Kan, maar houdt er rekening mee dat TaoBao net een soort marktplaats is voor handelaren. Enige wat resellers zoals Jack doen is daar spullen bestellen, wachten tot het bij hen binnenkort en vervolgens doorsturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef bakacakes het volgende:
Misschien wil ik wat dingen van TaoBao halen. Ik had die calculator gezien en neem aan dat het gewicht de verzendkosten vanaf Jack naar NL bepaald. Maar als ik nou meerdere dingen wil bundelen, kan ik dan vragen of het samen kan en is dit dan goedkoper?
Adidas.comquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef RICHARD0594 het volgende:
Weet iemand welke website Adidas schoenen verkoopt, en heeft hier ook al ervaring mee?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:25 schreef RICHARD0594 het volgende:
Weet iemand welke website Adidas schoenen verkoopt, en heeft hier ook al ervaring mee?
Alvast bedankt
Haha, als ze dat gaan zeggen weet je zeker dat al je info op straat ligtquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Michael-H het volgende:
Gaat wel lekker daar in China...
[..]but customers’ private information is all safe, please don’t worry about that.
Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan maken en misschien een korte review kan schrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Reviewtje en wat voorbeeld pics later?
[..]
Ontvangst zoeken met m'n wifi stickquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Da's lang. Wat moet je met zo'n lange?
[..]
Gewoon iemand anders (lees: jezelf) machtigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, als ze dat gaan zeggen weet je zeker dat al je info op straat ligt![]()
Eigenlijk moet je vanaf dag 1 met een valse naam bestellen, alleen lastig als je pakje op het postkantoor ligt met identificatieplicht
6.75 is binnenlandse verzending.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wordt er gek van, ik ging gister naar Primera: Hoeveel kost het om dit pakketje naar CHINA te sturen?
-6,75.
Daarnet dus terug naar Primera, ja ik wil dit pakketje naar China versturen.
-Okee, dat is dan 17,10.![]()
Is bijna de moeite niet.
17,10 internationaal. Zorg wel dat je heel duidelijk zet dat het naar het buitenland moet. Ik heb laatst 17,10 betaalt om het pakje de 1 km van het postkantoor naar mijn huis terug te laten zenden. Briljante medewerkers bij de TNT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Kut DX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta op bijna -1500 omdat ze elke keer als je een claim indient twee keer de punten afschrijven.quote:
quote:[..]
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef tuut-chips het volgende:
Yeaah, pakketje verzondenDe foldable solo's? Die leken me wel wat alleen leek me niet zo comfortabel omdat ze ON-ear zijn. Ik hoor je ervaringen als je ze binnen hebt"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak planquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Zullen we een examenquizformulier maken en dat je pas rechten hebt om hier te posten als je een 100% score hebt?
Koen. jongen, ga eens de OP lezen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |