Gedeelde 1e plaats. Beide vandaag binnengekomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
In de linkerhoek hebben we lighttake.
In de rechterhoek hebben we DX.
Let the games begin.
Ja, verleden jaar wel eens wat gekocht. Kreeg gewoon netjes geleverd wat ik besteld had.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef Buschetta1 het volgende:
iemand ervaring met de site www.vsamsun.com ?
¤3,50 bij de Action, krijg je 2 modellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
Vanmiddag deze binnen gekregen:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)un-green-black-39939
Ik miste je alquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Hier een plaatje van mij waar ze net uitgevallen zijn. Zoals je ziet, kijk ik niet echt vrolijk. Om een of andere reden blijven die dingen niet goed zitten, alsof de dopjes misvormd zijn of zo.
[ afbeelding ]
Het booskijken had er denk ik ook mee te maken dat de zeecontainer waar de Chinese importbruid in zat welke ik besteld had, een omweg gemaakt had via Australië en zo 46 jaar onderweg geweest is naar mij. Je ziet haar op de achtergrond. Ik zal haar binnenkort maar weer op TaoBao zetten denk ik. Valt toch ietwat tegen. Slechte build quality, en ook nog eens de verkeerde kleur opgestuurd gekregen.
Dan moet je even iets goedkoops kopen, van een paar cent. Je moet even vertrouwen winnen van PayPal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Weten jullie hoe dat zit, ik mag alleen nog maar met creditcard betalen bij dx
Ze moet zeker haar school nog betalen gezien ze een product waar ik voor 500 stuks nu meer dan 2 keer zoveel moet betalen omdat de verzending duurder is geworden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef shiznuts het volgende:
Oh, das eigenlijk Gheng Ton Ping, een 6-jarig Chinees kleutertje.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ze moet zeker haar school nog betalen gezien ze een product waar ik voor 500 stuks nu meer dan 2 keer zoveel moet betalen omdat de verzending duurder is geworden.
Uhu.
En zo luiden ze je om de tein. (Translate that Tinydeal!quote:
Maar ik betaal al heel lang met deze accountquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dan moet je even iets goedkoops kopen, van een paar cent. Je moet even vertrouwen winnen van PayPal.
Met deze accountquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:11 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Maar ik betaal al heel lang met deze account
Dat heb ik ook ja, eerst deden ze het goed maar nu altijd twee keer er af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik sta op bijna -1500 omdat ze elke keer als je een claim indient twee keer de punten afschrijven.![]()
DX klantenservice
I tried and failed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, eerst deden ze het goed maar nu altijd twee keer er af.
En probeer het maar eens uit te leggen
quote:
Faalhaasquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is gewoon goed hoor. Onzijdig of mannelijk, dus de en het kunnen allebei
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef Rhone het volgende:
Ik heb een paar weken 'designer' headphones gekocht op DealExtreme, ik heb hem als 'gift' laten versturen.
Toch heb ik vandaag zo'n brief van de TNT gekregen waarin ze willen weten wat de waarde van het pakket is (¤54,12).
Daaronder staat wat voor type zending het is, moet ik dan alsnog 'koopzending' aanvinken of 'geschenkzending' (want er staat immers 'gift' op..)?
gewoon de waarheid vertellen, staat op het papier ook dat deze naar volledige waarheid ingevult dient te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |