aardig! (heb overigens even een paar zinnen met persoonlijke details etc. verwijderd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:16:36 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97951730
Ja. Je moet echt jip en janneke taal gebruiken en niet met hele verhalen komen aanzetten. ;( Je moet het niet te ingewikkeld voor ze maken dan snappen ze het niet meer, of ze nemen niet de moeite om het te lezen en reageren met een of ander standaardzinnetje. _O- Customer service is niet alles, hoewel je ze soms op een goede dag treft en er toch nog hoop is dat het dus wel kan. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:19:01 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97951843
Ik verwacht dat het antwoord negatief zal zijn :P
maar voor 19 dollar zeur ik nog wel even ;)
* RobertNL Start zeurmodes
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:16:40 #162
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97954695
90 dollar storecredit? Waar promoot jij wat?
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:21:28 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97954941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:16 schreef beeklaan het volgende:
90 dollar storecredit? Waar promoot jij wat?
Heb veel binnengehaald met 1 van mijn filmpjes op YT waar ik het in de beschrijving had staan.
Verder review's maken.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:37:29 #164
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97955914
Bij mij komt er al weeeeken niks meer binnen :( Volgens mij kan het niet meer met tablets. Je krijgt nog wel de korting merk ik. Toch komt het niet meer op me account.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:39:19 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97956027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef beeklaan het volgende:
Bij mij komt er al weeeeken niks meer binnen :( Volgens mij kan het niet meer met tablets. Je krijgt nog wel de korting merk ik. Toch komt het niet meer op me account.
Aan de bedragen te zien bij mij werken tablets nog wel, maar de site is heel gaar de laatste week, dus ik verwacht dat het daar ergens vast loopt.
pi_97959165
Kan iemand mij vertellen of die Dualcore A9 van Renesas tablet iets is? Mp4nation heeft deze aanbevolen en is deze maand met 5% off te verkrijgen.
Alvast bedankt.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:29 #167
261627 sciter
pi_97960363
Mijn Kanen Km-92's van DX zijn na een dag al op packaging, zal ik het dan toch nog gaan ontvangen binnen 2 weken? Wie weet :o
pi_97966023
quote:
ja ik kan het ook niet, dat invoer veldje is er niet.
pi_97966050
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef sciter het volgende:
Mijn Kanen Km-92's van DX zijn na een dag al op packaging, zal ik het dan toch nog gaan ontvangen binnen 2 weken? Wie weet :o
Mijn dopjes van DX waren exact 2 weken later in huis (gister dus).
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:30:24 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97969158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef UncleSam het volgende:

[..]

ja ik kan het ook niet, dat invoer veldje is er niet.
There is a bug in our coins system.We can not use the coins system before June,15th.
Our colleague are solving the problem. We hope that you can kindly understand us.
pi_97969541
Toch maar even wat kleins gekocht op aanraden van Unclesam, hopen dat dit het oplost. :)
pi_97970312
1e bestelling bij Tinydeal geplaatst.
Er stond dat het minimaal 15 dagen gaat duren.
Klopt dat ongeveer?
pi_97971300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef pgrferrari het volgende:
1e bestelling bij Tinydeal geplaatst.
Er stond dat het minimaal 15 dagen gaat duren.
Klopt dat ongeveer?
Lees de op
pi_97972336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Lees de op
Ik vraag gewoon netjes of dat ongeveer klopt.
Bij elke webshop is dat anders.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:29:12 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97972547
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon netjes of dat ongeveer klopt.
Bij elke webshop is dat anders.
Bij elke order bij elke webshop is het anders, valt echt niet te voorspellen. Zijn zo veel factoren die mee kunnens spelen. Dus gewoon wachten en ja het kan écht lang duren. De 15 dagen die vaak aangegeven wordt is veels te kort.
pi_97972565
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij elke order bij elke webshop is het anders, valt echt niet te voorspellen. Zijn zo veel factoren die mee kunnens spelen. Dus gewoon wachten en ja het kan écht lang duren. De 15 dagen die vaak aangegeven wordt is veels te kort.
^O^
pi_97972867
Nu ben ik bang dat mijn pakketje wordt tegengehouden :')
Maar dat hoeft eigenlijk niet, het was maar 21 euro :9

Ik ben tot nu toe maar 1 keer 'gepakt' door de douane, was een winkel uit de V.S. en er stond een waarde op van 100$ ofzo, dus ja, dan wil het wel heh.
pi_97973661
Ik had ook wel verwacht dat mijn pakketje van vorige week tegen gehouden zou worden door de douane aangezien de waarde ¤48,36 was, maar DX zet gewoon bij total value: USD21,49 :?
pi_97974382
ik zou pas zorgen beginnen maken als de prijs 200+ euro was :)

en ik wil kunnen tracken. wtf is nut ervan als het toch amper werkt ? :')
pi_97976850
Heeft iemand ervaring met de fietspakjes van DX? Ik ben sinds kort aan het MTB'en en heb een pakje voor 100 euro gekocht bij de Perry Sport. Echter is een tweede pakje ook wel handig.

Op dealextreme heb je er een aantal van rond de 25 euro. (incl. zeem in het broekje)

http://www.dealextreme.co(...)ze-l-168-176cm-71080

of

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:53:50 #181
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97977745
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand ervaring met de fietspakjes van DX? Ik ben sinds kort aan het MTB'en en heb een pakje voor 100 euro gekocht bij de Perry Sport. Echter is een tweede pakje ook wel handig.

Op dealextreme heb je er een aantal van rond de 25 euro. (incl. zeem in het broekje)

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
Voor kwaliteits spullen moet je gewoon niet in china zijn of je moet precies weten wat je zoekt en wat dan de kwaliteit is (revieuws etc).
Dus ga er maar van uit dat de zeem in deze broekjes waardeloos is.. voor een tweede setje in 'nood' een goede optie maar om regelmatig in te trainen een no-go ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:55:39 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97982356
Voor de deur een pakje met DX zonnebril... in de bus een niet nader te noemen zwart rubberen horloge en van BIC drie injectienaald balpennen in groen/rood en geel. :7 Verder eh... geen ophaalbonnetjes gezien nog. Dat zal het zijn dan zeker. Valt me tegen. :'(
pi_97983075
Kennen jullie ondertussen je postbode ook al? Hij komt bij ons zo vaak met pakjes dat wij hem al redelijk goed kennen, alleen word hij binnenkort overgeplaatst naar Rotterdam -O-
pi_97983201
Jaa zowel de postbode als de pakketchauffeur zijn me nu goed bekend.
De postbode moet vaak aanbellen omdat hij dingen heeft die niet goed door de brievenbus passen (zoals tablet cases) en de pakketchauffeur komt soms met 5 pakketjes op een dag :').
pi_97984027
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:30 schreef GuitarJJ het volgende:

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:53 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Voor kwaliteits spullen moet je gewoon niet in china zijn of je moet precies weten wat je zoekt en wat dan de kwaliteit is (revieuws etc).
Dus ga er maar van uit dat de zeem in deze broekjes waardeloos is.. voor een tweede setje in 'nood' een goede optie maar om regelmatig in te trainen een no-go ;)
Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetang
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html

Deze verkoper.

Kwaliteit lijkt prima te zijn! Zeker de zeem valt me echt 100% mee.

Ik kan t pas na t weekend testen ivm pinkpop, maar zal t dan nog ff laten weten als je daar nog behoefte aan hebt?

Deze: http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/176/822/579/wDNV.jpg maar dan lang.

[ Bericht 3% gewijzigd door kikoooooo op 10-06-2011 15:44:12 ]
pi_97984623
Net die tripods en die cameratas binnen gekregen, foto's komen later :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:09:22 #187
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_97985327
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef kikoooooo het volgende:

Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetang
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Ben ook wel benieuwd hoe de maten vallen. Had begrepen dat de Chinese XL hier ongeveer overeen kwam met een S'je. 8)7
pi_97985454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef UncleSam het volgende:
Jaa zowel de postbode als de pakketchauffeur zijn me nu goed bekend.
De postbode moet vaak aanbellen omdat hij dingen heeft die niet goed door de brievenbus passen (zoals tablet cases) en de pakketchauffeur komt soms met 5 pakketjes op een dag :').
Die van mij propt het er desnoods half in. En dan mag ik weer proberen om het er onbeschadigd uit te krijgen
pi_97990001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:09 schreef Schild het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd hoe de maten vallen. Had begrepen dat de Chinese XL hier ongeveer overeen kwam met een S'je. 8)7
Net ff gepast. Gewoon 100% vergelijkbaar met de Europese maten.

Ik heb dezelfde maat wielerkleding besteld als ik hier in de winkel kocht en het zit ook hetzelfde.

Kwaliteit is gewoon goed ^O^
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:13:56 #191
48067 neo2000
pi_97992784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

¤3,50 bij de Action, krijg je 2 modellen :Y

[..]

Ik miste je al _O-
Always here.. O+
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog geen bewijs, maar ik vermoed dat die Chinezen hetzelfde naamgevingssysteem hanteren als Koreanen.
pi_97993572
Hoihoi,

Zoooo, dat is lang geleden dat ik hier ben geweest zeg :) Ik was erbij toen het allemaal begon met DX maar ik zie dat er heel veel is veranderd.
Ik heb een paar electronica dingetjes nodig dus ik wil wat bestellen, wat is de goedkoopste/beste site om te bestellen? Is dat nog steeds DX? Ik heb al wel gezien dat ze daar de gewilde producten de prijzen hebben verhoogd. Daarnaast zijn er kortingcodes die ik kan gebruiken? en waarom staat pandawill.com bovenaan als eerste in de OP en niet DX, want daar is het mee begonnen. En ik wil betalen met mijn CC, is gewoon veilig? Of doen jullie het allemaal via PayPal? Eerste keer CC geen problemen ondervonden iig

Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden en sorry voor de hoeveelheid :( :)
pi_97995587
zozo Dealextreme advertentie op Youtube *)
Moeten zij weten
pi_97996130
Deze scheelt wel heel veel met de nederlandse prijzen :o
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:27:10 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97996275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef NextTVH het volgende:
Deze scheelt wel heel veel met de nederlandse prijzen :o
Licht eraan welke grade 'Refurbished' 'ie is. Kan zijn dat 'ie gebruikerssporen bevat e.d. Op zulke items is het ook vaak 'garantie tot de voordeur' (in dit geval dan '2 maanden'). ;) Verder natuurlijk... BlackBerry :')_!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:44:26 #196
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_97997136
wat is dit voor een ding? http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4625.html

[ Bericht 9% gewijzigd door Loll op 10-06-2011 21:39:03 ]
BAM dit is 3KB
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:14:09 #197
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_97998762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef Loll het volgende:
wat is dit voor een ding? http://www.buyincoins.com(...)-1-product-4625.html

en wat kan ik hier van verwachten?
20x3leds die aangaan als je ze aansluit.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:40:59 #198
261627 sciter
pi_98000403
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Net ff gepast. Gewoon 100% vergelijkbaar met de Europese maten.

Ik heb dezelfde maat wielerkleding besteld als ik hier in de winkel kocht en het zit ook hetzelfde.

Kwaliteit is gewoon goed ^O^
Kan je even wat pics doen enzo? Beetje details?

Ben benieuwd, dat zal wel leuk zijn als beginnende wielrenner.

http://www.tradetang.com/(...)/118102-2300708.html

Deze ziet er wel leuk uit.
pi_98004276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net die tripods en die cameratas binnen gekregen, foto's komen later :)
Leuk. Ik wacht af. Wat eigenlijk precies?

quote:
De Kanen heb ik net een paar dagen binnen, nog niet aan toegekomen om te openen/testen/gebruiken. De Kanen KM-92 vond ik (zeker voor de prijs) heel fijne dopjes. :Y
pi_98004640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Leuk. Ik wacht af. Wat eigenlijk?
Zo'n gorilla pod, en een cameratas voor een bridge camera. :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:25:26 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98006704
Met zo'n gay apenpakje op de fiets rondcrossen :')
Wat is er mis met een normale sportbroek en t-shirt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:28:16 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98006882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
:D _O_ Mja, ik begrijp dat dat nu eenmaal zo is in de wielrensport e.d. maar zelf zou ik echt nooit in zo'n spendexpakje gaan rondhuppelen voor een sport inderdaad. :')
pi_98008151
Jammer dat niemand reageert op mijn reactie :-(
pi_98008542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef Fosfolipide het volgende:
Jammer dat niemand reageert op mijn reactie :-(
Het zijn ook wel hele simpele vragen die je zelf ook kan opzoeken.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:07:43 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98009294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Fosfolipide het volgende:
Hoihoi,
Hoi
quote:
Zoooo, dat is lang geleden dat ik hier ben geweest zeg :) Ik was erbij toen het allemaal begon met DX maar ik zie dat er heel veel is veranderd.
Oh. Ja, geloof ik best.
quote:
Ik heb een paar electronica dingetjes nodig dus ik wil wat bestellen, wat is de goedkoopste/beste site om te bestellen? Is dat nog steeds DX? Ik heb al wel gezien dat ze daar de gewilde producten de prijzen hebben verhoogd.
Ligt er maar net aan hea. Er zijn heel veel Chinese webshops. En soms is eBay weer bij sommige dingen goedkoper dan die andere sites. Kwestie van zelf rondkijken. Dat is wat wij allemaal ook moeten doen. Er zijn wel twee superhendigsjieke tools:
http://chinaprices.us
http://chinacheep.com
quote:
Daarnaast zijn er kortingcodes die ik kan gebruiken?
Ja, in de OP, hè.
quote:
en waarom staat pandawill.com bovenaan als eerste in de OP en niet DX, want daar is het mee begonnen.
Leuk voor DX. :) Niet dat Pandawill heilig is of met een reden daar staat, maar eh, je moet niet zo nostalgisch doen denk ik. Je moet flexibel en open zijn.
quote:
En ik wil betalen met mijn CC, is gewoon veilig? Of doen jullie het allemaal via PayPal? Eerste keer CC geen problemen ondervonden iig
PayPal is een extra line-of-defence. Uiteindelijk betaal je er natuurlijk met Creditcard of m'n betaalrekening mee, zonder direct je persoonlijke gegevens en bankdetails af te staan.

Ga eens wat grondiger de OP af en bekijk eens wat verschillende Chinese shops. Je rolt er vanzelf in, maar dat moet je natuurlijk wel op eigen kracht doen...
pi_98010965
shiznuts = held

THANKS
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:07:42 #207
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_98018049
Wat is dat waardeloos dat je bij BIC niet kunt aangeven welke kleur je wilt ontvangen. :|W

quote:
We don't offer color choice. Your order will be sent in colors at random.
pi_98018117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:07 schreef Schild het volgende:
Wat is dat waardeloos dat je bij BIC niet kunt aangeven welke kleur je wilt ontvangen. :|W

[..]

Dat is een van de redenen dat ze de goedkoopste zijn vaak. ;)
Geen idee wat je wil bestellen maar vaak zijn ze in 1 bepaalde kleur bij andere shops ook wel te krijgen. :)
pi_98018443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef Fosfolipide het volgende:
shiznuts = held

THANKS
Je bent gewoon een luie flikker.

welkom terug trouwens
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:28:20 #210
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_98019813
Ze komen de laatste tijd altijd om 9 uur sochtends op zaterdag :(
pi_98019972
Mijn order van Tinydeal was gelijk de dag erna verzonden *O*

Omdat Mini :P

Samen ¤4,05 voor betaald.

Voor de grote betaal je in NL al ¤8,- excl. ¤4,- verzenden
pi_98021487
Leuke dopjes, alleen lelijke kabels en volume/mic hoef ik niet.
enne? :o
pi_98022369
Ik heb zojuist een refund ontvangen van DX. Kreeg van zowel DX als PayPal een emailtje, maar als status staat de betaling nu op:

11 jun 2011 Tijdelijk Blokeren

Is dit normaal? :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:49:53 #214
48067 neo2000
pi_98022747
quote:
En jezelf moedwillig met hoge snelheid zonder te kijken voor auto's gooien om zo een stukje af te kunnen snijden. :') Zelfmoordenaars. :')
pi_98022791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:38 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb zojuist een refund ontvangen van DX. Kreeg van zowel DX als PayPal een emailtje, maar als status staat de betaling nu op:

11 jun 2011 Tijdelijk Blokeren

Is dit normaal? :P
Ja. Kan wel 3 dagen tot 3 weken duren voordat het geld in jouw bezit is.

quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

En jezelf moedwillig met hoge snelheid zonder te kijken voor auto's gooien om zo een stukje af te kunnen snijden. :') Zelfmoordenaars. :')
Er zijn een paar imbeciele wielrenners die het imago verpesten voor de rest, zoals met alles.

Er zijn genoeg normale wielrenners, maar je ziet ook vaak mongolen die denken dat de weg van hun is. Gewoon over de autoweg in plaats van het fietspad, of juist op een rustig fietspaadje en dan 50km/u.
Je hoort het vaak genoeg dat iemand een aanrijding had met een wielrenner, en 9 van de 10 keer weet je wel wiens schuld het is.

Nee, mijn volk is het ook niet ;(
pi_98023284
quote:
Met zo'n broekje heb je veel minder (snel) last van zadelpijn. Daarnaast laat zo'n pakje je zweet beter door aangezien het weinig vocht vasthoudt, zodat je niet aan het rondfietsen bent met enorme zweetplekken op je shirt.
pi_98028268
Ik heb gisteren van mijn ouders een digitale camera gekregen en nu wilde ik zo Gorillapod kopen. Kon nog net mij moeder tegen houden in de Mediamarkt (waar ze 25 (!) euro kosten). Nu wilde ik er één kopen op Dealextreme, maar is deze iets? Of zijn er betere/goedkopere te vinden?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:35:49 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98028525
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Met zo'n broekje heb je veel minder (snel) last van zadelpijn. Daarnaast laat zo'n pakje je zweet beter door aangezien het weinig vocht vasthoudt, zodat je niet aan het rondfietsen bent met enorme zweetplekken op je shirt.
Snap ik, maar te vaak zie ik mensen in zo'n pakje die ik inhaal met mijn spijkerbroek aan :D
Ik vind het altijd wel grappig om de gemiddelde amateursporter te zien, halen de gekste dingen uit de winkel.

Je kunt wel snel geld besparen als de kwaliteit goed is. Maar niet de McDonalds logo versie pakken, zo fout :N

zaterdag 11 juni 2011 @ 16:42:31 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98028799
Ja, een fastfoodketen die een sportief wielerteam sponsort. :') Alsof die daar ooit eten. :D
pi_98029416
iemand ervaring met die wii motes van bic icm een pc?
pi_98029580
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb gisteren van mijn ouders een digitale camera gekregen en nu wilde ik zo Gorillapod kopen. Kon nog net mij moeder tegen houden in de Mediamarkt (waar ze 25 (!) euro kosten). Nu wilde ik er één kopen op Dealextreme, maar is deze iets? Of zijn er betere/goedkopere te vinden?
Ja, die is prima. Maar deze is goedkoper.
Heb hem zelf ook :)

Vergeet trouwens niet "10%ebay110" + referer ;)
pi_98030151
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:02 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja, die is prima. Maar deze is goedkoper.
Heb hem zelf ook :)

Vergeet trouwens niet "10%ebay110" + referer ;)
Thanks! Waar moet ik het invoeren de code? En wie als referer? :D
pi_98030611
Een ander account van je zelf natuurlijk.
En als je die niet hebt dan kan je natuurlijk die in mijn ondertitel gebruiken ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:28:51 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98030628
Kijk eens naar de signatures van beeklaan, UncleSam en RobertNL...
pi_98031249
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef UncleSam het volgende:
Een ander account van je zelf natuurlijk.
En als je die niet hebt dan kan je natuurlijk die in mijn ondertitel gebruiken ;)
Je gegevens gebruikt, thanks! 40 cent korting :P
pi_98031318
Sorry! Invalid coupon, you have reached the maximum using time.

Gewoon 2.69 moeten dokken :(
pi_98031538
Ik ben gewend dat die Chinezen wel snel zijn, maar valt tegen nu, even T&T gekeken, mijn pakketje is nog steeds in China ;(
BOHHH :9
pi_98032783
Hmm volgens de track en trace van china airmail zijn ze vandaag bij mij aan de deur geweest, was idd niet thuis en zie dus ook unsuccesfull delivery.

Echter geen kaartje of niks dat ze langs zijn geweest van de TNT, of dat ze het later nog eens komen proberen.

Normaal brengen ze mijn pakketjes altijd naar mn buurvrouw als ik niet thuis ben..
maar heb niks van mijn buurvrouw gehoord..

Dus moet ik er vanuit gaan dat ze gewoon zelf nog een keer langs komen? dinsdag ofzo?
pi_98036090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Downstar het volgende:
Hmm volgens de track en trace van china airmail zijn ze vandaag bij mij aan de deur geweest, was idd niet thuis en zie dus ook unsuccesfull delivery.

Echter geen kaartje of niks dat ze langs zijn geweest van de TNT, of dat ze het later nog eens komen proberen.

Normaal brengen ze mijn pakketjes altijd naar mn buurvrouw als ik niet thuis ben..

Dus moet ik er vanuit gaan dat ze gewoon zelf nog een keer langs komen? dinsdag ofzo?
Zeem heer. Ik ben ook al langs de AH geweest, maar ook daar ligt nog niets.
Misschien komen ze maandag, weet niet eens of de post dan wel wordt bezorgt i.v.m. pinkpop. :P

maar afwachten, en anders komt het dinsdag wel, als ik op mn werk zit :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:10:52 #230
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_98036989
Ik was net trouwens even in de media markt en wou die Beats by Dr Dre wel eens in het echt zien. Dus ik doe die beats pro op maar wat een zwaar ding zeg! Verder was het design wel mooi maar veel te zwaar voor mij. Daarna maar de studio's op gedaan, die zaten beter maar ik vond ze er wel erg plastic uit zien. Toen de solo's geprobeerd maar het on-ear gevoel vond ik niet zo fijn. Ze hadden natuurlijk wel mooi geluid maar dat moet ook wel voor ¤200+
pi_98037119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Downstar het volgende:

Pakketjes die zaterdag niet worden bezorgt worden als het goed is op maandag opnieuw bezorgt.
pi_98037415
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Pakketjes die zaterdag niet worden bezorgt worden als het goed is op maandag opnieuw bezorgt.
Maandag is het wel 2e pinksterdag he, dus doen de postbodes het dan wel? :9
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:22:44 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98037460
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik was net trouwens even in de media markt en wou die Beats by Dr Dre wel eens in het echt zien. Dus ik doe die beats pro op maar wat een zwaar ding zeg! Verder was het design wel mooi maar veel te zwaar voor mij. Daarna maar de studio's op gedaan, die zaten beter maar ik vond ze er wel erg plastic uit zien. Toen de solo's geprobeerd maar het on-ear gevoel vond ik niet zo fijn. Ze hadden natuurlijk wel mooi geluid maar dat moet ook wel voor ¤200+
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Trouwens een paar dagen geleden bij de Saturn de Beats Pro geprobeerd. Man-o-man, wat een megasound. Je moet ze wel goed op je oren zetten en blijven zitten is niet makkelijk en comfortabel ook niet echt want ze zijn loeizwaar! Allemaal factoren die natuurlijk ook nog meespelen.

[..]
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nee, idd, die zijn dan kapot. >:)
pi_98038144
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef Miezziej het volgende:

[..]

dinsdag dus :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:01:41 #235
261627 sciter
pi_98041632
quote:
Ik vind de kwaliteit van muziek tegenvallen als je naar de prijs kijkt.
pi_98041963
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

^O^ (zal nu wel dinsdag zijn dan :P)

toch raar dat ik er geen bericht van heb gehad..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:16:04 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98042390
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef sciter het volgende:

[..]

Ik vind de kwaliteit van muziek tegenvallen als je naar de prijs kijkt.
Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten. :Y Ze zijn wel beter, maar dat zal voornamelijk alleen een kenner of professioneel het geld waard zijn.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:39:29 #238
261627 sciter
pi_98043469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten. :Y Ze zijn wel beter, maar dat zal voornamelijk alleen een kenner of professioneel het geld waard zijn.
Ja, maar in dit geval is het verschil in kwaliteit tussen 76-100.- en 200.- niet groot.
pi_98044905
welke Chinese webshops zijn er waar je met ideal kan betalen,
of iig zonder creditcard of paypal?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:19:51 #240
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98045636
geen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:19:59 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98045646
Ik kan je wel een paar Nigeriaanse sites geven die blij met je zullen zijn. :P
Maar eh, iDEAL is een Nederlands betaalmiddel. Minieme kans dat je er Europeeswijd wat mee kunt, maar betalen in China niet. Wel kun je uiteraard gewoon een saldo-overboeking maken, maar dan mis je dus zeg maar de 'line-of-defense'. ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:21:26 #242
131319 mickeyD
pi_98045723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef snellehenk het volgende:
welke Chinese webshops zijn er waar je met ideal kan betalen,
of iig zonder creditcard of paypal?
gewoon ff paypal aanmaken en dan met ideal geld op je paypal zetten.
dat kan weer wel ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98046286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef mickeyD het volgende:

[..]

gewoon ff paypal aanmaken en dan met ideal geld op je paypal zetten.
dat kan weer wel ;-)
voor paypal moet je 18 zijn, of letten ze er niet op je leeftijd?
pi_98046319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef snellehenk het volgende:

[..]

voor paypal moet je 18 zijn, of letten ze er niet op je leeftijd?
Gewoon de naam/leeftijd van je ouders opgeven?
Jah Rastafari Pride
pi_98046339
Dat iDEAL he? Wat kun je daar nou eigenlijk mee? Collega's e.d. zitten ook weleens te miepen erover 'kan ik met iDEAL betalen?' en ik snap daar geen hol van. _O-
Dat is toch echt een spruitjesuitvinding? Extra handelingen zodat je in een sterk beperkte omgeving 'makkelijk' een betaling kunt doen. Je kunt niet eens even snel je saldo checken bijv. oid. 8)7

Dunno, er zal vast ergens een discussie over lopen maar ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dit soort rare betalingssystemen in ons omringende landen nou eigenlijk ook? :?
pi_98046391
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Gewoon de naam/leeftijd van je ouders opgeven?
maar dan moet het ook via hun bankrekening ofniet?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:35:39 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98046446
pi_98046691
Verstandig om te bestellen bij buyin coins?

Hoelang duurt het meestal voordat je iets binnenkrijgt?
Jah Rastafari Pride
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:46:05 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98046949
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef feesbeeest het volgende:
Verstandig om te bestellen bij buyin coins?

Hoelang duurt het meestal voordat je iets binnenkrijgt?
23e iets besteld, was deze week binnen (ik was deze week van huis, maar trof het gisteren in de brievenbus aan).
pi_98047066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Mja, zo heb je ook: https://www.payment-network.com/deb_com_nl
dit wordt ook niet geaccepteerd op chinese webshops zeker?
  zondag 12 juni 2011 @ 00:00:45 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98047648
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef snellehenk het volgende:

[..]

dit wordt ook niet geaccepteerd op chinese webshops zeker?
Nope, da's meer de Europese variant. Zie ik veel in Duitsland/Oostenrijk terugkomen.
Je hebt eventueel wel prepaid creditcards... http://www.leerwiki.nl/Prepaid_creditcard_zonder_BKR_toetsing

Maar goed, uiteindelijk heb je dus iemand nodig die 'op leeftijd' is. :P Er zijn wel stores die een normale overboeking accepteren, maar zelf zou ik dat dus nooit doen.
  zondag 12 juni 2011 @ 01:22:34 #252
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_98051098
iemand ervaring mee.. me 100$+ bestelling is afgeleverd.. in NL.. ( bij me ouders IPV hier op Aruba..
Terug claimen? op de site stond wel verzend adres naar Aruba enz!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_98051771
Wat was je primaire paypal verzendadres, aruba of nl?
pi_98052059
Damn die fietspakken zijn wel tof :D hier in NL ben je makkelijk 100-300 euro kwijt voor een simpel shirt en broekje. Dan is die 35 dollar toch wel verleidelijk om te proberen. Zat er al aan te denken om fietsen wat serieuzer te doen. Als ik dit bestel+helm en zonnebril opzet ben ik al een prof 8-)
There are only 151 Pokémon.
pi_98052438
http://www.**********.com/product37320.html :D! Leuk voor je vriendin!

waarom wil ie ever buying niet normaal weergeven :?
pi_98053617
Twijfel...

Ziet er opzich wel leuk uit voor de zomer.
't is alleen dat ik al omkom in m'n horloges... :P
  zondag 12 juni 2011 @ 04:42:18 #257
226677 revpolen
pi_98054225
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 01:22 schreef revpolen het volgende:
iemand ervaring mee.. me 100$+ bestelling is afgeleverd.. in NL.. ( bij me ouders IPV hier op Aruba..
Terug claimen? op de site stond wel verzend adres naar Aruba enz!
Ja dat adres in NL.. maar woon er al bijna jaar niet meer!
En bij verzend adres en mijn adres staat beide me adres in Aruba..
  zondag 12 juni 2011 @ 08:18:42 #258
131319 mickeyD
pi_98054945
300 euro om (voor lul) in reclame van een bedrijf te fietsen?
ben je niet lekker ofzo? 8)7
  zondag 12 juni 2011 @ 09:44:04 #259
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98055528
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:10 schreef Eenskijken het volgende:
http://www.**********.com/product37320.html :D! Leuk voor je vriendin!

waarom wil ie ever buying niet normaal weergeven :?
Omdat in het verleden zei ladingen accounts aanmaakten en dan gingen posten met slecht vertaalde google translate verhaaltjes dat ze zo goed zijn .... Redelijke shop, maar gewoon spammerts dus vandaar de 'tekst-block'
  zondag 12 juni 2011 @ 10:54:29 #260
261627 sciter
pi_98056587
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 08:18 schreef mickeyD het volgende:
300 euro om (voor lul) in reclame van een bedrijf te fietsen?
ben je niet lekker ofzo? 8)7
Waarom trekken voetballer van die belachelijke higtech schoenen aan waar heel groot het logo van het merk opstaat? Ze kunnen toch ook gewoon op sloffen?
pi_98057159
Gisteren aan het eind van de middag een Gorillazpod besteld bij BuyInCoins en is nu al op de post gedaan!
  zondag 12 juni 2011 @ 11:58:11 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98058073
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 04:42 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ja dat adres in NL.. maar woon er al bijna jaar niet meer!
En bij verzend adres en mijn adres staat beide me adres in Aruba..
Dan kijk je ergens niet goed, lijkt mij. Dus Paypal en de webshop account?
Staat er bij de order list ook het nieuwe adres?

quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef sciter het volgende:

[..]

Waarom trekken voetballer van die belachelijke higtech schoenen aan waar heel groot het logo van het merk opstaat? Ze kunnen toch ook gewoon op sloffen?
McDonalds maakt tegenwoordig kleding? _O- Er is een verschil tussen merk logo's en reclame logo's.

quote:
Je wilde toch iets goedkoop hebben, ga je naar Beats kijken :P
Het is bekend in de audiowereld dat Monster (beats dus) echt een kut prestatie/prijs verhouding heeft met alle producten. Door de oplichterij met kabeltjes zou ieder persoon dat merk gewoon moeten boycotten. Lady Gaga koptelefoons :')

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 12-06-2011 12:44:20 ]
pi_98059641
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef g0dz0r het volgende:

Dunno, er zal vast ergens een discussie over lopen maar ik snap er echt geen hol van. Hebben ze dit soort rare betalingssystemen in ons omringende landen nou eigenlijk ook? :?
In Belgie bestel ik weleens met iDeal als ik shishatabak bestel.
in duitsland hebben ze iets wat er op lijkt, ik kan wel mn bank kiezen maar verder werken ze men TAN codes. tis best iDeaal, zeker toen er nog geen paypal was en je niet in het bezit was van CC.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:57:58 #264
48067 neo2000
pi_98060119
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef monkeybrain het volgende:
McDonalds maakt tegenwoordig kleding? _O- Er is een verschil tussen merk logo's en reclame logo's.
Dat en.. Betaalt McDonalds als jezelf in een veel te krap outfitje hijst met hun logo er op? Een voetballer houdt er nog een "klein beetje" geld aan over gemiddeld, aan die reclames.
pi_98065000
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 03:32 schreef Iemand91 het volgende:
Twijfel...

Ziet er opzich wel leuk uit voor de zomer.
't is alleen dat ik al omkom in m'n horloges... :P
Of als jullie wat vergelijkbaars weten ;)
Had Tinydeals nou ook korting(scodes)?
pi_98065532
Wat zijn de ervaring met Gillette mesjes hier?

http://www.dealextreme.co(...)le-blade-4-pack-9299
  zondag 12 juni 2011 @ 15:23:22 #267
314372 Goddelijker
pi_98065618
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:20 schreef kort het volgende:

Heb je een paar donshaartjes, dan kan 't best. Maar anders...
Koop gewoon lekker originele:
www.shavesavings.com
pi_98065659
Het is namaak?
  zondag 12 juni 2011 @ 15:25:08 #269
314372 Goddelijker
pi_98065706
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef kort het volgende:
Het is namaak?
Zie jij ergens Genuine staan? En al staat het er wel, dan betekent dat nog niet altijd dat het origineel is. :')
  zondag 12 juni 2011 @ 15:47:14 #270
226677 revpolen
pi_98066589
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan kijk je ergens niet goed, lijkt mij. Dus Paypal en de webshop account?
Staat er bij de order list ook het nieuwe adres?

Nee bij Paypal kan ik niet me adres naar Aruba veranderen.. ( heb hier al eens over gemailt enz.. )
Bij pandawill staat bij verzend adres en mijn adrrees beide aruba. dus snap niet dat ze het fout doen..
pi_98067169
SPOILER: Statistieken Chinatopic
pi_98067247
SPOILER: Statistieken DX-topic
  zondag 12 juni 2011 @ 16:06:45 #273
309342 ErkendFokker
pi_98067358
Woo ik heb er echt veel (unreal88 en nu erkendfokker)
019 0572 Unreal88
037 0300 ErkendFokker
Zou ik samen uitkomen op Plaats 8 :D

[ Bericht 39% gewijzigd door ErkendFokker op 12-06-2011 16:14:13 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 16:19:24 #274
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_98067926
Waar komt die info vandaan? :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zondag 12 juni 2011 @ 16:24:47 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98068126
008 0839 08gnoT.
026 056 08gnoT.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:19 schreef marcel-o het volgende:
Waar komt die info vandaan? :P
Zal wel een lijstje van Arcee zijn :P
pi_98069449
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:20 schreef kort het volgende:

Goed, heb ze een tijd geleden besteld en ze zijn gewoon goed. het zijn chinese gilette mesjes voor de chinese markt. Verder precies hetzelfde als de nederlandse, scherp en degelijk. Op zowel het mesje als de houder staat het logo, en de verpakking is, afgezien van het onleesbare schrift, dezelfde als de verpakking hier.

Er zijn nu weer 2 pakjes onderweg... :)
  zondag 12 juni 2011 @ 17:04:57 #278
343891 DanielBackward
Appels zijn rond!
pi_98069782
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-80189

zouden deze uv protected zijn ;/? anders gaan je ogen dood :(
"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."
  zondag 12 juni 2011 @ 17:07:46 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98069883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef DanielBackward het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-80189

zouden deze uv protected zijn ;/? anders gaan je ogen dood :(
Waarschijnlijk ligt UV-protected maar ik zou er absoluut niet hele dag mee in de zon gaan lopen ;)
Vele chinese zonnebrilletjes zijn voorzien van 'uv-protectie' .. maar wel het laagste niveau protectie dat bestaat (of gefaked)
  zondag 12 juni 2011 @ 17:10:32 #280
343891 DanielBackward
Appels zijn rond!
pi_98069999
appeltaart is rond
"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."
  zondag 12 juni 2011 @ 17:11:44 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98070043
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef DanielBackward het volgende:

[..]

Hmm ;/ ik las namelijk in een artikel dat als je (spreekt voor zich) door donkere lens kijkt je pupillen wijder worden en dan in vel zonlicht gaat kijken je ogen er niet bepaald beter op worden, maar zo een mooie fake appeltaart is wel hard :p, nog suggesties waar ze meer nep appeltaart verkopen?
Ik zou je graag willen wijzen op de OP :)

zondag 12 juni 2011 @ 17:12:21 #282
343891 DanielBackward
Appels zijn rond!
pi_98070068
niks gezegd :D
pi_98071250
nvm

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2011 18:24:39 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 18:17:04 #284
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98072830
hmm 18de en 23ste plek :)

nog niet zo verkeerd :P; leuke stats

Feli monkey :P
pi_98073178
28e en 79e plaats, niet slecht :P
pi_98073328
11de en 28ste plek
  zondag 12 juni 2011 @ 18:40:12 #287
226677 revpolen
pi_98073676
22e :X
pi_98073735
09, 36e en 24e. Maar tinydeal heeft geen coupon/codes ofwel?
Pandawill heeft trouwens een beroerde manier van afbeeldingen laten zien...
  zondag 12 juni 2011 @ 18:49:12 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98074020
De statistieken van de DealExtreme-reeks :D
Nostalgie naar de oude tijd O+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 12 juni 2011 @ 19:02:38 #290
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_98074575
quote:
[..]

Je wilde toch iets goedkoop hebben, ga je naar Beats kijken :P
Het is bekend in de audiowereld dat Monster (beats dus) echt een kut prestatie/prijs verhouding heeft met alle producten. Door de oplichterij met kabeltjes zou ieder persoon dat merk gewoon moeten boycotten. Lady Gaga koptelefoons :')
Ja wil ik ook, ik keek naar draadloze koptelefoons. Wel wat gevonden maar ik was toch nieuwsgierig naar de Beats. Hoe ze nou echt klinken.

Ik tussen al die bekende namen haha grappig die statistieken. Wist wel dat ik dit topic lang gevolgd hebt maar niet dat ik zoveel heb gepost etc.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:10:15 #292
48067 neo2000
pi_98077945
OMG ik ben een topicreeks oldbie. :')
pi_98078130
Ik als trouwe chinese webshops bezoeker en Fok Topic bezoeker sta nergens in de lijst.. ;(
  zondag 12 juni 2011 @ 20:19:12 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98078374
Zo'n olbie ben ik niet. Maar heb dus wel aardig wat goedgemaakt in de tussentijd. :@

007, hoe stoer ook gewoon. The name is Nuts, Shiznuts, but you may call me Shiz.
pi_98078520
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
Ik als trouwe chinese webshops bezoeker en Fok Topic bezoeker sta nergens in de lijst.. ;(
op #89
pi_98078696
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

op #89
Oja ik zie het nu ~:) . Met control+F zoekt ie blijkbaar niet in geopende spoilers.
pi_98079118
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Oja ik zie het nu ~:) . Met control+F zoekt ie blijkbaar niet in geopende spoilers.
Bij mij wel ~:)
pi_98079377
is er een webshop dit ook waterpijpen verkoopt?
Mag je deze trouwens "invoeren"?
pi_98079504
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:38 schreef woutertje93 het volgende:
is er een webshop dit ook waterpijpen verkoopt?
Mag je deze trouwens "invoeren"?
http://s.dealextreme.com/search/water+pipe
Ik heb ergens weleens gelezen dat iemand ze wel het land in kreeg, dus je kan een gokje wagen.
Moeten zij weten
  zondag 12 juni 2011 @ 20:54:23 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98080296
Ik ben ziek :X

SPOILER
pi_98080556
RT
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben ziek :X

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')