Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-3-day-standby-80748
Iemand enig idee of dit wat is voor mijn htc desire?
Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, maar houdt er rekening mee dat Jabra dij DX schijnbaar ook geen Jabra is. Zat laatst ook al te kijken naar een andere headset, bleek ook niet een echte jabra te zijn.
Wat zijn alpha's ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb nog wel alpha's liggen, mogen voor 5 euro weg :p
(nieuw in verpakking)
Brainwavz Alpha's. Heb ze toen een keer gekocht omdat ze extreem goedkoop waren. Zijn nu weer wat duurder (20$ ofzo?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, nou dan kan ik dus beter voor die dopjes gaan
[..]
Wat zijn alpha's ?
Waarom zo goedkoop?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik heb nog wel alpha's liggen, mogen voor 5 euro weg :p
(nieuw in verpakking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviewtje en wat voorbeeld pics later?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag m'n 10x close-up 58mm filter binnengekregen van DX
Da's lang. Wat moet je met zo'n lange?quote:En m'n 10m usb verleng kabel van Ebay.
Ik heb m'n Brainwavz ProAlpha's uren achter elkaar gedragen zonder last, zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Ok ik wil dus mn speakers van mn pc weg doen. Ik wou eerst nieuwe kopen maar wil toch wel dopjes/koptelefoon proberen. Maar mijn vraag is, zijn er oordopjes die na dat je ze lange tijd draagt geen pijn doen en fijn zitten. Als die er zijn koop ik liever oordopjes want die kan ik ook nog makkelijk op mn iPod etc. Aansluiten. Als die er niet zijn koop ik wel zon sennheiser headset.
OK ik ga me is wat verdiepen in die brainwavz, misschien is dat wel makkelijker/goedkoper dan een headset.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik heb m'n Brainwavz ProAlpha's uren achter elkaar gedragen zonder last, zeker een aanrader!
Vergeet de kortingscode nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
OK ik ga me is wat verdiepen in die brainwavz, misschien is dat wel makkelijker/goedkoper dan een headset.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet alleen Rdam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef hmmmz het volgende:
Mijn pakjes komen nu opeens via Rotterdam aan ipv van Amsterdam. Normaal was het de dag nadat het landde in Amsterdam bij mij in huis, nu het via Rotterdam is ligt het al sinds maandag bij de inward office of exchange
Rotterdam
Jack is nooit meer op msn.. Kyle een van zijn medewerkers welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef bakacakes het volgende:
Misschien wil ik wat dingen van TaoBao halen. Ik had die calculator gezien en neem aan dat het gewicht de verzendkosten vanaf Jack naar NL bepaald. Maar als ik nou meerdere dingen wil bundelen, kan ik dan vragen of het samen kan en is dit dan goedkoper?
En in de OP staat alleen een email, sorry als het al duizend keer eerder gevraagd is, maar wat is zijn MSN. Ik hoorde dat hij hier ook te vinden was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Dear Customers,
FocalPrice website has been attacked by DDOS since 22:00AM (GMT), 06/02/11, but customers’ private information is all safe, please don’t worry about that. Our Related Dept. is trying their best to defend it, the FP website will be fine later.
Please click the link which the website shows once the FP failing with error code 403 or you can also wait for a while and try it again.
If you have any questions, please get in contact with our customer service staff through your FocalPrice account or by emailing them at info@focalprice.com
Thank you for your great support and patience to us.
Sincerely Yours,
FP Team
2011.6.7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |