Hmhm, dus gewoon eerlijk als koopzending? Maar dan moet de factuur erbij, en dan kan je toch niet liegen over 't bedrag?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
gewoon de waarheid vertellen, staat op het papier ook dat deze naar volledige waarheid ingevult dient te worden.
Bedrag wat lager schatten kan natuurlijk altijd
Die wou ik eigenlijk ook kopen! Als je ze hebt kan je dan zeggen hoe ze zijn? En wat je uiteindelijk betaald hebt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef Rhone het volgende:
[..]
Hmhm, dus gewoon eerlijk als koopzending? Maar dan moet de factuur erbij, en dan kan je toch niet liegen over 't bedrag?
Ik heb btw de solo gekocht.
Ik wil wel, maar kan niet. Ik had een voorgevoel en heb een goede week geleden al mijn coins opgebruikt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef beeklaan het volgende:
Ik kan me storecredit bij BIC niet meer gebruiken? Iemand anders die het kan proberen?
Gisteren lukte het nog, jij was toch die gast van die tablets, mss hebben ze gewoon al je punten geblokkeerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef beeklaan het volgende:
Ik kan me storecredit bij BIC niet meer gebruiken? Iemand anders die het kan proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is in mijn beste slechtste Engelsen het werkt over het algemeen wel aardig! (heb overigens even een paar zinnen met persoonlijke details etc. verwijderd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heb veel binnengehaald met 1 van mijn filmpjes op YT waar ik het in de beschrijving had staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:16 schreef beeklaan het volgende:
90 dollar storecredit? Waar promoot jij wat?
Aan de bedragen te zien bij mij werken tablets nog wel, maar de site is heel gaar de laatste week, dus ik verwacht dat het daar ergens vast loopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef beeklaan het volgende:
Bij mij komt er al weeeeken niks meer binnenVolgens mij kan het niet meer met tablets. Je krijgt nog wel de korting merk ik. Toch komt het niet meer op me account.
ja ik kan het ook niet, dat invoer veldje is er niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef beeklaan het volgende:
Mijn dopjes van DX waren exact 2 weken later in huis (gister dus).quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef sciter het volgende:
Mijn Kanen Km-92's van DX zijn na een dag al op packaging, zal ik het dan toch nog gaan ontvangen binnen 2 weken? Wie weet
There is a bug in our coins system.We can not use the coins system before June,15th.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
ja ik kan het ook niet, dat invoer veldje is er niet.
Lees de opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef pgrferrari het volgende:
1e bestelling bij Tinydeal geplaatst.
Er stond dat het minimaal 15 dagen gaat duren.
Klopt dat ongeveer?
Bij elke order bij elke webshop is het anders, valt echt niet te voorspellen. Zijn zo veel factoren die mee kunnens spelen. Dus gewoon wachten en ja het kan écht lang duren. De 15 dagen die vaak aangegeven wordt is veels te kort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon netjes of dat ongeveer klopt.
Bij elke webshop is dat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |